Pelican cases zijn altijd wel kek...maar idd als er een china variant is dan ga ik er ook een aanschaffen..quote:Op zondag 12 mei 2013 10:04 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand iets dergelijks al in china gevonden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus z'n koffertje die ruggerdized is, beetje fancy stoer uit ziet.. ¤20?
Bezig met paar mensen voor mooi cadeau voor een vriend, dit zou mooie omhulsel zijn
Eerst de IO maar even afwachten, nietquote:Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef wihehin het volgende:
De nieuwe Nexus 7 concurreert gewoon met de China tablets
Niet in NL?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef funky_fart het volgende:
Ihkv backup batterijen met leuke extra's:
[ afbeelding ]
tp-link TL-MT12U
Van een niet onbekend merk, 5200mah, wifi ap/router/client en tevens met 3g ingebouwd op zowel WCDMA (China Unicom), TD-SCDMA als CDMA2000 (China Telecom) te gebruiken, dus handig voor de Aziereizigers ook
Ik las inderdaad in dat linkje wat ik meen brecht35 hier plaatse, van amazon..quote:Op zondag 12 mei 2013 14:34 schreef Deugniett het volgende:
Zouden die Yoobao powerbank ook worden nagemaakt? Ik vind het prijs verschil namelijk wel groot. Op Ebay kost hij +- $26 en bij Obostore (geen ervaring mee) kost bij +- $55. Zou bijna denken dat die van Ebay rommel is. Op tmall is Hij omgerekend 32euro. Zou wel verklaren waarom op sommige mensen bij amazone(via de link van Brecht35) slechte ervaring er mee hebben.
Ebay: http://www.ebay.com/itm/Y(...)&hash=item51a921ffd9
Obostore: http://www.obostore.com/y(...)unction-p-10567.html
Tmall: http://yoobaorw.tmall.com
of het echt waar is dat het meeste fakes van op de markt is kan ik natuurlijk niet bevestigenquote:1) Did you purchase a fake product? Yoobao's are the most pirated battery pack on the market. The original has a scratch of sticker that could be checked against a anti piracy website.
2) 4xAAA NiMHs does not have enough voltage to charge Li-ion devices. Real Yoobaos have quality lithium cells in them. They look like AA's but are a bit longer.
FAKE ALERT: AN ORIGINAL YOOBAO >10000mAH will cost significantly more than the price advertised.
Currently, expect to pay USD30-40 for the 8800mAH model.
The price here is definitely dodgy.
Ja, Mistertao is uit BIC voortgekomenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef PvZ het volgende:
Wat me opvalt is dat Mistertao en Buyincoins hetzelfde systeem hebben om in te loggen, zijn ze familie?
Laats nog een artikel gelezen dat er veel gefaked word met die logos, zoals het CE logoquote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik ben op zoek gegaan naar een telefoon met echte (verifeerbare) Fcc en ECC keurmerken
Lightake had er een, niet de goedkoopste uiteraard.. maar nu ik 'm tuis heb is het geld wel waar. Goede bouwkwaliteit.. binnekort maby een reviewtje van doen.
quote:De CE-markering die op veel producten te vinden is geeft aan dat het product voldoet aan de daarvoor geldende regels binnen de Europese Economische Ruimte (EER: de Europese Unie plus Liechtenstein, Noorwegen en IJsland). CE staat hierbij voor Conformité Européenne, wat zoveel betekent als in overeenstemming met de Europese regelgeving. Bijzonder is op te merken dat deze term nergens in een Europese richtlijn terug te vinden is.
quote:Net als ieder merk, wordt ook de CE-markering misbruikt. Sommige fabrikanten gebruiken een zeer vergelijkbare markering om aan te geven dat het product in China is gemaakt; het staat dan ook voor China Export of China Electronics.[3] Hoewel het logo zeer sterke overeenkomsten heeft met de Europese CE-markering, voldoet het vaak niet aan de Europese regelgeving.
Op 27 november 2007 stelde Zuzana Roithová hierover een vraag in het Europees parlement [4]. Op 9 januari 2008 volgt het antwoord van Mr Verheugen namens de commissie[5]. Hieruit blijkt dat het valse (Chinese) CE-logo of de certificatie ervan niet officieel bestaan. Het is de taak van de Europese lidstaten om toezicht te houden op het naleven van het correct gebruik van het CE-logo.
Ja precies. Het blijft altijd wel een gokje. Achja stufi komt eind van de maand pas binnen dus nog tijd zat om het uit te vogelenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik las inderdaad in dat linkje wat ik meen brecht35 hier plaatse, van amazon..
dat er inderdaad veel fake spul in de omloop is..
zal ff de post opzoeken.
update:
[..]
of het echt waar is dat het meeste fakes van op de markt is kan ik natuurlijk niet bevestigen
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laats nog een artikel gelezen dat er veel gefaked word met die logos, zoals het CE logo
[..]
Product certificaat traceren en checken bij FCC of door hun erkende instanties
[..]
[ afbeelding ]
Precies het zelfde gebeurd dus ook met de andere logos..
vraag me dus af hoe je zoiets op echtheid verifieert ?
Linkje?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik zou sowieso niet zo snel een Yoobao, anders dan de door mij telkens weer vermelde YB628, YB647, YB637 en YB627, halen. Da's de bazenserie. Die witte (als op Amazon) en die met een transformer-symbool erop zien er ook gewoon minder doordacht/kwalitatief uit.
En als iets populair is, al is het zelf al Chinees (sommige Chinese merken), dan wordt er inderdaad veel nagemaakt! Daarom heb ik m'n Yoobao ook bij een Yoobao-Tmall store gehaald. Clear blue, dan weet je het zeker.
vertaal clear blue naar chinees en copy dat naar tmallquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Linkje?
Ik drukte Clear Blue in op Google en kwam op sites om zwanger te worden..
Ik heb anders wel een gek idee, je kopieert gewoon de link hier?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vertaal clear blue naar chinees en copy dat naar tmall
linkje staat in post van shiznutz ?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
Ik heb anders wel een gek idee, je kopieert gewoon de link hier?
@ hierboven: Die sites laden na lang wachten maar half..Hoe bestellen jullie trouwens iets op die sites? Spreken/lezen jullie een serieuze mond Chinees?
Ik kan m'n weg op die sites ook wel vinden zonder Chinees te kunnen. Dat is: een beetje rondkijken en browsen. Daadwerkelijk een account aanmaken en er zelf bestellen gaat het niet worden. MAAR DAAROM IS DE OPENINGSPOST ER OOK. Daarin staat haarfijn uitgelegd hoe je dat dan wel kunt. Dat vind je onder:quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
@ hierboven: Die sites laden na lang wachten maar half..Hoe bestellen jullie trouwens iets op die sites? Spreken/lezen jullie een serieuze mond Chinees?
Ik heb ook een gek idee, nodig is zo gek om het terug te zoeken ;')quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
Sjezus, dat is wél heel simpel te vinden...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef MeesterBier het volgende:
Zoek een hoesje voor de Iphone 4. Iemand nog aanraders? Het liefst leer.
Ik snap wel hoe je dat opzoekt, maar was benieuwd of er nog mensen ervaringen hadden met de kwaliteit ervan. De kwaliteitsverschillen in het (veelal nep)leer verschillen namelijk heel erg.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Sjezus, dat is wél heel simpel te vinden...
Chinaprices.us ---> "iphone 4 leather case"
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |