Te jong hehe, en sws ook veel te duurquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:04 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Geen ticket kunnen bemachtigen?
http://www.ebay.com/itm/Y(...)AMSUNG-/120924955410
Ik heb goede reviews gelezen over deze bank, maar bij eBay loop ik zeker de kans dat het een valse is?
Die van E-3lue is net 2 euro duurder :/quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef PvZ het volgende:
Een merkloze cobra muis?
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)l-well-/380604981439
Zou deze slechter zijn dan de E-3LUE muis?
Ja die heb ik ook al besteld en ontvangenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die van E-3lue is net 2 euro duurder :/
Mja idd.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
Brief ontvangenBlijkt die klojo niet vanuit Singapore maar vanuit Amerika te versturen, dan is het al heel snel raak. Kankerhond
Dan had ik wel een andere verkoper uitgezocht
![]()
Dat gaat een dure Casio worden
Pluspuntje is wel dat het sneller in huis is tochquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
Brief ontvangenBlijkt die klojo niet vanuit Singapore maar vanuit Amerika te versturen, dan is het al heel snel raak. Kankerhond
![]()
Doel je nu op douanekosten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:36 schreef monkeybrain het volgende:
![]()
Simpelweg rekenen, 1750*4=....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:28 schreef Brecht35 het volgende:
Kan iemand me aub even helpen? Iemand met ervaring wat betreft noodladers. Het probleem is dat zowat geen enkele review vermeld hoe vaak je een toestel kan opladen met zo'n ding.
Ik zoek dus een noodlader, liefst niet te duur, die mijn Sony Xperia S met een 1750 mah batterij 3 à 4 keer kan opladen.
Pff, ik denk eraan om een noodlader bij Coolblue te kopen. Blijkt dat die Yoobao 11200 mah een rommelproduct is, net als vele andere Chinese batterijen..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Simpelweg rekenen, 1750*4=....
Zoveel mah accu heb je dus nodig theoretisch, in de praktijk zal je hoger moeten zitten om dat echt voor elkaar te krijgen. Misschien is het praktischer om gewoon een 2e accu te kopen bijvoorbeeld voor in je telefoon zelf.
waar blijkt dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:42 schreef Brecht35 het volgende:
Sony Xperia S heeft een geïntegreerde accu, dus dat is geen optie.
Maar ik heb gelezen dat vele Chinese merken hun mah sterk overdrijven, maar ik lees dat Yoobao redelijk betrouwbaar is..?
[..]
Pff, ik denk eraan om een noodlader bij Coolblue te kopen. Blijkt dat die Yoobao 11200 mah een rommelproduct is, net als vele andere Chinese batterijen..
Design is nog wel wat anders hoor, die side buttons zitten daar aan de onderkant, bij de Cobra aan de bovenkant..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:26 schreef PvZ het volgende:
Een merkloze cobra muis?
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)l-well-/380604981439
Zou deze slechter zijn dan de E-3LUE muis?
Is dat uberhaubt mogelijk?quote:
In hoeverre kun je de specificaties geloven van zulke batterijen?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:02 schreef Syphixx het volgende:
ik heb anders 2 van deze gekocht http://www.benl.ebay.be/i(...)harger-/121073976179
heb ook wel intresse voor een nieuwe horloge.. die OHSEN ziet er wel leuk uit.
jammer dat ik slecht gevaren heb met shark horloge.... hij was te groot en toen ik er een pin uitsloeg was hij te klein ... nooit kunnen dragen
Op Tomorrowland is er een speciaal telefoon-oplaadpunt waar je je telefoon af kan geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Brecht35 het volgende:
Heya, ik ga deze zomer naar Tomorrowland en dan wil ik wel m'n smartphone kunnen gebruiken. Gezien het feit mijn Sony Xperia S z'n batterij een grote faler is zoek ik een leuke sterke accu. Welke accu kan mijn SXS 3/4 keer opladen en kost niet al teveel? Liefst een pakje dat door de brievenbus kan, want er is hier zowat nooit iemand thuis..:P
Dat is wel heel leuk uiteraard, maar ik wil niet afhankelijk zijn van zo'n oplaadpunt..;)quote:Op zondag 12 mei 2013 11:19 schreef TheMasterNL het volgende:
[..]
Op Tomorrowland is er een speciaal telefoon-oplaadpunt waar je je telefoon af kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |