Ik heb anders wel een gek idee, je kopieert gewoon de link hier?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef Syphixx het volgende:
[..]
vertaal clear blue naar chinees en copy dat naar tmall
linkje staat in post van shiznutz ?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
Ik heb anders wel een gek idee, je kopieert gewoon de link hier?
@ hierboven: Die sites laden na lang wachten maar half..Hoe bestellen jullie trouwens iets op die sites? Spreken/lezen jullie een serieuze mond Chinees?
Ik kan m'n weg op die sites ook wel vinden zonder Chinees te kunnen. Dat is: een beetje rondkijken en browsen. Daadwerkelijk een account aanmaken en er zelf bestellen gaat het niet worden. MAAR DAAROM IS DE OPENINGSPOST ER OOK. Daarin staat haarfijn uitgelegd hoe je dat dan wel kunt. Dat vind je onder:quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
@ hierboven: Die sites laden na lang wachten maar half..Hoe bestellen jullie trouwens iets op die sites? Spreken/lezen jullie een serieuze mond Chinees?
Ik heb ook een gek idee, nodig is zo gek om het terug te zoeken ;')quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef Brecht35 het volgende:
Ik
[..]
Sjezus, dat is wél heel simpel te vinden...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:40 schreef MeesterBier het volgende:
Zoek een hoesje voor de Iphone 4. Iemand nog aanraders? Het liefst leer.
Ik snap wel hoe je dat opzoekt, maar was benieuwd of er nog mensen ervaringen hadden met de kwaliteit ervan. De kwaliteitsverschillen in het (veelal nep)leer verschillen namelijk heel erg.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Sjezus, dat is wél heel simpel te vinden...
Chinaprices.us ---> "iphone 4 leather case"
nicequote:
Kun je niet een schijnfactuur sturen?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef cb2013 het volgende:
Ik denk dat de meeste van jullie hier meer ervaring mee hebben. Via Aliexpress heb ik een telefoon besteld, van 250 dollar + 30 dollar DHL verzending. Nu word ik gebeld door DHL dat het pakketje bij de douane in hongkong geen factuur bij zit. Ze vragen mij een factuur te mailen naar ze. Nu wil ik het pakketje weigeren zodat ik alleen de verzendkosten kwijt ben. Hoe denken jullie hierover?
Mail gewon een factuur die je eerst even bij de seller opvraagtquote:Op maandag 13 mei 2013 13:23 schreef cb2013 het volgende:
Ik denk dat de meeste van jullie hier meer ervaring mee hebben. Via Aliexpress heb ik een telefoon besteld, van 250 dollar + 30 dollar DHL verzending. Nu word ik gebeld door DHL dat het pakketje bij de douane in hongkong geen factuur bij zit. Ze vragen mij een factuur te mailen naar ze. Nu wil ik het pakketje weigeren zodat ik alleen de verzendkosten kwijt ben. Hoe denken jullie hierover?
Er zit inderdaad een RMA formulier bij, maar terug shippen naar Amerika lijkt me een heel duur grapje, ik wil gewoon een refund.quote:Thank you for the message. If you would like to exchange any merchandise, the RMA form is attached to this email. Our return address is on the form for your reference. Please entail all background conversation/order information so anyone on our staff will be able to process the correct exchange for you upon receipt.
Thank you,
Fotootjes maken en mailen?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:55 schreef 0wen het volgende:
eBay problemen!
De verf van mn ipod case is beginnen los te laten (heb dat ding nog maar 1 maand)
Ze mailen me dit:
[..]
Er zit inderdaad een RMA formulier bij, maar terug shippen naar Amerika lijkt me een heel duur grapje, ik wil gewoon een refund.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Aanrader:quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef N22 het volgende:
Beste mensen, ik heb even een vraagje.
Ik ben al een tijdje een 'trotse' (![]()
) eigenaar van een HTC Sensation. De accu is vandaag de dag ronduit een ramp ( minstens twee keer per dag opladen etc.).
Ik kan sinds een half uur weer op mijn paypal (wachtwoord en veiligheidsvragen vergeten i.c.m. luiheid wat betreft het weer inschakelen van m'n account), dus ik ga na meer dan één jaar weer een ordertje plaatsen bij DX.
Ik heb al een tijdje mijn oog laten vallen op een vervangende accu:
http://dx.com/p/replaceme(...)17-g18-golden-163924
Heeft er iemand ervaring met deze batterij of überhaupt het merk? (gold battery, ze hebben ook batterijen voor andere types HTC/andere merken)
Als iemand overigens een andere batterij aanraadt(?), dan hoor ik het ook graag.
Bij voorbaat dank
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |