abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:54:02 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137482437

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:55:04 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137482464
Voor mensen die een donkergrijs maatpak willen bestellen.

Nu bij itailor voor maar 99 euro.

Couponcode: isuitpromo
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 13:56:36 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137482507

Nogmaals alle coupons van BIC:
quote:
ALL5OFFBIC = 5% off all site.
COMCABAD6 = 6% coupon for all Computer Cables & Adapters items.
6CLOTHESWO = 6% coupon for all Women's Clothing items.
WAJULY8BIC = 8% coupon for all Jewelry & Watches.
BUY30GET2OFF = 2$ korting bij min 30$ besteden.
Het loont overigens wel om een keer te draaien, al twee coins binnen hier :)
Rad blijft tot 10/03

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertNL op 07-03-2014 14:02:11 ]
pi_137485748
Als ik bijvoorbeeld wat leuks zoek op alieexpress is het dan vertrouwd om gewoon iets te bestellen uit de producten waar het meeste orders voor zijn gedaan? Of juist op andere manier zoeken?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:14:31 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137486796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 15:39 schreef nlmx5 het volgende:
Als ik bijvoorbeeld wat leuks zoek op alieexpress is het dan vertrouwd om gewoon iets te bestellen uit de producten waar het meeste orders voor zijn gedaan? Of juist op andere manier zoeken?
Uit de OP:
quote:
AliExpress ( www.aliexpress.com ) is een soort internationale eBay voor bedrijven en handelaars die handel bedrijven met particulieren en kleine bedrijven. Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Je wilt natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk uit zijn (sorteren op 1 piece only en laagste prijs eerst). Gelukkig willen andere mensen dat ook en is de goedkoopste optie waarschijnlijk ook het meeste besteld geweest.

Is iets zo verdacht goedkoop dat het eigenlijk onrealistisch is (zeg maar wat, een toffe quadcore smartphone voor 30 USD) en de handelaar heeft geen of weinig bestellingen op z'n naam staan (<50 ofzo), dan moet je je afvragen of je die gok wilt wagen. Je hebt altijd nog escrow-bescherming, maar wil je het echt zo ver laten komen en nodeloos lang laten doorslepen als je dat op voorhand al kunt voorkomen?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137487030
wat is het voordeel van zulke sokken?
http://www.buyincoins.com/item/40917.html
:]
  roze vrijdag 7 maart 2014 @ 16:33:23 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137487455
Ik had 8 euro op mijn paypal staan schijnbaar dus heb even wat kleine dingen gekocht op Ebay, dingen die al mijn watchlist stonden:

- 2 Armbandjes
- Piloten zonnebril
- Roze zonnebril
- Etui voor in mijn tas
- Spiegeltje voor in die etui

En ik verwacht binnen een week nog mijn telefoonhoesje
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 16:45:46 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137487857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 16:22 schreef wootahH het volgende:
wat is het voordeel van zulke sokken?
http://www.buyincoins.com/item/40917.html
Dat gewone sokken niet in die speciale toeshoes (van Vibram, Adidas, Fila e.d.) passen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_137496762
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

Heb jij trouwens pics van je overhemd? Bevalt de kwaliteit een beetje en de pasvorm?
pi_137497321
Mijn pakketje is vrijgegeven door de douane blijkbaar, zonder brief / whatever dus ik neem aan dat ze het hebben geopend en zelf hebben ingeschat dat het een waarde onder de 20 euro heeft. De Chinees had een zwarte stick opgestuurd als het goed is, had nog even gechat en hij had er één gevonden die nog zwart was.

Het zal alleen niet door de brievenbus passen, hoe de neuk krijg je een usb stick bijna 600 gram :')?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:12:58 #11
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137497400
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Heb jij trouwens pics van je overhemd? Bevalt de kwaliteit een beetje en de pasvorm?
Wil je een foto dat ik ze draag, of zoals ze geleverd worden?
Of wil je dat ik gewoon wat foto's schiet van de algehele kwaliteit?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:13:02 #12
332613 Captain_koek
Internetpiraat
pi_137497403
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 01:27 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zijn die niet fake dan? De echte kan je namelijk nergens voor die prijs die de Chinezen ervoor vragen krijgen..
Eerlijk gezegd geen idee! Kreeg de mijne binnen in keurige cellofaan. Tips om te bekijken of dit echt is?
Wist niet dat dit een "bekend" merk was
Aigh aigh Captain!
pi_137497494
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wil je een foto dat ik ze draag, of zoals ze geleverd worden?
Of wil je dat ik gewoon wat foto's schiet van de algehele kwaliteit?
Liefst dragend en de kwaliteit als dat mogelijk is natuurlijk, Neem je tijd :P
Dan ga ik er namelijk ook eens een overhemd van bestellen ben wel benieuwd dan (Zoals ik laatst al zag staan "You can look like a million bucks in a 100$ suit and look like 10$ in a 3000$ suit" de fit is toch #1 prioriteit. :D)
pi_137498132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dan ga ik er namelijk ook eens een overhemd van bestellen ben wel benieuwd dan (Zoals ik laatst al zag staan "You can look like a million bucks in a 100$ suit and look like 10$ in a 3000$ suit" de fit is toch #1 prioriteit. :D)
ik zou ook graag een pak op maat willen bestellen. een echte businiss pak:P
iemand tips?
-Real power isn't given, it must be taken-
  Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 21:35:26 #15
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137498235
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef henk3412 het volgende:

[..]

iemand tips?
staat veel meuk op taobao :P
15eur heb je dr een
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:36:53 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137498297
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef henk3412 het volgende:

[..]

iemand tips?
Je kunt ook gewoon eens proberen te lezen natuurlijk, hè. ->
quote:

Verder heb je ook gewoon Vögele, C&A, Neckermann, et cetera. :P Alleen is dat dan niet getailored.
pi_137498305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:

[..]

staat veel meuk op taobao :P
15eur heb je dr een
ik zoek die met 6 knopen op voorkant. die kenneth perez ook aan had op fox sports.
pi_137498438
zoiets

Moderator vrijdag 7 maart 2014 @ 21:42:41 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137498525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef henk3412 het volgende:
zoiets

[ afbeelding ]
kan je maken op die itailor :P
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 21:45:23 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137498638
Piloot worden en dan de strepen erafhalen.
pi_137498682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef henk3412 het volgende:
zoiets

[ afbeelding ]
Zoals Jimbo zei die kan je het beste op itailor kopen. Dan heb je hem meteen op maat want als je hem in china koopt is hij toch meestal te groot of te klein/de pas vorm zit voor geen meter of het is gewoon slecht prul :P Pakken zijn wel dun had ik gehoord bij itailor.

Of even langs de lokale kleermaker gaan om te kijken of ze dat doen.
pi_137498880
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:46 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zoals Jimbo zei die kan je het beste op itailor kopen. Dan heb je hem meteen op maat want als je hem in china koopt is hij toch meestal te groot of te klein/de pas vorm zit voor geen meter of het is gewoon slecht prul :P Pakken zijn wel dun had ik gehoord bij itailor.

Of even langs de lokale kleermaker gaan om te kijken of ze dat doen.
die colberts hebben ze niet in china, althans ik heb ze niet gevonden, en ik heb nog nooit bij itailor bestelt, maar hoe zijn de maten daar? vergelijkbaar als nl maten?
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:03:25 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137499343
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Disclaimer: Heb ook nog een witte, die is hetzelfde... manchettenknopen heb ik apart via ebay besteld. Wanneer je een shirt besteld met gaten hiervoor zal je zelf manchetten moeten regelen.
Het overhemd aangetrokken is uiteraard een indicatie, kwestie van licht etc etc. (foto's gemaakt met HTC One X)

Zelf kies ik altijd voor "euro slim fit"

Hopelijk kan je hier wat mee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:52 schreef henk3412 het volgende:

[..]

die colberts hebben ze niet in china, althans ik heb ze niet gevonden, en ik heb nog nooit bij itailor bestelt, maar hoe zijn de maten daar? vergelijkbaar als nl maten?
Je kan maten nemen die door hun zijn opgegeven, of gewoon zelf je laten opmeten door een vriend/familielid. Dit laatste heb ik gedaan om de perfecte pasvorm te krijgen.
YouTube
pi_137499429
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Disclaimer: Heb ook nog een witte, die is hetzelfde... manchettenknopen heb ik apart via ebay besteld. Wanneer je een shirt besteld met gaten hiervoor zal je zelf manchetten moeten regelen.
Het overhemd aangetrokken is uiteraard een indicatie, kwestie van licht etc etc. (foto's gemaakt met HTC One X)

[..]

Je kan maten nemen die door hun zijn opgegeven, of gewoon zelf je laten opmeten door een vriend/familielid. Dit laatste heb ik gedaan om de perfecte pasvorm te krijgen.
Thanks! Ziet er op zich best prima uit moet ik zeggen!
Ook maar eens even wat bestellen dan :)
  vrijdag 7 maart 2014 @ 22:11:16 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137499625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Thanks! Ziet er op zich best prima uit moet ik zeggen!
Ook maar eens even wat bestellen dan :)
Kan het je echt aanraden, voor 45 euro vindt je dat nergens anders.
Het is echt dikke stof.
YouTube
  zaterdag 8 maart 2014 @ 10:03:46 #26
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137508256
Al een tijdje aan het denken een GoProHero3 te kopen. Jammer dat die dingen zo fucking duur zijn.

Nu kwam ik de tegenhanger tegen. De SJ4000. Na vele reviews en filmpjes op youtube gezien te hebben is deze nagenoeg hetzelfde als een go pro hero 3+.
via banggood.com met kortingscode kunnen bestellen voor 72 euro met snelle verzending. Ben benieuwd!

pi_137508709
Hmm onverwacht de postnl aan de deur
Pakketje 2de besteld 4de verzonden vandaag binnen ^O^
pi_137508726
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef egelhond het volgende:
Al een tijdje aan het denken een GoProHero3 te kopen. Jammer dat die dingen zo fucking duur zijn.

Nu kwam ik de tegenhanger tegen. De SJ4000. Na vele reviews en filmpjes op youtube gezien te hebben is deze nagenoeg hetzelfde als een go pro hero 3+.
via banggood.com met kortingscode kunnen bestellen voor 72 euro met snelle verzending. Ben benieuwd!

[ afbeelding ]
Beeldkwaliteit van innovv en mobius vind ik zelf beter dan die SJ4000..
maargoed S4000 is inderdaad qua accessoires en looks het dichts bij een gopro :)
  Moderator zaterdag 8 maart 2014 @ 10:36:27 #29
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137508736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[..]

vind t een mooi shirtje voor t geld,
pi_137508826
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

vind t een mooi shirtje voor t geld,
:+
pi_137512550

voor de liefhebber.. nu bij kruidvat ook een gopro lookalike..
inclusief accessoires en afstandbediening.. grootste voordeel aan dit model
is natuurlijk die wifi feature..

kwaliteit is (helaas) niet zoals we gewend zijn(i.v.m innov, mobius, SJ4000 en 808 #26)
word geupscaled van 720 naar 1080..

zie hier een test filmpje:
( en een bijna anderhalfuur durend test filmpje xD)

(volgens maker is het filmpje converteerd en daardoor is wat kwaliteitsverlies ontstaan)

60 euro met accessoires, wifi en 2(?) jaar garantie is natuurlijk niet gek voor NL begrippen,
maar wij weten wel beter :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:17:26 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137512651
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:11 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

kwaliteit is (helaas) niet zoals we gewend zijn(i.v.m innov, mobius, SJ4000 en 808 #26)
word geupscaled van 720 naar 1080..

zie hier een test filmpje:
( en een bijna anderhalfuur durend test filmpje xD)

(volgens maker is het filmpje converteerd en daardoor is wat kwaliteitsverlies ontstaan)

60 euro met accessoires, wifi en 2(?) jaar garantie is natuurlijk niet gek voor NL begrippen,
Tja maar je upload het vaak sowieso dus dat speelt wel mee lijkt mij... Kan niet zo zijn dat je "het accepteert omdat hij geupload moet worden"

Action heeft nu ook navigatie voor 50 euro, zou dat wat zijn?
YouTube
pi_137512694
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Tja maar je upload het vaak sowieso dus dat speelt wel mee lijkt mij... Kan niet zo zijn dat je "het accepteert omdat hij geupload moet worden"

ligt het aan mij of of staat hier wat kroms xD?
maar ik snap ff niet wat je bedoeld :P
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:19:23 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137512701

Ain't no pro, like a GoPro.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:20:21 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137512722
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft een suiker oom :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hij vormt het eerst om naar MP4 en dan zet hij het pas op YT, dubbel verlies dus.
Komt het allemaal niet ten goede ;).

Die processing van het beeld krijg je altijd bij YT, je kan dus beter een zo goed mogelijke bron hebben ;). En dat is deze zeker niet :P (kan het verschil met de Mobius en Innovv op youtube al onderscheiden.
quote:
Nee, zover ik heb gehoord niet.
Kan je beter een goede Chinese bestellen. Dan weet je ook welke chipset je hebt en (ivm compatibele navigatie software) en kan je een beetje opletten dat je er 1 pakt met genoeg RAM.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:20:51 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137512741
Of een sugababe.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:33:02 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137513067
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

ligt het aan mij of of staat hier wat kroms xD?
maar ik snap ff niet wat je bedoeld :P
Ja toen ik het schreef zat ik al hetzelfde te denken.

Ook al zeggen de makers: "kwaliteit gaat verloren vanwege het uploaden"
Dat blijft natuurlijk een rukexcuus, want je upload het filmpje altijd lijkt mij.

Zo bedoel ik.
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat blijft natuurlijk een rukexcuus, want je upload het filmpje altijd lijkt mij.

Zo bedoel ik.

Kan je beter een goede Chinese bestellen. Dan weet je ook welke chipset je hebt en (ivm compatibele navigatie software) en kan je een beetje opletten dat je er 1 pakt met genoeg RAM.
Dan laat ik hem liggen
YouTube
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:34:13 #38
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137513096
quote:

[..]

Zo bedoel ik.

Dan laat ik hem liggen
YouTube
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:34:39 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137513112
-Dubbel-
YouTube
pi_137513150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef egelhond het volgende:
De SJ4000. Na vele reviews en filmpjes op youtube gezien te hebben is deze nagenoeg hetzelfde als een go pro hero 3+.
Nou nee. De Chinese camera's kunnen maximaal 1080p 30fps filmen.
Enig overeenkomst is de looks (en in het geval van de SJ4000 mounting-opties)
Waar het uiteindelijk om gaat is wat voor video het produceert en daar komen de Chinese camera's nog láng niet in de buurt van een GoPro. Alleen al de resoluties die een GoPro Black aankan.

Dat de GoPro Black camera's flink overpriced zijn ben ik overigens wel mee eens. :{

Maar de SJ4000, Mobius e.d. zijn wél mooie camera's. :Y
Zodra er een komt die echt 1080p 60fps kan dan koop ik er denk ik een. :9
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:11 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

2x zo duur als die vorige van de Action maar wifi/app en afstandsbediening is wel erg handig.
Sta je klaar om de race te beginnen dan is met handschoenen kleine knopjes op een camera achter is niet echt prettig. Maar goed; hij heeft er een waar hij tevreden mee is (voorlopig).
quote:
Weet jij een <¤60 720p camera uit China die app ondersteuning en een afstandsbediening heeft? Inclusief garantie (zal wel niet veel voorstellen maar toch)?
quote:
[ afbeelding ]
Overpriced. (Black that is)

Lijkt overigens wel dat ineens íedereen zo'n camera wil :')
  zaterdag 8 maart 2014 @ 14:41:17 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137513259
Al tijden :')

TCL SVC200 of SJ4000 staan ondertussen wel hoog op het lijstje maar voldoen nog net niet :P
pi_137513328
quote:

[..]

Zo bedoel ik.

[..]

Dan laat ik hem liggen
De maker bedoel ik dus niet Denver(de fabrikant mee) maar de maker van het reviewfilmpje
die heeft het converteerd waardoor kwaliteits verlies optrad zei die..

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nou nee. De Chinese camera's kunnen maximaal 1080p 30fps filmen.
Enig overeenkomst is de looks (en in het geval van de SJ4000 mounting-opties)
Waar het uiteindelijk om gaat is wat voor video het produceert en daar komen de Chinese camera's nog láng niet in de buurt van een GoPro. Alleen al de resoluties die een GoPro Black aankan.

Dat de GoPro Black camera's flink overpriced zijn ben ik overigens wel mee eens. :{

Maar de SJ4000, Mobius e.d. zijn wél mooie camera's. :Y
Zodra er een komt die echt 1080p 60fps kan dan koop ik er denk ik een. :9

[..]

2x zo duur als die vorige van de Action maar wifi/app en afstandsbediening is wel erg handig.
Sta je klaar om de race te beginnen dan is met handschoenen kleine knopjes op een camera achter is niet echt prettig. Maar goed; hij heeft er een waar hij tevreden mee is (voorlopig).

[..]

Weet jij een <¤60 720p camera uit China die app ondersteuning en een afstandsbediening heeft? Inclusief garantie (zal wel niet veel voorstellen maar toch)?

[..]

Overpriced. (Black that is)

Lijkt overigens wel dat ineens íedereen zo'n camera wil :')
Die van de action was een 720 HD model toch? die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..
maargoed dit model is dus ook gewoon 720HD eigenlijk alleen geupscaled naar 1080

en nee ik ken uberhaupt geen chinese cams met WIFI ondersteuning, daarom is dat ook zeker een leuke feature op dit model. Garantie in china is natuurlijk niks waard.
Een resend/refund wordt op zon bedragd 60-70$ niet snel gedaan.. en als je hem daar zelf weer heen moet sturen kost het je misschien ook al gauw 20-25 euro en ben je hem misschien weken/maanden kwijt..

Zodoende zeg ik dus ook dat 60 euro een hele goede prijs is :P

Momenteel voel ik ook steeds meer trek om zon ding te halen ja, echter heb ik hier al een 808#16 liggen die ik nooit gebruik. het is juist de beeldkwaliteit die mij positief verrast van mobius en innovv en ik zodoende toch wel eens zon cameraatje wil hebben :P

Echter wacht ik zelf ook nog even, er zullen ongetwijfeld eerdaags wel chinese cams komen
met 720HD 60FPS en misschien wel 1080 60FPS (en dan niet van die truukjes om 60 FPS te faken, maar gewoon real 60 FPS :) )
pi_137513517
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
Die van de action was een 720 HD model toch?
:Y
quote:
die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..
maargoed dit model is dus ook gewoon 720HD eigenlijk alleen geupscaled naar 1080

en nee ik ken uberhaupt geen chinese cams met WIFI ondersteuning, daarom is dat ook zeker een leuke feature op dit model. Garantie in china is natuurlijk niks waard.
Garantie bedoelde ik natuurlijk de garantie van Kruidvat. Hoewel dat over 2 jaar ook weinig zal voorstellen lijkt me.
quote:
Een resend/refund wordt op zon bedragd 60-70$ niet snel gedaan.. en als je hem daar zelf weer heen moet sturen kost het je misschien ook al gauw 20-25 euro en ben je hem misschien weken/maanden kwijt..

Oh, aan je zin "maar wij weten wel beter" deed vermoeden dat je het dus geen goede prijs vond.
quote:
Momenteel voel ik ook steeds meer trek om zon ding te halen ja, echter heb ik hier al een 808#16 liggen die ik nooit gebruik. het is juist de beeldkwaliteit die mij positief verrast van mobius en innovv en ik zodoende toch wel eens zon cameraatje wil hebben :P

Echter wacht ik zelf ook nog even, er zullen ongetwijfeld eerdaags wel chinese cams komen
met 720HD 60FPS en misschien wel 1080 60FPS (en dan niet van die truukjes om 60 FPS te faken, maar gewoon real 60 FPS :) )
pi_137513711
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 14:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Garantie bedoelde ik natuurlijk de garantie van Kruidvat. Hoewel dat over 2 jaar ook weinig zal voorstellen lijkt me.

[..]

Oh, aan je zin "maar wij weten wel beter" deed vermoeden dat je het dus geen goede prijs vond.

[..]

wij weten wel beter doelde ik meer op het feit; dat wij qua beeldkwaliteit betere producten kennen..
voor een vergelijkbare prijs ;)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 15:10:43 #45
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137513889
quote:

[..]

De maker bedoel ik dus niet Denver(de fabrikant mee) maar de maker van het reviewfilmpje

[..]

Die van de action was een 720 HD model toch? die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..

Ja I knowwwwwwwwwwww... maar ik bedoel dus dat je het filmpje wat je maakt altijd ergens zal moeten uploaden. Zo snap je. Dus in mijn beleving had hij dan óf een betere resolutie moeten nemen, of kunnen zeggen dat de camera ruk is zodra je de filmpjes online wil uploaden.

Die is kapot gegaan van mijn dashcam.
Hoe heet zoiets want op cigarette to usb/mini usb/ plug to usb etc vind ik niets.

btw:

Camera

[ Bericht 3% gewijzigd door ManageTheAnger op 08-03-2014 15:22:24 ]
YouTube
pi_137515232
quote:

[..]

[..]

Ik heb die camera van 60 euro van de kruidvat. Vind de kwaliteit erg leuk, maar is natuurlijk niet te vergelijken met een eckte go pro. Wifi werkt ook goed. Daarmee kan je gewoon filmpjes kijken die je al opgenomen hebt, of live het beeld van de camera bekijken.

Ben bij verschillende filialen langs geweest en hij was overal uitverkocht. Uiteindelijk bij één kruidvat toch geluk en de eerste en laatste camera kunnen kopen.
Ik heb in ieder geval geen spijt van tot nu toe! Hoop leuke accessoires ook.
pi_137516042
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik heb die camera van 60 euro van de kruidvat. Vind de kwaliteit erg leuk, maar is natuurlijk niet te vergelijken met een eckte go pro. Wifi werkt ook goed. Daarmee kan je gewoon filmpjes kijken die je al opgenomen hebt, of live het beeld van de camera bekijken.

Ben bij verschillende filialen langs geweest en hij was overal uitverkocht. Uiteindelijk bij één kruidvat toch geluk en de eerste en laatste camera kunnen kopen.
Ik heb in ieder geval geen spijt van tot nu toe! Hoop leuke accessoires ook.
Ja blijkbaar zijn ze wel hard gegaan, ik zag vandaag bij toeval die poster in de winkel hangen..
Zou je niet eens een sample filmpje kunnen maken van een halve minuut ofzo en deze ergens uploaden zoals bijv. www.zippyshare.com zodat ik/we de kwaliteit eens kunnen vergelijken zonder dat er kwaliteitsverlies optreed door middel van het uploaden naar youtube.. :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 17:00:18 #48
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137516519
Nou, nou, dat kwaliteitsverlies valt op zich wel mee hoor.
Heb je de nieuwe Transformers- en Godzilla-trailers gezien op YouTube?
Of 4K-materiaal uit de nieuwe Sony AX100 en Panasonic GH4?
Ja, prutspul. Zie die compressie alles verneuken dan. :N

:T Maar zonder gekkigheid. YouTube-videomateriaal is om je een 'general impression' te geven. Je kunt daar al veel uit opmaken. Je kunt voor de volledigheid, zoals Techmoan altijd doet, inderdaad wel bijzeggen dat YouTube nog wat compressie toevoegt en vooral voor trage computers kan zorgen dat de boel stottert of niet lekker rendert en dat men i.p.v. een YouTube-stream ook het originele bestand kan downloaden om het lokaal in originele kwaliteit af te spelen. Dat is inderdaad de wensvariant om het te doen. Maar vaak heb je door de YT-video zelf toch wel genoeg basis om een oordeel te vellen?
pi_137517933
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:44 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ja blijkbaar zijn ze wel hard gegaan, ik zag vandaag bij toeval die poster in de winkel hangen..
Zou je niet eens een sample filmpje kunnen maken van een halve minuut ofzo en deze ergens uploaden zoals bijv. www.zippyshare.com zodat ik/we de kwaliteit eens kunnen vergelijken zonder dat er kwaliteitsverlies optreed door middel van het uploaden naar youtube.. :)
720p 60fps http://www25.zippyshare.com/v/319339/file.html
1080p 30fps http://www25.zippyshare.com/v/78385805/file.html

Ik heb er verder nog totaal geen aandacht aan besteed, gewoon even snel een stukje gefilmd vanaf de fiets. Hield de camera gewoon in mn hand in de waterdichte behuizing (dus geen geluid)
pi_137518788
Kijk 's wa 'n koopje! I.P.V. 10usd voor 10 bij BIC, 7,80usd 100 stuks bij Ali :P

http://wholesale.alibaba.com/snapshot/6035087885.html
pi_137519196
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:00 schreef shiznuts het volgende:
Nou, nou, dat kwaliteitsverlies valt op zich wel mee hoor.
Heb je de nieuwe Transformers- en Godzilla-trailers gezien op YouTube?
Of 4K-materiaal uit de nieuwe Sony AX100 en Panasonic GH4?
Ja, prutspul. Zie die compressie alles verneuken dan. :N

:T Maar zonder gekkigheid. YouTube-videomateriaal is om je een 'general impression' te geven. Je kunt daar al veel uit opmaken. Je kunt voor de volledigheid, zoals Techmoan altijd doet, inderdaad wel bijzeggen dat YouTube nog wat compressie toevoegt en vooral voor trage computers kan zorgen dat de boel stottert of niet lekker rendert en dat men i.p.v. een YouTube-stream ook het originele bestand kan downloaden om het lokaal in originele kwaliteit af te spelen. Dat is inderdaad de wensvariant om het te doen. Maar vaak heb je door de YT-video zelf toch wel genoeg basis om een oordeel te vellen?
Uiteraard geeft YT video al een goed beeld..
maar een 'echt' oordeel kun je alleen vellen uit normale ongecomprimeerde samples rechstreeks uit het apparaat zelf :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef tharonny het volgende:

[..]

720p 60fps http://www25.zippyshare.com/v/319339/file.html
1080p 30fps http://www25.zippyshare.com/v/78385805/file.html

Ik heb er verder nog totaal geen aandacht aan besteed, gewoon even snel een stukje gefilmd vanaf de fiets. Hield de camera gewoon in mn hand in de waterdichte behuizing (dus geen geluid)
Super ^O^,
jij bent weer een plek gestegen op mijn user-ranklist :P haha
Nee maar, thanks dat je ff de moeite hebt genomen!

maar zeker die 60fps samples gaan veel te snel, daar valt t echt op :P
die 1080p op 30 fps gaat al een stukje beter maar nog lijk ik het daar licht in te zien..
dat zie je ook in deze clip genomen met die actioncam:

kwaliteit is wel iets beter dan ik het op youtube vond, maar nog steeds minder dan samples van mobius of innovv. maar verder wel leuk ding ^O^

[ Bericht 21% gewijzigd door Downstar op 08-03-2014 18:38:10 ]
pi_137519831
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

Uiteraard geeft YT video al een goed beeld..
maar een 'echt' oordeel kun je alleen vellen uit normale ongecomprimeerde samples rechstreeks uit het apparaat zelf :)

[..]

Super ^O^,
jij bent weer een plek gestegen op mijn user-ranklist :P haha
Nee maar, thanks dat je ff de moeite hebt genomen!

maar zeker die 60fps samples gaan veel te snel, daar valt t echt op :P
die 1080p op 30 fps gaat al een stukje beter maar nog lijk ik het daar licht in te zien..
dat zie je ook in deze clip genomen met die actioncam:

kwaliteit is wel iets beter dan ik het op youtube vond, maar nog steeds minder dan samples van mobius of innovv. maar verder wel leuk ding ^O^

Geen dank ;)
Ik zocht gewoon een leuk cameratje voor op de motor. Aangezien ik de camera toch maar zelden ga gebruiken heb ik niet zoveel zin om er veel geld aan uit te geven. Ik vind deze camera de 60 euro zeker wel waard, want er zitten een hoop houdertjes en bevestiging dingetjes bij en het beeld is gewoon leuk te noemen. Als je pech hebt komt er bij zo'n mobius oid ook nog import bij en word het toch al snel 100 euro ofzo. Anyhowz ik ben tevreden :)
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:13:29 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137520532
quote:

Gopro = viespeuk met strafblad... Mobius = viespeuk zonder strafblad :)
Een professionele viespeuk gaat voor Mobius voor zijn amateur shotjes :Y
pi_137523873
quote:

Kan aan mij liggen maar als ik Fabric of the Week neem, alles doorloop en de coupon invul ben ik als nog 131,77 euro kwijt inclusief verzendkosten?
mag het weten
  zaterdag 8 maart 2014 @ 22:46:15 #55
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137529635
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef davedavy het volgende:
Kijk 's wa 'n koopje! I.P.V. 10usd voor 10 bij BIC, 7,80usd 100 stuks bij Ali :P

http://wholesale.alibaba.com/snapshot/6035087885.html
Een beetje een tampon aan je telefoon hangen. -O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 8 maart 2014 @ 23:58:29 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137532515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gopro = viespeuk met strafblad... Mobius = viespeuk zonder strafblad :)
Een professionele viespeuk gaat voor Mobius voor zijn amateur shotjes :Y
Een pro gaat toch niet voor amateuropnamen? Een amateur wordt juist gepakt met z'n illegale sneaky opnamen d.m.v. schoencams. Een pro schiet legaal en georganiseerd POV-video's met een lekker wijf en zichzelf, met een GoPro en verdient eraan door ze online neer te zetten onder Clark Ken alias Superman. En het wideanglefisheye-effect vergroot de penis ook nog eens voor niks. _O- ;(
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb stylusjes sowieso nooit begrepen. :o
  zondag 9 maart 2014 @ 01:36:03 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137535012
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar als ik Fabric of the Week neem, alles doorloop en de coupon invul ben ik als nog 131,77 euro kwijt inclusief verzendkosten?
Bepaalde opties kosten extra bij Fabric of the Week.
YouTube
pi_137539040
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is ook voor mensen met dikke vingers :{w
pi_137542830
Ik probeer nu een case bij dhgate te bestellen (Spigen S4 S-view cover) en nu stond er onderin op de pagina een ideal logo maar zie vervolgens nergens de optie bij betalen. Iemand daar al eens met ideal betaald?
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 14:06:25 #60
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137543236
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:51 schreef nico445 het volgende:
Ik probeer nu een case bij dhgate te bestellen (Spigen S4 S-view cover) en nu stond er onderin op de pagina een ideal logo maar zie vervolgens nergens de optie bij betalen. Iemand daar al eens met ideal betaald?
Meestal moet je ff moneybookers of skrill pakken dan, daar upoload je met ideal naar toe.

Tegenwoordig kan paypal ook direct van je rekening afschrijven, ook erg relaxed.
pi_137543556
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:06 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Meestal moet je ff moneybookers of skrill pakken dan, daar upoload je met ideal naar toe.

Tegenwoordig kan paypal ook direct van je rekening afschrijven, ook erg relaxed.
Heb betaald via moneybookers dat werkt inderdaad met Ideal , bedankt!. Die optie heb ik al een aantal jaren op paypal vind ik ook erg handig , betaal ook liever met paypal maargoed ik kon deze case nergens anders vinden.
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 14:22:16 #62
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137543612
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef nico445 het volgende:

[..]

Heb betaald via moneybookers dat werkt inderdaad met Ideal , bedankt!. Die optie heb ik al een aantal jaren op paypal vind ik ook erg handig , betaal ook liever met paypal maargoed ik kon deze case nergens anders vinden.
Ik wist nieteens dat t met paypal kon tot ik dat laatst ergens nodig had :') Had ik eerder moeten weten lol.

Moneybookers is wel relaxed :Y
  zondag 9 maart 2014 @ 16:19:24 #63
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_137546958
Pfft. Ik dacht net, leuk een rondje op de brommert en even filmen met de mobius. 70km gereden maat ik had de mobius op low light staan, dus heb alleen maar overbelicht /wit beeld :')
  zondag 9 maart 2014 @ 16:47:17 #64
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_137548027
De vraag is geheid eerder gesteld, maar kan zo gauw het antwoord niet vinden.
Bij welke webshop is de kans het grootste dat kleding zowel past qua nederlandse maten, en wordt het pakket ook daadwerkelijk bezorgd?
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 16:55:22 #65
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137548235
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Hitori het volgende:
Bij welke webshop is de kans het grootste dat kleding zowel past qua nederlandse maten, en wordt het pakket ook daadwerkelijk bezorgd?
Gewoon in goed overleg bestellen met de maker, en anders de kledingmaten gewoon goed checken.
Bij veel sites staan de maten er in CM bij, dan kan je alles nakijken. (Al ben ik ook een keer de mist in gegaan, had ik een broek maat 33 besteld, kreeg ik iets wat meer op een 31 leek :')
Toen maar met de autokrik opgerekt _O- )
  zondag 9 maart 2014 @ 16:57:48 #66
264437 Hitori
Pushing every button.
pi_137548303
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Gewoon in goed overleg bestellen met de maker, en anders de kledingmaten gewoon goed checken.
Bij veel sites staan de maten er in CM bij, dan kan je alles nakijken. (Al ben ik ook een keer de mist in gegaan, had ik een broek maat 33 besteld, kreeg ik iets wat meer op een 31 leek :')
Toen maar met de autokrik opgerekt _O- )
Creatief wel. _O-

En dankje! Dan ga ik maar eens op goed geluk rondkijken en zien wat er van komt.
pi_137548310
quote:
17s.gif Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Hitori het volgende:
Denk http://www.aliexpress.com/, Staat meestal europeese maat bij of er staan CM's bij (kan je jezelf opmeten). Is eigenlijk gewoon hetzelfde als ebay. Heb daar alleen maar goeie ervaringen van of je pakt Taobao daar heeft mijn broer ook vaker spullen besteld (Van die amerikaanse trainingsbroeken en shirts enzo) Moet je wel een agent voor hebben :)
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 16:59:27 #68
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137548343
Vind het zelf wel relaxed als er CM bij staan, gezien ik nu al vaak gehad heb dat ik een trui / shirt in XL moet kopen (en dit vergelijkbaar is met maat M in nederland :')
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 16:59:57 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137548357
Zo zijn ringmaten ook echt een ramp, daar heb je 6verschillende maten van :')
pi_137548810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb stylusjes sowieso nooit begrepen. :o
Een goede stylus kan geloof ik nog wel handig zijn. Die bij sommige Samsung apparatuur zit (Note) is best prettig (ook dat je de stylus boven het scherm houdt en dat je dan een keuze menu krijgt; best apart).

Een Wacom stylus behoeft natuurlijk geen uitleg. Maar ook ik heb het eigenlijk nooit nodig gehad; voor snelle notities zou ik sneller naar pen en papier grijpen.

De Nitecore lader lijkt een aardig leuk ding te zijn; beide 18650 batterijen gemeten en beiden zaten na het laden op exact 4.2V. ^O^

Daarover gesproken; ik denk dat ik maar een nieuwe zaklamp bestel; m'n geliefde XM-L T6 werkt dus niet goed meer. Geeft vaak heel erg gedimd licht en met paar stoten soms gewoon fel. Los contactpuntjes lijken me dan ook uitgesloten (dan zou licht immers niet gedimd zijn maar gewoon niet licht geven).
Is zo'n XM-L2 U3 een vooruitgang op XM-L T6?

En eindelijk een update van de fluid head; is afgelopen donderdag bij de douane aangekomen.
Hopelijk geen extra kosten; als zou dat zo maar kunnen vanwege formaat en gewicht. ;(

Van de ball head ontbreekt nog ieder spoor (geen tracking) ;( ...
  zondag 9 maart 2014 @ 18:38:25 #71
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137551809
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ja I knowwwwwwwwwwww... maar ik bedoel dus dat je het filmpje wat je maakt altijd ergens zal moeten uploaden. Zo snap je. Dus in mijn beleving had hij dan óf een betere resolutie moeten nemen, of kunnen zeggen dat de camera ruk is zodra je de filmpjes online wil uploaden.

[ afbeelding ]

Die is kapot gegaan van mijn dashcam.
Hoe heet zoiets want op cigarette to usb/mini usb/ plug to usb etc vind ik niets.

btw:

Camera
Zelfs Shiz weet niet hoe dit genoemd wordt? :(
YouTube
pi_137552195
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

USB Car Charger (http://www.aliexpress.com(...)rger/1608486873.html)
EDIT: Of je pakt gewoon een USB naar MiniUSB en dan steek je hem in zo'n lader :D Kan je dan ook nog voor andere dingen gebruiken zoals mobiel oplader als je USB naar MicroUSB hebt
  zondag 9 maart 2014 @ 18:52:13 #73
45722 Dromer
pi_137552253
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:24 schreef davedavy het volgende:

[..]

Is ook voor mensen met dikke vingers :{w
Hoef ik nog geen tampon aan m'n telefoon te hebben hangen. :{w
  zondag 9 maart 2014 @ 19:29:14 #74
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_137553642
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Car Charger?

http://chinapricefinder.c(...)a=0&s=_&q=1&x=80&h=0
8400 zoekresultaten, daar moet toch wel de juiste variant tussen zitten.
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
  zondag 9 maart 2014 @ 21:07:04 #75
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137558817
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

USB Car Charger (http://www.aliexpress.com(...)rger/1608486873.html)
EDIT: Of je pakt gewoon een USB naar MiniUSB en dan steek je hem in zo'n lader :D Kan je dan ook nog voor andere dingen gebruiken zoals mobiel oplader als je USB naar MicroUSB hebt
Thanks
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:29 schreef mnielsm het volgende:

[..]

Car Charger?

http://chinapricefinder.c(...)a=0&s=_&q=1&x=80&h=0
8400 zoekresultaten, daar moet toch wel de juiste variant tussen zitten.
Gvd, dat ik daar niet aan dacht :')
YouTube
pi_137564691
Lekker nuttig ook dat tijdsvak van PostNL zodat je wat meer zicht hebt wanneer je pakje komt:
"Maandag 10 maart, tussen 8.30-21.30"
Top 5 China producten
pi_137565590
Heheh inderdaad. :P
Iemand een idee wat de status 'Opening' betekent? (China Post)
pi_137565754
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef toimoi het volgende:
Volgens mij dat ze je pakje openen, dus als er accu's inzitten heb je de kans dat het wordt terug gestuurd :')
Top 5 China producten
pi_137565933
Zolang ze nog geen accu's in HDD behuizingen bouwen, zit ik goed dan... Thanks ;)

Edit: damn, zit goed verpakt! Ze zijn er al zes dagen aan bezig :')
  zondag 9 maart 2014 @ 23:22:20 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137567644
Eh, nee? :? Volgens mij is het 'opening' als in 'aanvang' / 'begin'.
Het moment waarop je zending in het systeem rolt.
pi_137571836
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
bij mij laatst niet, collecting was de eerste in de reeks. Op een gegeven moment was het opening.
Top 5 China producten
  Moderator maandag 10 maart 2014 @ 08:36:31 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137572397
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Lekker nuttig ook dat tijdsvak van PostNL zodat je wat meer zicht hebt wanneer je pakje komt:
Dan is er meestal een andere bezorger :P
  maandag 10 maart 2014 @ 08:59:16 #83
45722 Dromer
pi_137572670
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt toch de securitycheck te zijn. Voor zelfde zending:

via http://track-chinapost.com/
2014 Received by China Post Nanjing NL 20140218 1113
2014 Export Security Scan Nanjing NL 20140222 1539
2014 Export Customs Scan Nanjing NL 20140223 1049
2014 Arrived Import Customs NLAMSA NL 20140303 0807

via http://www.trackingkit.com/china-post-tracking/
Mon 3/3/2014 8:07 am 阿姆斯特丹 NLAMSA Arrival at inward office of exchange
Sun 2/23/2014 10:49 am 南京国际 21004700 Departure from outward office of exchange
Sat 2/22/2014 3:39 pm 南京国际 21004700 Opening
Tue 2/18/2014 11:13 am 南京市邮政局函件广告局 21002500 Collection
  maandag 10 maart 2014 @ 09:29:52 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137573164
Mja, ben nog niet aan boord hoor, collecting wil nog niks zeggen (aangemeld, maar nog niet in het systeem gerold) en bij opening maken ze het pakje echt niet open. :P
Het is wanneer de zending de internationale border verlaat en z'n tocht naar NL begint misschien, maar verder zou ik daar niks achter zoeken.
  maandag 10 maart 2014 @ 12:06:36 #85
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137577101
Vraag me af, de SJ4000 die ik besteld hebt... zou de douane daar moeilijk om doen?
  maandag 10 maart 2014 @ 12:17:36 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137577400
Niet bepaald, maar zeg nooit 'nooit'.
  maandag 10 maart 2014 @ 12:40:16 #87
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_137578089
Een kennis van mij is op zoek naar een smartwatch. Hij denkt aan de Sony Smartwatch 2 maar zo iets dergelijks moet toch in China goedkoper te vinden zijn ? Wat speurwerk op de diverse ChinaShops bevestigde dit verhaal maar om nu te zeggen dat hij acuut wilde bestellen.... nou nee. Deze was wel leuke maar is het wat ? Heeft iemand van de ChinaShoppers in dit forum ervaring met een dergelijk gadget ? Suggestie's anyone ?
  maandag 10 maart 2014 @ 13:15:59 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137579266
Niet dezelfde support en kwaliteit natuurlijk.
Denk dat daarom ook nog niemand hier er eentje uit China gehaald heeft.
Tenminste, ik heb wel wat voorbeelden voorbij zien komen, maar niemand die er eentje gehaald had.
Huawei komt binnenkort ook met iets. 99 USD geloof ik.

- oh nee, ies een fitnessdinkie en 99 is EUR: http://www.theverge.com/2(...)ands-on-video-photos .
pi_137580628
Hey, kan het zijn dat m'n Chinese tablet m'n opladers naar de klote helpt? Ik gebruik niet graag de Chinese lader, dus gebruik ik andere laders. Jammer genoeg sloopt ie ze na X maal laden blijkbaar..
pi_137580788
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 13:54 schreef Brecht35 het volgende:
Hey, kan het zijn dat m'n Chinese tablet m'n opladers naar de klote helpt? Ik gebruik niet graag de Chinese lader, dus gebruik ik andere laders. Jammer genoeg sloopt ie ze na X maal laden blijkbaar..
Aantal voltage/ampere kijken dacht ik. Hoe meer ampere hoe sneller hij laad en daardoor kan hij dus sneller kapot gaan.
pi_137580968
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Aantal voltage/ampere kijken dacht ik. Hoe meer ampere hoe sneller hij laad en daardoor kan hij dus sneller kapot gaan.
M"n tablet heeft een hogere voltage/ampere denk ik...Gaat dat daardoor kapot?
  maandag 10 maart 2014 @ 14:55:40 #92
309342 ErkendFokker
pi_137582267
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:06 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

M"n tablet heeft een hogere voltage/ampere denk ik...Gaat dat daardoor kapot?
voltage moet gelijk zijn. Amperage maakt niet uit, je tablet kan niet kapot door een te hoog Amperage. Wel kan een te lage Amperage ervoor zorgen dat hij niet snel genoeg oplaadt.

Andersom kan je tablet (bij een slecht ontworpen lader) wel teveel vragen van je lader.
pi_137582457
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:55 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

voltage moet gelijk zijn. Amperage maakt niet uit, je tablet kan niet kapot door een te hoog Amperage. Wel kan een te lage Amperage ervoor zorgen dat hij niet snel genoeg oplaadt.

Andersom kan je tablet (bij een slecht ontworpen lader) wel teveel vragen van je lader.
Ah juist, Wist het niet precies thanks voor de opklaring :)
pi_137585077
Huawei e173 internet dongle binnen, helemaal netjes en in de kleur zwart waar ik om had gevraagd. De postbezorger moest ook lachen dat hij dit moest afleveren omdat er een handtekening nodig was omdat het een erg klein envelopje was. Wel netjes dat hij het toch gedaan heeft, genoeg mensen die het gewoon door de brievenbus gooien en zelf een krabbel zetten.
Top 5 China producten
pi_137585768
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

bij mij laatst niet, collecting was de eerste in de reeks. Op een gegeven moment was het opening.
Idem, Opening is de derde status, na departure from outward office of exchange.

Ach, zie het wel.
  maandag 10 maart 2014 @ 16:56:28 #96
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137585788
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef JiePieWie het volgende:
Een kennis van mij is op zoek naar een smartwatch. Hij denkt aan de Sony Smartwatch 2 maar zo iets dergelijks moet toch in China goedkoper te vinden zijn ? Wat speurwerk op de diverse ChinaShops bevestigde dit verhaal maar om nu te zeggen dat hij acuut wilde bestellen.... nou nee. Deze was wel leuke maar is het wat ? Heeft iemand van de ChinaShoppers in dit forum ervaring met een dergelijk gadget ? Suggestie's anyone ?
Wat wil hij er mee doen?

Zelf heb ik een pebble en diverse ervaringen met de Sony smart "horloges" / en heb een Sony mw1 (die is ook "smart") en Pebble.

Pebble bevalt mij zelf tot nu toe het beste, doet wat het moet doen zonder poespas. Je hoeft niet elke dag te laden en toch is altijd het scherm aan. Daarnaast is er een geweldige community met veel apps.

Sony heeft ook aardig veel apps maar daar zit je weer met de beperking van een kleine batterij en energie verslindend scherm.

Als Chinees alternatief heb je de SmartQ watch maar hoe die het doet is mij niet echt bekend.
Phone horloges neem ik zelf nog niet echt serieus als alternatief zitten vaak veel nadelen aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 10-03-2014 19:06:20 ]
  maandag 10 maart 2014 @ 19:47:58 #97
45722 Dromer
pi_137591661
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef toimoi het volgende:

[..]

Idem, Opening is de derde status, na departure from outward office of exchange.

Ach, zie het wel.
De bron van alle wijsheid (Google) zegt ook dat opening het checken van de inhoud is. :)
  maandag 10 maart 2014 @ 20:40:42 #98
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_137594298
Voor de mensen die gaan voor de $0.01 dollar deals.

Morgen lanceert focalprice om 15:00 (GMT -7) hun nieuwe website (als ik het goed reken is dat 23:00 nederlandse tijd)
Ter gelegenheid daarvan zullen ze voor $0.01 een LCD time projector (SKU EX085X) te koop hebben.

Maximaal 300 stuks worden er voor die prijs weggegeven via de volgende link:

http://promotion.focalprice.com/Extreme_Deal
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
  maandag 10 maart 2014 @ 20:50:49 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137594864
AliPay is blijkbaar nu ook voor andere landen beschikbaar:
http://intl.alipay.com

Eindelijk een manier om makkelijker zelf dingen te (pre-)orderen? Nu alleen nog een borderlinx achtige dienst :D

Oh en ook nog een paar FP coupons:

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 10-03-2014 20:56:51 ]
  maandag 10 maart 2014 @ 20:59:18 #100
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_137595366
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat wil hij er mee doen?

Zelf heb ik een pebble en diverse ervaringen met de Sony smart "horloges" / en heb een Sony mw1 (die is ook "smart") en Pebble.

Pebble bevalt mij zelf tot nu toe het beste, doet wat het moet doen zonder poespas. Je hoeft niet elke dag te laden en toch is altijd het scherm aan. Daarnaast is er een geweldige community met veel apps.
Hij wil er zeker niet mee bellen maar meer als extra scherm gebruiken voor z'n telefoon. Die kan dan in z'n zak blijven terwijl hij via z'n smartwatch de Whatsapp/SMS/Mailtjes kan lezen c.q. ziet dat ze binnen zijn.
pi_137595498
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:59 schreef JiePieWie het volgende:

[..]

Hij wil er zeker niet mee bellen maar meer als extra scherm gebruiken voor z'n telefoon. Die kan dan in z'n zak blijven terwijl hij via z'n smartwatch de Whatsapp/SMS/Mailtjes kan lezen c.q. ziet dat ze binnen zijn.
Tja, vaak reageer je wel op een whatsappje, en mails zijn vaak dan wat langer dus lijkt me niet echt prettig lezen op zo'n horloge? Of is dat anders Robert?
Top 5 China producten
  maandag 10 maart 2014 @ 21:03:33 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137595623
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, vaak reageer je wel op een whatsappje, en mails zijn vaak dan wat langer dus lijkt me niet echt prettig lezen op zo'n horloge? Of is dat anders Robert?
Als je bezig bent is het fijn om te zien of het onzin is of niet ;).
Mail gaat inderdaad meer om de kop, de body lezen gaat hem niet worden (met 3th party apps kan het vast wel overigens).

Heb er tot nu toe nog geen spijt van dat ik er één heb. Dat bellen etc is toch (nog) niet praktisch je notificaties zien is dat mijn inziens wel.

Komen ondertussen ook steeds meer leuke/handige/grappige apps voor zoals:
- Buienalarm
- Remotes
- trackers / fitness apps.
- treintijden
- beurskoersen
- Kalender notificaties
- Flapy bird :')
- etc

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 10-03-2014 21:14:07 ]
pi_137604726
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Op maandag wordt bij de post alleen gereden wat zaterdag niet afgeleverd en nog een paar andere dingen, internationale pakketjes en o.a. Coolblue. Daardoor gooien ze meerdere routes bij elkaar en kloppen die tijdvakken niet, daarom geven ze dat aan op de website; dat is dus enkel op de maandag.
pi_137604911
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef J.B. het volgende:

[..]

Op maandag wordt bij de post alleen gereden wat zaterdag niet afgeleverd en nog een paar andere dingen, internationale pakketjes en o.a. Coolblue. Daardoor gooien ze meerdere routes bij elkaar en kloppen die tijdvakken niet, daarom geven ze dat aan op de website; dat is dus enkel op de maandag.
Duidelijk ^O^
Top 5 China producten
pi_137605088
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 00:01 schreef J.B. het volgende:
Mwah, ik had pas voor m'n statief of objectief (i.i.g. een van de twee) ook zo'n ruime indicatie; en dat was niet op een maandag.

EDIT: lader "waarde: ¤39.95.
Die behuizing heb je voor een paar dollar op Ebay en de 18650 batterij kost ook niet veel (een unprotected versie). :{

[ Bericht 13% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2014 00:20:28 ]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:09:17 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137607471
1ct aktie NU!! maar 300 stuks.

dinsdag 11 maart 2014 @ 07:25:28 #107
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137607535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:09 schreef monkeybrain het volgende:
1ct aktie NU!! maar 300 stuks.

Besteld :)
You can't be late if you don't show up.
pi_137607708
De "add to cart" knop werkt bij mij niet :{

via Chrome en Safari geprobeerd, maar geen verandering. Dan maar niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:59:46 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137607766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:51 schreef Eric_Cantona het volgende:

Wel ingelogd?
pi_137607806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wel ingelogd?
Yup. Juist dan werkt 't niet. Als ik niet ingelogd ben krijg ik 't toegevoegd aan de winkelwagen, maar zodra ik inlog is 't weg. Als ik op checkout druk, gebeurt er ook niks. Ik heb er zelfs 'n nieuw account voor aangemaakt.
  Moderator dinsdag 11 maart 2014 @ 08:55:52 #111
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_137608406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 07:51 schreef Eric_Cantona het volgende:

Hier werkt t ook niet :(
pi_137608473
Hier ook niet in firefox..
dacht dat het aan mij lag

er waren er net nog 9 remaining, nu 0..:P
pi_137609684
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:22:02 #114
309342 ErkendFokker
pi_137610026
quote:
Leuk ding. Mag alleen geen geld meer uitgeven van mezelf
pi_137611115
quote:
Haha tof maar dit verdwijnt sowieso na een week in de kast.

Weet iemand of ergens deze houten backcovers te bestellen zijn?
Ik kan ze nergens vinden en vind 20 euro wel heel duur!
http://www.frape.nl/iphon(...)ackcover-hout-donker
Gegroet!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:41:09 #116
45722 Dromer
pi_137611996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Sjeesus.. retro 70's fineer look?
Hebben ze ook een uitvoering met schrootjes?
pi_137612076
haha ik vind het wel cool zon houte achterkant.
Gegroet!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:11:00 #118
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137614501
quote:
Nee joh. :P

Zulke spyvehicles bestaan al eeuwenlang, gaan tergend langzaam (gok ik) en duur zijn ze ook nog eens.
Bovendien: 'Voor iPhone/iPad'. :')
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:09:49 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137616242
Ik houd het denk ik wel bij vliegend spul. :D
Hopelijk is die Nano WLToys quadcopter rap op voorraad.
pi_137618375
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:10 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Tijdje terug zoiets voor mijn vriendin besteld. Misschien iets voor jou?

http://dx.com/s/bamboo+iphone
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:18:08 #122
45722 Dromer
pi_137618545
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Daar vind ik wel een paar aardige tussen zitten. Al zal ik het zelf niet zo snel kopen.
pi_137620193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
Dit dan?
(Van hier) :P

[ afbeelding ]
Goedkoper bij tmart de onderzeeërs lijken mij ook wel leuk
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:09:51 #124
309342 ErkendFokker
pi_137620270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik houd het denk ik wel bij vliegend spul. :D
Hopelijk is die Nano WLToys quadcopter rap op voorraad.
van tmart? Die heb ik ook besteld :p
pi_137620377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
Dit dan?
(Van hier) :P

[ afbeelding ]
Shiz is toch aan het sparen voor die Phantom of niet? :D
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:12:54 #126
45722 Dromer
pi_137620386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik mijn kind met Chinese elektrische apparaten in bad zou laten gaan. :P
pi_137621355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Fasroslis het volgende:
Was puur omdat ik die op die site zag langskomen.
Lijkt met trouwens vrij beroerd spul maar goed.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
Die zal er ongetwijfeld komen hem kennende...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Dromer het volgende:
Ik weet niet of ik mijn kind met Chinese elektrische apparaten in bad zou laten gaan. :P
Mwah, een paar AA batterijen doet niet veel hoor.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:31:07 #128
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137624848
Iemand ervaring met chinese hangamatten? Mijn hangmat is kapot en ik zoek dus een nieuwe.
Ik zat hier naar te kijken:
Deze
Of Deze
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:36:14 #129
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_137624971
Derde inbraak hier in een week in het rijtje, daarom een nieuwe zoektocht naar een Wireless IP camera, die wellicht ook een beetje weatherproof is. Suggesties zijn welkom! :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 18:43:57 #130
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137625219
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:36 schreef JortK het volgende:
Derde inbraak hier in een week in het rijtje, daarom een nieuwe zoektocht naar een Wireless IP camera, die wellicht ook een beetje weatherproof is. Suggesties zijn welkom! :P
Ik zag dit weekend eentje bij de aldi die geloof ik 50 euro was. Aldi heeft altijd wel goed spul dus het is misschien wel de moeite waard :)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:16:23 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137626622
Is er niemand van jullie die ervaring heeft met een alarmsysteem uit China?

Nou zag ik bij de action ook 1, maar geen idee of die een beetje betrouwbaar is...
YouTube
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:17:45 #132
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137626705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Ik zag dit weekend eentje bij de aldi die geloof ik 50 euro was. Aldi heeft altijd wel goed spul dus het is misschien wel de moeite waard :)
Die was inderdaad 50 euro, was namelijk ook van plan om die te halen.. De laatste tijd is het hier in de buurt ook wat onrustig. En als de kwaliteit bagger is, dan kun je dat ding ook zo weer terugbrengen, doen ze niet zo moeilijk over.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 19:32:04 #133
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137627444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is er niemand van jullie die ervaring heeft met een alarmsysteem uit China?

Nou zag ik bij de action ook 1, maar geen idee of die een beetje betrouwbaar is...
Die bij de action heb ik wel een paar keer gehad, maar die is na een paar keer kapot :)
Je hebt op ebay best veel, moet je ff wat researchen
pi_137627523
-O-
Mayflash Wii Classic controller to USB adapter binnen, kan windows geen driver vinden :{
pi_137630384
Er was ook nog een andere site dan chinaprices.us en .ru, welke is dat? Want ik was aan het zoeken naar de Earson bluetoothspeaker maar daar vind ik alleen hoge prijzen :P
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:26:30 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137630449
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:09 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

van tmart? Die heb ik ook besteld :p
Die ja! :D V272.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zomer 2014. :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Dromer het volgende:

[..]

Is dan ook niet voor je kinderen maar voor jezelf. :+
pi_137631377
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Zomer 2014. :9

[..]

Is dan ook niet voor je kinderen maar voor jezelf. :+
Krijgen we hier toch wel een preview he? :D
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:44:48 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137631424
Spaart u zegels? Jazegels!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:57:14 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137632049
Zomer 2014 :') Als je een bazenfilm wilt maken dan moet je over 2 weken in Den Haag gaan rondvliegen.
Shiz vs f-16 en patriot raketten _O-
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:16:46 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137633068
Ik ga wel heul toevallig over een paar dagen die kant op en blijf ik een tijdje. :X
pi_137645921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Miniem het volgende:
Er was ook nog een andere site dan chinaprices.us en .ru, welke is dat? Want ik was aan het zoeken naar de Earson bluetoothspeaker maar daar vind ik alleen hoge prijzen :P
Ik denk dat banggood de goedkoopste heeft. Ze verkopen hem niet onder de naam earson, maar het issem wel ;) Hij kost ong 25 dollar.

Gewoon even zoeken op bluetooth speaker.
pi_137646500
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:20 schreef tharonny het volgende:

[..]

Ik denk dat banggood de goedkoopste heeft. Ze verkopen hem niet onder de naam earson, maar het issem wel ;) Hij kost ong 25 dollar.

Gewoon even zoeken op bluetooth speaker.
deze dus
pi_137646583
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:26 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

deze dus
Precies! Het lukte me net niet om via m'n mobiel de link erin te plakken..
pi_137647599
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 18:36 schreef JortK het volgende:
Hmmm ik zou gewoon gaan voor zon HD Ip cam, wat duurder dan die vga dingen(die je voor 30 euro ofzo hebt in china) maar wat heb je aan slechte beelden waarop je iemand moeilijk herkend..
dan kan je beter het dubbele betalen voor een HD cam en wel goede kwaliteit(scherpte en kleurechtheid) krijgen :D!
Ik heb nu 4 VGA cams in beheer, waarvan nog maar 1 in eigen huis xD..
Rest staat bij enthousiaste familie en kennissen.. :P

hier een review van mij van een VGA cam:

Wansview nch536mw heb ik ook, dat is dus een HD cam en kost +- 70 euro

Echter zie ik momenteel dat het modelnummer gewijzigd lijkt te zijn er er van wansview geen ondersteuning meer is, maar ik zie dat er wel een model exact overeen komt qua design en specs aan de NCH 536mw, namelijk de NCM-625W.

Een voordeel van zon HD-model is daarnaast dat hierin een SD-kaart past om opnames op te laten nemen.Bij de VGA-versies heb je een altijd een PC nodig om bestanden te laten opnemen(door middel van bijv. ISPY)!
Wil je dus 24/7 gaan opnemen dan heb je dus 24/7 ook je PC aan..(Sommige NASsen kunnen het overigens wel opslaan zonder PC maar dat terzijde :P)

Hier nog even een fotootjes van mij om de verschillen te laten zien
Links HD vs rechts VGA..
voor mij geen VGA cams meer dus :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Die was inderdaad 50 euro, was namelijk ook van plan om die te halen.. De laatste tijd is het hier in de buurt ook wat onrustig. En als de kwaliteit bagger is, dan kun je dat ding ook zo weer terugbrengen, doen ze niet zo moeilijk over.
doe er 20 euro bij en je hebt een HD modelletje :)..

Daarnaast geldt voor jullie beide dat je zelfs al goedkopere HD ip-camera's hebt.
ik heb er geen ervaring mee maar de Tenvis Iprobot3 is ook een HD ip-camera die je al voor zon +-¤60 kan krijgen. Zal ongetwijfeld ook goed beeld hebben(op youtube staan wel goede beelden in ieder geval) en die heeft wat mij betreft een mooier design dan bovenstaande wansview.

en tevens in zwart beschikbaar

Mocht ik binnenkort nog een HD-cam nodig hebben, dan koop ik deze versie denk ik :)
pi_137648948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks maar dit is niet wat ik zoek. Het punt is al die cases maken je iphone zo groot. Ik wil gewoon een mooi stukje hout in plaats van glas in de achterkant hebben maar ik kan alleen maar plastic over overprices hout vinden.
Foking duur 55 dollar voor een stukje hout :(
http://madebymonolith.com/collections/iphone-4-4s/products/walnut
Gegroet!
pi_137650029
@Zspirit http://dbrand.com/submodels/iphone-4-4s/
EDIT: als je alleen een achterkant neemt ben je klaar voor $11

[ Bericht 22% gewijzigd door thecuriousone op 12-03-2014 11:10:27 ]
jaja, en azo...
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:01:14 #147
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_137652172
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmmm ik zou gewoon gaan voor zon HD Ip cam, wat duurder dan die vga dingen(die je voor 30 euro ofzo hebt in china) maar wat heb je aan slechte beelden waarop je iemand moeilijk herkend..
dan kan je beter het dubbele betalen voor een HD cam en wel goede kwaliteit(scherpte en kleurechtheid) krijgen :D!
Ik heb nu 4 VGA cams in beheer, waarvan nog maar 1 in eigen huis xD..
Rest staat bij enthousiaste familie en kennissen.. :P

hier een review van mij van een VGA cam:

Wansview nch536mw heb ik ook, dat is dus een HD cam en kost +- 70 euro

Echter zie ik momenteel dat het modelnummer gewijzigd lijkt te zijn er er van wansview geen ondersteuning meer is, maar ik zie dat er wel een model exact overeen komt qua design en specs aan de NCH 536mw, namelijk de NCM-625W.

Een voordeel van zon HD-model is daarnaast dat hierin een SD-kaart past om opnames op te laten nemen.Bij de VGA-versies heb je een altijd een PC nodig om bestanden te laten opnemen(door middel van bijv. ISPY)!
Wil je dus 24/7 gaan opnemen dan heb je dus 24/7 ook je PC aan..(Sommige NASsen kunnen het overigens wel opslaan zonder PC maar dat terzijde :P)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Links HD vs rechts VGA..

[..]

doe er 20 euro bij en je hebt een HD modelletje :)..

Daarnaast geldt voor jullie beide dat je zelfs al goedkopere HD ip-camera's hebt.
ik heb er geen ervaring mee maar de Tenvis Iprobot3 is ook een HD ip-camera die je al voor zon +-¤60 kan krijgen. Zal ongetwijfeld ook goed beeld hebben(op youtube staan wel goede beelden in ieder geval) en die heeft wat mij betreft een mooier design dan bovenstaande wansview.

[ afbeelding ]

en tevens in zwart beschikbaar

[ afbeelding ]

Mocht ik binnenkort nog een HD-cam nodig hebben, dan koop ik deze versie denk ik :)
Die Tenvis ziet er erg goed uit, ook de beelden op Youtube kijkend. Wat ik wel weer bijzonder vind is dat ze op veel plekken zeggen dat die waterproof is, maar op de site van Tenvis zelf weer niet :') http://www.tenvis.com/product-comparison-c1.html
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:17:27 #148
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137652619
Is DDR2 uit china te vertrouwen? Hier in Nederland zijn ze zowel nieuw als gebruikt duur..
http://www.banggood.com/2(...)550_218¤cy=USD
En deze is toch behoorlijk goedkoper (9 dollar) Ik heb nog 2 reepjes van 2GB nodig voor mijn P5K-VM (8GB s775 mATX hoppa :') )
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_137652850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:17 schreef Markos. het volgende:
Is DDR2 uit china te vertrouwen? Hier in Nederland zijn ze zowel nieuw als gebruikt duur..
http://www.banggood.com/2(...)550_218¤cy=USD
En deze is toch behoorlijk goedkoper (9 dollar) Ik heb nog 2 reepjes van 2GB nodig voor mijn P5K-VM (8GB s775 mATX hoppa :') )
wij raden hier altijd af op opslag en geheugen uit china te halen.
maar voor die prijs zou je het kunnen proberen, daarnaast is banggood normaliter wel betrouwbaar
en mocht het geheugen niet werken/gek doen/fake zijn of wat dan ook dan heeft banggood ook wel een goede aftersales :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:47:30 #150
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137653573
Hoe kan ik het geheugen het beste testen of het goed is? En de specificaties kloppen
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:56:35 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137653897
Erin stoppen. En dan met Piriform Speccy & CPU-Z kijken of 't klopt.

Vb.
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef shiznuts het volgende:
Quicky update:

Nice. :D
pi_137653917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef Markos. het volgende:
Hoe kan ik het geheugen het beste testen of het goed is? En de specificaties kloppen
eerste test is of je PC opstart met alleen dat bankje in de slot xD
als het kapot is start je pc niet eens op haha

als hij opstart kan je daarna even memtest86+ draaien voor een nachtje
die vind fouten in het geheugen etc.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:04:36 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137654161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef Markos. het volgende:
Memtest86 is nog altijd de beste bij mijn weten.
Don't let my username fool you...
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:09:42 #154
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137654345
De postbode kwam weer langs :)
1x BG: telefooncase + 2 kabeltjes
1x BIC: messenslijper
1x Ebay: W(h)etstone voor messen/andere scherpe objecten slijpen

Ik had het overigens met mijn vader over het onderwerp messen slijpen n.a.v. mijn Ebay-aankoop, hij bleek nog een oude wetsteen en slijpset te hebben liggen van zijn vader of zelfs zijn opa.
De wetsteen is zichtbaar gebruikt, bestaat uit twee stenen (echt steen, geen oxide-klei zoals die van Ebay) op elkaar gelijmd. Zou het misschien Belgisch wetsteen kunnen zijn?
De slijpset is voor scheermesjes, een tweezijdig keramisch vijltje als het ware en een stukje leer op een klein plankje voor het polijsten van het scheermes. De Oudt-Neerlandsche spelling in de handleiding doet vermoeden dat het een heel oud stuk betreft.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:16:40 #155
309342 ErkendFokker
pi_137654585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

hij is onderweg!
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:29:22 #156
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137655056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Erin stoppen. En dan met Piriform Speccy & CPU-Z kijken of 't klopt.

Vb.

[..]

Ik kan zo snel niet zien wat jij voor jou geheugen betaald hebt. Maar is 9 dollar niet TE goedkoop voor 2GB reepjes? Of zouden ze van hun oude stock af willen? Reguliere prijs bij BG is 20 dollar wat ook al onder de laagste prijs ligt.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:39:21 #157
309342 ErkendFokker
pi_137655344
Zojuist iets binnengekregen van Banggood, besteld op 1 maart! Begint echt mijn favoriete webshop te worden. Toppers daar!

Ondertussen wacht ik nog steeds op een fasttech bestelling van ........ 14 februari :')
Nou is van fasttech wel via singapore post en aangetekend, en dat duurt altijd langer. (Waarom eigenlijk?)
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:58:45 #158
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137655957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef Markos. het volgende:

[..]

Ik kan zo snel niet zien wat jij voor jou geheugen betaald hebt. Maar is 9 dollar niet TE goedkoop voor 2GB reepjes? Of zouden ze van hun oude stock af willen? Reguliere prijs bij BG is 20 dollar wat ook al onder de laagste prijs ligt.
EUR 168,81 voor een 16GB-kit (2x8GB, max. cap. van m'n laptop). Maar het ging erom hoe ik gekeken heb of 'ie 'em in het slot gestoken ook herkende als zijnde de Corsair Vengeance DDR3L 8GB 2133Mhz. ;) Speccy is wel chill.

Verder. Zo heel duur hoeft dat DDR2 2GB-spul toch ook weer niet te zijn?
http://geizhals.eu/?cat=ramddr3&xf=2216_DDR2~1454_2048#xf_top
Probleem is alleen dat je ze niet goedkoop naar NL haalt inderdaad.
Weet alleen niet of dat geheugen bij BG nu echt 'Kingston'-spul is...
Geen idee ook of ze DDR2-RAM nabouwen, dacht dat dat alleen met portable flash storage gebeurde.
Maar kan me idd voorstellen dat het oude goedkoop opgekochte stock is en dat het gewoon een goeie deal is.

Oh ja... :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:05:49 #159
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137656139
Het maakt mij niet heel veel uit als het geen Kingston is (zou wel leuk zijn maar zal wel niet) zolang hij maar werkt. Anders moet ik de hulp inroepen van adolf :')
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:55:07 #160
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137657556
Weet iemand een shop waar ze goede mooie bandjes verkopen voor horloges? ((nep)leer en/of metaal)

edit: en pas noemde iemand zo'n agent voor taobao, ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Was iets met een C of CC erin ofzo meen ik
pi_137658688
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef shiznuts het volgende:
EUR 168,81 voor een 16GB-kit (2x8GB, max. cap. van m'n laptop). Maar het ging erom hoe ik gekeken heb of 'ie 'em in het slot gestoken ook herkende als zijnde de Corsair Vengeance DDR3L 8GB 2133Mhz. ;) Speccy is wel chill.
:%

Kwam Andy Paul dat persoonlijk brengen ofzo? :o
Geheugen is duur geworden, maar zó duur. Damn...

Over DDR2 verhaal; ik gok dat het wel goed gaat maar ik zou zelf nooit dergelijk delicate electronica uit China halen. Staan er geen oude PC's op marktplaats waar je geheugen uit kunt slopen?
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:13:58 #162
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137659902
Jeeej, m'n bestelling van 3 maart is binnengekomen :D. Is nog vrij rap.

#happy
pi_137660708
De Earson bluetooth speaker ook maar eens besteld _O_
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:56:58 #164
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137661190
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Over DDR2 verhaal; ik gok dat het wel goed gaat maar ik zou zelf nooit dergelijk delicate electronica uit China halen. Staan er geen oude PC's op marktplaats waar je geheugen uit kunt slopen?
Nee helaas niet, ik moet reepjes van 2GB hebben. 1GB (en minder) is wel gewoon aan te komen. 2GB lijkt ook tweedehands goud waard te zijn. Hetzelfde als mATX s775 bordjes. Kostte 4 jaar terug bijvoorbeeld nieuw 50 euro, willen ze nu nog steeds 30+ euro voor hebben. Terwijl het eigenlijk gewoon ouwe rommel is :')
pi_137664879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef Markos. het volgende:

edit: en pas noemde iemand zo'n agent voor taobao, ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Was iets met een C of CC erin ofzo meen ik
Cssbuy, ik heb er een goede ervaring mee!
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:21 #166
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137667974
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:56 schreef wihehin het volgende:

[..]

Cssbuy, ik heb er een goede ervaring mee!
Ja die ja! Ik heb die Robin die genoemd wordt op de site een mail gestuurd met wat vragen over een bestelling. Maar nooit een reactie gehad..
Werkt dat mailen niet bij hun?
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:06:08 #167
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137672013
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:56 schreef Markos. het volgende:

[..]

Nee helaas niet, ik moet reepjes van 2GB hebben. 1GB (en minder) is wel gewoon aan te komen. 2GB lijkt ook tweedehands goud waard te zijn. Hetzelfde als mATX s775 bordjes. Kostte 4 jaar terug bijvoorbeeld nieuw 50 euro, willen ze nu nog steeds 30+ euro voor hebben. Terwijl het eigenlijk gewoon ouwe rommel is :')
[rant]
Tsjah, ik heb wel een verklaring hoor.. Ik zit hier regelmatig o.a. battlefield 4 te spelen op een socket 775 bordje. (Intel Q9650 processor)
BF4 is toch een best zware current gen game. Met alle settings op high. Leuk, dat Intel Haswell en zo uit brengt, maar een van de drijvende krachten achter de computer industrie is wel gaming. Helaas zijn veel developers lui gebleken, en brengen graag voor de PC slechte ports uit van games die eerst voor xbox 360 en ps3 gemaakt zijn. Grafisch dus een beetje knaken allemaal, de console hardware van die generatie is immers al 'enigzins bejaard'.
Anywhore, geen grafisch zware games vanwege luie devs = geen nieuwe state of the art PC hardware nodig = gamers blijven langer hun huidige setup gebruiken. Tuurlijk kopen mensen wel nieuw spul, maar gewoon niet zo massaal meer als voorheen omdat alles naar mijn idee gewoon langzamer verouderd en de noodzaak tot upgraden er minder is. Vroeger was een nieuw OS van Microsoft ook nogaleens een reden voor mensen om te investeren in nieuwe hardware, maar om een of andere reden lopen de verkopen van Windows 8 ook nog niet echt storm. :')

Sure, je kan eens een nieuwe videokaart ergens in proppen specifiek voor gaming, of een nieuwe SSD kopen om instant sneller te kunnen booten en minder lange wachttijden te hebben bij het starten van programma's, maar dan heb je het ook wel gehad denk ik. Ik denk serieus dat een hoop mensen de aanschaf van volledig nieuwe hardware, vanwege o.a. gaming, uitstellen. Dus wordt de markt (nog) niet overspoeld met vorige generatie hardware zoals ddr2 geheugen, en is er wat dat betreft enigzins minder aanbod als je zou verwachten, en dus een hogere 2e hands prijs. :P :+

Als ik zo kijk wat een nieuwe setup mij op dit moment zou kosten, dan ben ik voor een budget Intel setup, waar nog op te gamen valt (neem ik m'n huidige videokaart mee + monitor + randapparatuur + harddisks en SSD mee) misschien net onder de 600 euro klaar. En dat voor een marginale performancewinst..? Nope.
[/rant] [/offtopic]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_137675182
Iemand ervaring met een RExxxxxxSE tracking? Is 4 maart verzonden maar nog niet actief, ik las ergens op internet dat hij pas actief wordt als hij in Zweden is?
Top 5 China producten
pi_137677545
Bij geekbuying een hoesje besteld trouwens, en dan heb je een stukje van 'hoe lang duurt het voor ik mijn order in huis heb'.

:')
Top 5 China producten
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:53:01 #170
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137678116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met een RExxxxxxSE tracking? Is 4 maart verzonden maar nog niet actief, ik las ergens op internet dat hij pas actief wordt als hij in Zweden is?
Ligt beetje aan de tracking die je gebruikt... Want via de app TrackChecker krijgt ik hem wel getraceert, maar met andere websites niet.
pi_137678329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef rene90 het volgende:
Sweden post, meest waardeloze waarmee je het kunt verzenden. Traag als fuck.
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:05:21 #172
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137678724
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mja, een beetje een defect in m'n koopgedrag. ;( :P Als het uit China komt, moet het zo goedkoop mogelijk. Haal ik iets uit Europa, moet het klasse spul zijn en mag het wat kosten. Hoewel, wat ik me juist bespaar aan nonsens kan ik dan stoppen in de zaken waar je echt wat aan hebt. Twee slots heb ik, kunnen elk max. 8GB aan. 2133MHz was de beste performer die ik kon vinden, dus móest ik die uiteraard hebben. _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Miniem het volgende:
About damn time. :7 Overigens...
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Miniem het volgende:
Foei! Kijk eens in de OP.

Bonus: http://finddealsfor.me .
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Sweden post, meest waardeloze waarmee je het kunt verzenden. Traag als fuck.
Niet de snelste inderdaad. Maar nog geen geblokkeerde zendingen of heffing mee.
pi_137679164
Heb een Tenvis Iprobot 3 onderweg van Aliexpress voor ¤53 :)

Als ik em moet reviewen hoor ik het wel.

Ben ook nog aan het zoeken naar een alarm.....
pi_137680307
Tweede Earson is binnen! Ook met Swedish post gegaan volgens mij (op het pakketje stond een adres in Mälmo)
  woensdag 12 maart 2014 @ 23:48:52 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137680552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef marco_sire het volgende:

Da's je plicht als 1st-getter van iets. ~O>
quote:
Ik heb gewoon een Philips wekkerradio. Alleen heb je dan het snooze-risico. Nog 5 min, nog 5 min, nóg 5 min. Dan nog als backup m'n telefoon die ik in de vensterbank heb staan, gaat die af, dan moet ik wel opstaan. :'(
Zie je, ik heb alarms nodig, want ik slaap nog. Een inbraakalarm zeker? ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door shiz op 13-03-2014 00:13:22 ]
pi_137681333
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef marco_sire het volgende:

bij deze: REVIEWEN DAT DING :D!
  donderdag 13 maart 2014 @ 08:43:03 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137684046
50 euro voor een hd is wel mooi. Ik probeer al een tijdje een plattegrond te maken hoe ik het gehele huis het beste in beeld kan brengen. Ik wil het ook vrij onopvallend doen en dat is vrij lastig. Een inbreker bedekt misschien wel zijn gezicht als de camera's zo duidelijk rondhangen :')

Eigenlijk moet ik iets hebben dat door een gaatje heen kan. Gaatje in de voordeur, lens aan de buitenkant, draadje naar binnen naar het kastje. Dan heb je echt een stealth systeem en water is geen probleem :7
pi_137684161
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 00:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

bij deze: REVIEWEN DAT DING :D!
OK nu voel ik mij schuldig. Heb ik reeds een maand staan en heb er dus nog niks over gezegd. Nu eigenlijk ook nog niet echt gebruikt. Zoek nog een app waarme ik makkelijk zowel de Tenvis als de NEO Coolcam NIP-02 kan bekijken. De Neo was trouwens gratis bij aankoop van de tenvis (totaal $72). Over de NEO ben ik trouwens best tevreden, kwaliteit is eigenlijk niet minder dan de tenvis. Heb ook nog de tenvis JPT3815W, maar deze is echt brak buiten wat wazige beelden zie ik hier niks op, kan ook gewoon een slechte camera zijn en moet ik er eens een ticketje voor indienen bij FP.
pi_137687274
Die hd cam is die ook zo goedkoop via andere site te krijgen? Ik heb geen creditcard en alieexpress werkt alleen met kaart. We hebben paypall
pi_137687576
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef nlmx5 het volgende:
Die hd cam is die ook zo goedkoop via andere site te krijgen? Ik heb geen creditcard en alieexpress werkt alleen met kaart. We hebben paypall
http://dx.com/p/tenvis-ip(...)filiate#.UyGDjoUhEhk
Dealextreme heeft ze nog. Buy in coins ook maar is niet op voorraad.
Weet alleen niet of Dealextreme nu beter is geworden want dat was toen echt een ramp. Iemand enig idee?
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:28:07 #181
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_137691786
quote:
Goede keuze :)

alleen snap ik niet user Fasroslis blijkbaar een tenvis Iprobot3 voor $72 weet te vinden
er een gratis neo IP cam bij krijgt xD? dat zou helemaal nice zijn natuurlijk!

echter snap ik niet dat hij aangeeft dat de NEO eigenlijk net zo goed is als die Tenvis Iprobot3
aangezien die neo een VGA versie is en de Tenvis een HD model is :P..
pi_137691809
Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 12-03-2013 t/m 12-03-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 1449 shiznuts
002 0768 RobertNL
003 0740 Downstar
004 0672 rene90
005 0564 bobbernaut
006 0534 monkeybrain
007 0404 davedavy
008 0295 Miniem
009 0264 Iemand91
010 0262 mschol
011 0243 wihehin
012 0241 neo2000
013 0176 Goddelijker
014 0173 tokko1
015 0168 dud0r
016 0161 nodig
017 0147 ManageTheAnger
018 0142 henk3412
019 0141 Negakinu
020 0137 FreaZ
021 0134 Deugniett
022 0109 Brecht35
023 0103 Syphixx
023 0103 Painore
025 0099 mickeyD
026 0098 EugeneKrabs
027 0093 Xetran
027 0093 Deezertje
029 0088 Eric_Cantona
030 0085 Hojdhopper
031 0077 yorkick
031 0077 marcelp79
033 0076 relativity
034 0074 lokpokken
034 0074 Jimbo
036 0069 tharonny
036 0069 LKVBHD
038 0065 Marco001
038 0065 Brammetjuh94
040 0063 0wen
040 0063 N22
040 0063 RDMKR
043 0061 ErkendFokker
044 0058 Dromer
045 0057 funky_fart
046 0056 MacorgaZ
046 0056 badschaap
048 0053 SanAnt
049 0052 Ron.Jeremy
050 0051 jeroendh
051 0049 wesselbraaksma
052 0048 destrovel
053 0047 Catch22-
054 0046 Metalfreak
054 0046 namemotion
056 0044 zerokil
056 0044 admiraal_anaal
056 0044 wootahH
059 0042 Phaelanx_NL
059 0042 BillsGate
061 0041 Skiet
062 0040 King-Ernie
063 0038 bierjoost
064 0036 Fasroslis
064 0036 kanovinnie
066 0034 M4rc0
066 0034 Tjacka
066 0034 Markos.
069 0032 roflmaker
070 0031 Loll
070 0031 marco_sire
070 0031 W00fer
070 0031 Snorrenbaard
074 0030 eleganza
074 0030 Kuhly
074 0030 flankert
077 0029 MeesterBier
077 0029 pazara
077 0029 J.B.
080 0028 MineraalWater
081 0027 Harde_Mepper
081 0027 thethoryd
083 0025 jonasr
083 0025 Feyen18
083 0025 Ad_Infinitum
083 0025 johanndoe
087 0024 JiePieWie
088 0023 PvZ
089 0022 jouri1995
090 0021 revpolen
090 0021 dj_ko
090 0021 Bill_E
090 0021 HiZ
094 0020 thecuriousone
094 0020 Zolderkamer
094 0020 Woelwater
097 0019 einszweiachtung
097 0019 longinus
097 0019 Dasjonny
100 0018 bartvangils

Ook maar weer eens tijd voor een lijstje!
shiznutsje natuurlijk hofleverancier in dit topic :)
pi_137694027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Miniem het volgende:
Hehe ik ook, had daarnaast nog veel crap besteld dat allemaal al binnen is :') Enige wat mij echt boeide was die speaker #$%$#@%$#%%.

Ik verwacht hem dus elke dag weer.

Las dat een aantal ook een OBD2 stekker hadden, ik heb er ook wel een alleen die werkt slechts met VCDS-Lite, is er ook een stekker die wel met de normale versie werkt? Alleen uitlezen heb ik niks aan, wil kalibreren en inleren.
Ajax Amsterdam
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:09:11 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137694477
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Chinese Webshops" van 12-03-2013 t/m 12-03-2014

nr / aantal posts / gebruiker
001 1449 shiznuts
002 0768 RobertNL
003 0740 Downstar
004 0672 rene90
005 0564 bobbernaut
006 0534 monkeybrain
007 0404 davedavy
008 0295 Miniem
009 0264 Iemand91
010 0262 mschol
011 0243 wihehin
012 0241 neo2000
013 0176 Goddelijker
014 0173 tokko1
015 0168 dud0r
016 0161 nodig
017 0147 ManageTheAnger
018 0142 henk3412
019 0141 Negakinu
020 0137 FreaZ
021 0134 Deugniett
022 0109 Brecht35
023 0103 Syphixx
023 0103 Painore
025 0099 mickeyD
026 0098 EugeneKrabs
027 0093 Xetran
027 0093 Deezertje
029 0088 Eric_Cantona
030 0085 Hojdhopper
031 0077 yorkick
031 0077 marcelp79
033 0076 relativity
034 0074 lokpokken
034 0074 Jimbo
036 0069 tharonny
036 0069 LKVBHD
038 0065 Marco001
038 0065 Brammetjuh94
040 0063 0wen
040 0063 N22
040 0063 RDMKR
043 0061 ErkendFokker
044 0058 Dromer
045 0057 funky_fart
046 0056 MacorgaZ
046 0056 badschaap
048 0053 SanAnt
049 0052 Ron.Jeremy
050 0051 jeroendh
051 0049 wesselbraaksma
052 0048 destrovel
053 0047 Catch22-
054 0046 Metalfreak
054 0046 namemotion
056 0044 zerokil
056 0044 admiraal_anaal
056 0044 wootahH
059 0042 Phaelanx_NL
059 0042 BillsGate
061 0041 Skiet
062 0040 King-Ernie
063 0038 bierjoost
064 0036 Fasroslis
064 0036 kanovinnie
066 0034 M4rc0
066 0034 Tjacka
066 0034 Markos.
069 0032 roflmaker
070 0031 Loll
070 0031 marco_sire
070 0031 W00fer
070 0031 Snorrenbaard
074 0030 eleganza
074 0030 Kuhly
074 0030 flankert
077 0029 MeesterBier
077 0029 pazara
077 0029 J.B.
080 0028 MineraalWater
081 0027 Harde_Mepper
081 0027 thethoryd
083 0025 jonasr
083 0025 Feyen18
083 0025 Ad_Infinitum
083 0025 johanndoe
087 0024 JiePieWie
088 0023 PvZ
089 0022 jouri1995
090 0021 revpolen
090 0021 dj_ko
090 0021 Bill_E
090 0021 HiZ
094 0020 thecuriousone
094 0020 Zolderkamer
094 0020 Woelwater
097 0019 einszweiachtung
097 0019 longinus
097 0019 Dasjonny
100 0018 bartvangils

Ook maar weer eens tijd voor een lijstje!
shiznutsje natuurlijk hofleverancier in dit topic :)
Jaren terug zat Shiz niet eens in de top 10 met dat aantal :') Volgens mij zaten we toen echt in de 2000+ ?
Het is wel flink kalmer geworden.
pi_137694564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jaren terug zat Shiz niet eens in de top 10 met dat aantal :') Volgens mij zaten we toen echt in de 2000+ ?
Het is wel flink kalmer geworden.
2000+ lijkt me wat overdreven, maar het is inderdaad aardig rustig hier..
sowieso zijn er een vast aantal users die hier nog eens wat posten, en een paar newbies die wat 'domme' vragen hebben.. voor de rest lijkt dit topic steeds verder af te sterven xD
pi_137695175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

2000+ lijkt me wat overdreven, maar het is inderdaad aardig rustig hier..
sowieso zijn er een vast aantal users die hier nog eens wat posten, en een paar newbies die wat 'domme' vragen hebben.. voor de rest lijkt dit topic steeds verder af te sterven xD
Maar de laatste tijd zijn er ook niet zoveel dingen waarvoor het écht storm loopt zoals met de Jiayu G3 alweer 2 jaar (of iets minder) terug.
pi_137695339
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:34 schreef davedavy het volgende:

[..]

Maar de laatste tijd zijn er ook niet zoveel dingen waarvoor het écht storm loopt zoals met de Jiayu G3 alweer 2 jaar (of iets minder) terug.
Komt omdat daarvoor een eigen chinese smartphones topic is geopend :P

Het aantal vaste users neemt gewoon steeds meer af, Monkey, shiz, Robert
neo2000 en iemand91 zijn wel de frequentere bezoekers/posters...
ik begin bijna gasten als henkie, loll en bobbernautje te missen... xD

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 13-03-2014 15:51:30 ]
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 15:45:59 #189
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137695544
Bobbernaut zal wel weer een ban hebben. :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_137695675
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:45 schreef dud0r het volgende:
Bobbernaut zal wel weer een ban hebben. :P
Bob was een maand gebanned omdat hij steeds aan het spammen was met kanker in de MC-Slowchat. Volgensmij is hij zowat klaar met FOK! :P
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:52:55 #191
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137695811
Deze camera was mij al vaker opgevallen. Niet bestuurbaar maar wel flink meer compact.
Voet eraf, zuignap mount, hop aan het raam.
$67,60 bij mp4nation, interessant.

† In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 16:07:00 #192
230491 Zith
pls tip
pi_137696334
Deze tablet gekocht en ontvangen... erg blij mee, met de TVLauncher app werkt het erg fijn.

http://www.banggood.com/buy/FNF-iFive-X3.html

Kan vanavond er wat foto's van maken, erg goed scherm en lekker stevige bouw.

Door de app ziet het er zo uit:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137697943
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef Zith het volgende:
Deze tablet gekocht en ontvangen... erg blij mee, met de TVLauncher app werkt het erg fijn.

[ afbeelding ]
Poehhh ziet eruit als een beste tablet ^O^ ^O^
maak maar wat foto's, ben ik wel benieuwd naar :)
thanks voor dat TVlauncher app tipje, lijkt me een mooie app :)
  † In Memoriam † donderdag 13 maart 2014 @ 17:10:32 #194
230491 Zith
pls tip
pi_137698414
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

Poehhh ziet eruit als een beste tablet ^O^ ^O^
maak maar wat foto's, ben ik wel benieuwd naar :)
thanks voor dat TVlauncher app tipje, lijkt me een mooie app :)
..gemaakt met mn telefoon

SPOILER
Scherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_137698601
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Zith het volgende:

[..]

SPOILER
Scherm is heel gevoelig, wat voor mij een pluspunt en kenmerk van kwaliteit is, maar mensen die apple gewend zijn klagen erover (2 kennissen ondertussen).
Ziet er strak uit zeg!
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:47:59 #196
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_137699495
Die vinden hem té gevoelig?
pi_137703668
061 0041 Skiet

Nog best netjes voor mijn verminderde activiteit!
pi_137704431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:35 schreef Downstar het volgende:

[..]

Goede keuze :)

alleen snap ik niet user Fasroslis blijkbaar een tenvis Iprobot3 voor $72 weet te vinden
er een gratis neo IP cam bij krijgt xD? dat zou helemaal nice zijn natuurlijk!

echter snap ik niet dat hij aangeeft dat de NEO eigenlijk net zo goed is als die Tenvis Iprobot3
aangezien die neo een VGA versie is en de Tenvis een HD model is :P..
was een actie bij pandawill half januari. buy 1 get 1 free. Ik zeg dat de tenvis JPT3815W die ik heb brak is. Ik vind geen app die zowel de neo als de iprobot goed aanstuurt en heb daarom de iprobot nog niet in gebruik, kwaliteit op PC is zeker even goed als de NEO, maar nu ook weer niet enorm verschillend. Dit zegt misschien wel veel over de NEO, anderzijds ook maar max 10 minuten met iprobot bezig geweest.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:48:30 #199
45722 Dromer
pi_137704794
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:07 schreef Zith het volgende:

[ afbeelding ]
pssst DIG / Android tablet discussie topic #42: Dag KitteKatKat!
(mooie tablet hoor.. heb 'm ook op het oog gehad, maar de wifi-ontvangst schijnt niet super te zijn, dus toch maar niet gedaan)
pi_137705276
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:10 schreef Zith het volgende:

[..]

SPOILER
heel mooi ding :D!
pi_137707961
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef toimoi het volgende:
En pakketje is binnen :) mooi is dat, tracking werd dus gewoon niet geupdate...
O.a. deze:

MAIWO K252B 2.5'' USB3.0 SATA HDD Enclosure - Black - Free Shipping - DealExtreme
http://dx.com/p/maiwo-k25(...)closure-black-227342

Eerste indruk: damn mooi dingetje voor dat geld! :o Alleen geen USB 3.0 maar daar val ik niet over, deze is voor een media drive voor aan de tv! :)
pi_137711437
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:43 schreef monkeybrain het volgende:
50 euro voor een hd is wel mooi. Ik probeer al een tijdje een plattegrond te maken hoe ik het gehele huis het beste in beeld kan brengen. Ik wil het ook vrij onopvallend doen en dat is vrij lastig. Een inbreker bedekt misschien wel zijn gezicht als de camera's zo duidelijk rondhangen :')

Eigenlijk moet ik iets hebben dat door een gaatje heen kan. Gaatje in de voordeur, lens aan de buitenkant, draadje naar binnen naar het kastje. Dan heb je echt een stealth systeem en water is geen probleem :7
http://www.aliexpress.com(...)-PTZ/1181221400.html

met 4 dollar coupon :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:48:35 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137711590
quote:
Kan je de lens vervangen?

En hoe bevalt je Inew?
pi_137711755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan je de lens vervangen?

En hoe bevalt je Inew?
Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen ;)

iNew is ruk........haha, nee. Geweldig ding. GPS werkt perfect, NFC is een mooie verrassing,mooi scherm, lekker plat. OTG! Eerst een chinese phone geprobeerd bij mijn vrouw -iOcean, nu ben ik ook om
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:58:11 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137712250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen ;)

iNew is ruk........haha, nee. Geweldig ding. GPS werkt perfect, NFC is een mooie verrassing,mooi scherm, lekker plat. OTG! Eerst een chinese phone geprobeerd bij mijn vrouw -iOcean, nu ben ik ook om
Ah jammer.
Mijn huidige HD cam kan je de lens niet van vervangen (maar die heeft dan weer IR cut), dat is wel een klein gemis, andere lens kan/is gewoon fijn in sommige situaties :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:42:04 #206
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137724730
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen
http://www.banggood.com/5(...)ZoSp_14027_861261_13

Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes

Of kan ik dan beter iets als dit pakken:
http://www.tinydeal.com/h(...)ng=1&sk=1249835587Og

http://www.pandawill.com/(...)g-hiking-p82187.html

http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html

[ Bericht 25% gewijzigd door Markos. op 14-03-2014 10:49:22 ]
pi_137725370
quote:
die laatste zijn echt crap
jaja, en azo...
pi_137725457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
[ afbeelding ]

Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes

Of kan ik dan beter iets als dit pakken:
http://www.tinydeal.com/h(...)ng=1&sk=1249835587Og
[ afbeelding ]

http://www.pandawill.com/(...)g-hiking-p82187.html
[ afbeelding ]

http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html
[ afbeelding ]
ik ben ook nog opzoek naar een goed voorlicht, die action dingen van een paar euro geven licht, maar daar is echt alles mee gezegd, ik wil ook nog wel zien waar ik fiets..

zelf zat ik te denken aan een accu onder de bagagedrager, daar voor en achterlicht op aansluiten die een goeie zaklamp nadoen ofzo :+
kan mij niet voorstellen dat zoiets niet voor een leuk bedrag bestaat..
(en omdat het een heel systeem is kan het ook niet worden meegenomen, tenzij ze de hele fiets meenemen
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:24:38 #209
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137725982
Zo, mijn volgende China zending is ook binnen :P. Besteld op 6 maart, gisteren binnen gekregen. Die Chinezen zijn snel :o

Zal alles wel op de foto zetten vanmiddag, zijn van die kleine dingetjes, maar wel leuk. Kwaliteit is op een dingetje na wel goed.
pi_137731308
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 14:43:21 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137732003
Godverdomme lekker weer dit ;')

Brief van het ABAC.

Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge

Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver

Ik heb het gehad met china, gezeik elke x :r
pi_137732136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
dat niet, maar er zijn hier wel genoeg amper of zelfs helemaal niet verlichte fietspaden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137732489
Goh, handig.

23 februari onderstaande fluid head besteld, 26 feb. verzonden, 6 maart in NL aangekomen.
Net met Post NL gebeld om de code naar 3S om te zetten....is dat ding retour gegaan naar China. |:(
Zij dachten aan mogelijk verkeerd adres en ik kan dus met de verkoper gaan zeuren.

De Ball head is ook nog niets van vernomen (geen tracking) dus ik kan nog steeds m'n mooie nieuwe statief niet uitproberen. }:|
pi_137732871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:

Brief van het ABAC.

Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge

Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver

Hmm komt me helaas bekend voor :(...
360 toen moeten betalen..
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:16:56 #215
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137733082
quote:

Brief van het ABAC.

Damn...
Wat heb je voor het horloge betaald?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:47:07 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137734301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
[ afbeelding ]

Een AA zaklamp met cree led die je met een mount aan je stuur kunt zetten en makkelijk is te verwijderen. Maar dan heb je met geluk 150 lumen.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 15:47:45 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137734324
Heb inmiddels gemaild met het kantoor welke de boete oplegde.

De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.

Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff niet :') Vrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist :')

quote:
15s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef N22 het volgende:

[..]

Damn...
Wat heb je voor het horloge betaald?
17dollar.
Maarja, voor een merkloos horloge vind ik dat geen rare prijs.
Was ie maar merkloos :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:57:30 #218
45722 Dromer
pi_137734715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
17dollar.
Was ie maar merkloos
Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)
Gelukkig niet gepakt, maar ik kijk nu wel twee keer uit voordat ik zoiets koop in China.
(nog een knap waardeloze bril ook nog)
pi_137735545
quote:

De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.

Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff niet :') Vrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist :')

[..]

17dollar.
Gewoon aan die verklaring zelf toevoegen "ik was er niet van op de hoogte dat dit imitatie was".
Top 5 China producten
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:35:58 #220
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137735843
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)
Gelukkig niet gepakt, maar ik kijk nu wel twee keer uit voordat ik zoiets koop in China.
(nog een knap waardeloze bril ook nog)
Nog niet lang geleden ook gehad met een fietsbril waar Oakley op bleek te staan. Ik weet helemaal niets van het merk Oakley, dus geen flauw idee dat die ook zo'n ding maken. Voor mij is een zonnebril een zonnebril. Krijg ik die thuis, staat er overal dat logo op. Tja, weet ik veel, op de eBay foto's stonden geen enkel logo's.
Don't let my username fool you...
pi_137735862
quote:

[..]

17dollar.
zon verklaring heb ik ook getekend..
je moet wel zorgen dat je kan bewijzen dat als je gepakt wordt met namaak daarna
dat het dus echt niet bewust was.. zoals ik al eerder hier heb aangeven hier, de jurist die mijn case afhandelde meldde me maar dat ik gewoon niks meer uit china moest halen.. of uberhaupt iets op internet..

net of dat een oplossing is... :') :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:07:51 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137736847
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig.

23 februari onderstaande fluid head besteld, 26 feb. verzonden, 6 maart in NL aangekomen.
Net met Post NL gebeld om de code naar 3S om te zetten....is dat ding retour gegaan naar China. |:(
Zij dachten aan mogelijk verkeerd adres en ik kan dus met de verkoper gaan zeuren.

[ afbeelding ]

De Ball head is ook nog niets van vernomen (geen tracking) dus ik kan nog steeds m'n mooie nieuwe statief niet uitproberen. }:|
Balen man :'(. Hopen dat ze hem nog een keer (snel) deze kant op sturen.
quote:

Brief van het ABAC.

Ook fijn :'(. Niets tekenen inderdaad. Schuld bekennen is het laatste wat je wil lijkt mij.
Wellicht in WGR een topic openen :P, al zal je daar wel weer veel shit over je heen krijgen.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 17:08:48 #223
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137736880
ah de boete hoef ik al niet te betalen. ding ondertekend op depost gooien en klaar
pi_137737555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
mja, ik zie hier ook mensen met die prut single-led sleutelhanger apparaten als licht rond rijden

Ik wil graag op slecht verlichte wegen ( ja die zijn er in overvloed in een stad met >0.5 mil. inwoners) kunnen zien waar ik rijd, al eerder een lekke band door gehad..

Maar aanraders zijn dus gewenst :+
pi_137737989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
ah de boete hoef ik al niet te betalen. ding ondertekend op depost gooien en klaar
Had je de advertentie niet door kunnen sturen? Dan zien ze met eigen ogen dat 't er niet op staat.

Of is dat niet genoeg bewijs?
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 19:13:17 #226
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137740703
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Had je de advertentie niet door kunnen sturen? Dan zien ze met eigen ogen dat 't er niet op staat.

Of is dat niet genoeg bewijs?
Precies wat ik gedaan heb ;)

gewoon een screenshot van de pagina. En daar staat geen merk op (logisch)
pi_137741466
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Precies wat ik gedaan heb ;)

gewoon een screenshot van de pagina. En daar staat geen merk op (logisch)
Maar dat was dus blijkbaar niet genoeg? Wat hebben ze daar dan over gezegd? Achterlijke zooi zeg ..
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 19:44:15 #228
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137742158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Maar dat was dus blijkbaar niet genoeg? Wat hebben ze daar dan over gezegd? Achterlijke zooi zeg ..
Eerste keer niet blijkbaar.
maar na een tweede mail hoef ik dus de boete niet te betalen als ik maar afstand van de producten doe.
Daar heb i kgeen probleem mee, jammer van mn 17eur, maar ze zullen ze echt niet meer opsturen :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:47:58 #229
45722 Dromer
pi_137742355
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Eerste keer niet blijkbaar.
maar na een tweede mail hoef ik dus de boete niet te betalen als ik maar afstand van de producten doe.
Daar heb i kgeen probleem mee, jammer van mn 17eur, maar ze zullen ze echt niet meer opsturen :')
Klagen bij de webshop. Dan sturen ze er vast nog één. :P
pi_137742558
iemand nog leuke tips voor de auto?
pi_137742757
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:51 schreef henk3412 het volgende:
iemand nog leuke tips voor de auto?
Volgens mij had monkeybrain hier ervaring mee:
Top 5 China producten
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:59:16 #232
314238 Kuhly
A.F.C.A.
pi_137742910
Normaal komen alle pakketjes van mij bij de buren, nu ineens moet ik die voor hen ontvangen :{

Tijd voor wat nieuwe orders :P

Vind het zo jammer van die camera's dat ze vaak zo'n fisheye effect hebben, of hoe je dat ook noemt. Heb me nog nooit echt verdiept erin, maar is dat altijd?
Ajax Amsterdam
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:56:41 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137745373
Weer een paar nieuwe bestellingen (afgelopen week):

v.l.n.r: POE adapter, IR cutter, hoesje, dock
pi_137748714
Heeft iemand nog een tip voor een leverancier van werkende iPad 1 kabels ?
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 22:22:56 #235
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137749177
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef Dromer het volgende:

[..]

Klagen bij de webshop. Dan sturen ze er vast nog één. :P
_O- nee, dat gezeik wil ik nog een keer hebben

heb nu in 2 maanden al 2 pakjes gehad die gepakt zijn :r
  vrijdag 14 maart 2014 @ 22:23:00 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137749183
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef Kuhly het volgende:
Normaal komen alle pakketjes van mij bij de buren, nu ineens moet ik die voor hen ontvangen :{

Vind het zo jammer van die camera's dat ze vaak zo'n fisheye effect hebben, of hoe je dat ook noemt. Heb me nog nooit echt verdiept erin, maar is dat altijd?
Met die dingen kun je vaak niet framen, dus is het van belang dat 'ie een wijde 'field of view' heeft. Dat draagt ook bij aan de beleving. Verder hoe wijder de lens, hoe minder de noodzaak voor stabilisatie (wijder = smoother). Dat de boel vervormt is inderdaad een side-effect van de lenzen gebruikt in zulke camera's, die vele als niet-storend ervaren en actioncam-footage een actioncam-feel geven. Bij de 808 camera's heb je trouwens lens-units. Je kunt dus zelf configureren welke lens met gepaarde field of view. De ene heeft wat minder 'fisheye' dan een ander, maar uiteindelijk hebben ze er allemaal last van. Je kunt dit softwarematig nog wel in enige mate corrigeren in post-production overigens.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 22:23:30 #237
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137749201
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef Kuhly het volgende:

Niet altijd, wel vaak idd.
De nieuwe go pro heeft t niet :X :d
pi_137749507
Is het normaal dat de afschrijving via paypal van je bank zo lang duurt? Ik heb twee items besteld die al geshipped zijn maar het geld is nog niet van m'n rekening af terwijl ik volgens paypal al betaald heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2014 22:33:34 ]
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 22:31:53 #239
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137749567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
Is het normaal dat de afschrijving via paypal van je bank zo lang duurt? Ik heb twee items betaald die al geshipped zijn maar het geld is nog niet van m'n rekening af terwijl ik volgens paypal al betaald heb.
tot 2 weken geloof ik
pi_137749635
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Jimbo het volgende:

[..]

tot 2 weken geloof ik
Ah
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:24:10 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137751781
Banggood coupon codes:

SPOILER
YouTube
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:15:46 #242
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137753858
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Collectie slijpstenen kopen, kijken hoe die zijn uit China :7

[ afbeelding ]

http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item23324e4614

Even terugkomend op de slijpsteen die ik ook aangeschaft heb :P Deze kwam begin deze week binnen.
In het bovenstaande filmpje zit er een rubberen voet bij de slijpsteen zodat deze niet wegglijdt bij het slijpen. Bij de gekochte steen zat geen (rubberen) houder. Aangezien ik geen krassen wil op het oppervlak waarop de steen gebruikt wordt en de steen gewoon onbeweeglijk moet zijn tijdens het slijpen , ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.
Ik had snel een ideetje, wat resthout gezocht en aan de slag gegaan. Dit was het resultaat (in spoiler i.v.m. fotoformaat ):
SPOILER
Er zitten drie lagen lak op, aangezien de steen nat is en nat gehouden wordt tijdens het gebruik en het oppervlak enigszins slijtvast moet zijn.
De houder voor de steen was nu af, echter hout glijdt makkelijk, dus voor de grip op de ondergrond moest ik nog iets bedenken. Mijn eerste idee was om dun rubber te zoeken en dit onder de houder te lijmen, bijvoorbeeld een opengeknipte, opgeruwde binnenband van een fiets. Toen kreeg ik een eureka-momentje:
SPOILER
Twee post-elastieken om de zijlatjes :7 ^O^ Je moet echt kracht zetten om de houder te verschuiven.
Eindresultaat met steen:
SPOILER
Eerste mes moet ik er nog mee slijpen, eerst nog een oefen-mes vinden :)
pi_137760145
Waar kun je op dit moment de goedkoopste earsson speaker halen via paypall? En welke goedkopere speaker is een goede 2e keuze?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:02:27 #244
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137760499
Tinydeals. Eens kijken of het iets is... Wel mooi dat er een mesje bij zit om te testen.
Met dank aan iemand91 :)

zaterdag 15 maart 2014 @ 11:17:10 #245
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137760871
Ik heb de SJ4000 camera besteld ( zo'n go pro namaak )
Vraag me af of er goedkope helicopters zijn of quadcopters die zo'n dingen kunnen tillen? Waar je hem aan kan vastmaken dus

[ Bericht 69% gewijzigd door egelhond op 15-03-2014 11:51:28 ]
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:39:05 #246
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137762958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:17 schreef egelhond het volgende:
Ik heb de SJ4000 camera besteld ( zo'n go pro namaak )
Vraag me af of er goedkope helicopters zijn of quadcopters die zo'n dingen kunnen tillen? Waar je hem aan kan vastmaken dus
Ben erg benieuwd naar je ervaring met die camera, zit er zelf aan te denken om hem te halen voor mijn motor.
YouTube
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:41:53 #247
309342 ErkendFokker
pi_137763044
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd naar je ervaring met die camera, zit er zelf aan te denken om hem te halen voor mijn motor.
Dit is met een mobius, op een scooter
Beeldkwaliteit is door youtube wel omlaag gehaald, de video bitrate is een stuk lager. Op techmoan kan je mobius filmpjes van op een motor vinden, die niet op youtube gezet zijn. Daar kan je zien dat de beeldkwaliteit echt heel goed is.

Hier: Download dan ook even de pure sample.

De beeldkwaliteit van mobius en sj4000 is vergelijkbaar. Volgens mij heeft sj4000 een bredere lens.
pi_137763979
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:02 schreef monkeybrain het volgende:
Tinydeals. Eens kijken of het iets is... Wel mooi dat er een mesje bij zit om te testen.
Met dank aan iemand91 :)

[ afbeelding ]
Kwastje van de Kruidvat halen; Palmolive Scheercreme (ligt zo ongeveer naast die kwast in de Kruidvat) en een 100 pack sample mesjes van Ebay (zodat je verschillende kunt uitproberen en kunt bekijken welke voor jou het beste werkt).

Je kunt natuurlijk ook een kwast van Ebay halen; kijk anders maar in dit topic.

Opzich is het scheren op die manier wel erg prettig. Huid blijft ook stuk beter achter i.v.m. droog scheren; huid is minder droog en ruikt ook goed met die scheercreme. In het begin alleen wat wondjes maar dat wordt rap minder.
Probleem bij mij is alleen dat ik nog veel stukken niet glad krijg; vooral m'n kin is een rotplek (praktisch niet te scheren op die manier) ;(
  zaterdag 15 maart 2014 @ 13:35:54 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137764325
Inderdaad. M'n wangen zijn dan babyface silkysmooth, maar onder de kaaklijn is inderdaad praktisch niet te doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 10:46 schreef nlmx5 het volgende:
Waar kun je op dit moment de goedkoopste earsson speaker halen via paypall? En welke goedkopere speaker is een goede 2e keuze?
Neem aan Banggood. Kwam laatst nog voor in de newsletter.

http://deals.banggood.com/deals/edm/men73_2.html

Een goedkoop alternatief...
quote:
12s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef shiznuts het volgende:
Op aandringen dat 'ie niet mocht ontbreken maar een S11 gehaald tijdens de AE Supernova Sale. :P

Wat platter-klinkend dan de andere speakers die ik geprobeerd had (behalve de LKER Grace).
Zal ook wel komen omdat 'ie niet stereo is, maar alles van een enkel aangedreven element moet komen.
Geluidskarakter nog het meest weg van de BOPMEN-speaker. Helder en vrij nauwkeurig.
Bass is goed te noemen. Volume blijft een beetje achter in vergelijking met de andere speakers.
Zowel laptop als speaker op 100% levert me nog geen problemen op met de buren.
Heeft wel last van delay trouwens. Dus om nu een film, serie of YouTube-video mee te kijken...

Blijft dus bij de aanbeveling om een Earson ER-151 te halen. Twijfel je tussen de S11 en BOPMEN, ga dan voor de S11 zou ik zeggen, goedkoper, redelijk vergelijkbaar en dezelfde features. Ook goed alternatief voor compacte reismetgezel LKER Grace.
pi_137766357
Thx en waar is dat alternatief het goedkoopst te halen via paypall?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:19:59 #251
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137767131
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:15 schreef N22 het volgende:

[..]

Even terugkomend op de slijpsteen die ik ook aangeschaft heb :P Deze kwam begin deze week binnen.
In het bovenstaande filmpje zit er een rubberen voet bij de slijpsteen zodat deze niet wegglijdt bij het slijpen. Bij de gekochte steen zat geen (rubberen) houder. Aangezien ik geen krassen wil op het oppervlak waarop de steen gebruikt wordt en de steen gewoon onbeweeglijk moet zijn tijdens het slijpen , ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.
Ik had snel een ideetje, wat resthout gezocht en aan de slag gegaan. Dit was het resultaat (in spoiler i.v.m. fotoformaat ):
SPOILER
Er zitten drie lagen lak op, aangezien de steen nat is en nat gehouden wordt tijdens het gebruik en het oppervlak enigszins slijtvast moet zijn.
De houder voor de steen was nu af, echter hout glijdt makkelijk, dus voor de grip op de ondergrond moest ik nog iets bedenken. Mijn eerste idee was om dun rubber te zoeken en dit onder de houder te lijmen, bijvoorbeeld een opengeknipte, opgeruwde binnenband van een fiets. Toen kreeg ik een eureka-momentje:
SPOILER
Twee post-elastieken om de zijlatjes :7 ^O^ Je moet echt kracht zetten om de houder te verschuiven.
Eindresultaat met steen:
SPOILER
Laat me even weten hoe het bevalt! Ik heb hier nog mooie messen maar ze beginnen botter te worden...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 15:51:46 #252
128384 mcwops
gat in je glas
pi_137767994
quote:

Brief van het ABAC.

:( via Dino?
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:00:26 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137768227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 14:49 schreef nlmx5 het volgende:
Thx en waar is dat alternatief het goedkoopst te halen via paypall?
Mijne was van AliExpress (Escrow - credit card only).
Dus zal je ff zelf moeten zoeken gebruikmakende van de searchtools die in de OP (OpeningsPost) staan.
O.a. EverBuying verkoopt ze onder 'BK-S11'. Zelfde hebben ze bij AHappyDeal (geen 'free shipping', komen nog kosten bij) en DealExtreme (= duur). Weet alleen niet 100% of dat de identieke versie is.
Maar sowieso kun je beter de Earson ER-151 halen...
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:09:11 #254
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137768475
Heeft die earsson goede geluidskwaliteit en is hij een beetje luid? Ben net op zoek naar zo'n ding om in bad muziek te luisteren :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:11:40 #255
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_137768556
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef l0lownkill het volgende:
Heeft die earsson goede geluidskwaliteit en is hij een beetje luid? Ben net op zoek naar zo'n ding om in bad muziek te luisteren :P
Daar is hij prima geschikt voor.
Ligt bij mij ook in de badkamer.
YouTube
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:14:43 #256
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137768650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar is hij prima geschikt voor.
Ligt bij mij ook in de badkamer.
Kun je hem ook onderwater houden? of is het gewoon spatwater vrij
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:14:58 #257
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137768655
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:09 schreef l0lownkill het volgende:
Zie ook de Shootout in het reviewtopic.
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:19 schreef shiznuts het volgende:

[..] De Earson ER-151 heeft me positief verrast. De goedkoopste bluetooth speaker blijkt het meest veelzijdig. Deze speaker kun je altijd en overal meenemen en kan tegen een stootje. Zonder tussenkomst van een equalizer nice warm en vol met een degelijke bass. Absoluut de aanrader hier.

[..]
Je kunt 'em onder een kraan houden. Maar ik zou 'em niet onderdompelen.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 16:17:19 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137768733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef mcwops het volgende:

[..]

:( via Dino?
dino :@ ?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:23:09 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137768935
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dino :@ ?

SPOILER
pi_137770893
Heb via priceangles het aanbod gekregen voor een 6 dollar coupon, aangezien mijn Awei es800m na 110 :') dagen nogsteeds niet binnen is. Nu ben ik toch wel benieuwd naar die oortjes. Zal ik ze alsnog daar bestellen? Of zal ik gewoon een goeie refund vragen? Ik heb er trouwens $6,65 voor betaald.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:32:40 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137770968
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Nope :P
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:33:38 #262
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137771003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef tharonny het volgende:
Heb via priceangles het aanbod gekregen voor een 6 dollar coupon, aangezien mijn Awei es800m na 110 :') dagen nogsteeds niet binnen is. Nu ben ik toch wel benieuwd naar die oortjes. Zal ik ze alsnog daar bestellen? Of zal ik gewoon een goeie refund vragen? Ik heb er trouwens $6,65 voor betaald.
voor 6 dollar zou ik de moeite niet eens nemen te mailen...
Bestel ze gewoon nog een keer. Komen ze aan, leuk... komen ze niet aan, ach das kut.. Twe maal scheepsrecht.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:59:42 #263
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_137771698
Over die Earson gesproken. Heeft iemand de 2014 versie al ergens gespot in het zwart ipv roze? Dan kan ik updaten voor in de auto :P
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_137774504
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

voor 6 dollar zou ik de moeite niet eens nemen te mailen...
Bestel ze gewoon nog een keer. Komen ze aan, leuk... komen ze niet aan, ach das kut.. Twe maal scheepsrecht.
Joh, hun leveren ze niet. Is natuurlijk wel eigen schuld dat ik mn claim toendertijd niet gebruik heb, maar dat is een ander verhaal.
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 19:18:53 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137774693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef tharonny het volgende:
n ze niet. Is natuurlijk wel eigen schuld dat ik mn claim toe
daarom. bestel je precies hetzelfde opnieuw. Opgelost :P
  zaterdag 15 maart 2014 @ 20:59:16 #266
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137779132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

Hmmm ik zou gewoon gaan voor zon HD Ip cam,

[ afbeelding ]

Links HD vs rechts VGA..

Heeft de HD zo'n klein beeld door een instelling? De VGA geeft een veel beter breed overzicht van de locatie. Ze lijken het allemaal zo te doen :@
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:01:51 #267
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137779237
Hangt gewoon van de lens af, Helaas is die an de Hd camera die ik en Downstar hebben niet te vervangen ivm de IRcut.

Heb het zelf opgelost met een kleine wide angle lens voor een telefoon. Kijkhoek is dan wel veel beter
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:55:36 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137781438
Dat kan inderdaad een oplossing zijn. Lastig hoor de juiste cam uitzoeken, veel teveel keus :@
  zondag 16 maart 2014 @ 00:34:41 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137787698
SPOILER: TEASER
  zondag 16 maart 2014 @ 13:54:59 #270
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137797813
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Maar 1? Wat een teleurstelling ;(
pi_137798636
Toch ook maar een earsson besteld. Moest er toch een keer van komen. Voor de rest heb ik de hele chinashopping collectie wel. Net rgb led geïnstalleerd in de kamer en ook de hubsan, cree-lamp en powerbank bevallen goed!
  zondag 16 maart 2014 @ 15:23:25 #272
45722 Dromer
pi_137801177
Meh.. ellendig Chinashopvirus ook.
Ik lees al tijden goede dingen over die Earson en dat ie zo voordelig is bij Banggood, maar ik weet niet zeker of ik hem wel zou gaan gebruiken als ik 'm koop. Maar het virus jeukt!
pi_137801798
quote:
8s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:23 schreef Dromer het volgende:
Meh.. ellendig Chinashopvirus ook.
Ik lees al tijden goede dingen over die Earson en dat ie zo voordelig is bij Banggood, maar ik weet niet zeker of ik hem wel zou gaan gebruiken als ik 'm koop. Maar het virus jeukt!
Radio tijdens het douchen, jwz :7
  zondag 16 maart 2014 @ 15:44:40 #274
45722 Dromer
pi_137801862
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:42 schreef Xetran het volgende:

[..]

Radio tijdens het douchen, jwz :7
Ik heb al een doucheradio en met de Earson moet ik ook nog eens van m'n telefoon gaan zitten streamen. Teveel gedoe met m'n duffe kop 's morgens. :P
pi_137804732
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef monkeybrain het volgende:
Dat kan inderdaad een oplossing zijn. Lastig hoor de juiste cam uitzoeken, veel teveel keus :@
Inderdaad; maar als ik er het nut van inzie koop ik zoiets; wel wat duurder maar het heeft wel iets.
1080p (of bijv. 2592×1920 met lagere framerate), motion detection door de camera zelf, zou met bekende NAS merken moeten werken; ONVIF compatible.

Oh, en over de Fancier fluid head:
quote:
Hi,

I just contacted the local posting company of the Netherlands of the whereabouts of my item.

They told me it was send back to you. They couldn't tell me exactly why, but they think it was because of an invalid shipping adress (so my adress wasn't correct).

Do you know anything about this; or can you help me out?
Antwoord:
quote:
dear friend for the trouble caused to you and we are very sorry that we damaged the computer, just repaired, we've sent to you, do not worry, my friend, air mail need 14-45days to reach the destination
  zondag 16 maart 2014 @ 17:07:20 #276
375166 wihehin
V70 & C63
pi_137804914
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Antwoord:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien bedoelen ze dat ze hun adressencomputer kapot hebben gemaakt? _O- _O-
  zondag 16 maart 2014 @ 17:07:47 #277
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137804929
:')
  zondag 16 maart 2014 @ 17:08:21 #278
375166 wihehin
V70 & C63
pi_137804948
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:44 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb al een doucheradio en met de Earson moet ik ook nog eens van m'n telefoon gaan zitten streamen. Teveel gedoe met m'n duffe kop 's morgens. :P
Ik dacht hem eerst ook nauwelijks te gebruiken, nu staat hij elke avond op mijn douchekop!
pi_137805136
quote:

[..]

Inderdaad; maar als ik er het nut van inzie koop ik zoiets; wel wat duurder maar het heeft wel iets.
1080p (of bijv. 2592×1920 met lagere framerate), motion detection door de camera zelf, zou met bekende NAS merken moeten werken; ONVIF compatible.

[ afbeelding ]

[..]

Antwoord:

[..]

[ afbeelding ]
:') Die foto doet het hem :P
  zondag 16 maart 2014 @ 17:14:06 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137805177
quote:

[..]

Ik wil er minstens 3 hebben om alle hoeken in beeld te brengen, knaken :P

Ik heb een 720p Edimax bij de Conrad gekocht voor 55 euro om eens te testen. Ik moet ook nog een opname systeem verzinnen want via de sd kaart gaat niet echt lukken, zal zo'n 140gb per 24 uur zijn :') Ik wil minstens een week backuppen :7
pi_137805648
Had ik iets op eBay gekocht, incl invoerbelastingen die eBay schijnbaar nu ook int...ok deze via PayPal betaald.
Krijg ik alsnog een rekening van invoerbelasting en nog te hoog ook omdat de Engelse douanen een vaag papier er bij hebben geplakt.
  zondag 16 maart 2014 @ 18:46:01 #282
97745 Thorical
finding a way
pi_137808734
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Eindresultaat met steen:
SPOILER
Ik zou er een natte doek onder gelegd hebben. Maar een scheermes scheerklaar krijgen met korrel 1500 gaat niet werken. Daar heb je op zijn minst korrel 8000 voor nodig. Maar oefenen is nooit weg.
pi_137808796
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:07 schreef wihehin het volgende:
Misschien bedoelen ze dat ze hun adressencomputer kapot hebben gemaakt? _O- _O-
Ik volg er echt niets van.
Punt is wel dat item dus terug naar hen moet (misschien ondertussen al wel aangekomen), zij weer een nieuwe deze kant op moeten sturen, hier nog door de douane e.d. moet enz. enz.
Vind het niet zo leuk als het de 45 dagen nadert; hoewel ik nu nog op 21 zit.

Ook zuur is dat ik zo'n mooi statief heb staan maar er niets mee kan; de ball head is er namelijk ook nog steeds niet...
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef monkeybrain het volgende:
Dan loopt het wel hard op inderdaad.
Bovenstaande camera is zo'n 50% duurder dan die Tenvis 720p op BIC, maar biedt dus wel een aantal voordelen. Een versie met POE is overigens maar een paar euro duurder dan zonder; wat mij dan wél weer erg meevalt.
Er zijn overigens nog voorbeelden die misschien wat goedkoper of duurder zijn; bovenstaande is puur een voorbeeld.
quote:
Ik heb een 720p Edimax bij de Conrad gekocht voor 55 euro om eens te testen. Ik moet ook nog een opname systeem verzinnen want via de sd kaart gaat niet echt lukken, zal zo'n 140gb per 24 uur zijn :') Ik wil minstens een week backuppen :7
En daarom wil ik dus ook goede NAS support; dan heb je terabytes aan opslag tot je beschikking.

Maar als ik de goede camera van Conrad voor me heb; beschikt die over bewegingsdetectie; dat zou enorm moeten schelen, plus je houdt nuttige opnames over (je gaat geen 7 dagen x 24 uur = 168 uur aan opnames doorspoelen om te kijken of er wat gebeurd is).
Plus je hebt geen constante datastroom door je netwerk lopen wat mijns inziens minstens zo belangrijk is; zeker als je meerdere (HD) camera's hebt heb je een flinke datastroom lopen wat ik persoonlijk niet zou willen.
Dan zou ik er (bijna) een apart netwerk voor opzetten (inclusief POE switch).

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 16-03-2014 18:53:03 ]
pi_137809694
ik heb 7 seller ebay feedback nodig om internationaal te kunnen verkopen.
wie kan me helpen?
  zondag 16 maart 2014 @ 19:36:38 #285
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_137810830
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef henk3412 het volgende:
ik heb 7 seller ebay feedback nodig om internationaal te kunnen verkopen.
wie kan me helpen?
Je kan alleen feedback geven als je iets gekocht hebt. Verkoop gewoon wat troep en je zit zomaar op de 7
  zondag 16 maart 2014 @ 19:37:54 #286
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137810893
quote:
Ziet er ongeveer zo uit dus ;)

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon een nas of netwerkschijf moet prima werken als je het een beetje goed inricht.
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:47 schreef Iemand91 het volgende:

En daarom wil ik dus ook goede NAS support; dan heb je terabytes aan opslag tot je beschikking.
Defineer NAS support? 90% van de camera's heeft dat toch bedoel heb hier ook een camera gehad die niet tussen een lijst stond en toch via de stream prima toe te voegen was.
quote:
Maar als ik de goede camera van Conrad voor me heb; beschikt die over bewegingsdetectie; dat zou enorm moeten schelen, plus je houdt nuttige opnames over (je gaat geen 7 dagen x 24 uur = 168 uur aan opnames doorspoelen om te kijken of er wat gebeurd is).
Synology heeft prima motion detection in de NAS zitten, tenminste zover ik het getest heb. Waarom moet dat dan in de cam zitten?
quote:
Plus je hebt geen constante datastroom door je netwerk lopen wat mijns inziens minstens zo belangrijk is; zeker als je meerdere (HD) camera's hebt heb je een flinke datastroom lopen wat ik persoonlijk niet zou willen.
Dan zou ik er (bijna) een apart netwerk voor opzetten (inclusief POE switch).
Ook weer waarom? Heb hier een prima gigabit netwerk liggen, die stream moet dan het probleem niet zijn toch?

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertNL op 16-03-2014 19:49:24 ]
  zondag 16 maart 2014 @ 19:45:28 #287
209721 Downstar
Moeimaker
pi_137811293
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Antwoord:

[..]

[ afbeelding ]
niet echt bijzonder voor 1080p als ik het zo zie.. :P

excuus, filmpje is in HD720 zie ik nu..
maar dan nog niet echt bijzonder..
  zondag 16 maart 2014 @ 20:13:09 #288
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137812883
Oké oké. Fijn ik weet niet hoe het kan. Maar mijn koptelefoon is pleitte. YAY! (Ik weet dat ik hem ergens had laten liggen, maar waar?) Aangezien ik niet echt zonder kan... tijd voor een nieuwe... GELD UIT GEVEN.

Nu had ik de vorige keer een Superlux hd668B. Deze was fijn, maar ik zoek een iets mooiere en hogere kwaliteit headphone. Deze was ¤30,- mijn budget is ongeveer maximaal ¤75,-.

Iemand tips? *KIJKT NAAR SHIZNUTS*

quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef shiznuts het volgende:
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_137814309
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef RobertNL het volgende:
Gewoon een nas of netwerkschijf moet prima werken als je het een beetje goed inricht.
quote:
Defineer NAS support? 90% van de camera's heeft dat toch bedoel heb hier ook een camera gehad die niet tussen een lijst stond en toch via de stream prima toe te voegen was.
Maar kon je daar dan ook álle settings uithalen? En H.264 of MJPEG?
H.264 is vaak een stuk lastiger (werkt vaak niet tussen IP camera's enerzijds en NAS' anderzijds) maar biedt wel voordelen (lagere datastream; minder benodigd opslaggeheugen)
Ik zeg ook niet dat genoemde camera beter is en allesdoet zoals het daar staat; maar lijkt mij persoonlijk wel aantrekkelijker nog.
Ik zou als ik er een zou kopen ook nog wel wat beter gaan inlezen hoor, dit is alleen gekozen op basis wat ik tot nu toe weet.
quote:
Synology heeft prima motion detection in de NAS zitten, tenminste zover ik het getest heb. Waarom moet dat dan in de cam zitten?
Ik heb al allerlei services draaien op mijn NAS en stream geregeld 1080P films/series over het netwerk. Voeg daar een aantal 1080P camera's met motion detection door de NAS aan toe (CPU heavy) en je brengt dat ding gegarandeerd op z'n knieën.
Dat wordt duurdere NAS kopen (of zelf bouwen).
Dan heb ik het liever dat het door elke camera individueel geregeld wordt en er dus alleen een stream opgezet wordt als er wat gebeurd of als je de stream wil bekijken.

Alleen al door het CPU heavy motion detection zou ik dat al niet willen dat de NAS dat zou moeten doen (voor 1 of meerdere camera's).
quote:
Ook weer waarom? Heb hier een prima gigabit netwerk liggen, die stream moet dan het probleem niet zijn toch?
Een paar 1080P IP camera's die constant streamen naar een NAS.
Een paar 1080P streams naar mediaplayers/tv's. Ondertussen nog wat downloaden/parren op de NAS.
Neuh; dat is niet zoals ik mijn netwerk zou inrichten.

Trek nu al geregeld onze router op de knieën. (En zoek dus een nieuwe O-) )
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef Downstar het volgende:
niet echt bijzonder voor 1080p als ik het zo zie.. :P

excuus, filmpje is in HD720 zie ik nu..
maar dan nog niet echt bijzonder..
Mwah; heb nog niet veel vergelijken maar echt blij wordt ik niet van die PTZ camera's.
De ingebouwde POE biedt voor mij al een aardig voordeel.
  zondag 16 maart 2014 @ 20:53:45 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137815839
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Iemand91 het volgende:

Maar kon je daar dan ook álle settings uithalen? En H.264 of MJPEG?
H.264 is vaak een stuk lastiger (werkt vaak niet tussen IP camera's enerzijds en NAS' anderzijds) maar biedt wel voordelen (lagere datastream; minder benodigd opslaggeheugen)
Ik zeg ook niet dat genoemde camera beter is en allesdoet zoals het daar staat; maar lijkt mij persoonlijk wel aantrekkelijker nog.
Ik zou als ik er een zou kopen ook nog wel wat beter gaan inlezen hoor, dit is alleen gekozen op basis wat ik tot nu toe weet.
Een groot deel gebruikt gewoon de zelfde chipsets (foscam vs wansview / tenvis etc), al staat hij niet tussen de lijst dan is hij veel van de gevallen wel toe te voegen.
quote:
Ik heb al allerlei services draaien op mijn NAS en stream geregeld 1080P films/series over het netwerk. Voeg daar een aantal 1080P camera's met motion detection door de NAS aan toe (CPU heavy) en je brengt dat ding gegarandeerd op z'n knieën.
Dat wordt duurdere NAS kopen (of zelf bouwen).
Dan heb ik het liever dat het door elke camera individueel geregeld wordt en er dus alleen een stream opgezet wordt als er wat gebeurd of als je de stream wil bekijken.

Alleen al door het CPU heavy motion detection zou ik dat al niet willen dat de NAS dat zou moeten doen (voor 1 of meerdere camera's).

Een paar 1080P IP camera's die constant streamen naar een NAS.
Een paar 1080P streams naar mediaplayers/tv's. Ondertussen nog wat downloaden/parren op de NAS.
Neuh; dat is niet zoals ik mijn netwerk zou inrichten.
Een paar streams, toemaar :P. Wat als je inbreker/bewoner nou toevallig langs 2/3 camera's loopt? Dan is die NAS nog niet sterk genoeg, als je dat wil moet je toch al upgraden, hoe dan ook.
Maar dan kom je bij hele andere systemen natuurlijk en ook opnamesystemen speciaal voor dit soort doeleinden.
Daarnaast kan ik nu maar 1 cam toevoegen aan mijn NAS anders moet je survilance station licenties kopen.
quote:
Mwah; heb nog niet veel vergelijken maar echt blij wordt ik niet van die PTZ camera's.
De ingebouwde POE biedt voor mij al een aardig voordeel.
Maar POE kan ook gewoon passief, hoeft niet in de camera te zitten. Zie niet waarom je PTZ op zou willen geven voor iets wat je voor 3/4 dollar kan oplossen ;)! (en dus voor het zelfde geld minder functies hebt :) )
  zondag 16 maart 2014 @ 21:03:17 #291
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137816615
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:46 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ik zou er een natte doek onder gelegd hebben. Maar een scheermes scheerklaar krijgen met korrel 1500 gaat niet werken. Daar heb je op zijn minst korrel 8000 voor nodig. Maar oefenen is nooit weg.
Scheermessen was ik er ook niet van plan mee te gaan slijpen :P Eerder zakmessen en keukenmessen. Wie weet koop ik later nog een fijnere steen, deze steen is gewoon een probeersel van $4.xx. Overigens kwam mijn vader met een dubbelzijdige (Belgische?) wetsteen aanzetten laatst, die van zijn vader of zijn opa geweest is zelfs. Beide kanten zijn erg fijn, fijner dan de 1500 als ik het zo voel, precieze korrel weet ik echter niet.
Wat betreft je natte doek, dit had inderdaad gekund, maar ik bemerkte dat dit toch nog enigszins aan glijden onderhevig is (gezien in tutorials). Daarnaast vond ik het gewoon leuk om zelf zoiets te maken n.a.v. die bestaande voeten voor zulke stenen.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:07:14 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137816902
quote:
Oh, en nog even een voor/na:
  zondag 16 maart 2014 @ 21:08:36 #293
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137816997
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef N22 het volgende:

[..]

Scheermessen was ik er ook niet van plan mee te gaan slijpen :P Eerder zakmessen en keukenmessen. Wie weet koop ik later nog een fijnere steen, deze steen is gewoon een probeersel van $4.xx. Overigens kwam mijn vader met een dubbelzijdige (Belgische?) wetsteen aanzetten laatst, die van zijn vader of zijn opa geweest is zelfs. Beide kanten zijn erg fijn, fijner dan de 1500 als ik het zo voel, precieze korrel weet ik echter niet.
Wat betreft je natte doek, dit had inderdaad gekund, maar ik bemerkte dat dit toch nog enigszins aan glijden onderhevig is (gezien in tutorials). Daarnaast vond ik het gewoon leuk om zelf zoiets te maken n.a.v. die bestaande voeten voor zulke stenen.
Werkt het goed op keukenmessen?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:38:48 #294
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_137819277
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Oké oké. Fijn ik weet niet hoe het kan. Maar mijn koptelefoon is pleitte. YAY! (Ik weet dat ik hem ergens had laten liggen, maar waar?) Aangezien ik niet echt zonder kan... tijd voor een nieuwe... GELD UIT GEVEN.

Nu had ik de vorige keer een Superlux hd668B. Deze was fijn, maar ik zoek een iets mooiere en hogere kwaliteit headphone. Deze was ¤30,- mijn budget is ongeveer maximaal ¤75,-.

[ afbeelding ]

[..]

Brainwavz HM9. :9
- Oh, hij is al niet meer 109,50 USD (en dat was excl. coupon zelfs). -O-

Had toen wel Takstar gevonden, maar hmm, liever de HM9. HM3 is imho bagger overigens.
Verder had je ook de Renkforce CD-340. Conrad geloof ik, ook geinig ding wel hoor.
Verder... Astrotec AS-100 misschien? Hoewel, da's niet echt een klasse hoger.
Had toen ook voor wat was het 55 euro? WESC Premium bij RZA kunnen kopen bij de Mediamarkt. _O_ Die zijn ook wel erg baas, hoewel je afhankelijk bent van batterijen. Was echt een deal-of-a-lifetime toen.

Laatst ook van AKG de K451 in huis gehaald, is ook een veel geroemd ding. Is goed hoor, maar mij iets te kil en strak. Ik ben nogal van vol, rond en warm, gedetailleerd en gebalanceerd, maar niet scherp en beschikkend over een goede punchkick. K-518 DJ heb ik ook. Zitten nogal strak en geluidje vind ik ook niet overweldigend, wel zie je 1/5 hipsters ermee rondlopen in de stad.

Wil ook nog wel eens een keer iets van Grado proberen. Marshall lijkt me ook wel wat.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:19:11 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137822444
Bedankt voor alle ip camera praat. Kan ik voorlopig een beetje gaat inlezen en testen.
  zondag 16 maart 2014 @ 22:31:41 #296
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_137823540
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[ afbeelding ]

[..]

Pff, je kijkt niet naar mij. :P

Maar goed, wat zoek je precies? Een koptelefoon met wat bass..? Er komen op tweakers nml ook nogal eens wat tips voorbij. In ears leeft hier wel een beetje, maar m.b.t. koptelefoons leeft het daar wat meer.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1482006
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 16 maart 2014 @ 23:21:22 #297
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137826279
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Pff, je kijkt niet naar mij. :P

Maar goed, wat zoek je precies? Een koptelefoon met wat bass..? Er komen op tweakers nml ook nogal eens wat tips voorbij. In ears leeft hier wel een beetje, maar m.b.t. koptelefoons leeft het daar wat meer.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1482006
Sorry :$ was benieuwd naar zijn aziatische aankoop. Ik zoek M50 kwaliteit voor minder geld. Een vriend van mij heeft een M50 en ik wil iets in deze richting. Ook wil ik wel een andere koptelefoon. Ik zat te kijken naar de Superlux 881 EVO, 330/440/660. of de nieuwe studio die in april eraan komt... IDK!
  zondag 16 maart 2014 @ 23:47:06 #298
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137827478
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Werkt het goed op keukenmessen?
quote:
Mijn moeder kwam met een oud mes op de proppen, als ik morgen tijd heb ga ik het testen en dan zal het resultaat hier posten.
(De Zwilling keukenmessen laat ik voorlopig nog in de la liggen :@)
pi_137827889
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef RobertNL het volgende:
Een groot deel gebruikt gewoon de zelfde chipsets (foscam vs wansview / tenvis etc), al staat hij niet tussen de lijst dan is hij veel van de gevallen wel toe te voegen.
Ongetwijfeld.
quote:
Een paar streams, toemaar :P. Wat als je inbreker/bewoner nou toevallig langs 2/3 camera's loopt? Dan is die NAS nog niet sterk genoeg, als je dat wil moet je toch al upgraden, hoe dan ook.
Er zit een flink verschil tussen de NAS CPU 2/3 camera's aan motion detection te laten verwerken of 2/3 datastromen op de schijven opslaan.
Vergelijk het met de Raspberry Pi met Camera board; deze kan uitstekend 1080P 30fps streamen, maar laat je die ook motion detect doen dan dondert zowel resolutie als framerate naar beneden.

Als je de camera's het motion detection verhaal laat verwerken hoeft de NAS niets te doen op wegschrijven van stream na. Dat kan een instap NAS prima af.
(Het is lastig om een NAS te bouwen die zo zuinig is als een Qnap/Synology; maar anders zou ik er een zelf bouwen; kost nauwelijks meer voor vééél betere prestaties)
quote:
Maar dan kom je bij hele andere systemen natuurlijk en ook opnamesystemen speciaal voor dit soort doeleinden.
True; als ik wat meer serieus zou willen dan had ik aparte POE-switch gedaan zodat hele boel ook op apart netwerk zit.
quote:
Daarnaast kan ik nu maar 1 cam toevoegen aan mijn NAS anders moet je survilance station licenties kopen.
En daar heb je dus geen last van als je dus alleen de stream laat wegschrijven.
quote:
Maar POE kan ook gewoon passief, hoeft niet in de camera te zitten.
True, maar dan mag je (als camera op aparte plek zit) nog steeds met 2 kabels te werken.
quote:
Zie niet waarom je PTZ op zou willen geven
Eenmaal voor CCTV ingesteld gebruik je dat toch niet meer.
quote:
voor iets wat je voor 3/4 dollar kan oplossen ;)!
POE is bij die camera ook maar een paar euro extra. ;)
(en dus voor het zelfde geld minder functies hebt :) )
[/quote]
Nou ja; de hogere resolutie kan mogelijkheden bieden (als verhouding in je situatie past heb je meer detail; framerate is toch niet heel belangrijk) en nog wel wat zaken; o.a. uiterlijk (zo'n PTZ zit er toch een tikkeltje minder professioneel uit want kan tegenwerken).

Maar goed; misschien verschillen we gewoon wat we willen. :P

Ik wil m'n ball head en fluid head :(
  zondag 16 maart 2014 @ 23:56:53 #300
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_137827943
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 23:47 schreef N22 het volgende:

[..]

[..]

Mijn moeder kwam met een oud mes op de proppen, als ik morgen tijd heb ga ik het testen en dan zal het resultaat hier posten.
(De Zwilling keukenmessen laat ik voorlopig nog in de la liggen :@)
Ik hoor het graag :)
  maandag 17 maart 2014 @ 00:13:59 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137828564
GC / [Chinese Webshops] Topic #290 Met IP, dash en action-cams.

[ Bericht 70% gewijzigd door RobertNL op 17-03-2014 08:16:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')