eerste test is of je PC opstart met alleen dat bankje in de slot xDquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef Markos. het volgende:
Hoe kan ik het geheugen het beste testen of het goed is? En de specificaties kloppen
Memtest86 is nog altijd de beste bij mijn weten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:47 schreef Markos. het volgende:
Hoe kan ik het geheugen het beste testen of het goed is? En de specificaties kloppen
Ik kan zo snel niet zien wat jij voor jou geheugen betaald hebt. Maar is 9 dollar niet TE goedkoop voor 2GB reepjes? Of zouden ze van hun oude stock af willen? Reguliere prijs bij BG is 20 dollar wat ook al onder de laagste prijs ligt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:56 schreef shiznuts het volgende:
Erin stoppen. En dan met Piriform Speccy & CPU-Z kijken of 't klopt.
Vb.
[..]
EUR 168,81 voor een 16GB-kit (2x8GB, max. cap. van m'n laptop). Maar het ging erom hoe ik gekeken heb of 'ie 'em in het slot gestoken ook herkende als zijnde de Corsair Vengeance DDR3L 8GB 2133Mhz.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef Markos. het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet zien wat jij voor jou geheugen betaald hebt. Maar is 9 dollar niet TE goedkoop voor 2GB reepjes? Of zouden ze van hun oude stock af willen? Reguliere prijs bij BG is 20 dollar wat ook al onder de laagste prijs ligt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef shiznuts het volgende:
EUR 168,81 voor een 16GB-kit (2x8GB, max. cap. van m'n laptop). Maar het ging erom hoe ik gekeken heb of 'ie 'em in het slot gestoken ook herkende als zijnde de Corsair Vengeance DDR3L 8GB 2133Mhz.Speccy is wel chill.
Nee helaas niet, ik moet reepjes van 2GB hebben. 1GB (en minder) is wel gewoon aan te komen. 2GB lijkt ook tweedehands goud waard te zijn. Hetzelfde als mATX s775 bordjes. Kostte 4 jaar terug bijvoorbeeld nieuw 50 euro, willen ze nu nog steeds 30+ euro voor hebben. Terwijl het eigenlijk gewoon ouwe rommel isquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Kwam Andy Paul dat persoonlijk brengen ofzo?
Geheugen is duur geworden, maar zó duur. Damn...
Over DDR2 verhaal; ik gok dat het wel goed gaat maar ik zou zelf nooit dergelijk delicate electronica uit China halen. Staan er geen oude PC's op marktplaats waar je geheugen uit kunt slopen?
Cssbuy, ik heb er een goede ervaring mee!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:55 schreef Markos. het volgende:
edit: en pas noemde iemand zo'n agent voor taobao, ik kan hem alleen niet meer terug vinden. Was iets met een C of CC erin ofzo meen ik
Ja die ja! Ik heb die Robin die genoemd wordt op de site een mail gestuurd met wat vragen over een bestelling. Maar nooit een reactie gehad..quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:56 schreef wihehin het volgende:
[..]
Cssbuy, ik heb er een goede ervaring mee!
[rant]quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:56 schreef Markos. het volgende:
[..]
Nee helaas niet, ik moet reepjes van 2GB hebben. 1GB (en minder) is wel gewoon aan te komen. 2GB lijkt ook tweedehands goud waard te zijn. Hetzelfde als mATX s775 bordjes. Kostte 4 jaar terug bijvoorbeeld nieuw 50 euro, willen ze nu nog steeds 30+ euro voor hebben. Terwijl het eigenlijk gewoon ouwe rommel is
Ligt beetje aan de tracking die je gebruikt... Want via de app TrackChecker krijgt ik hem wel getraceert, maar met andere websites niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met een RExxxxxxSE tracking? Is 4 maart verzonden maar nog niet actief, ik las ergens op internet dat hij pas actief wordt als hij in Zweden is?
Sweden post, meest waardeloze waarmee je het kunt verzenden. Traag als fuck.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:58 schreef rene90 het volgende:
Iemand ervaring met een RExxxxxxSE tracking? Is 4 maart verzonden maar nog niet actief, ik las ergens op internet dat hij pas actief wordt als hij in Zweden is?
Mja, een beetje een defect in m'n koopgedrag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
Kwam Andy Paul dat persoonlijk brengen ofzo?
Geheugen is duur geworden, maar zó duur. Damn...
About damn time.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:39 schreef Miniem het volgende:
De Earson bluetooth speaker ook maar eens besteld
Foei! Kijk eens in de OP.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Miniem het volgende:
Er was ook nog een andere site dan chinaprices.us en .ru, welke is dat? Want ik was aan het zoeken naar de Earson bluetoothspeaker maar daar vind ik alleen hoge prijzen
Niet de snelste inderdaad. Maar nog geen geblokkeerde zendingen of heffing mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:57 schreef davedavy het volgende:
[..]
Sweden post, meest waardeloze waarmee je het kunt verzenden. Traag als fuck.
Da's je plicht als 1st-getter van iets.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:15 schreef marco_sire het volgende:
Heb een Tenvis Iprobot 3 onderweg van Aliexpress voor ¤53
Als ik em moet reviewen hoor ik het wel.
Ik heb gewoon een Philips wekkerradio. Alleen heb je dan het snooze-risico. Nog 5 min, nog 5 min, nóg 5 min. Dan nog als backup m'n telefoon die ik in de vensterbank heb staan, gaat die af, dan moet ik wel opstaan.quote:Ben ook nog aan het zoeken naar een alarm.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |