Uiteraard geeft YT video al een goed beeld..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:00 schreef shiznuts het volgende:
Nou, nou, dat kwaliteitsverlies valt op zich wel mee hoor.
Heb je de nieuwe Transformers- en Godzilla-trailers gezien op YouTube?
Of 4K-materiaal uit de nieuwe Sony AX100 en Panasonic GH4?
Ja, prutspul. Zie die compressie alles verneuken dan.Maar zonder gekkigheid. YouTube-videomateriaal is om je een 'general impression' te geven. Je kunt daar al veel uit opmaken. Je kunt voor de volledigheid, zoals Techmoan altijd doet, inderdaad wel bijzeggen dat YouTube nog wat compressie toevoegt en vooral voor trage computers kan zorgen dat de boel stottert of niet lekker rendert en dat men i.p.v. een YouTube-stream ook het originele bestand kan downloaden om het lokaal in originele kwaliteit af te spelen. Dat is inderdaad de wensvariant om het te doen. Maar vaak heb je door de YT-video zelf toch wel genoeg basis om een oordeel te vellen?
Superquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef tharonny het volgende:
[..]
720p 60fps http://www25.zippyshare.com/v/319339/file.html
1080p 30fps http://www25.zippyshare.com/v/78385805/file.html
Ik heb er verder nog totaal geen aandacht aan besteed, gewoon even snel een stukje gefilmd vanaf de fiets. Hield de camera gewoon in mn hand in de waterdichte behuizing (dus geen geluid)
Geen dankquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Uiteraard geeft YT video al een goed beeld..
maar een 'echt' oordeel kun je alleen vellen uit normale ongecomprimeerde samples rechstreeks uit het apparaat zelf
[..]
Super,
jij bent weer een plek gestegen op mijn user-ranklisthaha
Nee maar, thanks dat je ff de moeite hebt genomen!
maar zeker die 60fps samples gaan veel te snel, daar valt t echt op
die 1080p op 30 fps gaat al een stukje beter maar nog lijk ik het daar licht in te zien..
dat zie je ook in deze clip genomen met die actioncam:
kwaliteit is wel iets beter dan ik het op youtube vond, maar nog steeds minder dan samples van mobius of innovv. maar verder wel leuk ding![]()
Gopro = viespeuk met strafblad... Mobius = viespeuk zonder strafbladquote:
Kan aan mij liggen maar als ik Fabric of the Week neem, alles doorloop en de coupon invul ben ik als nog 131,77 euro kwijt inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Voor mensen die een donkergrijs maatpak willen bestellen.
Nu bij itailor voor maar 99 euro.
Couponcode: isuitpromo
Een beetje een tampon aan je telefoon hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef davedavy het volgende:
Kijk 's wa 'n koopje! I.P.V. 10usd voor 10 bij BIC, 7,80usd 100 stuks bij Ali
http://wholesale.alibaba.com/snapshot/6035087885.html
Een pro gaat toch niet voor amateuropnamen? Een amateur wordt juist gepakt met z'n illegale sneaky opnamen d.m.v. schoencams. Een pro schiet legaal en georganiseerd POV-video's met een lekker wijf en zichzelf, met een GoPro en verdient eraan door ze online neer te zetten onder Clark Ken alias Superman. En het wideanglefisheye-effect vergroot de penis ook nog eens voor niks.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:13 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gopro = viespeuk met strafblad... Mobius = viespeuk zonder strafblad![]()
Een professionele viespeuk gaat voor Mobius voor zijn amateur shotjes
Ik heb stylusjes sowieso nooit begrepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een beetje een tampon aan je telefoon hangen.
Bepaalde opties kosten extra bij Fabric of the Week.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar als ik Fabric of the Week neem, alles doorloop en de coupon invul ben ik als nog 131,77 euro kwijt inclusief verzendkosten?
Is ook voor mensen met dikke vingersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een beetje een tampon aan je telefoon hangen.
Meestal moet je ff moneybookers of skrill pakken dan, daar upoload je met ideal naar toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:51 schreef nico445 het volgende:
Ik probeer nu een case bij dhgate te bestellen (Spigen S4 S-view cover) en nu stond er onderin op de pagina een ideal logo maar zie vervolgens nergens de optie bij betalen. Iemand daar al eens met ideal betaald?
Heb betaald via moneybookers dat werkt inderdaad met Ideal , bedankt!. Die optie heb ik al een aantal jaren op paypal vind ik ook erg handig , betaal ook liever met paypal maargoed ik kon deze case nergens anders vinden.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meestal moet je ff moneybookers of skrill pakken dan, daar upoload je met ideal naar toe.
Tegenwoordig kan paypal ook direct van je rekening afschrijven, ook erg relaxed.
Ik wist nieteens dat t met paypal kon tot ik dat laatst ergens nodig hadquote:Op zondag 9 maart 2014 14:20 schreef nico445 het volgende:
[..]
Heb betaald via moneybookers dat werkt inderdaad met Ideal , bedankt!. Die optie heb ik al een aantal jaren op paypal vind ik ook erg handig , betaal ook liever met paypal maargoed ik kon deze case nergens anders vinden.
Gewoon in goed overleg bestellen met de maker, en anders de kledingmaten gewoon goed checken.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Hitori het volgende:
De vraag is geheid eerder gesteld, maar kan zo gauw het antwoord niet vinden.
Bij welke webshop is de kans het grootste dat kleding zowel past qua nederlandse maten, en wordt het pakket ook daadwerkelijk bezorgd?
Creatief wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon in goed overleg bestellen met de maker, en anders de kledingmaten gewoon goed checken.
Bij veel sites staan de maten er in CM bij, dan kan je alles nakijken. (Al ben ik ook een keer de mist in gegaan, had ik een broek maat 33 besteld, kreeg ik iets wat meer op een 31 leek
Toen maar met de autokrik opgerekt)
Denk http://www.aliexpress.com/, Staat meestal europeese maat bij of er staan CM's bij (kan je jezelf opmeten). Is eigenlijk gewoon hetzelfde als ebay. Heb daar alleen maar goeie ervaringen van of je pakt Taobao daar heeft mijn broer ook vaker spullen besteld (Van die amerikaanse trainingsbroeken en shirts enzo) Moet je wel een agent voor hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:47 schreef Hitori het volgende:
De vraag is geheid eerder gesteld, maar kan zo gauw het antwoord niet vinden.
Bij welke webshop is de kans het grootste dat kleding zowel past qua nederlandse maten, en wordt het pakket ook daadwerkelijk bezorgd?
Een goede stylus kan geloof ik nog wel handig zijn. Die bij sommige Samsung apparatuur zit (Note) is best prettig (ook dat je de stylus boven het scherm houdt en dat je dan een keuze menu krijgt; best apart).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb stylusjes sowieso nooit begrepen.
Zelfs Shiz weet niet hoe dit genoemd wordt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja I knowwwwwwwwwwww... maar ik bedoel dus dat je het filmpje wat je maakt altijd ergens zal moeten uploaden. Zo snap je. Dus in mijn beleving had hij dan óf een betere resolutie moeten nemen, of kunnen zeggen dat de camera ruk is zodra je de filmpjes online wil uploaden.
[ afbeelding ]
Die is kapot gegaan van mijn dashcam.
Hoe heet zoiets want op cigarette to usb/mini usb/ plug to usb etc vind ik niets.
btw:
Camera
USB Car Charger (http://www.aliexpress.com(...)rger/1608486873.html)quote:Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfs Shiz weet niet hoe dit genoemd wordt?
Hoef ik nog geen tampon aan m'n telefoon te hebben hangen.quote:
Car Charger?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfs Shiz weet niet hoe dit genoemd wordt?
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
USB Car Charger (http://www.aliexpress.com(...)rger/1608486873.html)
EDIT: Of je pakt gewoon een USB naar MiniUSB en dan steek je hem in zo'n laderKan je dan ook nog voor andere dingen gebruiken zoals mobiel oplader als je USB naar MicroUSB hebt
Gvd, dat ik daar niet aan dachtquote:Op zondag 9 maart 2014 19:29 schreef mnielsm het volgende:
[..]
Car Charger?
http://chinapricefinder.c(...)a=0&s=_&q=1&x=80&h=0
8400 zoekresultaten, daar moet toch wel de juiste variant tussen zitten.
Volgens mij dat ze je pakje openen, dus als er accu's inzitten heb je de kans dat het wordt terug gestuurdquote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef toimoi het volgende:
Heheh inderdaad.
Iemand een idee wat de status 'Opening' betekent? (China Post)
bij mij laatst niet, collecting was de eerste in de reeks. Op een gegeven moment was het opening.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Eh, nee?Volgens mij is het 'opening' als in 'aanvang' / 'begin'.
Het moment waarop je zending in het systeem rolt.
Dan is er meestal een andere bezorgerquote:Op zondag 9 maart 2014 22:33 schreef rene90 het volgende:
Lekker nuttig ook dat tijdsvak van PostNL zodat je wat meer zicht hebt wanneer je pakje komt:
"Maandag 10 maart, tussen 8.30-21.30"
Lijkt toch de securitycheck te zijn. Voor zelfde zending:quote:Op zondag 9 maart 2014 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Eh, nee?Volgens mij is het 'opening' als in 'aanvang' / 'begin'.
Het moment waarop je zending in het systeem rolt.
Aantal voltage/ampere kijken dacht ik. Hoe meer ampere hoe sneller hij laad en daardoor kan hij dus sneller kapot gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 13:54 schreef Brecht35 het volgende:
Hey, kan het zijn dat m'n Chinese tablet m'n opladers naar de klote helpt? Ik gebruik niet graag de Chinese lader, dus gebruik ik andere laders. Jammer genoeg sloopt ie ze na X maal laden blijkbaar..
M"n tablet heeft een hogere voltage/ampere denk ik...Gaat dat daardoor kapot?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Aantal voltage/ampere kijken dacht ik. Hoe meer ampere hoe sneller hij laad en daardoor kan hij dus sneller kapot gaan.
voltage moet gelijk zijn. Amperage maakt niet uit, je tablet kan niet kapot door een te hoog Amperage. Wel kan een te lage Amperage ervoor zorgen dat hij niet snel genoeg oplaadt.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:06 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
M"n tablet heeft een hogere voltage/ampere denk ik...Gaat dat daardoor kapot?
Ah juist, Wist het niet precies thanks voor de opklaringquote:Op maandag 10 maart 2014 14:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
voltage moet gelijk zijn. Amperage maakt niet uit, je tablet kan niet kapot door een te hoog Amperage. Wel kan een te lage Amperage ervoor zorgen dat hij niet snel genoeg oplaadt.
Andersom kan je tablet (bij een slecht ontworpen lader) wel teveel vragen van je lader.
Idem, Opening is de derde status, na departure from outward office of exchange.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
bij mij laatst niet, collecting was de eerste in de reeks. Op een gegeven moment was het opening.
Wat wil hij er mee doen?quote:Op maandag 10 maart 2014 12:40 schreef JiePieWie het volgende:
Een kennis van mij is op zoek naar een smartwatch. Hij denkt aan de Sony Smartwatch 2 maar zo iets dergelijks moet toch in China goedkoper te vinden zijn ? Wat speurwerk op de diverse ChinaShops bevestigde dit verhaal maar om nu te zeggen dat hij acuut wilde bestellen.... nou nee. Deze was wel leuke maar is het wat ? Heeft iemand van de ChinaShoppers in dit forum ervaring met een dergelijk gadget ? Suggestie's anyone ?
De bron van alle wijsheid (Google) zegt ook dat opening het checken van de inhoud is.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:55 schreef toimoi het volgende:
[..]
Idem, Opening is de derde status, na departure from outward office of exchange.
Ach, zie het wel.
Hij wil er zeker niet mee bellen maar meer als extra scherm gebruiken voor z'n telefoon. Die kan dan in z'n zak blijven terwijl hij via z'n smartwatch de Whatsapp/SMS/Mailtjes kan lezen c.q. ziet dat ze binnen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat wil hij er mee doen?
Zelf heb ik een pebble en diverse ervaringen met de Sony smart "horloges" / en heb een Sony mw1 (die is ook "smart") en Pebble.
Pebble bevalt mij zelf tot nu toe het beste, doet wat het moet doen zonder poespas. Je hoeft niet elke dag te laden en toch is altijd het scherm aan. Daarnaast is er een geweldige community met veel apps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |