Beeldkwaliteit van innovv en mobius vind ik zelf beter dan die SJ4000..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef egelhond het volgende:
Al een tijdje aan het denken een GoProHero3 te kopen. Jammer dat die dingen zo fucking duur zijn.
Nu kwam ik de tegenhanger tegen. De SJ4000. Na vele reviews en filmpjes op youtube gezien te hebben is deze nagenoeg hetzelfde als een go pro hero 3+.
via banggood.com met kortingscode kunnen bestellen voor 72 euro met snelle verzending. Ben benieuwd!
[ afbeelding ]
vind t een mooi shirtje voor t geld,quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Heb ook nog een witte, die is hetzelfde... manchettenknopen heb ik apart via ebay besteld. Wanneer je een shirt besteld met gaten hiervoor zal je zelf manchetten moeten regelen.
Het overhemd aangetrokken is uiteraard een indicatie, kwestie van licht etc etc. (foto's gemaakt met HTC One X)
Zelf kies ik altijd voor "euro slim fit"
Hopelijk kan je hier wat mee.
[..]
Je kan maten nemen die door hun zijn opgegeven, of gewoon zelf je laten opmeten door een vriend/familielid. Dit laatste heb ik gedaan om de perfecte pasvorm te krijgen.
Tja maar je upload het vaak sowieso dus dat speelt wel mee lijkt mij... Kan niet zo zijn dat je "het accepteert omdat hij geupload moet worden"quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:11 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
voor de liefhebber.. nu bij kruidvat ook een gopro lookalike..
inclusief accessoires en afstandbediening.. grootste voordeel aan dit model
is natuurlijk die wifi feature..
kwaliteit is (helaas) niet zoals we gewend zijn(i.v.m innov, mobius, SJ4000 en 808 #26)
word geupscaled van 720 naar 1080..
zie hier een test filmpje:
( en een bijna anderhalfuur durend test filmpje xD)
(volgens maker is het filmpje converteerd en daardoor is wat kwaliteitsverlies ontstaan)
60 euro met accessoires, wifi en 2(?) jaar garantie is natuurlijk niet gek voor NL begrippen,
maar wij weten wel beter
ligt het aan mij of of staat hier wat kroms xD?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja maar je upload het vaak sowieso dus dat speelt wel mee lijkt mij... Kan niet zo zijn dat je "het accepteert omdat hij geupload moet worden"
Action heeft nu ook navigatie voor 50 euro, zou dat wat zijn?
Niet iedereen heeft een suiker oomquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ain't no pro, like a GoPro.
Hij vormt het eerst om naar MP4 en dan zet hij het pas op YT, dubbel verlies dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja maar je upload het vaak sowieso dus dat speelt wel mee lijkt mij... Kan niet zo zijn dat je "het accepteert omdat hij geupload moet worden"
Nee, zover ik heb gehoord niet.quote:Action heeft nu ook navigatie voor 50 euro, zou dat wat zijn?
Ja toen ik het schreef zat ik al hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
ligt het aan mij of of staat hier wat kroms xD?
maar ik snap ff niet wat je bedoeld
Dan laat ik hem liggenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja toen ik het schreef zat ik al hetzelfde te denken.
Ook al zeggen de makers: "kwaliteit gaat verloren vanwege het uploaden"
Dat blijft natuurlijk een rukexcuus, want je upload het filmpje altijd lijkt mij.
Zo bedoel ik.
Nee, zover ik heb gehoord niet.
Kan je beter een goede Chinese bestellen. Dan weet je ook welke chipset je hebt en (ivm compatibele navigatie software) en kan je een beetje opletten dat je er 1 pakt met genoeg RAM.
Dan laat ik hem liggenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat blijft natuurlijk een rukexcuus, want je upload het filmpje altijd lijkt mij.
Zo bedoel ik.
Nee, zover ik heb gehoord niet.
Kan je beter een goede Chinese bestellen. Dan weet je ook welke chipset je hebt en (ivm compatibele navigatie software) en kan je een beetje opletten dat je er 1 pakt met genoeg RAM.
Nou nee. De Chinese camera's kunnen maximaal 1080p 30fps filmen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:03 schreef egelhond het volgende:
De SJ4000. Na vele reviews en filmpjes op youtube gezien te hebben is deze nagenoeg hetzelfde als een go pro hero 3+.
via banggood.com met kortingscode kunnen bestellen voor 72 euro met snelle verzending. Ben benieuwd!
2x zo duur als die vorige van de Action maar wifi/app en afstandsbediening is wel erg handig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:11 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
voor de liefhebber.. nu bij kruidvat ook een gopro lookalike..
inclusief accessoires en afstandbediening.. grootste voordeel aan dit model
is natuurlijk die wifi feature..
Weet jij een <¤60 720p camera uit China die app ondersteuning en een afstandsbediening heeft? Inclusief garantie (zal wel niet veel voorstellen maar toch)?quote:60 euro met accessoires, wifi en 2(?) jaar garantie is natuurlijk niet gek voor NL begrippen,
maar wij weten wel beter
Overpriced. (Black that is)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ain't no pro, like a GoPro.
De maker bedoel ik dus niet Denver(de fabrikant mee) maar de maker van het reviewfilmpjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo bedoel ik.
[..]
Dan laat ik hem liggen
Die van de action was een 720 HD model toch? die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nou nee. De Chinese camera's kunnen maximaal 1080p 30fps filmen.
Enig overeenkomst is de looks (en in het geval van de SJ4000 mounting-opties)
Waar het uiteindelijk om gaat is wat voor video het produceert en daar komen de Chinese camera's nog láng niet in de buurt van een GoPro. Alleen al de resoluties die een GoPro Black aankan.
Dat de GoPro Black camera's flink overpriced zijn ben ik overigens wel mee eens.![]()
Maar de SJ4000, Mobius e.d. zijn wél mooie camera's.![]()
Zodra er een komt die echt 1080p 60fps kan dan koop ik er denk ik een.
[..]
2x zo duur als die vorige van de Action maar wifi/app en afstandsbediening is wel erg handig.
Sta je klaar om de race te beginnen dan is met handschoenen kleine knopjes op een camera achter is niet echt prettig. Maar goed; hij heeft er een waar hij tevreden mee is (voorlopig).
[..]
Weet jij een <¤60 720p camera uit China die app ondersteuning en een afstandsbediening heeft? Inclusief garantie (zal wel niet veel voorstellen maar toch)?
[..]
Overpriced. (Black that is)
Lijkt overigens wel dat ineens íedereen zo'n camera wil![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
Die van de action was een 720 HD model toch?
Garantie bedoelde ik natuurlijk de garantie van Kruidvat. Hoewel dat over 2 jaar ook weinig zal voorstellen lijkt me.quote:die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..
maargoed dit model is dus ook gewoon 720HD eigenlijk alleen geupscaled naar 1080
en nee ik ken uberhaupt geen chinese cams met WIFI ondersteuning, daarom is dat ook zeker een leuke feature op dit model. Garantie in china is natuurlijk niks waard.
Oh, aan je zin "maar wij weten wel beter" deed vermoeden dat je het dus geen goede prijs vond.quote:Een resend/refund wordt op zon bedragd 60-70$ niet snel gedaan.. en als je hem daar zelf weer heen moet sturen kost het je misschien ook al gauw 20-25 euro en ben je hem misschien weken/maanden kwijt..
Zodoende zeg ik dus ook dat 60 euro een hele goede prijs is
quote:Momenteel voel ik ook steeds meer trek om zon ding te halen ja, echter heb ik hier al een 808#16 liggen die ik nooit gebruik. het is juist de beeldkwaliteit die mij positief verrast van mobius en innovv en ik zodoende toch wel eens zon cameraatje wil hebben
Echter wacht ik zelf ook nog even, er zullen ongetwijfeld eerdaags wel chinese cams komen
met 720HD 60FPS en misschien wel 1080 60FPS (en dan niet van die truukjes om 60 FPS te faken, maar gewoon real 60 FPS)
wij weten wel beter doelde ik meer op het feit; dat wij qua beeldkwaliteit betere producten kennen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:53 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Garantie bedoelde ik natuurlijk de garantie van Kruidvat. Hoewel dat over 2 jaar ook weinig zal voorstellen lijkt me.
[..]
Oh, aan je zin "maar wij weten wel beter" deed vermoeden dat je het dus geen goede prijs vond.
[..]
Ja I knowwwwwwwwwwww... maar ik bedoel dus dat je het filmpje wat je maakt altijd ergens zal moeten uploaden. Zo snap je. Dus in mijn beleving had hij dan óf een betere resolutie moeten nemen, of kunnen zeggen dat de camera ruk is zodra je de filmpjes online wil uploaden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
De maker bedoel ik dus niet Denver(de fabrikant mee) maar de maker van het reviewfilmpje
die heeft het converteerd waardoor kwaliteits verlies optrad zei die..
[..]
Die van de action was een 720 HD model toch? die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..
maargoed dit model is dus ook gewoon 720HD eigenlijk alleen geupscaled naar 1080
en nee ik ken uberhaupt geen chinese cams met WIFI ondersteuning, daarom is dat ook zeker een leuke feature op dit model. Garantie in china is natuurlijk niks waard.
Een resend/refund wordt op zon bedragd 60-70$ niet snel gedaan.. en als je hem daar zelf weer heen moet sturen kost het je misschien ook al gauw 20-25 euro en ben je hem misschien weken/maanden kwijt..
Momenteel voel ik ook steeds meer trek om zon ding te halen ja, echter heb ik hier al een 808#16 liggen die ik nooit gebruik. het is juist de beeldkwaliteit die mij positief verrast van mobius en innovv en ik zodoende toch wel eens zon cameraatje wil hebben
Echter wacht ik zelf ook nog even, er zullen ongetwijfeld eerdaags wel chinese cams komen
met 720HD 60FPS en misschien wel 1080 60FPS (en dan niet van die truukjes om 60 FPS te faken, maar gewoon real 60 FPS)
Ik heb die camera van 60 euro van de kruidvat. Vind de kwaliteit erg leuk, maar is natuurlijk niet te vergelijken met een eckte go pro. Wifi werkt ook goed. Daarmee kan je gewoon filmpjes kijken die je al opgenomen hebt, of live het beeld van de camera bekijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
De maker bedoel ik dus niet Denver(de fabrikant mee) maar de maker van het reviewfilmpje
die heeft het converteerd waardoor kwaliteits verlies optrad zei die..
[..]
Die van de action was een 720 HD model toch? die is bij de kruidvat ook 28,99 ofzo nu..
Een resend/refund wordt op zon bedragd 60-70$ niet snel gedaan.. en als je hem daar zelf weer heen moet sturen kost het je misschien ook al gauw 20-25 euro en ben je hem misschien weken/maanden kwijt..
Momenteel voel ik ook steeds meer trek om zon ding te halen ja, echter heb ik hier al een 808#16 liggen die ik nooit gebruik. het is juist de beeldkwaliteit die mij positief verrast van mobius en innovv en ik zodoende toch wel eens zon cameraatje wil hebben
Ja blijkbaar zijn ze wel hard gegaan, ik zag vandaag bij toeval die poster in de winkel hangen..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik heb die camera van 60 euro van de kruidvat. Vind de kwaliteit erg leuk, maar is natuurlijk niet te vergelijken met een eckte go pro. Wifi werkt ook goed. Daarmee kan je gewoon filmpjes kijken die je al opgenomen hebt, of live het beeld van de camera bekijken.
Ben bij verschillende filialen langs geweest en hij was overal uitverkocht. Uiteindelijk bij één kruidvat toch geluk en de eerste en laatste camera kunnen kopen.
Ik heb in ieder geval geen spijt van tot nu toe! Hoop leuke accessoires ook.
720p 60fps http://www25.zippyshare.com/v/319339/file.htmlquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja blijkbaar zijn ze wel hard gegaan, ik zag vandaag bij toeval die poster in de winkel hangen..
Zou je niet eens een sample filmpje kunnen maken van een halve minuut ofzo en deze ergens uploaden zoals bijv. www.zippyshare.com zodat ik/we de kwaliteit eens kunnen vergelijken zonder dat er kwaliteitsverlies optreed door middel van het uploaden naar youtube..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |