abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137707961
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef toimoi het volgende:
Heheh inderdaad. :P
Iemand een idee wat de status 'Opening' betekent? (China Post)
En pakketje is binnen :) mooi is dat, tracking werd dus gewoon niet geupdate...
O.a. deze:

MAIWO K252B 2.5'' USB3.0 SATA HDD Enclosure - Black - Free Shipping - DealExtreme
http://dx.com/p/maiwo-k25(...)closure-black-227342

Eerste indruk: damn mooi dingetje voor dat geld! :o Alleen geen USB 3.0 maar daar val ik niet over, deze is voor een media drive voor aan de tv! :)
pi_137711437
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:43 schreef monkeybrain het volgende:
50 euro voor een hd is wel mooi. Ik probeer al een tijdje een plattegrond te maken hoe ik het gehele huis het beste in beeld kan brengen. Ik wil het ook vrij onopvallend doen en dat is vrij lastig. Een inbreker bedekt misschien wel zijn gezicht als de camera's zo duidelijk rondhangen :')

Eigenlijk moet ik iets hebben dat door een gaatje heen kan. Gaatje in de voordeur, lens aan de buitenkant, draadje naar binnen naar het kastje. Dan heb je echt een stealth systeem en water is geen probleem :7
http://www.aliexpress.com(...)-PTZ/1181221400.html

met 4 dollar coupon :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:48:35 #203
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137711590
quote:
Kan je de lens vervangen?

En hoe bevalt je Inew?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_137711755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan je de lens vervangen?

En hoe bevalt je Inew?
Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen ;)

iNew is ruk........haha, nee. Geweldig ding. GPS werkt perfect, NFC is een mooie verrassing,mooi scherm, lekker plat. OTG! Eerst een chinese phone geprobeerd bij mijn vrouw -iOcean, nu ben ik ook om
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:58:11 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137712250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen ;)

iNew is ruk........haha, nee. Geweldig ding. GPS werkt perfect, NFC is een mooie verrassing,mooi scherm, lekker plat. OTG! Eerst een chinese phone geprobeerd bij mijn vrouw -iOcean, nu ben ik ook om
Ah jammer.
Mijn huidige HD cam kan je de lens niet van vervangen (maar die heeft dan weer IR cut), dat is wel een klein gemis, andere lens kan/is gewoon fijn in sommige situaties :)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 10:42:04 #206
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_137724730
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen
http://www.banggood.com/5(...)ZoSp_14027_861261_13

Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes

Of kan ik dan beter iets als dit pakken:
http://www.tinydeal.com/h(...)ng=1&sk=1249835587Og

http://www.pandawill.com/(...)g-hiking-p82187.html

http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html

[ Bericht 25% gewijzigd door Markos. op 14-03-2014 10:49:22 ]
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -> http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
pi_137725370
quote:
die laatste zijn echt crap
jaja, en azo...
pi_137725457
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
[ afbeelding ]

Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes

Of kan ik dan beter iets als dit pakken:
http://www.tinydeal.com/h(...)ng=1&sk=1249835587Og
[ afbeelding ]

http://www.pandawill.com/(...)g-hiking-p82187.html
[ afbeelding ]

http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html
[ afbeelding ]
ik ben ook nog opzoek naar een goed voorlicht, die action dingen van een paar euro geven licht, maar daar is echt alles mee gezegd, ik wil ook nog wel zien waar ik fiets..

zelf zat ik te denken aan een accu onder de bagagedrager, daar voor en achterlicht op aansluiten die een goeie zaklamp nadoen ofzo :+
kan mij niet voorstellen dat zoiets niet voor een leuk bedrag bestaat..
(en omdat het een heel systeem is kan het ook niet worden meegenomen, tenzij ze de hele fiets meenemen
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:24:38 #209
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137725982
Zo, mijn volgende China zending is ook binnen :P. Besteld op 6 maart, gisteren binnen gekregen. Die Chinezen zijn snel :o

Zal alles wel op de foto zetten vanmiddag, zijn van die kleine dingetjes, maar wel leuk. Kwaliteit is op een dingetje na wel goed.
pi_137731308
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 14:43:21 #211
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137732003
Godverdomme lekker weer dit ;')

Brief van het ABAC.

Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge

Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver

Ik heb het gehad met china, gezeik elke x :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_137732136
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
dat niet, maar er zijn hier wel genoeg amper of zelfs helemaal niet verlichte fietspaden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_137732489
Goh, handig.

23 februari onderstaande fluid head besteld, 26 feb. verzonden, 6 maart in NL aangekomen.
Net met Post NL gebeld om de code naar 3S om te zetten....is dat ding retour gegaan naar China. |:(
Zij dachten aan mogelijk verkeerd adres en ik kan dus met de verkoper gaan zeuren.

De Ball head is ook nog niets van vernomen (geen tracking) dus ik kan nog steeds m'n mooie nieuwe statief niet uitproberen. }:|
pi_137732871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:

Brief van het ABAC.

Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge

Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver

Hmm komt me helaas bekend voor :(...
360 toen moeten betalen..
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:16:56 #215
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_137733082
quote:

Brief van het ABAC.

Damn...
Wat heb je voor het horloge betaald?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:47:07 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_137734301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
[ afbeelding ]

Een AA zaklamp met cree led die je met een mount aan je stuur kunt zetten en makkelijk is te verwijderen. Maar dan heb je met geluk 150 lumen.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 15:47:45 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137734324
Heb inmiddels gemaild met het kantoor welke de boete oplegde.

De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.

Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff niet :') Vrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist :')

quote:
15s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef N22 het volgende:

[..]

Damn...
Wat heb je voor het horloge betaald?
17dollar.
Maarja, voor een merkloos horloge vind ik dat geen rare prijs.
Was ie maar merkloos :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:57:30 #218
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_137734715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
17dollar.
Was ie maar merkloos
Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)
Gelukkig niet gepakt, maar ik kijk nu wel twee keer uit voordat ik zoiets koop in China.
(nog een knap waardeloze bril ook nog)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_137735545
quote:

De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.

Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff niet :') Vrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist :')

[..]

17dollar.
Gewoon aan die verklaring zelf toevoegen "ik was er niet van op de hoogte dat dit imitatie was".
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:35:58 #220
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_137735843
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)
Gelukkig niet gepakt, maar ik kijk nu wel twee keer uit voordat ik zoiets koop in China.
(nog een knap waardeloze bril ook nog)
Nog niet lang geleden ook gehad met een fietsbril waar Oakley op bleek te staan. Ik weet helemaal niets van het merk Oakley, dus geen flauw idee dat die ook zo'n ding maken. Voor mij is een zonnebril een zonnebril. Krijg ik die thuis, staat er overal dat logo op. Tja, weet ik veel, op de eBay foto's stonden geen enkel logo's.
Don't let my username fool you...
pi_137735862
quote:

[..]

17dollar.
zon verklaring heb ik ook getekend..
je moet wel zorgen dat je kan bewijzen dat als je gepakt wordt met namaak daarna
dat het dus echt niet bewust was.. zoals ik al eerder hier heb aangeven hier, de jurist die mijn case afhandelde meldde me maar dat ik gewoon niks meer uit china moest halen.. of uberhaupt iets op internet..

net of dat een oplossing is... :') :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:07:51 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_137736847
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig.

23 februari onderstaande fluid head besteld, 26 feb. verzonden, 6 maart in NL aangekomen.
Net met Post NL gebeld om de code naar 3S om te zetten....is dat ding retour gegaan naar China. |:(
Zij dachten aan mogelijk verkeerd adres en ik kan dus met de verkoper gaan zeuren.

[ afbeelding ]

De Ball head is ook nog niets van vernomen (geen tracking) dus ik kan nog steeds m'n mooie nieuwe statief niet uitproberen. }:|
Balen man :'(. Hopen dat ze hem nog een keer (snel) deze kant op sturen.
quote:

Brief van het ABAC.

Ook fijn :'(. Niets tekenen inderdaad. Schuld bekennen is het laatste wat je wil lijkt mij.
Wellicht in WGR een topic openen :P, al zal je daar wel weer veel shit over je heen krijgen.
  Moderator vrijdag 14 maart 2014 @ 17:08:48 #223
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137736880
ah de boete hoef ik al niet te betalen. ding ondertekend op depost gooien en klaar
pi_137737555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
mja, ik zie hier ook mensen met die prut single-led sleutelhanger apparaten als licht rond rijden

Ik wil graag op slecht verlichte wegen ( ja die zijn er in overvloed in een stad met >0.5 mil. inwoners) kunnen zien waar ik rijd, al eerder een lekke band door gehad..

Maar aanraders zijn dus gewenst :+
pi_137737989
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
ah de boete hoef ik al niet te betalen. ding ondertekend op depost gooien en klaar
Had je de advertentie niet door kunnen sturen? Dan zien ze met eigen ogen dat 't er niet op staat.

Of is dat niet genoeg bewijs?
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')