En pakketje is binnenquote:Op zondag 9 maart 2014 22:47 schreef toimoi het volgende:
Heheh inderdaad.
Iemand een idee wat de status 'Opening' betekent? (China Post)
http://www.aliexpress.com(...)-PTZ/1181221400.htmlquote:Op donderdag 13 maart 2014 08:43 schreef monkeybrain het volgende:
50 euro voor een hd is wel mooi. Ik probeer al een tijdje een plattegrond te maken hoe ik het gehele huis het beste in beeld kan brengen. Ik wil het ook vrij onopvallend doen en dat is vrij lastig. Een inbreker bedekt misschien wel zijn gezicht als de camera's zo duidelijk rondhangen![]()
Eigenlijk moet ik iets hebben dat door een gaatje heen kan. Gaatje in de voordeur, lens aan de buitenkant, draadje naar binnen naar het kastje. Dan heb je echt een stealth systeem en water is geen probleem
Kan je de lens vervangen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)-PTZ/1181221400.html
met 4 dollar coupon
Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je de lens vervangen?
En hoe bevalt je Inew?
Ah jammer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:50 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen
iNew is ruk........haha, nee. Geweldig ding. GPS werkt perfect, NFC is een mooie verrassing,mooi scherm, lekker plat. OTG! Eerst een chinese phone geprobeerd bij mijn vrouw -iOcean, nu ben ik ook om
die laatste zijn echt crapquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
[...]
http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html
[ afbeelding ]
ik ben ook nog opzoek naar een goed voorlicht, die action dingen van een paar euro geven licht, maar daar is echt alles mee gezegd, ik wil ook nog wel zien waar ik fiets..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen
http://www.banggood.com/5(...)ZoSp_14027_861261_13
[ afbeelding ]
Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes
Of kan ik dan beter iets als dit pakken:
http://www.tinydeal.com/h(...)ng=1&sk=1249835587Og
[ afbeelding ]
http://www.pandawill.com/(...)g-hiking-p82187.html
[ afbeelding ]
http://www.newfrog.com/p/(...)ens-black-32798.html
[ afbeelding ]
dat niet, maar er zijn hier wel genoeg amper of zelfs helemaal niet verlichte fietspaden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
Hmm komt me helaas bekend voorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme lekker weer dit ;')
Brief van het ABAC.
Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge
Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver
Ik heb het gehad met china, gezeik elke x
Damn...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Brief van het ABAC.
Moet 150 eur betalen omdat een horloge welke ik besteld had blijkbaar TOCH het merk DIESEL erop had staan.
Ho eens even, zo heb ik hem niet besteld, sterker nog.. Ik wil geen diesel horloge
Heb gelijk even op internet gekeken en een briefje gemaakt met wat standaard tekst.. Fuck it, vernietigen ze dat ding toch... maar 150fucking euro betalen om zo iets... neuh dat gaat me te ver
Een AA zaklamp met cree led die je met een mount aan je stuur kunt zetten en makkelijk is te verwijderen. Maar dan heb je met geluk 150 lumen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:42 schreef Markos. het volgende:
Zijn er nog populaire fietslampen in china te vinden? (niet van die elastiek dingen die ze voor een euro bij de action hebben)
Ik kwam deze bijvoorbeeld tegen
http://www.banggood.com/5(...)ZoSp_14027_861261_13
[ afbeelding ]
Alleen in woon in een stad, dus gezien de grijpgrage handjes zoek ik eigenlijk iets tot max ongeveer 10 dollar ofzo. Of blijf ik dan steken bij simpele action lampjes
17dollar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef N22 het volgende:
[..]
Damn...
Wat heb je voor het horloge betaald?
Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
17dollar.
Maarja, voor een merkloos horloge vind ik dat geen rare prijs.
Was ie maar merkloos
Gewoon aan die verklaring zelf toevoegen "ik was er niet van op de hoogte dat dit imitatie was".quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
Heb inmiddels gemaild met het kantoor welke de boete oplegde.
De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.
Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff nietVrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist
[..]
17dollar.
Was ie maar merkloos
Nog niet lang geleden ook gehad met een fietsbril waar Oakley op bleek te staan. Ik weet helemaal niets van het merk Oakley, dus geen flauw idee dat die ook zo'n ding maken. Voor mij is een zonnebril een zonnebril. Krijg ik die thuis, staat er overal dat logo op. Tja, weet ik veel, op de eBay foto's stonden geen enkel logo's.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik dacht eens een merkloze ray-ban look-a-like te kopen. Bleek alles een complete imitatie incl. hoes, manual en poetsdoekje te zijn. (overal stond ray-ban plus logo op)
Gelukkig niet gepakt, maar ik kijk nu wel twee keer uit voordat ik zoiets koop in China.
(nog een knap waardeloze bril ook nog)
zon verklaring heb ik ook getekend..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
Heb inmiddels gemaild met het kantoor welke de boete oplegde.
De boete is geschorst, maar moet ik wel een afstandsverklaring inleveren. Hierin staat dat ik oa akkoord ga dat ik nooit meer namaak dieselproducten zal inkopen of verhandelen.
Wat ik me nu afvraag is vooral; als ik dit onderteken, dan ga ik er toch mee akkoord dat ik wist dat dit een imitatie horloge was? Maar dat wil ik ff nietVrij letterlijk overeen gekomen dat ik dit niet wist
[..]
17dollar.
Was ie maar merkloos
Balen manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:58 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig.
23 februari onderstaande fluid head besteld, 26 feb. verzonden, 6 maart in NL aangekomen.
Net met Post NL gebeld om de code naar 3S om te zetten....is dat ding retour gegaan naar China.![]()
Zij dachten aan mogelijk verkeerd adres en ik kan dus met de verkoper gaan zeuren.
[ afbeelding ]
De Ball head is ook nog niets van vernomen (geen tracking) dus ik kan nog steeds m'n mooie nieuwe statief niet uitproberen.
Ook fijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Jimbo het volgende:
Brief van het ABAC.
mja, ik zie hier ook mensen met die prut single-led sleutelhanger apparaten als licht rond rijdenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Skiet het volgende:
Wonen jullie allemaal op het platteland? Ik heb gewoon twee van die hele simpele mini lampje en werkt prima. Meer om zichtbaar te zijn dan te kunnen zien.
Had je de advertentie niet door kunnen sturen? Dan zien ze met eigen ogen dat 't er niet op staat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:08 schreef Jimbo het volgende:
ah de boete hoef ik al niet te betalen. ding ondertekend op depost gooien en klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |