abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:44:25 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138146217

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 25 maart 2014 @ 08:50:44 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138146287
SPOILER
Weet nog niet of ik alles ga betalen :P Wellicht laat ik die AP en/of horloge wel schieten :D
pi_138147445
Je bent niet verplicht te betalen toch? Ik heb blijkbaar producten gekocht die vóór ik op 'order' klikte nog 10 cent waren en toen ik het orderde 10 :(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 09:51:27 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138147584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:46 schreef davedavy het volgende:
Je bent niet verplicht te betalen toch? Ik heb blijkbaar producten gekocht die vóór ik op 'order' klikte nog 10 cent waren en toen ik het orderde 10 :(
Nee, vervalen automagisch :)
pi_138148207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 01:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand ervaring met een 3.5mm jack to Bluetooth? Wil vanaf mobiel en tablet draadloos met een box met 3.5mm willen afspelen.

Is dit iets?

http://www.buyincoins.com/item/64.html icm http://www.buyincoins.com/item/21480.html
begin daar maar niet aan. tenzij je er 10 cm vanaf wil zitten. denk dat je wel aan 10-15 euro moet denken voor een die wel werkt.
:]
pi_138148343
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:19 schreef wootahH het volgende:

[..]

begin daar maar niet aan. tenzij je er 10 cm vanaf wil zitten. denk dat je wel aan 10-15 euro moet denken voor een die wel werkt.
Heb die Bluetooth dingetjes uit China ook gehad, alleen maar gekraak en gepiep. Ik doe het nu met een Tronsmart T1000, als je een HDMI ingang hebt is dat echt een toppertje!
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:28:52 #7
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138148446
quote:

[..]

Ja, ik heb er ook 1 gehad voor 15 euro. Die was redelijk maar de DAC was niet geweldig (beetje blikkerig ofzo).
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:33:53 #8
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138148571
quote:

[..]

Klopt. Ik heb er hier één liggen. Werkt voor geen meter. Het geluid wordt echt waardeloos. Geen gekraak, maar hartstikke blikkerig.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_138148747
Leuke Infantry watch gewonnen op ebay voor 6,50 usd ^O^

Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2014 @ 11:01:08 #10
230491 Zith
pls tip
pi_138149364
fuck die remote auto ging snel :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2014 @ 11:03:03 #11
230491 Zith
pls tip
pi_138149423
Waarom verandert hij mijn lnd steeds weer terug naar de USA? :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_138149639
Die auto
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef Zith het volgende:
Zag ik ook wel zitten. snel genoeg op F5 gedrukt mi, maar toch meteen sold out
  † In Memoriam † dinsdag 25 maart 2014 @ 11:15:47 #13
230491 Zith
pls tip
pi_138149784
Je hoeft geen F5 te drukken, hij gaat automatisch naar 'buy now' knop.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:18:30 #14
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_138149863
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:25 schreef Painore het volgende:
Tronsmart T1000
Het is echt een box, geen HDMI aansluiting :/
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:20:40 #15
45722 Dromer
pi_138149917
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:01 schreef Zith het volgende:
Tja.. je zit met 10.000 man tegelijk te klikken voor een paar exemplaren. :P
pi_138149955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:15 schreef Zith het volgende:
Je hoeft geen F5 te drukken, hij gaat automatisch naar 'buy now' knop.
Dat is sowieso te traag. Ik ga meteen naar de order link (eg voor opkomende xiaomi). Dan krijg je product does not exits en daar F5 op anders moet je nog uitvoering selecteren en denk je dat je op tijd bent en mis je de deal toch.
Was ik op tijd voor de chuwi, ben ik te traag voor de Captcha, toch nog te laat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fasroslis op 25-03-2014 12:01:02 ]
pi_138150066
BIC reageert niet meer op mijn message's , cancelt me order terwijl ik gewoon betaald heb :'( Niet gewend van hun.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:08:25 #18
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_138151222
In de sale net toch maar de Tenda A6 gekocht voor ¤10. Nu eventjes 3 weekjes wachten w/
pi_138151268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Dat is sowieso te traag. Ik ga meteen naar de order link (eg voor opkomende xiaomi). Dan krijg je product does not exits en daar F5 op anders moet je nog uitvoering selecteren en denk je dat je op tijd bent en mis je de deal toch.
Was ik op tijd voor de chuwi, ben ik te traag voor de Captcha, toch nog te laat.
Binnen 2 seconden waren ze weg, gaat handmatig nooit lukken..
pi_138151449
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:22 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Hoe maak/vind je de link?
pi_138151782
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef remcosw het volgende:

[..]

Hoe maak/vind je de link?
Ik doe het via web developper in google chrome. Rechter muisklik op coming soon, inspect element en dan pas je het volgende aan
1<input type="button" value="" class="buy-def buy-coming" id="buy-submit">
veranderen in
1<input type="button" value="" class="buy-def buy-now" id="buy-submit">
nu krijg je meteen de buy now button
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:37:28 #22
45722 Dromer
pi_138152050
pi_138152186
Bij AliExpress

The coupon can only be used between March 25, 2014 at 00:00:00 PST and March 25, 2013 at 23:59:59 PST.

Jongens, veel succes met de coupons :+
pi_138152280
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:42 schreef FreaZ het volgende:
Bij AliExpress

The coupon can only be used between March 25, 2014 at 00:00:00 PST and March 25, 2013 at 23:59:59 PST.

Jongens, veel succes met de coupons :+
joh, is alleen voor de sale van vandaag
pi_138152399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:27 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Ik doe het via web developper in google chrome. Rechter muisklik op coming soon, inspect element en dan pas je het volgende aan
[ code verwijderd ]

veranderen in
[ code verwijderd ]

nu krijg je meteen de buy now button
Ik krijg wel de buy now knop maar er gebeurt niks als ik er op klik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')