Ja, nu weten we zeker dat het geen klonen zijn want Moody had meteen zijn kans gegrepen om een artiest die hij gisteren ontdekte ofzo in de TT te gooien.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Héél fijn zelfs.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Norrage het volgende:
Zo de nieuwe Other-People staat er weer op. A Pleasure dit keer. Klinkt weer erg goed
Nee, vorige topic ging het even over herriequote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik dacht dat de TT sloeg op dat Moody22 geen nieuw topic opende.
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef Kerftminister het volgende:
Bleh neem me altijd voor om op zondag veel albums te luisteren, maar kom er nooit aan toe, kan nu nog steeds niet. :/
haha okquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je luistert de rest van de week wel genoeg albums toch?
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja opzich wel hoor, maar heb zondag in principe veel meer tijd, maar daar komen altijd dingetjes voor in de plaats.
Hmm die download gaat nu echt 50kb/s en als ik hem nu cancel kan ik hem zeker niet meer downloadenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Norrage het volgende:
Dat 3e nummer man, holy fucking crap. Ik dacht naar een leuke electro-act te luisteren en dan ineens
Ik weet niet precies wat de preview was...
!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Norrage het volgende:
Ik zie dat je al Kevin Drew gerate hebt Moody. 3 sterren maar?
Zo bekeken eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je zondag niet genoeg tijd.
Hier is elke dag luierdag.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
Terwijl dat best kloten is, want zondag = luierdag hier.
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Hier is elke dag luierdag.
Maar dat ligt meer aan mijn zoontje.
Tukkers en hun humorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze grap had Herman Finkers kunnen maken. Is toch een 'referentieele grap'? Ik denk in ieder geval aan luieren, mijn eigen kader, en denk dan niet aan kutkinderen die poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |