Bek houdenquote:
ben vooral benieuwd naar de Whats The Story en Be Here Now remasters, de Definitely Maybe extras circuleren al jarenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ikzelf (als groot fan) kijk heel erg uit naar het nieuwe Linkin Park album dat dit jaar uit zou moeten gaan komen.
[http://www.ultimate-guita(...)_collaboration.html]
Verder ben ik stiekem (ook als fan) ook erg benieuwd naar de remasters van Oasis, daar zouden volgensmij ook nog niet uitgebrachte liedjes op staan.
Tja, en verder is een nieuw RHCP album ook altijd mooi.
Ik ben (ondanks dat ik redelijk fan ben) niet zo op de hoogte van welke extra waarbij hoorde. Dannog hoorde ik dat er iets nieuws bij zou komen...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:10 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de Whats The Story en Be Here Now remasters, de Definitely Maybe extras circuleren al jaren
het blijft hoe dan ook een release om naar uit te kijken, en Definitely Maybe wordt gewoon mijn plaat van het jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 09:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben (ondanks dat ik redelijk fan ben) niet zo op de hoogte van welke extra waarbij hoorde. Dannog hoorde ik dat er iets nieuws bij zou komen...
Ongeacht hoe en wat: OASISquote:Op zondag 16 maart 2014 09:23 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
het blijft hoe dan ook een release om naar uit te kijken, en Definitely Maybe wordt gewoon mijn plaat van het jaar
Shakermaker, Columbia, Live Forever, Slide Away..die plaat staat vol klassiekers. WTSMG vind ik ook geweldig maar heeft wat meer zwakke liedes,quote:Op zondag 16 maart 2014 09:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ongeacht hoe en wat: OASIS
Persoonlijk heb ik iets meer met WTSMG, omdat dat het 1e album was dat ik luisterde. Overigens is dat nummer ook zo mooi.
DM is zeker een dichte nummer 2. Dat rauwe Colombia
Moah. Ikzelf heb op nr 3 Heathen Chemistry staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
Shakermaker, Columbia, Live Forever, Slide Away..die plaat staat vol klassiekers. WTSMG vind ik ook geweldig maar heeft wat meer zwakke liedes,
Ik ben de laatste tijd weer erg veel naar Don't Believe The Truth en Dig Out Your Soul aan het luisteren, ik houd erg van de sound van die twee platen
Leuk dat je Kapok zo hoog hebtquote:Op zondag 16 maart 2014 00:28 schreef Felagund het volgende:
Al vrij veel geluisterd, redelijk goed jaar tot nu toe.
4.5*
The War on Drugs - Lost in the Dream
Kapok - Kapok
4*
Angel Olsen - Burn Your Fire for no Witness
Neneh Cherry - Blank Project
Young Fathers - Dead
Have a Nice Life - The Unnatural World
Sun Kill Moon - Benji
Tinariwen - Emmaar
Sharon Jones & The Dap Kings - Give the People what they want
Damien Jurado - Brothers and Sisters of the eternal Son
3.5*
Marc McGuire - Along the Way
Temples - Sun Structures
Apneu - Hard Feelings
Marissa Nadler - July
Asgeir - In the Silence
Rita Zipora - Als ik Kijk
Stephen Malkmus & the Jigs - Wig Out at Jagbags
Alcest - Shelter
Blank Realm - Grassed in
Silver Mt. Zion - Fuck off get Free we pour Light on Everything
Be Forest - Earthbeat
The Notwist - Close to the Glass
Santanique Samba Trio - Badtriptych
Big Ups - Eighteen hours of static
Joan as Police Woman - The Classic
Takuya Kuroda - Rising Son
Blank Realm - Grassed in
Wild Beasts - Present Tense
Beck - Morning Phase
Elbow - The Take Off and Landing of Everything
3*
Mogwai - RAVE TAPES
Sophie Ellis Baxter - Wanderlust
Bohren & The Club of Gore - Piano Nights
Cheetahs - Cheetahs
Actress - Ghettoville
Quilt - Held in Splendor
La Chiva Gantiva - Vivo
Metronomy - Love Letters
Real Estate - Atlas
Eaguls - EAGULLS
Morgan Delt - Morgan Delt
James Vincenct McMorrow - Post Tropical
SUNN O))) & Ulver - Terrestials
The Men - Tomorrow's hits
<3*
Warpaint - Warpaint
I Break Horses - Chiaroscuro
The Jezabels - The Brink
Snarky Puppy - We like it here
Judith Holofernes - Ein Leichtes Schwert
Bruce Springsteen - High Hopes
The Cosmic Carnaval - Mon Cher Amour
Voor mij is hij niet voldoende, dus lager dan 3*.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk dat je Kapok zo hoog hebtEn zó laag hoeft Snarky Puppy toch ook weer niet?
Ik vond het ook een zware tegenvaller hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor mij is hij niet voldoende, dus lager dan 3*.
bandcamp, ik had een linkje gepost in haar topicquote:Op zondag 16 maart 2014 11:07 schreef Norrage het volgende:
Weer vrij vrouwelijk die lijst ranja![]()
En Marike is al te luisteren? waar?
Vind je die nieuwe van Blaudzun echt een van de beste albums van 2014 tot nu toe?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:24 schreef methodmich het volgende:
Dan wordt er al best veel genoemd, maar komt er nog niemand op het idee om hier ook even
Mark Lotterman - Year Without Summer
Intergalactic Lovers - Little Heavy Burdens
The Sore Losers - Roslyn
Blaudzun - Promises Of No Man's Land
Eriksson Delcroix - For Ever
The Go Find - Brand New Love
Hallo Venray - Show
Hitsville Drunks - Sincerely Average
te noemen.
Tja.
En dan valt Flip Noorman - Bellse Parese er net buiten, omdat die in 2013 al een Nederlandse release kreeg, zij het in eigen beheer.
Ja hoor, niks mis mee. Niet zo goed als het sublieme Seadrift Soundmachine, maar ik vind het zeker een fijn album en tot nu toe wel een van de betere van 2014.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind je die nieuwe van Blaudzun echt een van de beste albums van 2014 tot nu toe?
Vond er geen klap aan eigenlijk. Begint aardig, maar daarna een hoop middelmaat.
Go Find staat nog op de lijst. De andere zal ik eens uitpluizen
Er zit ook nog weer een verschil in het noemen van albums die je geluisterd hebt, zoals sommige volgens mij doen, en albums die je de moeite waard vind. Waarbij ik zelf trouwens die twee 3 sterrenalbums ook best weg had kunnen laten.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef methodmich het volgende:
Overigens mogen ook Beck en The Jezabels in het rijtje, maar die waren al genoemd. Dus beperkte me even tot albums die nog niet genoemd waren.
Klopt. Ik noem altijd alleen albums die ik de moeite waard vind, anders heeft het ook geen zin. Dan wordt het alleen maar opsommen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Er zit ook nog weer een verschil in het noemen van albums die je geluisterd hebt, zoals sommige volgens mij doen, en albums die je de moeite waard vind. Waarbij ik zelf trouwens die twee 3 sterrenalbums ook best weg had kunnen laten.
Nieuwe Ratking al gehoord?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:19 schreef Kerftminister het volgende:
Nou van het eerste kwartaal, op volgorde:
Freddie Gibbs & Madlib - Piñata
-
-
-
-
The Doppelgangaz - Peace Kehd
Alcest - Shelter
Prince Po - Animal Serum
Be Forest - Earthbeat
Have a Nice Life - The Unnatural World
Black Milk - Glitches in the Break
Willie the Kid & Bronze Nazareth - The Living Daylights
Temples - Sun Structures
Curren$y - The Drive In Theatre
quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:55 schreef kciR het volgende:
Intergalactic Lovers - Little Heavy Burdens
Hun debuut was ook erg goed. Maar ik neem aan dat je die kentquote:
Uiteraard, heb ik nog wel eens een paar keer geprobeerd te pluggen in topics op MUZ. Niet met veel succes, maar vooruit.quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Hun debuut was ook erg goed. Maar ik neem aan dat je die kent![]()
Oei. Zijn die zo goed? Direct maar eens beluisteren dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 16:39 schreef methodmich het volgende:
Natalie Merchant en Jolie Holland allebei met dikke stip toegevoegd aan de lijst.
u srs brah?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:18 schreef mrPanerai het volgende:
Niemand die "Girl" van Pharrel Williams de moeite vind?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:18 schreef mrPanerai het volgende:
Niemand die "Girl" van Pharrel Williams de moeite vind?
'Enter' kijk ik ook naar uit dat hij zometeen op mijn hd staatquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:01 schreef On het volgende:
Dit zou nu ongeveer mijn top 10 zijn.
1. Sun Kil Moon - Benji
2. Swans - To Be Kind
3. Bohren & Der Club of Gore - Piano Nights
4. Fire! Orchestra - Enter!
5. Actress - Ghettoville
6. Ben Frost - A U R O R A
7. Current 93 - I Am the Last of All the Field That Fell (A Channel)
8. Agalloch - The Serpent & the Sphere
9. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything
10. Mondkopf - Hadès
En dan nog een rits er achter.
Ik vind van wel. Maar goed, moet wel in je straatje passen om het echt te waarderen, denk ik. Vooral Jolie Holland dan. Natalie Merchant zou best veel mensen moeten kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:07 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Oei. Zijn die zo goed? Direct maar eens beluisteren dan.
Ik heb het album van Nathalie wel geprobeerd maar vind het toch te minimaal. Mag wat meer muzikale begeleiding bij haar zang. Daarentegen heb ik op de laatste platenbeurs wel een oude lp van 10.000 maniacs gekochtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar goed, moet wel in je straatje passen om het echt te waarderen, denk ik. Vooral Jolie Holland dan. Natalie Merchant zou best veel mensen moeten kunnen aanspreken.
Daar kan ik me op zich iets bij voorstellen, al vind ik haar stem fijn genoeg om ook met spaarzame muzikale omlijsting te beluisteren. Dan vallen de teksten ook meer op, is bij haar altijd interessant wat mij betreft.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het album van Nathalie wel geprobeerd maar vind het toch te minimaal. Mag wat meer muzikale begeleiding bij haar zang. Daarentegen heb ik op de laatste platenbeurs wel een oude lp van 10.000 maniacs gekocht
The Wishing Chair, die had ik ooit al op MC en nu dus op LPquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef methodmich het volgende:
Welke 10,000 Maniacs had je aangeschaft?
Ah, dat is een fijn plaatje ja. Met een van mijn favoriete songs van de band, Cotton Alley.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef ranja het volgende:
[..]
The Wishing Chair, die had ik ooit al op MC en nu dus op LP
Ik was vandaag behoorlijk onder de indruk van de nieuwe Lantlôs (het andere projectje van Neige), al bekend mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef kciR het volgende:
Mijn favorieten tot nu toe. Met nog weinig orde in de volgorde, wel onderscheid in potentieel top 10/ top20, al zullen ze zeker niet allemaal de top 20 halen.
Alcest - Shelter
Hij staat er nog steeds inquote:
Ik heb hem vanavond voor het eerst geluisterd, las er over in het Indie topic. Klinkt veel belovend!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik was vandaag behoorlijk onder de indruk van de nieuwe Lantlôs (het andere projectje van Neige), al bekend mee?![]()
alles schuift een plaatsje naar beneden omdat All Kinds Of You van Ryley Walker op 1 moet, wat een prachtplaat!!!quote:Op zondag 1 juni 2014 22:22 schreef IAmKloot het volgende:
01 The War On Drugs
02 Temples
03 Damon Albarn
04 Quilt
05 Damien Jurado
06 Morgan Delt
07 Mac Demarco
08 Ought
09 Parquet Courts
10 Swans
Volgens MM nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef ranja het volgende:
Voorlopig dubbel ik precies 0 met zowel kciR als Norrage
Oja, Courtney, die is volgens RYM van vorig jaar.
Ik wist het ook niet, maar hij kwam er in de MM csv output uitquote:
Ik had ze ook wel wat dichter bij elkaar verwachtquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef kciR het volgende:
Oh, School Is Cool vergeten.
Verder liggen onze lijstjes best een eind uit elkaar Norrage! Ik zal eens wat dingen uit je lijstje gaan luisteren die ik nog niet gehoord heb.
Ja, lijkt wel.. Gebeurt ongemerkt denk ik, heb wat {inder tijd om echt de diepte in te duiken tegenwoordig helaasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had ze ook wel wat dichter bij elkaar verwachtHet lijkt vooral alsof jij wel een tikkeltje meer mainstream gaat
Jawel! Daar is ze dan toch!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef ranja het volgende:
Mijn top 25 voorlopig... de top 6 zit nog wel erg dicht bij elkaar dus kan nog alle kanten op.
23 Angel Olsen - Burn Your Fire for No Witness
Is dat een positieve wow? Of meer verbaasd dat ik die zo hoog heb staan. Na Ólafur, mijn nieuwe favoriet op het Erased Tapes label.quote:
Aah, zo te zien gewoon de plaat zelf toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef On het volgende:
Als je hem niet kunt vinden kan je altijd de live uitvoering hier checken:
1 nummer omdat je maar 1 nummer beluistert of ooit gehoord hebt of de rest gewoon bar slecht vindt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ik weet alleen de nummer 1:
Nee omdat ik de volgorde niet weet, deze staat buiten kijfquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 nummer omdat je maar 1 nummer beluistert of ooit gehoord hebt of de rest gewoon bar slecht vindt.
Nee ik hou het op 100. Kwaliteitscontrole. Ik heb eigenlijk een shortlist op rateyourmusic die al wat langer is. En momenteel heb ik inderdaad veel de tijd om muziek te luisteren (kan ook op de werkvloer). Vorig jaar kwam ik hier niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, een hele top 100 van On al. Dat worden ruim 200 albums voor jou dan in de eindlijst dit jaar denk ik? Mooi dat je de tijd hebt om die allemaal vaak te beluisteren en te beoordelen! Ik ga er maar één met je dubbelen tot op heden.
Net als met Kerftminister, al heeft die er maar 25 en is de kans op dubbelen dus kleiner.
een hele positieve wow, wat een verschrikkelijk mooi albumquote:Op woensdag 2 juli 2014 07:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Is dat een positieve wow? Of meer verbaasd dat ik die zo hoog heb staan. Na Ólafur, mijn nieuwe favoriet op het Erased Tapes label.
En na het zien van het lijstje van On ben ik toch benieuwd naar Fire! Orchestra. Hij stond (nog) niet op Spotify, maar zal eens zoeken..
Okee, netjes hoor. Ben dan benieuwd naar je totale 100, straks eind december. Ik mis wel o.a. Pink Mountaintops. Heb je die al beluisterd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:06 schreef On het volgende:
[..]
Nee ik hou het op 100. Kwaliteitscontrole. Ik heb eigenlijk een shortlist op rateyourmusic die al wat langer is. En momenteel heb ik inderdaad veel de tijd om muziek te luisteren (kan ook op de werkvloer). Vorig jaar kwam ik hier niet aan.
Heb ik een keer op de Luisterpaal gecheckt maar nog niet echt ingedoken. Zal ik binnenkort weer eens doen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, netjes hoor. Ben dan benieuwd naar je totale 100, straks eind december. Ik mis wel o.a. Pink Mountaintops. Heb je die al beluisterd?
1 t/m 4 toevallig?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:32 schreef methodmich het volgende:
Daarvan zijn er op dit moment vier die mijn eindlijst gaan halen, diep in december.
Wild Beasts staat 2x in je lijstje. Mooi lijstje verderquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Moody het volgende:
De helft van het jaar zit er al weer op....top-25...beetje willekeurig allemaal nog.....
1. The Antlers - Familiars
2. Broken Twin - May
3. Sun Kil Moon - Benji
4. The War on Drugs - Lost in the Dream
5. The Horrors - Luminous
6. Broken Records - Weights & Pulleys
7. Wild Beasts - Present Tense
8. Ought - More Than Any Other Day
9. Bloom - Milky Water
10. Sharon van Etten - Are We There
11. Alcest - Shelter
12. Matt Kivel - Days of Being Wild
13. Cataldo - Gilded Oldies
14. Sivert Hoyem - Endless Love
15. Ben Watt - Hendra
16. Beck - Morning Phase
17. Light Heat - Light Heat
18. The Delines - Colfax
19. Temples - Sun Structures
20. Angel Olsen - Burn Your Fire For No Witness
21. Wild Beasts - Present Tense
22. John Fullbright - Songs
23. Archive - Axiom
24. Conor Oberst - Upside Down Mountain
25. Paolo Nutini - Caustic Love
Die eerste Wild Beasts moet Tamer Animals zijn. Stop de klok!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Wild Beasts staat 2x in je lijstje. Mooi lijstje verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 2, 8, 16 en 22. De rest nog eens goed doornemen, misschien zit er nog een verrassing bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Moody het volgende:
[..]
1 t/m 4 toevallig?
Verder niets dat je nog niet kent? (en wellicht eindlijstpotentie heeft....)
12 en 18 is dan zeker ook jouw ding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, 2, 8, 16 en 22. De rest nog eens goed doornemen, misschien zit er nog een verrassing bij.
Fantastisch album. Helaas nergens anders genoemd hier op FOK maar wat mij betreft 1 van de meest talentvolle Britse muzikanten.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Cinsault het volgende:
Geldt overigens ook voor Beautiful Desolation van Paul Thomas Saunders. Had ik tot nu toe over het hoofd gezien...
profetische woorden wmbquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Angel Olsen - Burn Your Fire For No Witness
Slotje.
Ik heb 'm zelf niet geluisterd (ik had/heb weinig met de beste man, en zijn vorige 'Michael' vond ik ronduit verschrikkelijk), maar ik vond deze review wel grappig:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:23 schreef Nicksanders het volgende:
Xscape Michael Jackson topic kan gesloten worden
quote:2/10
"...looks like jackson can't
even XSCAPE his record
contract after death!"
~ Review in a Haiku
Ik ben toevallig grote fan van de man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf niet geluisterd (ik had/heb weinig met de beste man, en zijn vorige 'Michael' vond ik ronduit verschrikkelijk), maar ik vond deze review wel grappig:
[..]
Damien Rice is toch vandaag pas uitgekomen? Doet die goed, nu al op één!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef chansadres het volgende:
Toch een paar mooie platen uitgekomen dit jaar:
1. Damien Rice - My favourite faded fantasy
2. Andy Burrows - Fall Together Again
3. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
5. Tuomas Holopainen - The Life and Times of Scrooge
6. Hozier - Hozier
7. Queen - Live at the Rainbow '74
8. Kaiser Chiefs - Education, Education, Education & War
9. Thomas Azier - Hylas
10. Future Islands - Singles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moody op 01-11-2014 07:30:32 ]
Dat heeft ook twee redenen: 1. Het is dit jaar een jaar zonder echte toppers (nee, joling en co tellen niet mee). 2. Ik heb de cd nu twee dagen en het het past makkelijk naast zijn vorig werk qua kwaliteit. Het is een geweldig album. Er zijn nog gegadigden voor die eerste plaats (Pink Floyd, Foo Fighters etc) maar de nieuwe Damien is zeker top 3 en zie ik niet ingehaald worden door de andere albums in de lijst. Maar dit jaar heb ik ook niet extreem veel nieuwe albums beluisterd. Vooral geen tijd gehad om nieuwe artiesten te luisteren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:53 schreef kciR het volgende:
[..]
Damien Rice is toch vandaag pas uitgekomen? Doet die goed, nu al op één!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat heeft ook twee redenen: 1. Het is dit jaar een jaar zonder echte toppers (nee, joling en co tellen niet mee). 2. Ik heb de cd nu twee dagen en het het past makkelijk naast zijn vorig werk qua kwaliteit. Het is een geweldig album. Er zijn nog gegadigden voor die eerste plaats (Pink Floyd, Foo Fighters etc) maar de nieuwe Damien is zeker top 3 en zie ik niet ingehaald worden door de andere albums in de lijst. Maar dit jaar heb ik ook niet extreem veel nieuwe albums beluisterd. Vooral geen tijd gehad om nieuwe artiesten te luisteren.
mooi lijstje... maar is dat album van Electric Eye niet al van 2013?quote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet nog te veel luisteren voor een 'echte' eindejaarslijst (veel platen pas 1 of 2 keer gehoord; te weinig voor een goede impressie), maar hier een kleine shortlist voor nu:
1. Syd Arthur - Sound Mirror
2. Electric Eye - Pick-up, Lift-off, Space, Time
3. The Soundcarriers - Entropicalia
4. Temples - Sun Structures
5. Warpaint - Warpaint
6. Weezer - Everything will be alright in the End
7. Wild Beasts - Present Tense
8. Steve Gunn - Way Out Weather
9. Morgan Delt - Morgan Delt
10. The Death of Pop - Two Thousand and Thirteen
Bubbling under: Electric Würms, King Gizzard & The Lizard Wizard, Thee Oh Sees, Amazing Snakeheads.
Raak inderdaad in de war, waarschijnlijk omdat ik ze dit jaar pas voor het eerst (3 keer) gezien heb. Plaat is onlangs wel opnieuw uitgebracht in een grotere oplage, maar 2013 is inderdaad het oorspronkelijke releasejaar.quote:Op zondag 2 november 2014 07:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
mooi lijstje... maar is dat album van Electric Eye niet al van 2013?
SPOILER: 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |