Damien Rice is toch vandaag pas uitgekomen? Doet die goed, nu al op één!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:50 schreef chansadres het volgende:
Toch een paar mooie platen uitgekomen dit jaar:
1. Damien Rice - My favourite faded fantasy
2. Andy Burrows - Fall Together Again
3. Elbow - The Take Off and Landing of Everything
5. Tuomas Holopainen - The Life and Times of Scrooge
6. Hozier - Hozier
7. Queen - Live at the Rainbow '74
8. Kaiser Chiefs - Education, Education, Education & War
9. Thomas Azier - Hylas
10. Future Islands - Singles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Moody op 01-11-2014 07:30:32 ]
Dat heeft ook twee redenen: 1. Het is dit jaar een jaar zonder echte toppers (nee, joling en co tellen niet mee). 2. Ik heb de cd nu twee dagen en het het past makkelijk naast zijn vorig werk qua kwaliteit. Het is een geweldig album. Er zijn nog gegadigden voor die eerste plaats (Pink Floyd, Foo Fighters etc) maar de nieuwe Damien is zeker top 3 en zie ik niet ingehaald worden door de andere albums in de lijst. Maar dit jaar heb ik ook niet extreem veel nieuwe albums beluisterd. Vooral geen tijd gehad om nieuwe artiesten te luisteren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:53 schreef kciR het volgende:
[..]
Damien Rice is toch vandaag pas uitgekomen? Doet die goed, nu al op één!
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat heeft ook twee redenen: 1. Het is dit jaar een jaar zonder echte toppers (nee, joling en co tellen niet mee). 2. Ik heb de cd nu twee dagen en het het past makkelijk naast zijn vorig werk qua kwaliteit. Het is een geweldig album. Er zijn nog gegadigden voor die eerste plaats (Pink Floyd, Foo Fighters etc) maar de nieuwe Damien is zeker top 3 en zie ik niet ingehaald worden door de andere albums in de lijst. Maar dit jaar heb ik ook niet extreem veel nieuwe albums beluisterd. Vooral geen tijd gehad om nieuwe artiesten te luisteren.
mooi lijstje... maar is dat album van Electric Eye niet al van 2013?quote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef Grobbel het volgende:
Ik moet nog te veel luisteren voor een 'echte' eindejaarslijst (veel platen pas 1 of 2 keer gehoord; te weinig voor een goede impressie), maar hier een kleine shortlist voor nu:
1. Syd Arthur - Sound Mirror
2. Electric Eye - Pick-up, Lift-off, Space, Time
3. The Soundcarriers - Entropicalia
4. Temples - Sun Structures
5. Warpaint - Warpaint
6. Weezer - Everything will be alright in the End
7. Wild Beasts - Present Tense
8. Steve Gunn - Way Out Weather
9. Morgan Delt - Morgan Delt
10. The Death of Pop - Two Thousand and Thirteen
Bubbling under: Electric Würms, King Gizzard & The Lizard Wizard, Thee Oh Sees, Amazing Snakeheads.
Raak inderdaad in de war, waarschijnlijk omdat ik ze dit jaar pas voor het eerst (3 keer) gezien heb. Plaat is onlangs wel opnieuw uitgebracht in een grotere oplage, maar 2013 is inderdaad het oorspronkelijke releasejaar.quote:Op zondag 2 november 2014 07:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
mooi lijstje... maar is dat album van Electric Eye niet al van 2013?
SPOILER: 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |