Is dat een positieve wow? Of meer verbaasd dat ik die zo hoog heb staan. Na Ólafur, mijn nieuwe favoriet op het Erased Tapes label.quote:
Aah, zo te zien gewoon de plaat zelf toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:43 schreef On het volgende:
Als je hem niet kunt vinden kan je altijd de live uitvoering hier checken:
1 nummer omdat je maar 1 nummer beluistert of ooit gehoord hebt of de rest gewoon bar slecht vindt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ik weet alleen de nummer 1:
The War on Drugs - Lost in the Dream
Nee omdat ik de volgorde niet weet, deze staat buiten kijfquote:Op woensdag 2 juli 2014 14:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
1 nummer omdat je maar 1 nummer beluistert of ooit gehoord hebt of de rest gewoon bar slecht vindt.
Nee ik hou het op 100. Kwaliteitscontrole. Ik heb eigenlijk een shortlist op rateyourmusic die al wat langer is. En momenteel heb ik inderdaad veel de tijd om muziek te luisteren (kan ook op de werkvloer). Vorig jaar kwam ik hier niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:31 schreef methodmich het volgende:
Leuk hoor, een hele top 100 van On al. Dat worden ruim 200 albums voor jou dan in de eindlijst dit jaar denk ik? Mooi dat je de tijd hebt om die allemaal vaak te beluisteren en te beoordelen! Ik ga er maar één met je dubbelen tot op heden.
Net als met Kerftminister, al heeft die er maar 25 en is de kans op dubbelen dus kleiner.
een hele positieve wow, wat een verschrikkelijk mooi albumquote:Op woensdag 2 juli 2014 07:47 schreef kciR het volgende:
[..]
Is dat een positieve wow? Of meer verbaasd dat ik die zo hoog heb staan. Na Ólafur, mijn nieuwe favoriet op het Erased Tapes label.
En na het zien van het lijstje van On ben ik toch benieuwd naar Fire! Orchestra. Hij stond (nog) niet op Spotify, maar zal eens zoeken..
Okee, netjes hoor. Ben dan benieuwd naar je totale 100, straks eind december. Ik mis wel o.a. Pink Mountaintops. Heb je die al beluisterd?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:06 schreef On het volgende:
[..]
Nee ik hou het op 100. Kwaliteitscontrole. Ik heb eigenlijk een shortlist op rateyourmusic die al wat langer is. En momenteel heb ik inderdaad veel de tijd om muziek te luisteren (kan ook op de werkvloer). Vorig jaar kwam ik hier niet aan.
Heb ik een keer op de Luisterpaal gecheckt maar nog niet echt ingedoken. Zal ik binnenkort weer eens doen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, netjes hoor. Ben dan benieuwd naar je totale 100, straks eind december. Ik mis wel o.a. Pink Mountaintops. Heb je die al beluisterd?
1 t/m 4 toevallig?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:32 schreef methodmich het volgende:
Daarvan zijn er op dit moment vier die mijn eindlijst gaan halen, diep in december.
Wild Beasts staat 2x in je lijstje. Mooi lijstje verderquote:Op maandag 7 juli 2014 16:26 schreef Moody het volgende:
De helft van het jaar zit er al weer op....top-25...beetje willekeurig allemaal nog.....
1. The Antlers - Familiars
2. Broken Twin - May
3. Sun Kil Moon - Benji
4. The War on Drugs - Lost in the Dream
5. The Horrors - Luminous
6. Broken Records - Weights & Pulleys
7. Wild Beasts - Present Tense
8. Ought - More Than Any Other Day
9. Bloom - Milky Water
10. Sharon van Etten - Are We There
11. Alcest - Shelter
12. Matt Kivel - Days of Being Wild
13. Cataldo - Gilded Oldies
14. Sivert Hoyem - Endless Love
15. Ben Watt - Hendra
16. Beck - Morning Phase
17. Light Heat - Light Heat
18. The Delines - Colfax
19. Temples - Sun Structures
20. Angel Olsen - Burn Your Fire For No Witness
21. Wild Beasts - Present Tense
22. John Fullbright - Songs
23. Archive - Axiom
24. Conor Oberst - Upside Down Mountain
25. Paolo Nutini - Caustic Love
Die eerste Wild Beasts moet Tamer Animals zijn. Stop de klok!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef kciR het volgende:
[..]
Wild Beasts staat 2x in je lijstje. Mooi lijstje verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, 2, 8, 16 en 22. De rest nog eens goed doornemen, misschien zit er nog een verrassing bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:35 schreef Moody het volgende:
[..]
1 t/m 4 toevallig?
Verder niets dat je nog niet kent? (en wellicht eindlijstpotentie heeft....)
12 en 18 is dan zeker ook jouw ding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, 2, 8, 16 en 22. De rest nog eens goed doornemen, misschien zit er nog een verrassing bij.
Fantastisch album. Helaas nergens anders genoemd hier op FOK maar wat mij betreft 1 van de meest talentvolle Britse muzikanten.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef Cinsault het volgende:
Geldt overigens ook voor Beautiful Desolation van Paul Thomas Saunders. Had ik tot nu toe over het hoofd gezien...
profetische woorden wmbquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Angel Olsen - Burn Your Fire For No Witness
Slotje.
Ik heb 'm zelf niet geluisterd (ik had/heb weinig met de beste man, en zijn vorige 'Michael' vond ik ronduit verschrikkelijk), maar ik vond deze review wel grappig:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:23 schreef Nicksanders het volgende:
Xscape Michael Jackson topic kan gesloten worden
quote:2/10
"...looks like jackson can't
even XSCAPE his record
contract after death!"
~ Review in a Haiku
Ik ben toevallig grote fan van de man.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf niet geluisterd (ik had/heb weinig met de beste man, en zijn vorige 'Michael' vond ik ronduit verschrikkelijk), maar ik vond deze review wel grappig:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |