Bek houdenquote:
ben vooral benieuwd naar de Whats The Story en Be Here Now remasters, de Definitely Maybe extras circuleren al jarenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ikzelf (als groot fan) kijk heel erg uit naar het nieuwe Linkin Park album dat dit jaar uit zou moeten gaan komen.
[http://www.ultimate-guita(...)_collaboration.html]
Verder ben ik stiekem (ook als fan) ook erg benieuwd naar de remasters van Oasis, daar zouden volgensmij ook nog niet uitgebrachte liedjes op staan.
Tja, en verder is een nieuw RHCP album ook altijd mooi.
Ik ben (ondanks dat ik redelijk fan ben) niet zo op de hoogte van welke extra waarbij hoorde. Dannog hoorde ik dat er iets nieuws bij zou komen...quote:Op zondag 16 maart 2014 09:10 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar de Whats The Story en Be Here Now remasters, de Definitely Maybe extras circuleren al jaren
het blijft hoe dan ook een release om naar uit te kijken, en Definitely Maybe wordt gewoon mijn plaat van het jaarquote:Op zondag 16 maart 2014 09:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ben (ondanks dat ik redelijk fan ben) niet zo op de hoogte van welke extra waarbij hoorde. Dannog hoorde ik dat er iets nieuws bij zou komen...
Ongeacht hoe en wat: OASISquote:Op zondag 16 maart 2014 09:23 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
het blijft hoe dan ook een release om naar uit te kijken, en Definitely Maybe wordt gewoon mijn plaat van het jaar
Shakermaker, Columbia, Live Forever, Slide Away..die plaat staat vol klassiekers. WTSMG vind ik ook geweldig maar heeft wat meer zwakke liedes,quote:Op zondag 16 maart 2014 09:36 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ongeacht hoe en wat: OASIS
Persoonlijk heb ik iets meer met WTSMG, omdat dat het 1e album was dat ik luisterde. Overigens is dat nummer ook zo mooi.
DM is zeker een dichte nummer 2. Dat rauwe Colombia
Moah. Ikzelf heb op nr 3 Heathen Chemistry staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:43 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
Shakermaker, Columbia, Live Forever, Slide Away..die plaat staat vol klassiekers. WTSMG vind ik ook geweldig maar heeft wat meer zwakke liedes,
Ik ben de laatste tijd weer erg veel naar Don't Believe The Truth en Dig Out Your Soul aan het luisteren, ik houd erg van de sound van die twee platen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |