SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Carlos Slim (jeweetwel die rijke) wordt 'Osmanlı Torunu' genoemd in de Turkse media, omdat zijn ouders zijn geboren in Lebanon ten tijde van de Ottomaanse overheersing..
Wat the, 28kgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vraag me af waarom deze oefening 'Turkish get up' heet.
Echt he... Iedere grote Turk blijkt er helemaal geen te zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
@zarGon
En zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden te vinden. Kon mij daar een tijd terug erg boos om maken. Turkse media.
Waar gaat het precies over? Voor- en tegenstanders van Erdogan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/vi(...)ylemcilerine-saldiri
Tükürdügümün magandalari...Stoer doen met een mes in je hand, maar piepen wanneer je ervan langs krijgt. Het einde is wel mooi. Deze jongeren stemmen mij wel hoopvol voor de toekomst van Turkije.
Tof dat een groep toch actie durft te ondernemen ipv toe te kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Tükürdügümün magandalari...Stoer doen met een mes in je hand, maar piepen wanneer je ervan langs krijgt. Het einde is wel mooi. Deze jongeren stemmen mij wel hoopvol voor de toekomst van Turkije.
Ja toch. Zijn biologische vader is Syrisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:23 schreef WammesWaggel het volgende:
De grootvader van Steve Jobs is vast ook geboren in land dat onder Turken viel dus Apple is net zoals Blackberry een Turkse deugd.
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:37 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja toch. Zijn biologische vader is Syrisch.
dat je dat nog niet wistquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.
Is familie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Samsung zal ook wel vernoemd zijn naar Samsun door een Asian met een spraakgebrek.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van kaas.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga haten op Cor en Don gij kaasknabbelaar!
is et wat?quote:
Zorg ervoor dat ze een vriendje heeft, dan kan ze boos op hem worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:22 schreef Arcadia het volgende:
Geef ik mijn zusje wat spullen die ze mag verkopen via Marktplaats, mag ze de winst houden.
Wordt ze boos op mij omdat ze iets heeft verkocht voor 10 euro, waarvan de verzendkosten 6,75 zijn en geen verzendkosten heeft gevraagd
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
ik ben een beetje moe van dat eeuwige gezeik in turkije, er is momenteel een machtsstrijd gaande en die is kort door de bocht idd tussen voor en tegenstanders van erdogan, dit keer is er iemand overleden die gewond was geraakt tijdens de rellen in juni meen ik en dat geeft weer voer om te rellen en iedereen springt erop om een statement te maken en nu zijn we weer een paar doden verder, ik ga dit jaar maar een vakantie in tunesie houden ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar gaat het precies over? Voor- en tegenstanders van Erdogan?
de hype niet waardig miquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
The Wolf of Wall Street (2013) - IMDb
Deze uit in HD
Moet nog kijken, maar meestal zijn films boven de 8,0 gerate op imdb met meer dan 200.000+ stemmers wel vermakelijk. Uitzonderingen daar gelaten, zoals American Beautyquote:
Cartman en Crip, true love.quote:
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig miquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet nog kijken, maar meestal zijn films boven de 8,0 gerate op imdb met meer dan 200.000+ stemmers wel vermakelijk. Uitzonderingen daar gelaten, zoals American Beauty
turken en politiekquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.gercekgundem.c(...)UyMQ8mIm3mA.facebook
Bu kadar'da şerefsizlik olmaz ya. Utanın, utanın.
met welke game kan je het vergelijken?quote:
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig mi
american beauty was voor een classis toen ik em zag
Allahsiz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
http://www.cumhuriyet.com(...)orist_ilan_etti.html
Deze hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?
was et een dhkpc lid ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is een goede film hoor daar niet van, maar de hype niet waardig mi
american beauty was voor een classis toen ik em zag
sorry man, drukte te snel op invoeren, had moeten zijn, "american beauty was voor mij een instant classic toen ik em zag" zoek de verschillenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor een regionale vergadering binnen een protestants kerkgenootschap? Of in de klas?
ging met de verkeerde gasten om en helaas een trieste afloopquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het was een kind van 14.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ging met de verkeerde gasten om en helaas een trieste afloop
Brb dogu = full terror = geen woord eroverquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.quote:
die is wel goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.
Verder vraag ik me af of jij hierdoor vindt dat het goed is dat hij dood is? Of vind je dat het minder erg is?
[ afbeelding ]
omgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
http://www.gercekgundem.c(...)UyMQ8mIm3mA.facebook
Bu kadar'da şerefsizlik olmaz ya. Utanın, utanın.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze hoerenzoon.
als iets in ons straatje past slikken wij het in als zoete koek en als het niet in ons straatje past trekken we echtheid in twijfel, zo zijn we allemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En wat is de relevantie met deze foto? Sowieso kan er getwijfeld worden aan de echtheid. Ten tweede was Berkin op het moment dat er gericht werd geschoten brood halen, niet aan het protesteren.
Verder vraag ik me af of jij hierdoor vindt dat het goed is dat hij dood is? Of vind je dat het minder erg is?
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
Vorige week is er een aanval gepleegd op militairen, die gelokt werden met de gedachte dat het normale smokkelaars waren, toen 2 IED's kregen + op ze werd geschoten. Een man dood. Niks in het nieuws, word waarschijnlijk stilgehouden omdat Tayyip al te veel problemen heeft.
Maar een of ander kind krijgt een gas canister op z'n hoofd door een of andere lompe agent die niet kan schieten, omdat een of andere lompe politicus dat bevel gaf van hogerhand. En nu ruikt iedereen bloed en is iedereen opeens zwaar aan het protesteren / meedoen met de hype.
Daar irriteer ik me wel aan tbh.
wanneer is dit gebeurd? bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
Vorige week is er een aanval gepleegd op militairen, die gelokt werden met de gedachte dat het normale smokkelaars waren, toen 2 IED's kregen + op ze werd geschoten. Een man dood. Niks in het nieuws, word waarschijnlijk stilgehouden omdat Tayyip al te veel problemen heeft.
er zijn veel druppels de laatste tijd dan...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...
Onlarada Allah rahmet eylesin. Wat wil je nou? Can can'dir, maar een kind dat zo om het leven is gekomen is anders dan een gesneuvelde soldaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is wel goed moet ik zeggen![]()
[ link | afbeelding ]
Er is niet veel nodig om een (grote) groep mensen op te hitsen. Dat gecombineerd met het feit dat veel mensen graag ergens bij willen horen lopen ze gewoon mee, zonder te weten waarvoor ze protesteren/strijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
er zijn veel druppels de laatste tijd dan...
Gecen hafta.quote:
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke druppel die de emmer doet overlopen...
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Onlarada Allah rahmet eylesin. Wat wil je nou? Can can'dir, maar een kind dat zo om het leven is gekomen is anders dan een gesneuvelde soldaat.
Dat bedoel ik. Met iedere druppel stijgt het waterniveau buiten de emmer...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.
En hij is ook geen dief!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan is onze leider en er wordt een spel gespeeld. Hij zou nooit spelen met het volk.
Gezi in een notendop;quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met iedere druppel stijgt het waterniveau buiten de emmer...
Veel mensen denken dat de rellen van vorig jaar (Gezi) gaat om een paar bomen, maar de harde reactie van de autoriteiten op de vredige demonstraties was de druppel en aanleiding voor de grootschalige protesten.
Hoe je het wendt of keert, burgerslachtoffers (vooral als het om KINDEREN of VROUWEN gaat) zijn erger dan agenten en militairen die zijn gesneuveld. Althans, dat willen de media je laten geloven door het aantal kinderen en vrouwen onder de doden expliciet te vermelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"
zo zijn we allemaal partij in dingen, soms is zelfs geen partij kiezen, partij kiezen
akp gaat sowieso weer de meeste stemmen krijgen alleen, de grote vraag is hoe groot wordt de schade dat is opgelopen door alle shit, gezi/fetosquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De waterton is vorig jaar al overgelopen. Nu verdrinken we in het overgelopen water.
Bu millet adam olmaz ama, wedden dat AKP weer gaat 'winnen'? Niet alleen door de schapen, maar ook door de vervalste en omgekochte stemmen. Ik houd mijn hart vast.
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef expans het volgende:
[..]
Gezi in een notendop;
hippies + bomenliefhebbers -> ambtenaren die dom doen -> meer hippies -> politie die dom doet -> mondt uit in anti regering protest -> politie doet weer dom -> groter protest -> toen kwamen al die halvegare politieke partijen en terroristen symphatisanten (aka b.kunu cikardilar) -> doofde vanzelf weer uit
cok guzel yola gelin, ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Erdogan is onze leider en er wordt een spel gespeeld. Hij zou nooit spelen met het volk.
iig veel domme mensen bij elkaar die dom bezig warenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef expans het volgende:
[..]
Gezi in een notendop;
hippies + bomenliefhebbers -> ambtenaren die dom doen -> meer hippies -> politie die dom doet -> mondt uit in anti regering protest -> politie doet weer dom -> groter protest -> toen kwamen al die halvegare politieke partijen en terroristen symphatisanten (aka b.kunu cikardilar) -> doofde vanzelf weer uit
De leider die de tegenstanders (pijn) laat lijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef Stimorol- het volgende:
Jij stemt vrijwillig akp?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
akp gaat sowieso weer de meeste stemmen krijgen alleen, de grote vraag is hoe groot wordt de schade dat is opgelopen door alle shit, gezi/fetos
en nee ik ben geen schaap , ben ook niet omgekocht en vervalsen zou ik niet weten hoe
Domme mensen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
iig veel domme mensen bij elkaar die dom bezig waren
Ja Turken, ze zijn gewoon een sneu volk gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef expans het volgende:
canister op z'n hoofd door een of andere lompe agent die niet kan schieten, omdat een of andere lompe politicus dat bevel gaf van hogerhand. En nu ruikt iedereen bloed en is iedereen opeens zwaar aan het protesteren / meedoen met de hype.
Dat kan toch? Als de plannen van AKP positief voor hem uitpakken, waarom niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij stemt vrijwillig akp?
een omgekomen kind van 5 is erger dan een omgekomen man van 55quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, burgerslachtoffers (vooral als het om KINDEREN of VROUWEN gaat) zijn erger dan agenten en militairen die zijn gesneuveld. Althans, dat willen de media je laten geloven door het aantal kinderen en vrouwen onder de doden expliciet te vermelden.
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat kan toch? Als de plannen van AKP positief voor hem uitpakken, waarom niet?
fixedquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja Turken, ze zijn gewoon een sneu volk geworden
nee dat moet van mijn grote leiderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, honderd jaar geleden waren ze beterquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
schoenendozen was dat iets met halkbank?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?
daarnaast geef mij een stemadvies ajbquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ben oprecht benieuwd naar hoe en waarom iemand nu nog akp kan/wil/zal stemmen. Zal maar beginnen met de vraag wat ze van de schoenendozen vinden. Of is dat 'een complot'?
Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandimquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
cok guzel yola gelin, ik ben trots op je
Ben jij Cartman dan?quote:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
met welke game kan je het vergelijken?
jawohl mein fuhrer!quote:
En iyisi susim ben, yoksa ayıp olur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.
Ja, het laat zien hoe onwetend Turken zijn over de Europese geschiedenis.quote:
beetje zelfrespect graag...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben gerizekaliyim zaten. Ondan inandim
Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Moet dit boek echt nog lezen, ga hem binnenkort maar terugvragen.
ik denk dat ik em ga checken, zal wel een van mijn laatste ps3 games worden denk ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!
Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat boek inmiddels vertaald naar het Engels?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ga volgende verkiezingen expres op AKP stemmen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat zegt iemand die akp stemt? Schaapjes
Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem in het Turks. Je mag hem wel lenen als ik hem uit heb?
Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar het grotere plaatje, dan naar paar schandalen.
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.
Erdogan wil te veel macht en controle.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit zolang hij blijft.
Maar de oppositie kankert liever het systeem naar beneden voor wat macht. Turkije boeit hun geen zak.
Als ik hem ooit maar terug krijg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm best van je lenen. Verwacht overigens niet dat je 'm snel terugkrijgt, ik kan Turkse teksten niet snel lezen. Ik ga geen Turkse boeken meer kopen.
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Turkije is paar tijdperken vooruit gegaan dankzij Erdogan en het zal vooruit gaan zolang hij blijft.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.
Dus is het gerechtvaardigd om steeds meer macht naar zichzelf toe te trekken en alles te willen controleren en/of vrijheden te beperken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen.
Ooit. Daar kan ik mee leven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als ik hem ooit maar terug krijg.![]()
De helft van m'n boeken is uitgeleend nu.
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bedoel je de bubbel-economie waar mensen brood en sigaretten met een CC kopen?
Ja ik hoorde het maar ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mn zusje wel en zij is de vromere versie van mij
Zoals ik al zei: bedoel je de bubbel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.
Creditcards..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Creditcards..Prettig betaalmiddel mits je ermee kan omgaan. De inwoners van Turkije hebben bewezen dat ze dat niet kunnen.
Er is geen rechtvaardiging in politiek. Zo kankert Turkije naar beneden met deze protesten, daarin heb je ook geen rechtvaardiging.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus is het gerechtvaardigd om steeds meer macht naar zichzelf toe te trekken en alles te willen controleren en/of vrijheden te beperken?
Serieuze vraag (ik weet het antwoord niet): Is de economie erop vooruitgegaan dankzij Erdogan, of heeft hij gewoon geluk gehad?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Turkse economie is absoluut vooruit gegaan, hiervan kun je keiharde cijfers vinden. En die zijn tig keer naar voren gebracht in de Gezi topics.
Meer vrijheid?? Meer democratie??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meer vrijheid?? Meer democratie??
Oğlum ateşin çıkmış galiba.Ik had het lachen wel even nodig nu, dank je.
![]()
En de rest van Turkije dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.
Nee, er zijn concrete stappen geweest om de economie opener te maken voor het buitenwereld en dit is ook wat nu werkt in zuidoost Azië en wat heeft gewerkt in oost Azië. Dus dit was meer dan geluk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Serieuze vraag (ik weet het antwoord niet): Is de economie erop vooruitgegaan dankzij Erdogan, of heeft hij gewoon geluk gehad?
Wie is de rest? Welke minderheid heeft het minder goed als voor Erdogan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En de rest van Turkije dan?
Het is zo. Brood kopen met CCquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, de standaard reactie van Ambi. Ze is een goede voorbeeld voor je zie ik. Suggereer dat wat Mathemaat zegt niet klopt? Turkije is niet vooruit gegaan? Economie gaat niet beter? Meer vrijheid, meer democratie? Nee?
Geldt ook voor jou.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
Jij bent serieus gebraindwashed. Dat je Erdogan niet mag, ok, maar dat je de feiten niet wilt zien.....
Ik kan nu terug gaan wijzen, maar zo kinderachtig ben ik niet. Wie gebrainswashed is, is meer dan duidelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
Jij bent serieus gebraindwashed. Dat je Erdogan niet mag, ok, maar dat je de feiten niet wilt zien.....
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De minderheid in Turkije (lees: koerden) hebben niet meer rechten als voor Erdogan? Meen je dit serieus.
Sen sus, serieus. Seninle bu konulari cok konustuk, moeten we alles herhalen, serieus?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is zo. Brood kopen met CC
Meer vrijheid? Nog nooit zoveel journalisten vast gezeten of mensen aangeklaagd man.
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.
Waarom heb je het steeds over minderheden? De minderheden behoren ook tot de bevolking van Turkije.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wie is de rest? Welke minderheid heeft het minder goed als voor Erdogan?
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteciler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering door de oppositie ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
het is maar waar je staat in de discussie. zoals ik zei als het slachtoffer aan "mijn kant" staat ben ik rauwiger dan wanneer het een slachtoffer is van iemand aan de "andere kant"
zo zijn we allemaal partij in dingen, soms is zelfs geen partij kiezen, partij kiezen
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sen sus, serieus. Seninle bu konulari cok konustuk, moeten we alles herhalen, serieus?
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zieltjes voor AKP winnen. Nu worden Alevietjes gediscrimineerd.
Candan kiz, geen Candamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Deze man...... Geweldigggggh ahahahahhahahah.
Ga je nog naar Candam Ercetin?
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.
Typische yezid gespot.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alevietjes janken om ieder scheet, yok neymis, een brug vernoemd naar een Sultan. Gec bunlari.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.
Paar honderd/duizend, dunno hoeveel, aleviler vermoord. Dat is tenminste wat ik weet. Misschien is er meer gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.
Ik ga dit onderwerp niet openen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de aleviler het beter of slechter hebben onder Erdogan. Dus vertel, waarom hebben ze het slechter als voor Erdogan? Ben benieuwd.
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga dit onderwerp niet openen.
hij schiet wel een beetje door iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Erdogan wil te veel macht en controle.
jeugd van tegenwoordig en energie drankquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoiiiiii Goedenavondsalaaaaaam aleikummmm
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig en energie drank
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the makingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag vrouwen wel op een iets nettere manier aanspreken hoor.
oog om oog iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, omdat onze lieve Gülen en de oppositie hem constant op de stang jagen met schandalen. Dan krijg je dit soort natuurlijke reacties, doden of gedood worden.
Wanneer CHP aan de macht komt, niet dat dat snel zal gebeuren, zal de bubbel plotseling klappen en is het de schuld van Erdoganquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the making
Ja hè, wacht maar tot 'ie knapt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel een goede bubbel dan, 13 jaar in the making
Turkije een bubbel-economie? Elke westerse economie draait op schuld creëren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turkije een bubbel-economie? Elke westerse economie draait op schuld creëren?
voor sommigen, ja!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Meer vrijheid?? Meer democratie??
Oğlum ateşin çıkmış galiba.Ik had het lachen wel even nodig nu, dank je.
![]()
denken dat ik dat drinkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
jeugd van tegenwoordig en energie drank
nietes ik was gewoon vrolijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.
Yaw he he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is in Amerika en de meeste EU-landen ook zo? Elke persoon kan daar een CC aanvragen.
Jij had t over mum sondu. Hypocriet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kardesim sanane bundan? Herseye burnunu sokma. Ga niet de prins uithangen. Vrouw over wie je het nu hebt loopt andermans ouders uit te schelden.
akpliler snappen dus niet wat democratie, rechtsstaat en vrije media is volgens jouquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de AKP en haar aanhang: ze snappen het principe van democratie, rechtsstaat en vrije media niet. Wanneer men het niet met hen eens is, wordt je ingedeeld in de categorieën Ergenekoncular, çapulcular, çeteciler, dış mihraklar, etc. In een democratische rechtsstaat wordt de regering door de oppositie ter verantwoording geroepen voor haar daden en wordt bekritiseerd door vrije media, maar de AKP is allergisch voor kritiek en is te trots om haar gebreken toe te geven, dus iedereen die het niet met hen eens is, is hun tegenstander. Een beetje het idee van G.W. Bush met zijn uitspraak 'You're either with us, or against us'.
En een moslim hoort trouwens partij te kiezen, namelijk die van de zwakkere en onderdrukte. Het siert een moslim niet om de ogen te sluiten voor het onrecht dat een andersdenkende wordt aangedaan en slechts moord en brand te schreeuwen wanneer je zelf de dupe ergens van bent.
why not?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik wilde Alevieten express niet noemen, maar inderdaad.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hadi ordan lan. Je weet ook wat die Sultan heeft gedaan?
quote:
verstandig...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ga dit onderwerp niet openen.
doe ff normaal...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je mag vrouwen wel op een iets nettere manier aanspreken hoor.
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet nadenken of ergens maar ook een fuck vanaf weten, en het ergens hebben gehoord. Boşver, değmez böylelerine. Allaha havale et.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij had t over mum sondu. Hypocriet.
energiepillen? wasda?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een papa als huisarts misschien zelfs energiepillen.
Oh jij weet wat mum sondu betekend, vertel eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zelf niet nadenken of ergens maar ook een fuck vanaf weten, en het ergens hebben gehoord. Boşver, değmez böylelerine. Allaha havale et.
dat staat al vastquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wanneer CHP aan de macht komt, niet dat dat snel zal gebeuren, zal de bubbel plotseling klappen en is het de schuld van Erdogan
nog eens 13 jaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja hè, wacht maar tot 'ie knapt.
goedkoop en is stoer ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
energiepillen? wasda?
ff serieus wat is dat met de jeugd en energiedrank!!?
Bak, tepemi attırma.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh jij weet wat mum sondu betekend, vertel eens?
wat moet ik terug nemen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goedkoop en is stoer ofzo
Heb het zelf nooit gedronken.dus neem dat terug ja!
wat lief!quote:
Net als koffie voor ouderen, verslavend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
energiepillen? wasda?
ff serieus wat is dat met de jeugd en energiedrank!!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bende orda seninle konuşmuyordum.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan moet je er misschien niet op in gaan? Konuya ben girmedim.
ah okay, neem ik dan terug, maar waarom wordt het zoveel geconsumeerd door de jeugd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat ik dat gedronken heb volgens jou.
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, neem ik dan terug, maar waarom wordt het zoveel geconsumeerd door de jeugd?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Unlabeled het volgende:
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Maar wel over mijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bende orda seninle konuşmuyordum.
welke doelgroep ben je dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoor![]()
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
EEN VRAAGJE AAN FOKKERS DIE MIJN NUMMER HEBBEN:Kijk, daarom ga ik nooit naar fokmeets. Je moet gewoon dreigen dat je aangifte gaat doen voor stalken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Qua leeftijd niet nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet ik veel? Ik val niet meer in die doelgroep hoor![]()
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kijk, daarom ga ik nooit naar fokmeets.
wat wil je hiermee zeggen?!quote:
Unlabeled kennende alleen via Fok, denk ik dat zij dit niet zal waarderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk toch
[..]
wat wil je hiermee zeggen?!
De tijd zal leren of de partijen die je opnoemt dit inderdaad ook snappen. Vooralsnog zitten zij in de oppositie en beroepen zij zich op hun recht om de regering te bekritiseren en op het matje te roepen. Zo niet, dan zal ik een van de eersten zijn die hen bekritiseert, net zoals ik dat nu met Tayyip en de AKP doe. Politiek en democratie is namelijk niet een partij of leider uitkiezen en als een voetbalclub steunen tot het bittere eind, maar op zijn tijd ervan weten af te stappen en er kritisch naar te kijken. Dit mis ik bij de AKP-aanhang. ''Çalsın, götürsün; yol yaptı, aq.''quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
akpliler snappen dus niet wat democratie, rechtsstaat en vrije media is volgens jou
wie wel dan? chpliler? mhpliler? bdpliler? turkiyede varmi boyle bir grup?
die laatste alinea snap ik niet, op wie/wat doel je?
Dat je geen tiener meer bentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom? Gestalkt worden door Turkse hertjes, leuk toch
[..]
wat wil je hiermee zeggen?!
Ik heb de ratten in een kelder gedood en de Mongorians in de toren naast de Chinees gedood. Nu heb ik een ubersterke boog die alles in 1x neerhaaltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
Ik ben gepromoveerd naar Commander Douchebag.
BetekenT. Ga fietsen bollie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:08 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maar wel over mij![]()
Anlatacakmisin wat het betekend? Of denk je dat ik het wel weet?
Ik kom als Borte komtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Komt die meet er nog of heeft men geen zin meer?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het niet over sletjes. Siert je.
Ik ga als niemand komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Beter tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid. Was laatst vergeten hoe oud ik precies was.
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kom als jij komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.
Ik heb ook al gezegd als Arcadia en Borte komen, dus er rust kennelijk een zware last op haar schouders.quote:
Ik ben best gezellig. Moet ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dus in feite ben jij nu aan het meeten? Is het gezellig daar?
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben best gezellig. Moet ik eerlijk toegeven.
Ik heb die andere niet genoemd. Sws kom ik zeker als die Che komt. Evem checken hoe mn Internet liefde eruit ziet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb ook al gezegd als Arcadia en Borte komen, dus er rust kennelijk een zware last op haar schouders.
Gewoon erover heen kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb adblock geïnstalleerd op mn mobiele firefox , waarom blijf ik adds zien?wat dow ik verkeers
op je 17e kan je al studerenquote:
Fucked upquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op.de een of andere manier blijf ik op die ads drukken, plus krijg alleen amerikaanse te zien
Wat negeer je mn opmerking?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
je magnie met adblock fokken!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fucked up
fok deed eerst ook een beetje raar als adblock aanstond maar nu niet meer
Hhhhhhhhhh, mongoliann bowwwww.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb de ratten in een kelder gedood en de Mongorians in de toren naast de Chinees gedood. Nu heb ik een ubersterke boog die alles in 1x neerhaalt
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logischquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)s-vanaf-9-jaar.dhtml
Dude........
Neuken met een 9 jarige???quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:48 schreef Visne het volgende:
[..]
De profeet mocht het ook, eigenlijk dus vrij logisch
But moooooooomquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben jij Cartman dan?
[..]
Geen eigenlijk.. het voelt gewoon alsof je een hele lange southpark ep zit. Heel veel references.
Awesome RPG!
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De tijd zal leren of de partijen die je opnoemt dit inderdaad ook snappen. Vooralsnog zitten zij in de oppositie en beroepen zij zich op hun recht om de regering te bekritiseren en op het matje te roepen. Zo niet, dan zal ik een van de eersten zijn die hen bekritiseert, net zoals ik dat nu met Tayyip en de AKP doe. Politiek en democratie is namelijk niet een partij of leider uitkiezen en als een voetbalclub steunen tot het bittere eind, maar op zijn tijd ervan weten af te stappen en er kritisch naar te kijken. Dit mis ik bij de AKP-aanhang. ''Çalsın, götürsün; yol yaptı, aq.''
En de laatste alinea is toch vrij duidelijk? Ik steun het recht van mijn hoofddoekdragende zuster om aan universiteiten te studeren met haar hoofddoek, maar ik verwacht ook van mijn hoofddoekdragende zuster om op haar beurt de rechten van haar ongesluierde zuster te verdedigen. Maar een voorbeeld.
Of niet in de propaganda trappen dat jongeren bierblikjes naar binnen zouden hebben gebracht in de moskee en toejuichen dat de imam die dit tegenspreekt wordt overgeplaatst. Etcetera.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alleen als er over Turkse politiek wordt gediscussieerd.
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20quote:
ouderquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik wilde je leeftijd weten, maar ik gok 20
pijnlijk...quote:
Volgens wie?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huwelijk is niet op 9 jarige leeftijd geconsumeerd. Wat is jouw punt.
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
zijn jullie een zgn koppel?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.
En aan de andere kant hebben we bastaarden zonder identiteit die bij een beetje succes van een Turk groen worden van jaloezie en met net zulke belachelijke claims komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Echt he... Iedere grote Turk blijkt er helemaal geen te zijn
Je hebt er zin in hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als iedereen nu eens oprecht aangeeft of die geïnteresseerd is in een meet, dan komen we veel verder. En geen shit van ik kom als blabla komt.
nee. Maar er moet duidelijkheid zijn voor de mensen die wel willen. Onderwerp zweeft al een tijdje.quote:
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuwe grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeens wel binnen een nachtje.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee daar hoeven we niet op te wachten, de turken zijn als volk nog niet helemaal rijp kwa, democratie, rechtstaat en vrije media, ezilmemek icin ezeceksin mentaliteit zit diep geworteld in de turkse psyche, daarnaast is ook lastig als je een grondwet hebt dat door militairen is samengesteld om een baken van vrijheid en democratie te zijn, omdat je dat als overheid de keuze hebt om je ook militaristisch te gedragen (vrijheid inperken)
je gaat met je laatste alineas van de hak op de tak, het eerste stukje deel ik uiteraard, mijn vrijheid is net zo belangrijk als de vrijheid van de ander
en dan ga je vervolgens iets beschrijven wat tijdens gezi is gebeurd of zou gebeurd zijn en dan ook nog eens bepaalde waarde oordelen aan geven
ik was in 2001 22, das pas pijnlijkquote:
ezilmemek icin ezeceksin...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat het volk daar niet rijp voor is, is onzin. Als regering dien je dan het juiste voorbeeld te geven en niet net als Tayyip tegenstanders te demoniseren en de mond te snoeren. Wat is nu gebleken van dat hele Ergenekon-gedoe? Ze komen één voor één vrij en Tayyip die eerst moord en brand schreeuwde dat het een internationaal complot tegen zijn partij was en dat het een staatsgreep was, rept er met geen woord meer over. En kom op, hoe lang hebben ze nu al de tijd gehad om een nieuw grondwet te maken? Wanneer ze er een spoedwetje doorheen willen drukken, kunnen ze dat opeen wel binnen een nacht.
wow opaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik was in 2001 22, das pas pijnlijkgouden tijden
Ik ga niet naar meets. Helaashhhquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik meende het. Als mn zgn internetliefde komt wil ik ook wel.
Bu nasil mantik ya? Ezilmemek için ezeceksin? Zorg ervoor dat je een goed functionerende rechtsstaat creëert waar iedereen zich met gemoedsrust op kan beroepen en je hebt dit soort ademocratische machtsspelletjes niet meer nodig. Rechtvaardigheid is iets dat je iedereen moet gunnen, ook je tegenstanders, want op een dag zul je het zelf nodig hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ezilmemek icin ezeceksin...
nu gaat de complot gerucht dat hij niks zegt omdat hij in aliantie is gegaan met deze knakkers tegen de cemaat en dat hij daarom niks zegt, tja wat moet je geloven? wie steunt wie? waarom? politiek stinkt en de rest is history
voor een nieuwe grondwet heb je 3/4 van tbmm nodig en dat hebben ze niet
Net Milka op.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
Gelukkig bestaat dit topic, anders zouden we nog verhongeren.
Ik wil avondeten.quote:
Was je handen en haal hem eruit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mn lens zit helemaal niey meer goed in mn oog help
Iewh nooit gesnapt hoe mensen lenzen kunnen dragen. Vinger in oog enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo mn lens zit helemaal niey meer goed in mn oog help
Wat lul je met je beetjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil avondeten.
Mensen die misselijk worden van een beetje choco.Dalijk na maaltijd groene balisto eten.
Grrrrrrquote:
Mensen die niet tegen een koekje kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat lul je met je beetjeHeb daarnaast 10 paaskoeken op ja.
advies meteen opgevolgdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was je handen en haal hem eruit.
Echt walgelijk is het eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh nooit gesnapt hoe mensen lenzen kunnen dragen. Vinger in oog enzo.Beterschap.
Waren wel lekkere koekenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen een koekje kunnen.
dude, je was net nog misselijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren wel lekkere koekenhalve pak op. Daarna milka confetti. Die was even te veel.
Nu zin in chips.
En dan afvragen waarom afvallen niet zo snel gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waren wel lekkere koekenhalve pak op. Daarna milka confetti. Die was even te veel.
Nu zin in chips.
I know. Van bolletje, toch? Van die rode pakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu zin in chips.
Ja maar 10?quote:
doeeeeequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar 10?
KB: fijnmisschien zo nog snel Pll kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |