is helemaal waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef HexHunter het volgende:
Ga huilen, niemand verplicht je om nieuwsberichten op FOK! te lezen.
Nieuwsblog staat er sinds kort.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Jullie pretenderen een nieuwssite te zijn toch?
dit dusquote:
volgens mij wel over het forum, maar de FP wordt volgens mij overal (imho terecht) belachelijk gemaakt zodra het kan..quote:
quote:
Schijnbaar wel dus ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Je hebt het grootste nederlandse internetforum
De FOK!toen artikelen zijn altijd wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
Neequote:maar tis een interessante vraag, toch?
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.quote:Is de klant tevreden over fok?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?
Shit, dit klinkt echt interessant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.
Nieuwsblog is het al sinds 1999quote:
Daar ben ik het volkomen mee eens, maar kritiek leveren (mits opbouwend) is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.
Dit is het gedeelte van jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde. (Had het nog speciaal dikgedrukt gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde.
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.quote:
Dat staat er ook pas sinds kort in!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
Ja, ach, ik kan ook ongelijk hebben. Bedankt. Maar je betaalt er nog steeds niet voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dit is het gedeelte van jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde. (Had het nog speciaal dikgedrukt gemaakt)
Klopt. Omdat veel mensen bleven piepen dat wij als nieuwssite dit zus en dat zo moesten doen, is het er bijgezet.We zijn geen nieuwssite. We zijn een groep mensen die een andere groep mensen hoopt te amuserenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
Oh toch welquote:
Dat moet je vooral zeggen op FOK!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:50 schreef yvonne het volgende:
Ik zit mobiel te pielen, ik wil er morgen best op in gaan,mits het topic vannacht niet verslowchat wordt.
Jij nietquote:
Ik ken julliequote:Op donderdag 13 maart 2014 01:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zeggen op FOK!
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinnikenquote:
Hoe heet dat meiske in je UI?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.quote:
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.
Identiteitscrisisquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.
quote:
Al sinds 1999 dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:55 schreef Sauslepel het volgende:
TS is overigens niet de enige, noch de eerste die hier kritiek op heeft/over klaagt.
FB / Danny is zuur
In dit topic wordt toch redelijk duidelijk gemaakt dat de huidige stijl van de FP de -door FOK!- gewenste stijl is. Mensen die graag 100% serieus nieuws willen, worden geadviseerd om dit elders te zoeken.
Neequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jawel man, dat bepaal jij niet!
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Shit, kut, etc.
Doe maar wat je wil. Ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Dat, er staat meer dan genoeg moois op. Maar klagen in KLB is stukken leuker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
FOK!toen: De ontdekking van Uranus
Artikelen zoals deze maken het erg moeilijk om te haten op de FP.
Dit even lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:
Ditquote:
Jezus, voor nieuwsgaring kijkt men gewoon op NOS Teletekst. Zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:38 schreef Funkel het volgende:
Ik ben de FP ook flink beu. Heeft iemand een tip voor een goede nieuwssite? Nu.nl ben ik ook geen fan van.
je mist een boel loiks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Daarom lees ik de fp ook niet nee
Terechte klaht
Wat doe jij nou raar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:43 schreef Socios het volgende:
FrontPage
Mensen die überhaupt op de FrontPage kijken_!
Zie boven je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Terechte klaht
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef hoink581 het volgende:
De FP mag wel echt worden vernieuwd. Het is geen mooie en uitnodigende gevel voor dit forum.
Het forum is de frontpage voor users met veels te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
In ieder topic dat je niet aanstaat loop je loeien dat de TS op moeten rotten en op de FP is het een kleine moeite de pagina weg te klikken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
Ik zie het probleem sowieso niet zo. De manier waarop een deel van de berichten geschreven wordt staat mij ook niet aan, maar het is een kleine moeite om de pagina gewoon weer weg te klikken. Aan het aantal views en reacties te zien, vindt een grote groep users het wel oké, dus big deal verder![]()
Voel je je nu anders?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben net voor het eerst op de FP geweest
De was de FP wel een laatste redmiddel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee nog steeds even apathisch
Geduldquote:
Ik vind het erg onoverzichtelijk ook, de columns lijken meestal net slecht geschreven topics en het nieuws dat kan je ook gewoon op nws zien, bovendien is het me vaak niet duidelijk of het nu serieus geschreven is of dat het een grap is. Daarom kijk ik er nooit meer, zie niet echt wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:
Zie hem hier de heer en meester!quote:
Sjezus, alweer 2007?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Of net zoals die ene gast die dacht dat hij FOK! wel ff na kon maken.whatshisnameagain
edit: Oja, Paramnesia. Ook al weer een topique uit 2007. Toen gelachen zeg.![]()
* eigen profiel kijktquote:
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.quote:geregistreerd op: woensdag 10 maart 2004 @ 17:24
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
daar is nou juist niks mis mee, behalve de advertenties die er soms worden geladen (idem voor forum)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
* eigen profiel kijkt
[..]
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.![]()
![]()
![]()
Ben ik nu een oldbie? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Danny het volgende:
Iedereen die
- 10 jaar geregistreerd is
- niet gebanned is
- 1000 posts heeft
- de afgelopen 6 maanden nog iets gepost heeft op het forum
kan nu als het goed is OO in.
Ik vind eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
maar tis een interessante vraag, toch?
Is de klant tevreden over fok?
- Quoten doet ie halfquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.
Nee, lang niet elk artikel helaasquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven.
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halenquote:Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.quote:
en dat is jouw probleem hoe precies?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
quote:
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Terechte klaht
Datquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Gezicht het volgende:
Dan ga je niet meer naar de frontpage. Probleem opgelost.
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind de verdediging "dan kijk je er toch niet" wel lekker makkelijk. Is er een reden dat de FP van het kaliber PowNews is maar dan iets erger, of is dit gewoon een gebrek aan rescources (geld > goede journalisten) ?
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, lang niet elk artikel helaas
[..]
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halen
[..]
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.
[..]
en dat is jouw probleem hoe precies?
[..]
[..]
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.
[..]
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.
[..]
Dat
[..]
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.
Graag gedaan manquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Amen. Vooral de voorspelbaarheid wie wat schrijft, met een geforceerde 'humor' van jewelste is te droevig voor woordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven. Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Als jij stopt hangen we de vlag uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou per direct stoppen als ik jou was, ga ik ook doen
Is goedquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als jij stopt hangen we de vlag uit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?quote:
Oh ja, vandaar mijn shitload aan notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Voor verreweg de meeste mensen bestaat FOK! alleen uit het forum (en terecht).quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe jij nou raar?
De FP heeft iets meer dan alleen een nieuwssectie.
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is een van de users met de meeste notes en bansquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de grootste hielenlikker op fok! Wat wil je bereiken? Wil je ooit modje worden?
Was je vroeger ook zo'n type die een appel voor de juf meenam?
Gaan we staartvis etenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yvonne verwoordt altijd alles zo mooi hè
Ik ben nu ook een hielenlikker. Omdat ik mod wil worden?
Neen. Ik wil met Yvonne mee naar Lissabon.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, ze zal wel zwaardvis bedoelen
naar dit ideaal streven we allemaal, toch, danny?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?
Socios, de man die enkel waarheden verkondigt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor verreweg de meeste mensen bestaat FOK! alleen uit het forum (en terecht).
Sterker nog: als men over FOK! praat, doelt men louter op FOK!forum.
amen right back atcha!quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Amen. Vooral de voorspelbaarheid wie wat schrijft, met een geforceerde 'humor' van jewelste is te droevig voor woorden
Tienduizend synoniemen voor de lul, paarsgepunte lans en snoeihard hebben we inmiddels wel gezien. Danny en zijn persoonlijke tirades zijn ook niet je van het meer, dus houdt het snel op met leuk zijn. Ser_Ciapodinges en zijn atheïstische gedram hebben we inmiddels wel gezien, en Jigzoz met zijn voorspelbare moslimposts ook wel.
Daarbij ook altijd die rare Novum-copy-pastes, waarin eigenlijk niet meer dan een goedkope infomercial verscholen zit, om aan te prijzen dat een film nu of binnenkort in de bioscoop gaat draaien.
Waarom heb je uberhaupt dit forum opgezet, verveelde je je?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:56 schreef Danny het volgende:
[..]
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?
nee, ik mistte een site waar het nieuws lekker gekleurd gebracht werd. Het forum werd daar onderdeel van.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt dit forum opgezet, verveelde je je?
het verklaart een hoop als de 'ontwerper' van de site net zo praat als de veertienjarige trolletjes die hier rond struinen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik mistte een site waar het nieuws lekker gekleurd gebracht werd. Het forum werd daar onderdeel van.
Ik weet niet hoor, maar t is nu verpestquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik mistte een site waar het nieuws lekker gekleurd gebracht werd. Het forum werd daar onderdeel van.
Het gesprek is al een miljoen keer gevoerd, dus mijn antwoorden zijn in de loop der jaren steeds bondiger geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:10 schreef Daskaar het volgende:
[..]
het verklaart een hoop als de 'ontwerper' van de site net zo praat als de veertienjarige trolletjes die hier rond struinen.
maar dat deert je niks, of wel danny?
je reageert met een compleet non-argument of drogredenatie of gewoon helemaal niet en zwijgt zodoende het hele gesprek dood.
Oei, ga dan alsjeblieft snel weg. Het laatste dat ik zou willen is de oorzaak zijn van jouw depressiviteit.quote:en dat maakt dit zo'n deprimerende plek mijns inziens
Net als elke andere site biedt FOK! content op een eigen manier. Dat kun je een leuke manier vinden of niet, maar het is nou eenmaal de manier waarop we het aanbieden. Vind je het leuk? Prima. Tof.quote:het zou zo een interessante en ook positieve plek kunnen zijn, waar men zich ook nog thuis voelt. maar in plaats daarvan is het een plek waar de maker zelf wroet met het kleinste ongedierte.
Ik vind het vooral treurig dat er mensen zijn die stripboeken kopen en dan middels een ingezonden brief gaan klagen dat ze liever gewoon lappen tekst zouden zien en dan bij een reactie melden dat het zo deprimerend is dat niet aan hun verzoek wordt voldaan.quote:ik vind t echt een treurig beeld, dat zo'n potentiele plek met zulk weinig respect en bescheidenheid bestuurd wordt
Daarover zijn de meningen verdeeld. FOK! is verpest toen 15 jaar geleden werd besloten dat we de discussie met de user zouden open houden. Daardoor wil nu iedereen zijn zin, zonder de capaciteiten te bezitten te begrijpen dat dat een godsonmogelijk iets is. Jan wil A, Piet wil B. Doen we A dan is Piet boos, doen we B dan is Jan boos. Doen we beiden, en dat is wat we doen, dan zijn ze allebei boos. Vandaar dat we steeds meer richting een A of B zullen gaan en als daarin een keuze gemaakt wordt dan ben ik degene die die keuze maak en dan is mijn keuze toch echt dat we ver, héél ver weg blijven van droge, saaie, ongeïnspireerde, 1 op 1 kopietjes van ANP/Novum en dat we meer prikkelend bezig gaan. Ik kies dan namelijk, omdat ik er 100 uur per week mee bezig ben, voor wat IK leuk vind.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 06:40 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik weet niet hoor, maar t is nu verpest
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Als je je users wilt houden zul je toch naar ze moeten luisteren, Danny. Ook ben ik het volledig eens met Daskaar.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou per direct stoppen als ik jou was, ga ik ook doen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Socios, de man die enkel waarheden verkondigt.
Het mag gezegd worden. Oude topics van jou teruglezen is een waar genot.quote:
Haha, ja, dat was in Socios' hoogtijdagen op FOK! Ik sta nog steeds achter die verkondigde waarheden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:16 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Het mag gezegd worden. Oude topics van jou teruglezen is een waar genot.Mensen op terrasjes e.d.
Pure klasse.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ja, dat was in Socios' hoogtijdagen op FOK! Ik sta nog steeds achter die verkondigde waarheden.
quote:Zeik-user start hetze tegen FOK! Frontpage
Nederland • 14-03-2014 @ 20:47 • Redactie
User Daskaar heeft een spraakmakend topic in KLB forum geopend met de veelzeggende titel Objectiviteit op frontpage fok. De user doet daarin zijn beklag over de in zijn ogen puberale, vooringenomen verslaglegging op de Frontpage.
Al snel ontstond een verhit debat, dat ook niet aan de aandacht van moeder overste Yvonne ontsnapte. Ze wees het joch snel terecht. Maar dat bleek nog niet genoeg voor de drammer. Een dreiging van Djeez om de azijnzeiker te bewerken met zijn paarsgepunte lans had evenmin effect; TS toonde zich niet onder de indruk.
Uiteindelijk moest zelfs de Opperbaas der Opperbazen eraan te pas komen om de gemoederen enigszins te bedaren. Danny sprak TS en zijn medestrijders vermanend toe, met de (ons inziens terechte) woorden: Ik ben degene die die keuze maak en dan is mijn keuze toch echt dat we ver, héél ver weg blijven van droge, saaie, ongeïnspireerde, 1 op 1 kopietjes van ANP/Novum en dat we meer prikkelend bezig gaan. Ik kies dan namelijk, omdat ik er 100 uur per week mee bezig ben, voor wat IK leuk vind.
Duidelijke taal van een inspirerend leider, zeggen wij in al onze objectiviteit. Overigens is zojuist nog bekend geworden dat het kabinet Rutte-II is gevallen en dat Russische troepen de oostelijke helft van Oekraïne hebben bezet, maar dat terzijde.
Bron: FOK!
We kunnen eigenlijk helemaal niet zien of ze wel zo mooi is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef Metalfrost het volgende:
[ afbeelding ]
Een lekker wijf mooie vrouw voor je topic
solliciteren! Je hebt talent.quote:
>> GC / Rusland valt Oost-Oekraïne binnenquote:... Duidelijke taal van een inspirerend leider, zeggen wij in al onze objectiviteit. Overigens is zojuist nog bekend geworden dat het kabinet Rutte-II is gevallen en dat Russische troepen de oostelijke helft van Oekraïne hebben bezet, maar dat terzijde.
sjezus,Whahahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:57 schreef Homijn het volgende:
[..]
>> GC / Rusland valt Oost-Oekraïne binnen
Haha omg nooit geweten dat fok was opgezet als nieuwswebsite. Het forum is dan wel een heel groot eigen leven gaan leiden -- wat natuurlijk leuk is, fok is onder andere fok door de users.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha omg nooit geweten dat fok was opgezet als nieuwswebsite. Het forum is dan wel een heel groot eigen leven gaan leiden -- wat natuurlijk leuk is, fok is onder andere fok door de users.
Maar je hebt helemaal gelijk. Fok is uniek omdat je een beetje meningen kan delen. Kijken hoe andere mensen over bepaalde zaken denken. Veel spannender dan een politiek correct stukje feiten.
En inderdaad het is fijn dat er een leiding is om een beetje te controleren wat er gepost wordt. Je ziet het niveau verschil ook gewoon keihard als je Fok vergelijkt met geenstijl of nujij ofzo.Ik moest kotsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Hoezo dat? Ik probeer te veranderen en echt oprecht zoveel mogelijk positief te zijn.quote:
Het is wat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik probeer te veranderen en echt oprecht zoveel mogelijk positief te zijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik vervolgens objectief nieuws wil waarbij zelfs de stomste en idiootst opmerking als respectabele mening wordt behandeld dan kijk ik wel naar RTL 4
quote:
quote:objectief nieuws
quote:RTL 4
Qua internationale toestanden kan ik RTL niet betrappen op éénzijdige verslaggeving. Noem eens een voorbeeld?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Qua internationale toestanden kan ik RTL niet betrappen op éénzijdige verslaggeving. Noem eens een voorbeeld?
Ze lichten het gevolg van de oorlog uit. Wat is daar niet objectief aan? Ze staan niet keihard te verkondigen dat één kant beter is dan de ander ofzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit valt toch niet serieus te nemen
Subjectief is inderdaad niet de juiste omschrijving, het is gewoon troep.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze lichten het gevolg van de oorlog uit. Wat is daar niet objectief aan? Ze staan niet keihard te verkondigen dat één kant beter is dan de ander ofzo.
Niet alleen nieuws. In beginsel werden er ook reviewtjes geplaatst naar leuke gratis software en games, schreef iedereen die wilde helpen wat hij wilde qua nieuws etc. Het was eigenlijk een van de eerste blogs van Nederland.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:56 schreef NieuweNier het volgende:
Haha omg nooit geweten dat fok was opgezet als nieuwswebsite. Het forum is dan wel een heel groot eigen leven gaan leiden -- wat natuurlijk leuk is, fok is onder andere fok door de users.
Je bent zelf de grootste hielenlikker die hier rond loopt, nu doet iemand anders het en ga je er op afgevenquote:
Iemand anders op de mobiele FP hier ook last van? Yvonne?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:59 schreef Funkel het volgende:
[..]
- Quoten doet ie half
- Smilies zijn niet mogelijk
- Editten is niet mogelijk
- Plusjes en minnetjes zijn niet mogelijk
- Geen quote-alerts
werkt gewoon, is soms alleen wat traag lijkt het?quote:
smilies zijn gewoon mogelijk, een beetje geoefende FoK!ker kent de belangrijkste uit zijn hoofdquote:- Smilies zijn niet mogelijk
eens, irritantquote:- Editten is niet mogelijk
mis je dat plus/min systeem dan?quote:- Plusjes en minnetjes zijn niet mogelijk
gelukkig...quote:- Geen quote-alerts
Tuurlijk ken ik de smilies uit het hoofd. Alleen staan ze er op mobiel dan zo: :' ) ipvquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
werkt gewoon, is soms alleen wat traag lijkt het?
[..]
smilies zijn gewoon mogelijk, een beetje geoefende FoK!ker kent de belangrijkste uit zijn hoofd
[..]
eens, irritant
[..]
mis je dat plus/min systeem dan?
[..]
gelukkig...
Het zou mooi zijn als je concrete voorbeelden zou kunnen noemen van leugens in berichtgeving. Anders kunnen we allemaal wel blind dingen gaan verkondigen als waarheid natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef twiFight het volgende:
Als het bij een persoonlijke noot blijft zou ik het niet eens erg vinden. Berichten van Danny en Djeez herken ik aan de titel wel en die sla ik dan ook met alle plezier over. Het zou alleen wel fijn zijn als de leugens uit de berichten weggelaten worden. Het is tegenwoordig blijkbaar hip om, als een bericht niet sappig genoeg is, er maar wat dingen bij te bedenken zodat er wat meer views gehaald worden. Als ik berichten met leugens wil lezen dan lees ik wel partijprogrammas.
Ik denk dat het al die bedrijven niet uitmaakt wat er staat, zo lang er maar mensen naar kijken.quote:
Snap ik maar daar houd ik ook geen lijst van bij natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 07:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je concrete voorbeelden zou kunnen noemen van leugens in berichtgeving. Anders kunnen we allemaal wel blind dingen gaan verkondigen als waarheid natuurlijk.
Nee, maar we hebben in feedback wel een topic waar je fouten in berichten kunt melden. Dus als je een leugen tegen komt kan dat daar gemeld worden. Het is niet zo dat met de input in dat topic niets gedaan wordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Snap ik maar daar houd ik ook geen lijst van bij natuurlijk
Dus het weglaten van 'mogelijke' in de term 'mogelijke dader'? Badr Hari een agressieve mishandelaar noemen? Robert Mikelsons een pedo noemen voordat de rechter hem veroordeelde? Want dat gebeurt gewoon overal en is meer semantiek dan een feitelijke onjuistheid.quote:Gaat vaak om iemand schuldig noemen terwijl die nog verdachte is
Ik kan me geen enkel voorval herinneren waarbij dit voor is gekomen, maar als dat al zo is dan is wellicht een woordje 'zou' weggevallen oid. Dat maakt het wederom semantiek.quote:over feiten presenteren terwijl in de bron alleen over vermoedens gesproken wordt
Dat is een stijlkeuze waarbij bewust en zeer opvallen dikker wordt aangezet. Zijn ook niet de meest belangrijke berichten. Het is niet zo dat de vuige neuqseks middenin de klas van een schooljuf in djibouti van dermate groot belang is. Maar daar heb je een punt. Dat is overigens niet iets dat we zullen veranderen en als je zelfs dát soort nieuws al droog en serieus gebracht wil hebben zit je hier echt op de verkeerde site.quote:x en y die woeste seks gehad zouden hebben maar elkaar alleen betast hebben,
Kan ik me ook weer geen voorbeeld van bedenken.quote:motieven van daders als feiten presenteren terwijl de dader dat helemaal niet bevestigt heeft,
We zijn een nieuwsBLOG. Bij geen enkel item staan meer de term 'nieuws' juist omdat dat woordje voor veel mensen kennelijk een enorme betekenis heeft. We bloggen over het nieuws. We brengen het nieuws gekleurd en met de bronvermelding melden we je waar je het NIEUWS kunt vinden. Kortom; het lijkt erop dat je interpretatie van wat de frontpage is niet correct is. En daarmee is je conclusie over de fp ook meteen incorrect.quote:etc. Is natuurlijk leuk om de discussie aan te zwengelen (de page views hou ik dan maar even als onbewuste bonus), maar de insteek van een nieuwsitem is vaak heel anders als de poster zich gewoon houdt aan wat bekend (en gecontroleerd) is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |