is helemaal waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef HexHunter het volgende:
Ga huilen, niemand verplicht je om nieuwsberichten op FOK! te lezen.
Nieuwsblog staat er sinds kort.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Jullie pretenderen een nieuwssite te zijn toch?
dit dusquote:
volgens mij wel over het forum, maar de FP wordt volgens mij overal (imho terecht) belachelijk gemaakt zodra het kan..quote:
quote:
Schijnbaar wel dus ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Je hebt het grootste nederlandse internetforum
De FOK!toen artikelen zijn altijd wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
Neequote:maar tis een interessante vraag, toch?
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.quote:Is de klant tevreden over fok?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?
Shit, dit klinkt echt interessant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.
Nieuwsblog is het al sinds 1999quote:
Daar ben ik het volkomen mee eens, maar kritiek leveren (mits opbouwend) is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.
Dit is het gedeelte van jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde. (Had het nog speciaal dikgedrukt gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde.
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.quote:
Dat staat er ook pas sinds kort in!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
Ja, ach, ik kan ook ongelijk hebben. Bedankt. Maar je betaalt er nog steeds niet voor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Dit is het gedeelte van jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde. (Had het nog speciaal dikgedrukt gemaakt)
Klopt. Omdat veel mensen bleven piepen dat wij als nieuwssite dit zus en dat zo moesten doen, is het er bijgezet.We zijn geen nieuwssite. We zijn een groep mensen die een andere groep mensen hoopt te amuserenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik dacht laatst gelezen te hebben dat het pas sinds kort ook zo in de header staat.
Oh toch welquote:
Dat moet je vooral zeggen op FOK!quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:50 schreef yvonne het volgende:
Ik zit mobiel te pielen, ik wil er morgen best op in gaan,mits het topic vannacht niet verslowchat wordt.
Jij nietquote:
Ik ken julliequote:Op donderdag 13 maart 2014 01:51 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat moet je vooral zeggen op FOK!
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinnikenquote:
Hoe heet dat meiske in je UI?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.quote:
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:53 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet niet, praat al een ruime tijd met haar, maar ze zegt niks terug.
Identiteitscrisisquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja, weet nu niet of ik moet loeien of moet hinniken![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Misschien moet je je naam veranderen in Freelants, dan kun je op afspraak.
quote:
Al sinds 1999 dus.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:55 schreef Sauslepel het volgende:
TS is overigens niet de enige, noch de eerste die hier kritiek op heeft/over klaagt.
FB / Danny is zuur
In dit topic wordt toch redelijk duidelijk gemaakt dat de huidige stijl van de FP de -door FOK!- gewenste stijl is. Mensen die graag 100% serieus nieuws willen, worden geadviseerd om dit elders te zoeken.
Neequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Jawel man, dat bepaal jij niet!
Trustenquote:Op donderdag 13 maart 2014 02:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Shit, kut, etc.
Doe maar wat je wil. Ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Dat, er staat meer dan genoeg moois op. Maar klagen in KLB is stukken leuker.quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:10 schreef deadprez het volgende:
FOK!toen: De ontdekking van Uranus
Artikelen zoals deze maken het erg moeilijk om te haten op de FP.
Dit even lezenquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:
Ditquote:
Jezus, voor nieuwsgaring kijkt men gewoon op NOS Teletekst. Zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:38 schreef Funkel het volgende:
Ik ben de FP ook flink beu. Heeft iemand een tip voor een goede nieuwssite? Nu.nl ben ik ook geen fan van.
je mist een boel loiks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Daarom lees ik de fp ook niet nee
Terechte klaht
Wat doe jij nou raar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:43 schreef Socios het volgende:
FrontPage
Mensen die überhaupt op de FrontPage kijken_!
Zie boven je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Terechte klaht
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef hoink581 het volgende:
De FP mag wel echt worden vernieuwd. Het is geen mooie en uitnodigende gevel voor dit forum.
Het forum is de frontpage voor users met veels te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
In ieder topic dat je niet aanstaat loop je loeien dat de TS op moeten rotten en op de FP is het een kleine moeite de pagina weg te klikken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
Ik zie het probleem sowieso niet zo. De manier waarop een deel van de berichten geschreven wordt staat mij ook niet aan, maar het is een kleine moeite om de pagina gewoon weer weg te klikken. Aan het aantal views en reacties te zien, vindt een grote groep users het wel oké, dus big deal verder![]()
Voel je je nu anders?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben net voor het eerst op de FP geweest
De was de FP wel een laatste redmiddel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee nog steeds even apathisch
Geduldquote:
Ik vind het erg onoverzichtelijk ook, de columns lijken meestal net slecht geschreven topics en het nieuws dat kan je ook gewoon op nws zien, bovendien is het me vaak niet duidelijk of het nu serieus geschreven is of dat het een grap is. Daarom kijk ik er nooit meer, zie niet echt wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:
Zie hem hier de heer en meester!quote:
Sjezus, alweer 2007?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Of net zoals die ene gast die dacht dat hij FOK! wel ff na kon maken.whatshisnameagain
edit: Oja, Paramnesia. Ook al weer een topique uit 2007. Toen gelachen zeg.![]()
* eigen profiel kijktquote:
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.quote:geregistreerd op: woensdag 10 maart 2004 @ 17:24
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
daar is nou juist niks mis mee, behalve de advertenties die er soms worden geladen (idem voor forum)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
* eigen profiel kijkt
[..]
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.![]()
![]()
![]()
Ben ik nu een oldbie? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Danny het volgende:
Iedereen die
- 10 jaar geregistreerd is
- niet gebanned is
- 1000 posts heeft
- de afgelopen 6 maanden nog iets gepost heeft op het forum
kan nu als het goed is OO in.
Ik vind eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
maar tis een interessante vraag, toch?
Is de klant tevreden over fok?
- Quoten doet ie halfquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.
Nee, lang niet elk artikel helaasquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven.
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halenquote:Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.quote:
en dat is jouw probleem hoe precies?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
quote:
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Terechte klaht
Datquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:40 schreef Gezicht het volgende:
Dan ga je niet meer naar de frontpage. Probleem opgelost.
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:26 schreef NietDoen het volgende:
Ik vind de verdediging "dan kijk je er toch niet" wel lekker makkelijk. Is er een reden dat de FP van het kaliber PowNews is maar dan iets erger, of is dit gewoon een gebrek aan rescources (geld > goede journalisten) ?
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, lang niet elk artikel helaas
[..]
Polls worden altijd gemanipuleerd door de mensen die het meest hun gelijk willen halen
[..]
Klopt. En in de tracker staat ook geen 'nieuws' meer, maar 'items'. Dit omdat mensen klaagden over semantiek. 'Er staat nieuws, dus verwacht ik saaie, ongeïnspireerde drek, liefst 1 op 1 van nu.nl gekopieerd' (of woorden van gelijke strekking). Aangezien we dat nou juist NIET bieden heb ik die teksten aangepast. Helaas bedenken mensen nu andere redenen waarom wij nu.nl zouden moeten zijn.
[..]
en dat is jouw probleem hoe precies?
[..]
[..]
klopt. vanwege n00bs die per ongeluk fok.nl tikten toen ze naar nu.nl wilden gaan.
[..]
mwoa, als je de fp niet leest is een klacht erover per definitie onterecht. Ik ga ook niet klagen dat ik de Libelle niet lees omdat alle artikelen voor saaie overjarige huisvrouwen zonder ziel zijn.
[..]
Dat
[..]
Dat is een gekozen stijlvorm. Is daar meer reden voor nodig dan? Want dan kun je wel aan elke site vragen waarom zij de inhoud bieden die ze bieden natuurlijk.
Graag gedaan manquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
maar serieus, wat verwacht je? Want als je eerlijk bent is het enige antwoord dat je acceptabel vindt natuurlijk gewoon 'Ja Daskaar, we zullen meteen alles wijzigen om het jou naar de zin te maken', of niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou als dit de inhoudelijke reacties zijn van DE danny, dan weet ik genoeg. Bedankt daag!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Amen. Vooral de voorspelbaarheid wie wat schrijft, met een geforceerde 'humor' van jewelste is te droevig voor woordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Eigenlijk zou ik deze vraag als poll zien op de FP, maar dat lijkt me te veel gevraagd.
Ik stoor me meer en meer aan de achterlijke shit waar ik door heen moet ploeteren in elk artikel dat op de FP staat.
Je hebt het grootste nederlandse internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen, maar in plaats dit te beschouwen als een eer en privilege en hier naar te handelen, spat de kortzichtige en veroordelende rhetoriek van mn scherm als ik op de fp/visitekaartje kom. Elk nieuwsartikel is met een puberale zelfingenomenheid geschreven. Wil de lezer dit wel? Doe daar een poll over, als het merendeel dit wil hou ik mn bek en verlaat fok, want blijkbaar heb ik de verkeerde verwachtingen.
Als jij stopt hangen we de vlag uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik zou per direct stoppen als ik jou was, ga ik ook doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |