je mist een boel loiks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Daarom lees ik de fp ook niet nee
Terechte klaht
Wat doe jij nou raar?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:43 schreef Socios het volgende:
FrontPage
Mensen die überhaupt op de FrontPage kijken_!
Zie boven je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:47 schreef eend112 het volgende:
Daarom lees ik de fp ook niet nee
Terechte klaht
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef hoink581 het volgende:
De FP mag wel echt worden vernieuwd. Het is geen mooie en uitnodigende gevel voor dit forum.
Het forum is de frontpage voor users met veels te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
In ieder topic dat je niet aanstaat loop je loeien dat de TS op moeten rotten en op de FP is het een kleine moeite de pagina weg te klikken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:25 schreef deadprez het volgende:
Ik zie het probleem sowieso niet zo. De manier waarop een deel van de berichten geschreven wordt staat mij ook niet aan, maar het is een kleine moeite om de pagina gewoon weer weg te klikken. Aan het aantal views en reacties te zien, vindt een grote groep users het wel oké, dus big deal verder![]()
Voel je je nu anders?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben net voor het eerst op de FP geweest
De was de FP wel een laatste redmiddel ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee nog steeds even apathisch
Geduldquote:
Ik vind het erg onoverzichtelijk ook, de columns lijken meestal net slecht geschreven topics en het nieuws dat kan je ook gewoon op nws zien, bovendien is het me vaak niet duidelijk of het nu serieus geschreven is of dat het een grap is. Daarom kijk ik er nooit meer, zie niet echt wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:
Zie hem hier de heer en meester!quote:
Sjezus, alweer 2007?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Of net zoals die ene gast die dacht dat hij FOK! wel ff na kon maken.whatshisnameagain
edit: Oja, Paramnesia. Ook al weer een topique uit 2007. Toen gelachen zeg.![]()
* eigen profiel kijktquote:
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.quote:geregistreerd op: woensdag 10 maart 2004 @ 17:24
Echt? Ik zit vaak mobiel, nergens last van. Doet wat ie moet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
daar is nou juist niks mis mee, behalve de advertenties die er soms worden geladen (idem voor forum)quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:36 schreef Funkel het volgende:
[..]
Komt er dan ook eindelijk een nieuwe mobiele FP? Want manmanman wat is die slecht!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
* eigen profiel kijkt
[..]
Ik ben hier alweer 10 jaar (+3 dagen). Tering, ik voel me oud.![]()
![]()
![]()
Ben ik nu een oldbie? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Danny het volgende:
Iedereen die
- 10 jaar geregistreerd is
- niet gebanned is
- 1000 posts heeft
- de afgelopen 6 maanden nog iets gepost heeft op het forum
kan nu als het goed is OO in.
|
Forum Opties | |