is helemaal waar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:03 schreef HexHunter het volgende:
Ga huilen, niemand verplicht je om nieuwsberichten op FOK! te lezen.
Nieuwsblog staat er sinds kort.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Jullie pretenderen een nieuwssite te zijn toch?
dit dusquote:
volgens mij wel over het forum, maar de FP wordt volgens mij overal (imho terecht) belachelijk gemaakt zodra het kan..quote:
quote:
Schijnbaar wel dus ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
Je hebt het grootste nederlandse internetforum
De FOK!toen artikelen zijn altijd wel leuk om te lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom maken we niet een poll of TS moet oprotten?
Frontpage lezen is voor paupers.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:07 schreef Daskaar het volgende:
[..]
is helemaal waar.
en als jij het soort persoon bent dat fok aantrekt dan hoef ik hier idd niet te zijn.
Neequote:maar tis een interessante vraag, toch?
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.quote:Is de klant tevreden over fok?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde. Ga je liever naar een andere nieuwssite, dan doe je dat. Niemand die daarvoor een halt toeroept en doodgooit met anekdotes, reclamefolders of dreigbrieven dat je terug moet naar FOK! om te kunnen voldoen aan je dagelijkse portie nieuws.
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:38 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Minder bezoekers -> Minder ads -> minder inkomsten voor Danny.
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat heb ik daarmee te maken? Ik verkondig mijn mening, de mods laten het toe. Prima toch?
Shit, dit klinkt echt interessant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:02 schreef Daskaar het volgende:
internetforum waar mensen uit alle lagen en standen met elkaar in debat kunnen
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:41 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je impliceert dat FOK! geen baat heeft bij meer bezoekers, wat absoluut onwaar is. Of een meer objectieve FP voor meer bezoekers zorgt is echter de vraag.
Nieuwsblog is het al sinds 1999quote:
Daar ben ik het volkomen mee eens, maar kritiek leveren (mits opbouwend) is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zei dat TS zijn nieuws elders moet gaan zoeken indien hij het hier niet objectief genoeg vindt.
Dit is het gedeelte van jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde. (Had het nog speciaal dikgedrukt gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 01:17 schreef Metalfrost het volgende:
Het wordt gratis aangeboden, je betaalt er niet voor. Het klant-verkoper, vraag-aanbod -mechanisme is hier niet aan de orde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |