SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is altijd ruimte voor opbouwende kritiek. En als je zelf ook logo's hebt kan je ze hier natuurlijk plaaten
[ Bericht 12% gewijzigd door JR-Style-93 op 24-03-2014 20:39:06 ]Oh.
Er kan altijd feedback zijn waarom mensen het niet mooi vindenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik vind dat je leuke logo's ontwerpt, maar besef je wel dat opbouwende feedback bij dit soort onderwerpen lastig is; het zijn vaak toch emotie die een rol spelen bij wat je van een logo vindt. Iets ontwerpen dat afwijkt van een oud logo is vaak niet gewaardeerd.
Ben benieuwd wat je zou maken van FC Groningen of Heerenveen.
Die van Heracles vind ik iets te kinderlijk overkomen en bij anderen, zoals RKC, mis ik een beetje het gevoel van een wapen oid
Ja daar dacht ik al aan. Nu probeerde ik het vooral met de naam of zoals bij PSV het Philips verleden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zou idd leuk zijn om iets typisch uit die stad/streek erbij te betrekken. Utrecht: Dom, Alkmaar: Kaas, Rotterdam: Euromast/Erasmusbrug ofzo
Het logo van Heracles is gebaseerd op een beeld van Hercules als kind die een slang wurgt. Een verhaal uit de mythologie. Vond het wel leuk om hem zo af te beelden en niet als volwassene.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef PandaDrop het volgende:
Waarop is de logo van Heracles op gebaseerd? het is natuurlijk Hercules![]()
De boom van Waalwijk mag wat smaller,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wapen_van_Waalwijk
https://www.google.nl/sea(...)ag&safe=off&tbm=isch
Dit staat op Wikipedia:quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:57 schreef Grifte het volgende:
Herakles doodde de slang (hydra) toch niet als kind? Om sowieso een kind in het logo te plaatsen is wat vreemd. Ziet er verder wel aardig uit.
Die zeshoek van PSV is wel aardig, wordt ook vrij weinig gebruikt als kader voor een logo bij mijn weten. Kan alleen zo Wolverhampton Wanderers opnoemen.
quote:De godin Hera was jaloers op het overspel van Zeus en zond twee slangen naar de wieg, die door het wonderkind Herakles tijdens het spelen gewurgd werden.
Dit komt ook van Wikipedia haha:quote:
Nouja het zal wel.quote:Herakles trouwde met Megara en kreeg met haar drie zonen. Door toedoen van Hera werd hij op een dag door waanzin getroffen en vermoordde zijn kinderen. Om zichzelf te redden van de wraakgodinnen moest hij in dienst treden van koning Eurystheus van Mykene en alle taken verrichten die hij opgedragen kreeg. In opdracht van Eurystheus moest Herakles tien onmenselijk zware werken verrichten. Omdat hij bij één van die werken (het doden van de Hydra)
Roda is toch een mijnwerkersclub? Tenminste dat dacht ik altijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het een leuk idee! Zou inderdaadn alleen altijd iets herkenbaars/een wapen plaatsen. Ben dan natuurlijk benieuwd naar het Roda logo; iets met de hamer van de koel?
Deze rrichting dus: [ afbeelding ]
Verder zou ik idd niet iets kinderachtigs er in verwerken.
Wikipediaquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit komt ook van Wikipedia haha:
[..]
Nouja het zal wel.
Ja dat zeg ik toch? Hamer van de koel. Vandaar ook de koempelmentaliteit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda is toch een mijnwerkersclub? Tenminste dat dacht ik altijd.
En bedankt voor de tip
Bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
Die van Ajax is echt tof! Goed gedaan joh.
Oohquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Hamer van de koel. Vandaar ook de koempelmentaliteit.
Nja de meeste logo's zijn niet echt mooi of lelijk imo. Vind het gewoon neutraal. Benfica logo is hemelsmooiquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Ja ik zat al te denken aan iets van een mijn. Sowieso vind ik het huidige Roda logo echt lelijk. Maar dat is mijn mening haha.
Het huidige RKC logo of dat van AZ vind ik echt bijzonder lelijk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nja de meeste logo's zijn niet echt mooi of lelijk imo. Vind het gewoon neutraal. Benfica logo is hemelsmooi
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het huidige RKC logo of dat van AZ vind ik echt bijzonder lelijk.
Daarentegen vind ik het AS Roma logo en dat van Liverpool wel mooi
Je zou het trouwens kunnen proberen met een volwassen Hercules. De echte held zeg maar. Lijkt me leuk om te zienquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Godver ik moest lachen om die van Heracles, maar het idee is leuk.Ik doe het je niet na hoor!
Thanksquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
Godver ik moest lachen om die van Heracles, maar het idee is leuk.Ik doe het je niet na hoor!
Ooh dat is wel een goede tip inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Nico25 het volgende:
Leuke topice!![]()
Ik zou bij ADO de letter de ook deels geel omranden, omdat het zwart nu naadloos overloopt in de vleugel van de ooievaar.
Ik vind het mooi als er een stukje historie in een logo verwerkt wordtquote:
Ja ga ik proberen. Maar wou dit eens proberen, omdat het niet zo vaak voorkomt. En ik natuurlijk met Ajax al iets vergelijkbaars had gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zou het trouwens kunnen proberen met een volwassen Hercules. De echte held zeg maar. Lijkt me leuk om te zien
Je bedoeld dat rode schild wat hij aan heeft onder dat doek? Dat zit wel zo volgens mij, want ik heb een beeld van Ajax als basis gebruikt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Zit er tof uit!
[ afbeelding ]
Deze lijn moet de andere kant op. Toch?
Thanks Drizzt.quote:
Ik gebruik Illustrator om de logo's te maken en Photoshop om er een glans aan te geven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
JR, welk programma gebruik je? Photoshop?
Welk torentje is typisch Alkmaars?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Dat lettertype waar in je Waalwijk hebt geschreven is niet echt mooi, tevens vind ik dat je iets Alkmaars in het logo moet maken van AZ (bijv. torentje of van die dingen waar de kaasdragers de kaas op dragen, niet kaas zelf)
In het oude logo stond ook een toren van Alkmaar, misschien kan je dat overnemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk torentje is typisch Alkmaars?
Ik heb nu iets gekozen wat wel past bij de streek, namelijk molens. En in een oud logo stond ook een molen, dus iets moderner gemaakt nu.
Lettertype van Waalwijk kan ik wel aanpassen ja.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
In het oude logo stond ook een toren van Alkmaar, misschien kan je dat overnemen.
Het staat beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit lettertype beter?
Hmm is goed idee. Ik zal kijken of de verandering mooi wordt
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Logo van AZ aangepast en iets meer "Alkmaars" gemaakt.
[ afbeelding ]
hydra en de slang zijn dan ook twee totaal verschillende verhalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit komt ook van Wikipedia haha:
[..]
Nouja het zal wel.
Heraclesquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
hydra en de slang zijn dan ook twee totaal verschillende verhalen
doet me weer denken aan al die griekse teksten over heracles die ik als brugklasser heb moeten vertalen
Ik moest bij deze meteen aan het gifje met Verbeek denkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Logo van AZ aangepast en iets meer "Alkmaars" gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar leeuwen zitten in bijna elk stadswapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.[ afbeelding ]
Hoe bedoel je met uitlijnen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De kaasdragers zou ik gewoon uitlijnen zoals de molen en toren. Voor de rest is dit in mijn ogen een goed logo
Bedankt Tjackaquote:
Dat was ook waar ik aan dacht toen ik die plaatjes opzochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moest bij deze meteen aan het gifje met Verbeek denken
Verder wel tof gedaan
Vind alleen die van RKC echt lelijk
Ooh ik vond dit juist wel wat hebben, in contrast met de achtergrondquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik bedoelde gewoon om er een witte rand van te maken in plaats van wit gevuld.
Nou die moet ik nog makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van Feyenoord, Groningen en Heerenveen hebt gemaakt.
Ik verzin wel watquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij Feyenoord zou ik in ieder geval de F er in houden maar ik denk dat je dat zelf ook wel in je hoofd hebt. Misschien een skyline erin.
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Melro het volgende:
Ik ben benieuwd naar Vitesse, die is nu al heel mooi.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik vind de letters niet echt mooi, en die bal hoeft van mij ook niet, voor de rest wel aardig als logo van een fansite o.i.d.quote:
Hmm ik vind die van Vitesse zoals hij nu is niet heel bijzonderquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Melro het volgende:
Mooi hoor, ik vind die van AZ echt goed gelukt. Die hebben nu een heel saai logo.
Top.
Ik ben benieuwd naar Vitesse, die is nu al heel mooi.
quote:
Thanksquote:
Ik maak de logo's in Illustrator en geef een glans eraan in Photoshop.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:06 schreef Nober het volgende:
Waar maken jullie die logo's?
[..]
Waarom oranje?
Bedankt voor je feedbackquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:08 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik vind de letters niet echt mooi, en die bal hoeft van mij ook niet, voor de rest wel aardig als logo van een fansite o.i.d.
Mooi, vooral dat blauw-wit erachter. De Arnhemse kleuren. Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:55 schreef Melro het volgende:
[..]
Mooi, vooral dat blauw-wit erachter. De Arnhemse kleuren. Niks meer aan doen.
Deze is dan ook wel gaaf (Zaanstad)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.[ afbeelding ]
Bedankt voor het ideequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom verwacht ik een My Little Pony bij FC Twente?
quote:
Vet topic! Mooi werk. Al vind ik de woorden Feyenoord Rotterdam niet echt mooi overkomen zo aan de linker- en rechterkant. Misschien de F wat om hoog plaatsen en dan Feyenoord Rotterdam onder de F plaatsen?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vet topic! Mooi werk. Al vind ik de woorden Feyenoord Rotterdam niet echt mooi overkomen zo aan de linker- en rechterkant. Misschien de F wat om hoog plaatsen en dan Feyenoord Rotterdam onder de F plaatsen?
Stukken beter IMOquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat Feyenoord Rotterdam onder de F zetten werd iets te druk daar. Dus zo maar aangepast.
Heeft niks met verstand te maken hoor, het is gewoon wat je mooi vindtquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stukken beter IMO(al heb ik er geen bal verstand van).
Een My Little Pony met een blikje Grolschquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom verwacht ik een My Little Pony bij FC Twente?
Met tekstballon en "Onmeunig!" erinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een My Little Pony met een blikje Grolsch
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Een My Little Pony met een blikje Grolsch
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met tekstballon en "Onmeunig!" erin
Dat kan zeker, maar eerst wou ik de Eredivisie maken, dus als je nog suggesties hebt wat er in het FC Groningen logo moet hoor ik het graagquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan er ook een Atleti logo komen?
Eventueel met een koekoek.
Een foto van Johannes zou daar goed passen, Johannes is Groningen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat kan zeker, maar eerst wou ik de Eredivisie maken, dus als je nog suggesties hebt wat er in het FC Groningen logo moet hoor ik het graag
Pics van Johannes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een foto van Johannes zou daar goed passen, Johannes is Groningen.
Ah joh, zit je me nou in de zeik te nemen? Donderstraal toch een end op joh, is toch niet te gelovuh!quote:
De meeste logo's zijn dan ook echt vreselijk amateuristisch gemaakt. Alsof het door iemand zonder ervaring is gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
JRGeniaal man
. Helft van de clubs zou deze shit een verbetering voor zijn
Wel is de Groningse dildo vreselijk.
Bedankt GGMMquote:
Hmm nee, misschien maak ik die wel nog een keer.quote:
Het schildje heb er ik er al in gestopt en die leeuwen en tekst erbij vind ik iets te drukquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ben jij ook een baas hierin hé JR![]()
![]()
Bij Ajax zou je zoiets kunnen verwerken:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat je van SCH zou maken (jaja ik vraag het echt).
Heldenlogoquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Logo gemaakt voor Drizzt
Hmm van het eerste of tweede Feyenoord logo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
Die letters bij Feyenoord zijn niet echt mooi imo. Staan los van de rest van het logo.
Zitten wel een paart toffe tussen, die van de Eagles en AZ vind ik tof.
Die van RKC en ADO vind ik niet mooi op de een of ander manier.
Wel een gaaf concept.Doet je dit voor school?
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de erectie die ik krijg van Nick van der Velden, ik snap 'm![]()
Die site bekeek ik toen ook al. Toen vond ik ze met heel veel dingen ook totaal niet creatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Achteraf bleek dat er een paar clowns achter de computer waren gekropenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De logo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gezien
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat ideetjes jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien later. Tenzij je echt van een specifieke club een nieuw logo wilt.
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,.)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.
al het rood-wit is wegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Had als opdracht nog eentje van Ajax gemaakt. Dit is dus echt het oude logo vernieuwd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat beest eigenlijk in het logo. Een hert? Wat heeft dat met Cambuur te maken
quote:Het clubembleem van SC Cambuur is een gemoderniseerde variant van het familieschild van de Van Cammingha´s, verwijzend naar de rijke historie van zowel de naam als de locatie.
Het clubwapen is als volgt te omschrijven: een geel wapenschild met een liggend rood hert, de voorpoten uitgestrekt. Vergezeld met drie zwarte kammen met elk twee rijen tanden: twee kammen van boven en één kam van onderen. De kammen in het schild zijn zogenaamde sprekende wapens, oftewel wapens waarvan de afbeelding verwijst naar de naam van de drager ervan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm kijken of ik hiermee iets leuks kan makenquote:
Donequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef JanCees het volgende:
[..]Deze is echt vet
Ja dat kan ik nog wel aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar thanks
Oh.
Zal me verbazen als het in de uitzending komt, maar wie weetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]Opsturen naar VI voor de maandagavond uitzending op RTL7.
Wordt de eerstvolgende die ik ga makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd naar Cambuur
Thanksquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:46 schreef Saekerhett het volgende:
Die van Atletico is echt geniaal, hahaha
Ah misschien ga ik op avontuur om dat te makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
Kun je er eentje van Atletiek Bilbo maken?
Hahaha thanks. Het huidige AZ-logo vind ik ook erg saai.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Die van AZ is supermooi! Zou meteen de huidige moeten vervangen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
sc Cambuurquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd naar Cambuur
Eens, maar wel mooi gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hert zou ik rood houden eerlijk gezegd
Vond dit wel iets moois hebben, om alles in de clubkleuren van Cambuur te doen. Ik zal vanmiddag nog wel een versie posten met een rood hert.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hier sc Cambuur met rood hertquote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Cambuur is mooi, maar die van Vitesse komt een beetje "Duitsig" over.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier sc Cambuur met rood hert
[ afbeelding ]
&
Vitesse
[ afbeelding ]
Of bedoel je Arnheimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ze daar in Arnhem niet al te rouwig over zullen zijn..
Die twee adelaars vind ik ook wel vet, maar ik doe het liever in mijn eigen stijl. Al lijkt mijn Vitesse-logo wel wat Duits jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk topic! Ik heb zelf ook een voorliefde voor voetballogo's. Zodra je logo's gaat ontwerpen, denk ik dat je rekening moet houden met de leesbaarheid. Sommige van jouw zijn nogal gedetailleerd en het wordt erg druk zodra je ze verkleind.
Ik heb in het verleden ook een logo ontworpen van mijn favoriete club:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm op dit moment nog wel iets aanpassen maar ik hou van de vorm van de twee adelaars.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |