Ik verzin wel watquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij Feyenoord zou ik in ieder geval de F er in houden maar ik denk dat je dat zelf ook wel in je hoofd hebt. Misschien een skyline erin.
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Melro het volgende:
Ik ben benieuwd naar Vitesse, die is nu al heel mooi.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik vind de letters niet echt mooi, en die bal hoeft van mij ook niet, voor de rest wel aardig als logo van een fansite o.i.d.quote:
Hmm ik vind die van Vitesse zoals hij nu is niet heel bijzonderquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Melro het volgende:
Mooi hoor, ik vind die van AZ echt goed gelukt. Die hebben nu een heel saai logo.
Top.
Ik ben benieuwd naar Vitesse, die is nu al heel mooi.
quote:
Thanksquote:
Ik maak de logo's in Illustrator en geef een glans eraan in Photoshop.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:06 schreef Nober het volgende:
Waar maken jullie die logo's?
[..]
Waarom oranje?
Bedankt voor je feedbackquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:08 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik vind de letters niet echt mooi, en die bal hoeft van mij ook niet, voor de rest wel aardig als logo van een fansite o.i.d.
Mooi, vooral dat blauw-wit erachter. De Arnhemse kleuren. Niks meer aan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:55 schreef Melro het volgende:
[..]
Mooi, vooral dat blauw-wit erachter. De Arnhemse kleuren. Niks meer aan doen.
Deze is dan ook wel gaaf (Zaanstad)quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.[ afbeelding ]
Bedankt voor het ideequote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom verwacht ik een My Little Pony bij FC Twente?
quote:
Vet topic! Mooi werk. Al vind ik de woorden Feyenoord Rotterdam niet echt mooi overkomen zo aan de linker- en rechterkant. Misschien de F wat om hoog plaatsen en dan Feyenoord Rotterdam onder de F plaatsen?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vet topic! Mooi werk. Al vind ik de woorden Feyenoord Rotterdam niet echt mooi overkomen zo aan de linker- en rechterkant. Misschien de F wat om hoog plaatsen en dan Feyenoord Rotterdam onder de F plaatsen?
Stukken beter IMOquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat Feyenoord Rotterdam onder de F zetten werd iets te druk daar. Dus zo maar aangepast.
Heeft niks met verstand te maken hoor, het is gewoon wat je mooi vindtquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stukken beter IMO(al heb ik er geen bal verstand van).
Een My Little Pony met een blikje Grolschquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom verwacht ik een My Little Pony bij FC Twente?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |