Welk torentje is typisch Alkmaars?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Dat lettertype waar in je Waalwijk hebt geschreven is niet echt mooi, tevens vind ik dat je iets Alkmaars in het logo moet maken van AZ (bijv. torentje of van die dingen waar de kaasdragers de kaas op dragen, niet kaas zelf)
In het oude logo stond ook een toren van Alkmaar, misschien kan je dat overnemen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk torentje is typisch Alkmaars?
Ik heb nu iets gekozen wat wel past bij de streek, namelijk molens. En in een oud logo stond ook een molen, dus iets moderner gemaakt nu.
Lettertype van Waalwijk kan ik wel aanpassen ja.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
In het oude logo stond ook een toren van Alkmaar, misschien kan je dat overnemen.
Het staat beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je dit lettertype beter?
Hmm is goed idee. Ik zal kijken of de verandering mooi wordt
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Logo van AZ aangepast en iets meer "Alkmaars" gemaakt.
[ afbeelding ]
hydra en de slang zijn dan ook twee totaal verschillende verhalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit komt ook van Wikipedia haha:
[..]
Nouja het zal wel.
Heraclesquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
hydra en de slang zijn dan ook twee totaal verschillende verhalen
doet me weer denken aan al die griekse teksten over heracles die ik als brugklasser heb moeten vertalen
Ik moest bij deze meteen aan het gifje met Verbeek denkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Logo van AZ aangepast en iets meer "Alkmaars" gemaakt.
[ afbeelding ]
Maar leeuwen zitten in bijna elk stadswapenquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die leeuwen zijn ook wel leuk in het logo van Alkmaar, al zul je zien dat ze straks in Zaanstad spelen.[ afbeelding ]
Hoe bedoel je met uitlijnen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De kaasdragers zou ik gewoon uitlijnen zoals de molen en toren. Voor de rest is dit in mijn ogen een goed logo
Bedankt Tjackaquote:
Dat was ook waar ik aan dacht toen ik die plaatjes opzochtquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moest bij deze meteen aan het gifje met Verbeek denken
Verder wel tof gedaan
Vind alleen die van RKC echt lelijk
Ooh ik vond dit juist wel wat hebben, in contrast met de achtergrondquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:38 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik bedoelde gewoon om er een witte rand van te maken in plaats van wit gevuld.
Nou die moet ik nog makenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd wat je van Feyenoord, Groningen en Heerenveen hebt gemaakt.
Ik verzin wel watquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Bij Feyenoord zou ik in ieder geval de F er in houden maar ik denk dat je dat zelf ook wel in je hoofd hebt. Misschien een skyline erin.
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:33 schreef Melro het volgende:
Ik ben benieuwd naar Vitesse, die is nu al heel mooi.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik vind de letters niet echt mooi, en die bal hoeft van mij ook niet, voor de rest wel aardig als logo van een fansite o.i.d.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |