Die site bekeek ik toen ook al. Toen vond ik ze met heel veel dingen ook totaal niet creatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Achteraf bleek dat er een paar clowns achter de computer waren gekropenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De logo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gezien
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat ideetjes jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien later. Tenzij je echt van een specifieke club een nieuw logo wilt.
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,.)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.
al het rood-wit is wegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Had als opdracht nog eentje van Ajax gemaakt. Dit is dus echt het oude logo vernieuwd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat beest eigenlijk in het logo. Een hert? Wat heeft dat met Cambuur te maken
quote:Het clubembleem van SC Cambuur is een gemoderniseerde variant van het familieschild van de Van Cammingha´s, verwijzend naar de rijke historie van zowel de naam als de locatie.
Het clubwapen is als volgt te omschrijven: een geel wapenschild met een liggend rood hert, de voorpoten uitgestrekt. Vergezeld met drie zwarte kammen met elk twee rijen tanden: twee kammen van boven en één kam van onderen. De kammen in het schild zijn zogenaamde sprekende wapens, oftewel wapens waarvan de afbeelding verwijst naar de naam van de drager ervan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |