Die site bekeek ik toen ook al. Toen vond ik ze met heel veel dingen ook totaal niet creatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Achteraf bleek dat er een paar clowns achter de computer waren gekropenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De logo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gezien
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat ideetjes jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien later. Tenzij je echt van een specifieke club een nieuw logo wilt.
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,.)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.
al het rood-wit is wegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Had als opdracht nog eentje van Ajax gemaakt. Dit is dus echt het oude logo vernieuwd.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat beest eigenlijk in het logo. Een hert? Wat heeft dat met Cambuur te maken
quote:Het clubembleem van SC Cambuur is een gemoderniseerde variant van het familieschild van de Van Cammingha´s, verwijzend naar de rijke historie van zowel de naam als de locatie.
Het clubwapen is als volgt te omschrijven: een geel wapenschild met een liggend rood hert, de voorpoten uitgestrekt. Vergezeld met drie zwarte kammen met elk twee rijen tanden: twee kammen van boven en één kam van onderen. De kammen in het schild zijn zogenaamde sprekende wapens, oftewel wapens waarvan de afbeelding verwijst naar de naam van de drager ervan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm kijken of ik hiermee iets leuks kan makenquote:
Donequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:14 schreef JanCees het volgende:
[..]Deze is echt vet
Ja dat kan ik nog wel aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar thanks
Oh.
Zal me verbazen als het in de uitzending komt, maar wie weetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]Opsturen naar VI voor de maandagavond uitzending op RTL7.
Wordt de eerstvolgende die ik ga makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd naar Cambuur
Thanksquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:46 schreef Saekerhett het volgende:
Die van Atletico is echt geniaal, hahaha
Ah misschien ga ik op avontuur om dat te makenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:12 schreef Pascalus het volgende:
Kun je er eentje van Atletiek Bilbo maken?
Hahaha thanks. Het huidige AZ-logo vind ik ook erg saai.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Die van AZ is supermooi! Zou meteen de huidige moeten vervangen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
sc Cambuurquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik ben benieuwd naar Cambuur
Eens, maar wel mooi gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hert zou ik rood houden eerlijk gezegd
Vond dit wel iets moois hebben, om alles in de clubkleuren van Cambuur te doen. Ik zal vanmiddag nog wel een versie posten met een rood hert.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hier sc Cambuur met rood hertquote:Op zondag 23 maart 2014 13:50 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Cambuur is mooi, maar die van Vitesse komt een beetje "Duitsig" over.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier sc Cambuur met rood hert
[ afbeelding ]
&
Vitesse
[ afbeelding ]
Of bedoel je Arnheimquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef Iwanius het volgende:
Ik denk dat ze daar in Arnhem niet al te rouwig over zullen zijn..
Die twee adelaars vind ik ook wel vet, maar ik doe het liever in mijn eigen stijl. Al lijkt mijn Vitesse-logo wel wat Duits jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:07 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk topic! Ik heb zelf ook een voorliefde voor voetballogo's. Zodra je logo's gaat ontwerpen, denk ik dat je rekening moet houden met de leesbaarheid. Sommige van jouw zijn nogal gedetailleerd en het wordt erg druk zodra je ze verkleind.
Ik heb in het verleden ook een logo ontworpen van mijn favoriete club:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm op dit moment nog wel iets aanpassen maar ik hou van de vorm van de twee adelaars.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |