Ah joh, zit je me nou in de zeik te nemen? Donderstraal toch een end op joh, is toch niet te gelovuh!quote:
De meeste logo's zijn dan ook echt vreselijk amateuristisch gemaakt. Alsof het door iemand zonder ervaring is gemaakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:46 schreef Helpmefok het volgende:
JRGeniaal man
. Helft van de clubs zou deze shit een verbetering voor zijn
Wel is de Groningse dildo vreselijk.
Bedankt GGMMquote:
Hmm nee, misschien maak ik die wel nog een keer.quote:
Het schildje heb er ik er al in gestopt en die leeuwen en tekst erbij vind ik iets te drukquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ben jij ook een baas hierin hé JR![]()
![]()
Bij Ajax zou je zoiets kunnen verwerken:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat je van SCH zou maken (jaja ik vraag het echt).
Heldenlogoquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Logo gemaakt voor Drizzt
Hmm van het eerste of tweede Feyenoord logo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:29 schreef Typisch het volgende:
Die letters bij Feyenoord zijn niet echt mooi imo. Staan los van de rest van het logo.
Zitten wel een paart toffe tussen, die van de Eagles en AZ vind ik tof.
Die van RKC en ADO vind ik niet mooi op de een of ander manier.
Wel een gaaf concept.Doet je dit voor school?
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is de erectie die ik krijg van Nick van der Velden, ik snap 'm![]()
Die site bekeek ik toen ook al. Toen vond ik ze met heel veel dingen ook totaal niet creatief.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Achteraf bleek dat er een paar clowns achter de computer waren gekropenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
10 jaar geleden heeft één of ander reclameburo dit ook gedaan, dat leverde dit soort spul op:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De logo's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik dit eerder heb gezien
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Ach, niet zo moeilijk, gewoon een geelzwart kutvogeltje:
[ afbeelding ]
Ik heb wel wat ideetjes jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:09 schreef bascross het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi idee voor die van Cambuur?
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm misschien later. Tenzij je echt van een specifieke club een nieuw logo wilt.
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs dacht ik allereerst aan de Grote 4. En anders alleen Trabzonspor, als dat kan. (En de rest misschien later,.)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien maak ik die nog wel. Maar wou eerst van de Eredivisie en Jupiler League maken. Daarna bekijk ik wel per club.
al het rood-wit is wegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Had als opdracht nog eentje van Ajax gemaakt. Dit is dus echt het oude logo vernieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |