quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat tattoo man deze zaak verleasd
Gelijk het maximum uitgeven voor je autoleningquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef matthijst het volgende:
Financieel niet mogelijk, want paupers.
of ueberhaupt een autoleningquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Gelijk het maximum uitgeven voor je autolening
Ze hebben liever een Opel als een Smart hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wacht met Smart op de uitspraak in deze autozaak.
Wel ja, leen je inspiratie maar...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef alors het volgende:
Met dank aan alpeko voor de TT inspiratie.
Voor z'n massagetafelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
Waarom moet je als tatoeerder zo'n enorme bus hebben?
Mss alleen wanneer je hem koopt ipv leastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Tinos85 het volgende:
Hoor je niet standaard garantie te krijgen op een auto boven een X bedrag? Verlenging kan je nog bijkopen dan dacht ik.
bij een bovag-bedrijf, maar daar is deze vast niet bij aangeslotenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Tinos85 het volgende:
Hoor je niet standaard garantie te krijgen op een auto boven een X bedrag? Verlenging kan je nog bijkopen dan dacht ik.
Nee dat geldt alleen voor nieuwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Tinos85 het volgende:
Een Gertjan Verbeekje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
Dat onder druk gezet verzonnen ze ter plekke
Ahja dat was het.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
bij een bovag-bedrijf, maar daar is deze vast niet bij aangesloten
quote:
De meier.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Heet die familie nou Temeier?
Deze man is een profeetquote:
Hij had wat goed te maken van afgelopen wekenquote:
Volgende keer gewoon een paar stevige kerels met boksbeugels en je komt ermee weg bij Meester Visser.quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij had wat goed te maken van afgelopen weken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een geweldig topic is dit toch.quote:
Rijdende Rechten is net een iets andere studie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef Eerin het volgende:
Ik was 37% Rijdende Rechter trouwens.. Toch maar goed dat ik geen Rechten ben gaan studeren geloof ik.
Topshowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een geweldig topic is dit toch.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echtercomboquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
De eensgezindheid hier geeft toch een warm gevoel.quote:
Ik heb betere grappen gemaakt tijdens de uitzending met die nazi's.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Die grap is vast eerder een keer voorbij gekomen
Indien dit niet het geval is, vind ik hem nóg leuker
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoeveel betaalt hij nu per maand?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef rene90 het volgende:
Die tattoo man is alsnog genaaid als je op marktplaats kijkt naar een opel vivaro diesel met 200k op de teller.
http://www.marktplaats.nl(...)startDateFrom=always
Hoeveel ongeveer?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb betere grappen gemaakt tijdens de uitzending met die nazi's.
zeker 14-18quote:
Geen idee, maar die bus was 8700 ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoeveel betaalt hij nu per maand?
Zonder garantie is dat idd veel te veelquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee, maar die bus was 8700 ofzo
Dit doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik gebruik altijd jullie grappen in mijn whatsappgroepen en daardoor vindt iedereen mij grappig
Bedankt
En nu die reparatie van 1300 euro, voor 10 ruggen had hij een bak uit 2008 kunnen kopen met 75.000 km op de tellerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder garantie is dat idd veel te veel
2 keer te veel betaald...en je dan ook nog 's scheel betalen aan rente
Amenquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:10 schreef Marcomacro het volgende:
Habo Cars zijn echte types voor een sitcom. Gladjanus & Zoon. Ik zie het zo voor me. De arrogantie om een reparatie 2x duurder te maken dan de offerte die Tattoo Sjonnie had. Een achterrbakse manier van geld verdienen. Ik heb hun site gelezen. Daar word je wel behoorlijk op het verkeerde been gezet. Als je niet kritisch denkt, tuin je er in. En dat is waar Gladjanus & Zoon van bestaan.
Het was aan mij wel duidelijk dat Mr. Visser deze manier van oneerlijk zakendoen niet hoog heeft zitten. Maar ik zie niet dat hij dat in zijn uitspraak heeft meegenomen. De offerte waarvoor Tatto Sjonnie zijn bus wilde laten repareren was juist. Het bedrag waarmee Habo Cars die reparatie, zonder tegenofferte en zonder overleg, onnodig duurder heeft gemaakt moet Habo Cars zelf betalen.
Serves them right!
Ik deel je mening hierin, maar Meneer Visser had voor mij eigenlijk wel iets verder mogen kijken. Op de site van de Gladjanus & Zoon staat duidelijk: Leasen xxx bedrag per maand.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
3x echter uiteindelijk en ik ben het niet ens met Visser.
Die tatooman heeft geen poot om op te staan. Getekend voor financial lease is wettelijk.
Dat reparatie duurder uitvalt en dat Visser dat sneu vindt is geen wettelijke grond.
Het lastige is dat de handtekening natuurlijk. Door de handtekening is Sjon akkoord gegaan met de al reeds gedane reparatie, hoe onlogisch deze door de slechte communicatie dan ook is. Een handtekening weigeren levert natuurlijk ook problemen op, omdat Sjon dan zijn Vito niet mee had gekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Natuurlijk is het niet omdat Meester Visser medelijden heeft.
Tattoo Sjon heeft toestemming gegeven voor de reparatie van 2 stuks, niet van 4. Dus hoeft hij niet voor het complete bedrag op te draaien. Als jij naar de garage gaat en je zegt dat je twee banden wilt laten vervangen en ze vervangen er vier ga je daar toch ook niet mee akkoord? Enige verschil is nu dat er iemand tussen zit.
Ik vind het een fantastische uitspraakquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Die tatooman heeft geen poot om op te staan. Getekend voor financial lease is wettelijk.
Dat reparatie duurder uitvalt en dat Visser dat sneu vindt is geen wettelijke grond.
Dan heb je niet helemaal opgelet. Reden was dat er geen toestemming/opdracht was gegeven voor deze duurdere reparatie. Staat helemaal los van het feit dat die tatto dude niets van financial lease gesnapt heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
quote:
Dat staat er helemaal buiten. Het gaat om de betaling voor die reparatie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Het gaat er natuurlijk om dat die kale vent zonder te overleggen de auto voor veel geld repareert en dat tattooman hiervoor moet betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 01:08 schreef golfer het volgende:
Ze hebben wel een deel gedekt. Van die 2.300 euro was al een paar honderd euro afgegaan 'uit coulance'. De eigenlijke rekening van de reparatie was dus nog een stuk hoger.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:33 schreef Soldier2000 het volgende:
De vraag die dan nog steeds staat is waarom Habo Cars de auto zelf wilde repareren, aangezien ze de reparatiekosten toch niet gingen dekken.
vond het al zo rustig.. is dit een solidaire actie?quote:
Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder kleinquote:Mr. Frank Visser reist naar Zeeland. Meer dan veertig jaar wonen de familie Bijnagte en de familie Beeke naast elkaar. Het zijn nooit goede buren geweest. Leven en laten leven is hun motto, maar als meneer Beeke zonder te vragen zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt, is het genoeg. Meneer Beeke beweert: 'Jullie dakterras en muur staan op mijn grond. Dus ik mag gewoon bouwen'. Meester Visser reist samen met het Kadaster af naar het o z'o rustige Zeeland.
Zeelandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks:
[..]
Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder klein
Welke pot?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
Ik sta op standby, nog even voetbal afkijken.
He wat? Dan heb je toch een gaatje in je hoofd als je dat doet.quote:zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt
Zelf als het bij mij uit de buurt kwam, had ik soms ondertiteling nodigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef imikethat het volgende:
Rijdende Rechter in Zeeland![]()
Eindelijk geen ondertiteling meer nodig, voor die achterhoekers enzo
Goed dat je het zelf al even zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
Deze papzak heeft de biscuitjes en noten al klaar staan
Dan vraag je om problemen. Oh wacht daar zal het vast over gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Je bent zelf een achteringang.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Daar hebben ze ook tijd genoeg voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die kunnen zich soms over sommige dingen druk maken
Ik hoop dat iedereen wijselijk zijn mond houdt.quote:
Ja ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je ziet er zelf een beetje vreemd uit
Oke nu hou ik op
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zal marcodej niet leuk vinden.
Hij is alwetend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
en spreek wat waar isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, iets als eet wat klaar is, wat gaar is?
Mooiste van het Zeeuws is dat, heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef Palomar het volgende:
wat een taaltje ook, alle 'G's' uitspreken als H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |