abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137907783
fuck ik wil die mok, maar je moet perse lid worden van die hoerenbende ncrfuck
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 maart 2014 @ 22:13:53 #202
39237 crew  H_T
2733
pi_138174307
Straks:

quote:
Mr. Frank Visser reist naar Zeeland. Meer dan veertig jaar wonen de familie Bijnagte en de familie Beeke naast elkaar. Het zijn nooit goede buren geweest. Leven en laten leven is hun motto, maar als meneer Beeke zonder te vragen zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt, is het genoeg. Meneer Beeke beweert: 'Jullie dakterras en muur staan op mijn grond. Dus ik mag gewoon bouwen'. Meester Visser reist samen met het Kadaster af naar het o z'o rustige Zeeland.
Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder klein
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_138174411
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks:

[..]

Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder klein
Zeeland O+ *O* Ben benieuwd!

Edit: het verhaal klinkt hilarisch trouwens, een aanbouw bouwen op het dakterras van de buren xD

[ Bericht 6% gewijzigd door Eerin op 25-03-2014 22:16:50 (Vergeten verder te lezen dan Zeeland) ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:18:04 #204
279824 Mansjester
City>United
pi_138174529
Meester Visser zet de ondertiteling zelf al aan _O_
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:18:33 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_138174563
Hoeveel afleveringen komen dit seizoen nog?
pi_138174586
Wel bijzondere gedachte dat als de aanbouw van je buren een stuk op jouw grond staat dat je je eigen aanbouw dan maar weer op een deel van de buren zet.
hmmmmmm :?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:19:26 #207
123170 alors
zlata1234
pi_138174614
Ik sta op standby, nog even voetbal afkijken.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 22:19:51 #208
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138174630
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
Ik sta op standby, nog even voetbal afkijken.
Welke pot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:20:09 #209
9859 crew  Karina
Woman
pi_138174651
quote:
zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt
He wat? Dan heb je toch een gaatje in je hoofd als je dat doet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:20:23 #210
123170 alors
zlata1234
pi_138174666
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Welke pot?
Ik kijk Arsenal - Swansea, maar United - City is ook bezig.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:21:41 #211
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_138174741
Rijdende Rechter in Zeeland _O_
Eindelijk geen ondertiteling meer nodig, voor die achterhoekers enzo
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:22:43 #212
279824 Mansjester
City>United
pi_138174793
Deze papzak heeft de biscuitjes en noten al klaar staan :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:23:16 #213
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_138174821
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef imikethat het volgende:
Rijdende Rechter in Zeeland _O_
Eindelijk geen ondertiteling meer nodig, voor die achterhoekers enzo
Zelf als het bij mij uit de buurt kwam, had ik soms ondertiteling nodig :P
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:23:22 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_138174825
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
Deze papzak heeft de biscuitjes en noten al klaar staan :)
Goed dat je het zelf al even zegt ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 maart 2014 @ 22:24:33 #215
39237 crew  H_T
2733
pi_138174901
We gaan los :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:24:54 #216
9859 crew  Karina
Woman
pi_138174919
Uh wattes :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 maart 2014 @ 22:25:01 #217
39237 crew  H_T
2733
pi_138174926
Meester Visser vraagt nu al om ondertiteling :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_138174940
Niet te verstaan inderdaad.
pi_138174946
Lossss
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:25:30 #221
62964 Little_Acorn
You would know
pi_138174959
Potentieel mooie afl.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 22:25:50 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138174985
Ziet er wel mooi uit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:25:54 #223
2651 svann
night-hawk
pi_138174990
Weer een bejaardenfittie.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_138174992
Ik verdenk Mr. V. ervan FOK! te kijken met z'n ondertiteling.
pi_138174994
die zijn nog van ver voor de watersnood
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:03 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_138174998
Ja hoor, we hebben ondertitels :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:04 #227
62964 Little_Acorn
You would know
pi_138174999
Claustrofobische tuin
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:16 #228
279824 Mansjester
City>United
pi_138175011
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziet er wel mooi uit.
Je ziet er zelf wel mooi uit :@
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:33 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_138175029
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:42 #230
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_138175038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:25 schreef svann het volgende:
Weer een bejaardenfittie.
Die kunnen zich soms over sommige dingen druk maken
pi_138175043
Wat een hoop gezegdes in vijf minuten.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:51 #232
9859 crew  Karina
Woman
pi_138175047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je ziet er zelf wel mooi uit :@
Hommo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138175049
Schieten met een kanon op een mug _O_
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:54 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138175051
Een centimeter?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:26:57 #235
14505 OProg
A Life in Music
pi_138175056
Ondertiteling is best handig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_138175059
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Dan vraag je om problemen. Oh wacht daar zal het vast over gaan.
pi_138175063
Goede afwerking van die muur.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_138175065
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Je bent zelf een achteringang.
pi_138175068
"aanbouw op het dakterras bouwen" vind ik toch wel een overdrijving.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 25 maart 2014 @ 22:27:11 #240
39237 crew  H_T
2733
pi_138175072
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:

[..]

Die kunnen zich soms over sommige dingen druk maken
Daar hebben ze ook tijd genoeg voor
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:27:19 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_138175076
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je bent zelf een achteringang.
:') godverdomme.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:27:37 #242
9859 crew  Karina
Woman
pi_138175096
Het ziet er een beetje vreemd uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:27:41 #243
123170 alors
zlata1234
pi_138175104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Goede afwerking van die muur.
:') idd _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_138175109
Flopshow
pi_138175122
Ben uk
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  Redactie Sport dinsdag 25 maart 2014 @ 22:28:01 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138175133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je bent zelf een achteringang.
Ik hoop dat iedereen wijselijk zijn mond houdt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:28:03 #247
279824 Mansjester
City>United
pi_138175136
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
Het ziet er een beetje vreemd uit.
Je ziet er zelf een beetje vreemd uit

Oke nu hou ik op :')
pi_138175148
Poetin _O-
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  Moderator dinsdag 25 maart 2014 @ 22:28:20 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_138175157
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je ziet er zelf een beetje vreemd uit

Oke nu hou ik op :')
Ja ik wist dat die zou komen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138175167
Lekker op de klompen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')