Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder kleinquote:Mr. Frank Visser reist naar Zeeland. Meer dan veertig jaar wonen de familie Bijnagte en de familie Beeke naast elkaar. Het zijn nooit goede buren geweest. Leven en laten leven is hun motto, maar als meneer Beeke zonder te vragen zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt, is het genoeg. Meneer Beeke beweert: 'Jullie dakterras en muur staan op mijn grond. Dus ik mag gewoon bouwen'. Meester Visser reist samen met het Kadaster af naar het o z'o rustige Zeeland.
Zeelandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Straks:
[..]
Ik hoop dat er herders bij betrokken zijn die daar gaan kamperen, maar die kans lijkt me bijzonder klein
Welke pot?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef alors het volgende:
Ik sta op standby, nog even voetbal afkijken.
He wat? Dan heb je toch een gaatje in je hoofd als je dat doet.quote:zijn aanbouw boven op het dakterras van de buren bouwt
Zelf als het bij mij uit de buurt kwam, had ik soms ondertiteling nodigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:21 schreef imikethat het volgende:
Rijdende Rechter in Zeeland![]()
Eindelijk geen ondertiteling meer nodig, voor die achterhoekers enzo
Goed dat je het zelf al even zegtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Mansjester het volgende:
Deze papzak heeft de biscuitjes en noten al klaar staan
Dan vraag je om problemen. Oh wacht daar zal het vast over gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Je bent zelf een achteringang.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Altijd van die rare 'achteringangen' bij die huizen. Van die smalle steegjes.
Daar hebben ze ook tijd genoeg voorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die kunnen zich soms over sommige dingen druk maken
Ik hoop dat iedereen wijselijk zijn mond houdt.quote:
Ja ik wist dat die zou komenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je ziet er zelf een beetje vreemd uit
Oke nu hou ik op
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit zal marcodej niet leuk vinden.
Hij is alwetend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert.
en spreek wat waar isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, iets als eet wat klaar is, wat gaar is?
Mooiste van het Zeeuws is dat, heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:30 schreef Palomar het volgende:
wat een taaltje ook, alle 'G's' uitspreken als H
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |