SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best gegroeid sinds de laatste keer dat je het zag. En nog groeiende.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodig
Het spijt me voor je.quote:
Jaar, drie maanden, vijftien dagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik wacht. Neem je nu je wraak?jaar lang?
omigado echt?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet sturen, KB, Stimorol- is kloon van amenth.
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.quote:
mag ik je wel toevoegen op facebook ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
En ik jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
Wie ben jij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Np.
Maar doelde op donkere mannen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.
Heb je die van jouw gesloten dan?quote:
Ik vind dat rode niet mooi. Zou andere kleur moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250
Wat vind je er van? Als je antwoord mij bevalt stuur ik je foto.
Gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hmmhmhmmm. Okok goed antwoord! Nu kan ik rustig slapen. Kusjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat rode niet mooi. Zou andere kleur moeten zijn.
MAAR alles wat uit liefde is gekocht is mooi.
Wie is iedereen. Alleen ik zeur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zit iedereen zo aan te dringen op foto's? Kom gewoon naar de meet die ooit (hopelijk) gaat komen en gij zult zien.
No. My first is zeurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know, your middle name is zeur.Maar ook in voorgaande topiques, bedoelde ik.
pics van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zit iedereen zo aan te dringen op foto's? Kom gewoon naar de meet die ooit (hopelijk) gaat komen en gij zult zien.
Look what chu did to mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
red whine and ambiann you're talking shit againn it's heartbreakk hotell
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
De knapste van de mannen hier is TM. En daarna zarGon. PWF komt op een goede derde plaats.
Als het maar in een gouden bed isquote:
woah!quote:
Woaaaah!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.
Wuh?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
De knapste van de mannen hier is TM. En daarna zarGon. PWF komt op een goede derde plaats.
Niet mij noemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.
Ik werd vandaag mooi genoemd door:quote:
gouden bed battlequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als het maar in een gouden bed is
Moet vandaag de hele dag programmeren, challenge?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gouden bed battle
2011-2075
who will live and who will sleep ?!
Maar je bent ook pwetty. Niet zoals mij ofcourse maar aardig in de buurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik werd vandaag mooi genoemd door:
- een kameraad die homo is.
- één van mijn beste vrienden
- en jullie
It's scary.
quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"ja, maar...jij bent echt mooi!"
Maar iedereen weet dat uiteindelijk de billen van weiss 't beste is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"ja, maar...jij bent echt mooi!"
Ik had het over de titel van knapste. Dat is onwederlegbaar PWF (no homo). Jij en de rest van de mannen staan uiteraard op een mooie tweede plaats.quote:
Bescheiden blijven. Chicks love humility, wilde ik zeggen, maar ik weet niet of dat wel waar is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- en jullie
It's scary.
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Als jullie PWF nou eens 24/7 aandacht geven, dan kan ik eens genieten van mijn leventje zonder lastig gevallen te worden door hem.
Chocoladequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had het over de titel van knapste. Dat is onwederlegbaar PWF (no homo). Jij en de rest van de mannen staan uiteraard op een mooie tweede plaats.
[..]
Bescheiden blijven. Chicks love humility, wilde ik zeggen, maar ik weet niet of dat wel waar is.
Jij blijft altijd "The special one" voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Als jullie PWF nou eens 24/7 aandacht geven, dan kan ik eens genieten van mijn leventje zonder lastig gevallen te worden door hem.
We doen gewoon aan "role playing", hij is big bad wulfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.
niksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.
Mijn stem gaat naar Jfm, omdat ze tegen een duwtje of twee kanquote:
je noemt haar fors?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Jfm, omdat ze tegen een duwtje of twee kan
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij blijft altijd "The special one" voor mij
Zeg al niks meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wats dat met grote mond van jou man
Mooi en speelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Wuahahaha, ik kom jou spankenquote:
gewoon wat gehoorzamer voldoet.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mooi en speels
en hoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je speelt met vuur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wuahahaha, ik kom jou spanken
Maakt niet uit, even woolo (AOE) en alles is van jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon wat gehoorzamer voldoet.
[..]
en hoe!
Als je maar geen haar op je billen hebt. Dat gaat stinkenquote:
Ga spelen TS.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon wat gehoorzamer voldoet.
[..]
en hoe!
Ik heb gisteren HD variant geinstalleerd, had het gemist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, even woolo (AOE) en alles is van jou
Hehehe, heldquote:
Je bent een grotere zina dan de meeste vrouwen hier. Eigenlijk moet jij je ook bedekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- en jullie
It's scary.
Daarom laat ik mijn baard staanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent een grotere zina dan de meeste vrouwen hier. Eigenlijk moet jij je ook bedekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn baard staan
Baard is aantrekkelijker PWF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Baard is aantrekkelijker PWF.
Keep chasing the dream, boy!quote:
Wasda?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nu
Iemand uit een seriequote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet 'm tot die lengte laten groeien.
Oh ik deed even google; die gozer waarvan alle vrouwen gek zijn.quote:
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik deed even google; die gozer waarvan alle vrouwen gek zijn.
Uithuwelijking jonguh. Ik krijg ook constant neem-een-vriendin verhalen te horenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.
Waar gaat dit heen?!!?!!?!?!?
Hij wilde weten of je net zo een womanizer als hem zou worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.
Waar gaat dit heen?!!?!!?!?!?
Hehehe, hij heeft het wel goed voor elkaar inderdaad !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij wilde weten of je net zo een womanizer als hem zou worden.
Medelijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Uithuwelijking jonguh. Ik krijg ook constant neem-een-vriendin verhalen te horen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Dit is wel een goeie lengte trouwens...Mag iets korter, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet 'm tot die lengte laten groeien.
Of dat komt door zijn korte haar
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Je weet nu in ieder geval dat je mooi bent en geen problemen zult hebben met meisjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, hij heeft het wel goed voor elkaar inderdaad !
Maar ik zeg al een tijdje dat mijn laptop mijn vriendin is.
Hehehe, hihihi. mijn dag is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet nu in ieder geval dat je mooi bent en geen problemen zult hebben met meisjes.
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijkquote:
Awwwwwwuuuuuuh (wulf)quote:
What about girls?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijk
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, hihihi. mijn dag is weer helemaal goed
Picsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.
Je kunt je toch wel voorstellen dat bepaalde (fysieke) eigenschappen bij een man doorgaans als mannelijk en derhalve aantrekkelijk worden gezien? Hier hoef je niet homo voor te zijn uiteraard. Hetzelfde geldt natuurlijk voor vrouwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijk
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit roept bijna de vraag voor een verkiezing op idd
Ja, maar ook weer niet. Het verklaart niet waarom dan baardloze mannen knapper gevonden worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel voorstellen dat bepaalde (fysieke) eigenschappen bij een man doorgaans als mannelijk en derhalve aantrekkelijk worden gezien?
Ssssht!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.
Mijn toekomst over twee jaar?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.
Waar iedereen een winnaar is..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit roept bijna de vraag voor een verkiezing op idd
Ik denk niet dat hij het zou waarderen.quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het zou waarderen.
Ik moest even kijken wie TS isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.
Tastyshot.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wie TS is![]()
Gr grquote:
Maak je geen zorgen. We huwelijken je dan wel uit via Fok.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn toekomst over twee jaar?
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. We huwelijken je dan wel uit via Fok.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een wens had, wat zou het dan zijn?
"wereldvrede en einde aan honger"
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet. Het verklaart niet waarom dan baardloze mannen knapper gevonden worden.
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe beoordelen jullie als man, of een andere man knap is?
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.
Zag laatst een artikel over symmetrische gezichten. Waren totaal niet mooi en erg onnatuurlijk. Niemand heeft een symmetrisch gezicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.
Naam?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijk
Sommige mannen gaan aan hun mannelijkheid twijfelen wanneer ze het hierover hebben, heb ik het idee. Zelfs de sahaba prezen de knapheid van de Profeet (s.a.w.) of andere sahaba. Zo scheen Uthman ibn Affan (r.a.) ook een knappe man geweest te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijk
Ja, weet ik; ik herhaalde de over het algemeen genoemde dingen. Het is vaak ook moeilijk uitleggen, denk ik. Wanneer je het ziet, weet je het vaak wel. Meer op gevoel en het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zag laatst een artikel over symmetrische gezichten. Waren totaal niet mooi en erg onnatuurlijk. Niemand heeft een symmetrisch gezicht.
Ik heb het nu gelezen! Veel plezier met je pull-up bar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
Be right back,
Even mijn zus informeren dat ik mooi ben.
Bedankt, mag jij ook uit proberen idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het nu gelezen! Veel plezier met je pull-up bar.
Mijn pa heeft er een uur aan gewerkt ja! Heb een beetje meer vertrouwen wil je!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Je ziet ze in failfilmpjes daarmee vaak ook naar beneden donderen. Hopelijk zien wie PWF niet terug in een van die filmpjes. Tenzij Julis natuurlijk stiekem gaat filmen.
Nee, als de stang van goede kwaliteit is en stevig bevestigd is, is er geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er een uur aan gewerkt ja! Heb een beetje meer vertrouwen wil je!
Of noem je mij dik?
*bird sound*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef Julis het volgende:
Achja, hij heeft toch genoeg failfilmpjes van mij.
What, I don't even?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, als de stang van goede kwaliteit is en stevig bevestigd is, is er geen probleem natuurlijk.
Moest hier wel om lachen...
http://www.tubechop.com/watch/2266990
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
*Hoelahoep tegen mijn gezicht*
*Negerzoen op mijn gezicht drukken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Niet zoals de japanners doen. a.u.b.
Is goed, is goed,
Ik ga tukken, Rustig aan schatjes
A friend in need's a friend indeedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn tattoo is een zin uit een nummer van Placebo.
Geen optie voor loonslaven helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Komen jullie?
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
A friend in need's a friend indeed
Is dat hem?
Placebo FTW
Dat is bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Komen jullie?
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Hahahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ugh.. Ik dacht maandag.
.
Ik haat de kalender hier.
[ afbeelding ]
Misschien. Moet nog kijken of het uitkomt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha
Dus... Kom je zondag naar Utrecht?
Ik vind dat xmini ook weer een keer moet langskomen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien. Moet nog kijken of het uitkomt.
Nog meer interesse uit dit topic (behalve jou dus)?
die billemansquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat xmini ook weer een keer moet langskomen.
Origineel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voortaan beantwoord ik de vragen van toeristen en expats ook in het Nederlands.
De Fransen waren jou voor!quote:
Inderdaadquote:
Een soortgelijke reactie op die poster zwerft al zo'n week rond in social media. Lijkt me sterk dat het je niet is opgevallen.quote:
Nope. Ik heb die poster ergens vorige week gezien en dat was mijn eerste reactie daarop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een soortgelijke reactie op die poster zwerft al zo'n week rond in social media. Lijkt me sterk dat het je niet is opgevallen.
En ik zit hier gewoon opgesloten in een kantoorruimte met tientallen mannen en twee vrouwen... Oh, dankzij de zonwering zie ik ook niks van de zon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
Man ik krijg letterlijk vlinders in mijn buik van dit weer en de vogels. Groetjes uit mijn tuin.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba."Whatever I was looking for was always you."Rumi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)uisblijver_en_m.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?
10:39
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?
Hijs niet lelijk hoor. :3quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet ik. Vandaar die reactie.
Ja. dit dusquote:
Lijkt op Arcadiaquote:
Ik vind hem knap. Heeft een nour die straalt van zijn gezichtquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
Shots has been fired. Ik ga trainen, chow!
Gelovig, uitstraling, kaaklijn, baard, mannelijk. Totally mijn ding.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja. dit dus
Noem iets aantrekkelijks aan hem.
Hhh, helemaal niet.quote:
Nour? Je kan juist aan zijn gezicht zien dat het een afstammeling is van yezid. Bah.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vind hem knap. Heeft een nour die straalt van zijn gezicht
Waar baseer je dat gelovig op? Voor hetzelfde geldt is het een zwerver dat terug in Marokko is gaan wonen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelovig, uitstraling, kaaklijn, baard, mannelijk. Totally mijn ding.
[..]
Hhh, helemaal niet.
Heb dat filmpje gekeken, gelovig kan ik niet helemaal beoordelen en van niemand kun je da helemaal inschatten buitenkant zegt niet alles. Maar zo de eerste indruk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Waar baseer je dat gelovig op? Voor hetzelfde geld is het een zwerver dat terug in Marokko is gaan wonen.
Deze dis... Ben ik nu afgewezen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Hhh, helemaal niet.
Terrorist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon leuk uit zien. Voor het zelfde geld is die jongen die jullie knap vinden een Zionist ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nour? Je kan juist aan zijn gezicht zien dat het een afstammeling is van yezid. Bah.
Eh? Vind je hem lelijk omdat hij tegen het regime van Assad vecht of omdat hij gewoon niet knap is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nour? Je kan juist aan zijn gezicht zien dat het een afstammeling is van yezid. Bah.
Wat heeft wat hij doet te maken met dat ik hem knap vind. hhhquote:
Ja maar ik zei alleen iets over zijn uiterlijk.Zionist of niet, who cares.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon leuk uit zien. Voor het zelfde geld is die jongen die jullie knap vinden een Zionist ofzo.
Afgezien van dat is hij gewoon fucking lelijk, sorry.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Vind je hem lelijk omdat hij tegen het regime van Assad vecht of omdat hij gewoon niet knap is?
Had het ook tegen Isetmyfriendsonfire. Ik had het ook gewoon over zijn uiterlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar ik zei alleen iets over zijn uiterlijk.Zionist of niet, who cares.
Kquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Afgezien van dat is hij gewoon fucking lelijk, sorry.
Oh pardon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Had het ook tegen Isetmyfriendsonfire. Ik had het ook gewoon over zijn uiterlijk
Gelukkig val jij op meisjes, denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh pardon.
Ieder zijn smaak. Vond mijn plaatje echt een enorm knappe gozer. Mashallah jwz.
Oh sorry vergeten te reageren hhhhhhh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:
Check Crip mijn vraag ontwijken.
So heartbroke
Much Crip
Very cry
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gelukkig val jij op meisjes, denk ik?Jup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees maar lekker benieuwd dan
mijn broertje was tijdje geleden daar heel erg mee bezig, met de yezidquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh sorry vergeten te reageren hhhhhhh.
Waarvoor zou ik je voor kunnen afwijzen?
Iemand zei tegen mij vandaag dat ik echt goed ben in dom doen. Diegene had gelijk.quote:
Je hebt gelijk, heb het veranderdquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Jij draagt helemaal geen broeken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nope, heb al bijna een jaar geen broek aangehad. Behalve thuis pyjama/joggings broeken. Hhhh
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]Wat vind je van hem, zG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Je bent sjiiet. Je weet toch wie dat wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn broertje was tijdje geleden daar heel erg mee bezig, met de yezidof bedoel jij iets anders dan ik hmm.. so much twijfel
Vond hem ook leuker mét.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met kleding leuker dan zonder..
Hij is met een reden model, hm..
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Iig Arabische uiterlijk.
Maar het is vooral uitstraling wat het doet bij mij.
Papa went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?
of Anti/Cabo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Papa went er vanzelf wel aan
Als het maar geen Nederlander/Duitser/Spanjaard ofzo is.
*kuch*quote:
Welke?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch Arabisch ziet hij er niet uit, Stimo. Had van alles kunnen zijn.
Ik bedoelde juist de tweede hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?Die tweede is voor mij typisch Arabisch. Bij de eerste zou ik kunnen twijfelen idd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de tweede haha
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haatquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh. Vallah bana gore Arabisch. En Arabisch is voor mij eigk gewoon bijna het hele Midden-Oosten he
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haat
omg omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
JE BNT ZELF HAAATquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen een halve dag werken en daarna weekend!morgen dag vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
vrijdag hele dag naar school![]()
dan weekend![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.
[..]
JE BNT ZELF HAAAT
Gaaaa. Vond er juist niets aan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
Jfm voor jou.
Sopze.
https://www.facebook.com/(...)10240&type=2&theater
Wat vind jij lekker dan? Iraanse mannen zijn vaak echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaaaa. Vond er juist niets aan.
"Lekker"quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat vind jij lekker dan? Iraanse mannen zijn vaak echt![]()
Kleine iele putters
wowquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Als een lieverd echt lacht maakt dat mij
voelen. Dus sorry heuurrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Staattaal jwt. Krijg je als je met jongeren omgaat.
wtf zeg. Als je hem niks vindt..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah ok....
(kan er niets beter van maken)
En ben je al begonnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb hem gedownload. Ik ga er zo aan beginnen.
Op de eerste foto ziet hij wel veel minder ghey uit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een andere foto? Dat haar is echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wtf zeg. Als je hem niks vindt..Ik kon verder niks vinden, kon niet echt op iemand komen ofzo.
mooi ja..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je een andere foto? Dat haar is echt
O my God.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet nie waarom maar vind deze gif echt iets voor jou.
[ afbeelding ]
Ik gebruik meestal foliequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet nie waarom maar vind deze gif echt iets voor jou.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: CripOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |