Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Iig Arabische uiterlijk.
Maar het is vooral uitstraling wat het doet bij mij.
Papa went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?
of Anti/Cabo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Papa went er vanzelf wel aan
Als het maar geen Nederlander/Duitser/Spanjaard ofzo is.
*kuch*quote:
Welke?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch Arabisch ziet hij er niet uit, Stimo. Had van alles kunnen zijn.
Ik bedoelde juist de tweede hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?Die tweede is voor mij typisch Arabisch. Bij de eerste zou ik kunnen twijfelen idd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de tweede haha
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haatquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh. Vallah bana gore Arabisch. En Arabisch is voor mij eigk gewoon bijna het hele Midden-Oosten he
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haat
omg omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JE BNT ZELF HAAATquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
Morgen een halve dag werken en daarna weekend!morgen dag vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboek
vrijdag hele dag naar school![]()
dan weekend![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.
[..]
JE BNT ZELF HAAAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |