Je bent sjiiet. Je weet toch wie dat wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn broertje was tijdje geleden daar heel erg mee bezig, met de yezidof bedoel jij iets anders dan ik hmm.. so much twijfel
Vond hem ook leuker mét.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met kleding leuker dan zonder..
Hij is met een reden model, hm..
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Iig Arabische uiterlijk.
Maar het is vooral uitstraling wat het doet bij mij.
Papa went er vanzelf wel aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je zou niet onterfd worden als je met een niet-Turk zou komen?
of Anti/Cabo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Papa went er vanzelf wel aan
Als het maar geen Nederlander/Duitser/Spanjaard ofzo is.
*kuch*quote:
Welke?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zo typisch Arabisch ziet hij er niet uit, Stimo. Had van alles kunnen zijn.
Ik bedoelde juist de tweede hahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Welke?Die tweede is voor mij typisch Arabisch. Bij de eerste zou ik kunnen twijfelen idd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist de tweede haha
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haatquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Oh. Vallah bana gore Arabisch. En Arabisch is voor mij eigk gewoon bijna het hele Midden-Oosten he
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wollleh TR gedaan; aanzetten tot haat
omg omgquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallooo is menselijk toch, als je ECHT ECHT lacht zie je er gewoon uit als een halve gare! joh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Stimorol- het volgende:
Check t verschil.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JE BNT ZELF HAAATquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
MIDDEN OOSTEN IS GEWOON EEN AL HAAT JA!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |