Terrorist.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelovig, uitstraling, kaaklijn, baard, mannelijk. Totally mijn ding.
Ik vind hem gewoon leuk uit zien. Voor het zelfde geld is die jongen die jullie knap vinden een Zionist ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nour? Je kan juist aan zijn gezicht zien dat het een afstammeling is van yezid. Bah.
Eh? Vind je hem lelijk omdat hij tegen het regime van Assad vecht of omdat hij gewoon niet knap is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nour? Je kan juist aan zijn gezicht zien dat het een afstammeling is van yezid. Bah.
Wat heeft wat hij doet te maken met dat ik hem knap vind. hhhquote:
Ja maar ik zei alleen iets over zijn uiterlijk.Zionist of niet, who cares.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon leuk uit zien. Voor het zelfde geld is die jongen die jullie knap vinden een Zionist ofzo.
Afgezien van dat is hij gewoon fucking lelijk, sorry.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Vind je hem lelijk omdat hij tegen het regime van Assad vecht of omdat hij gewoon niet knap is?
Had het ook tegen Isetmyfriendsonfire. Ik had het ook gewoon over zijn uiterlijkquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar ik zei alleen iets over zijn uiterlijk.Zionist of niet, who cares.
Kquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Afgezien van dat is hij gewoon fucking lelijk, sorry.
Oh pardon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Had het ook tegen Isetmyfriendsonfire. Ik had het ook gewoon over zijn uiterlijk
Gelukkig val jij op meisjes, denk ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh pardon.
Ieder zijn smaak. Vond mijn plaatje echt een enorm knappe gozer. Mashallah jwz.
Oh sorry vergeten te reageren hhhhhhh.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Arcadia het volgende:
Check Crip mijn vraag ontwijken.
So heartbroke
Much Crip
Very cry
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gelukkig val jij op meisjes, denk ik?Jup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees maar lekker benieuwd dan
mijn broertje was tijdje geleden daar heel erg mee bezig, met de yezidquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh sorry vergeten te reageren hhhhhhh.
Waarvoor zou ik je voor kunnen afwijzen?
Iemand zei tegen mij vandaag dat ik echt goed ben in dom doen. Diegene had gelijk.quote:
Je hebt gelijk, heb het veranderdquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Jij draagt helemaal geen broeken
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Nope, heb al bijna een jaar geen broek aangehad. Behalve thuis pyjama/joggings broeken. Hhhh
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]Wat vind je van hem, zG?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |