Mijn pa heeft er een uur aan gewerkt ja! Heb een beetje meer vertrouwen wil je!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Je ziet ze in failfilmpjes daarmee vaak ook naar beneden donderen. Hopelijk zien wie PWF niet terug in een van die filmpjes. Tenzij Julis natuurlijk stiekem gaat filmen.
Nee, als de stang van goede kwaliteit is en stevig bevestigd is, is er geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn pa heeft er een uur aan gewerkt ja! Heb een beetje meer vertrouwen wil je!
Of noem je mij dik?
*bird sound*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef Julis het volgende:
Achja, hij heeft toch genoeg failfilmpjes van mij.
What, I don't even?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, als de stang van goede kwaliteit is en stevig bevestigd is, is er geen probleem natuurlijk.
Moest hier wel om lachen...
http://www.tubechop.com/watch/2266990
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:52 schreef Julis het volgende:
[..]![]()
*Hoelahoep tegen mijn gezicht*
*Negerzoen op mijn gezicht drukken*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Niet zoals de japanners doen. a.u.b.
Is goed, is goed,
Ik ga tukken, Rustig aan schatjes
A friend in need's a friend indeedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn tattoo is een zin uit een nummer van Placebo.
Geen optie voor loonslaven helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Komen jullie?
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
A friend in need's a friend indeed
Is dat hem?
Placebo FTW
Dat is bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Komen jullie?
GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Hahahahaquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ugh.. Ik dacht maandag.
.
Ik haat de kalender hier.
[ afbeelding ]
Misschien. Moet nog kijken of het uitkomt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha
Dus... Kom je zondag naar Utrecht?
Ik vind dat xmini ook weer een keer moet langskomen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien. Moet nog kijken of het uitkomt.
Nog meer interesse uit dit topic (behalve jou dus)?
die billemansquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dat xmini ook weer een keer moet langskomen.
Origineel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voortaan beantwoord ik de vragen van toeristen en expats ook in het Nederlands.
De Fransen waren jou voor!quote:
Inderdaadquote:
Een soortgelijke reactie op die poster zwerft al zo'n week rond in social media. Lijkt me sterk dat het je niet is opgevallen.quote:
Nope. Ik heb die poster ergens vorige week gezien en dat was mijn eerste reactie daarop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een soortgelijke reactie op die poster zwerft al zo'n week rond in social media. Lijkt me sterk dat het je niet is opgevallen.
En ik zit hier gewoon opgesloten in een kantoorruimte met tientallen mannen en twee vrouwen... Oh, dankzij de zonwering zie ik ook niks van de zon.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef Bortecinem het volgende:
Man ik krijg letterlijk vlinders in mijn buik van dit weer en de vogels. Groetjes uit mijn tuin.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba."Whatever I was looking for was always you."Rumi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zonder de neusring, hubbahubba.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)uisblijver_en_m.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?
10:39
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dit echt zijn?
Hijs niet lelijk hoor. :3quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet ik. Vandaar die reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |