Uithuwelijking jonguh. Ik krijg ook constant neem-een-vriendin verhalen te horenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.
Waar gaat dit heen?!!?!!?!?!?
Hij wilde weten of je net zo een womanizer als hem zou worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.
Waar gaat dit heen?!!?!!?!?!?
Hehehe, hij heeft het wel goed voor elkaar inderdaad !quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij wilde weten of je net zo een womanizer als hem zou worden.
Medelijdenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Uithuwelijking jonguh. Ik krijg ook constant neem-een-vriendin verhalen te horen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]![]()
Dit is wel een goeie lengte trouwens...Mag iets korter, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet 'm tot die lengte laten groeien.
Of dat komt door zijn korte haar
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Je weet nu in ieder geval dat je mooi bent en geen problemen zult hebben met meisjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, hij heeft het wel goed voor elkaar inderdaad !
Maar ik zeg al een tijdje dat mijn laptop mijn vriendin is.
Hehehe, hihihi. mijn dag is weer helemaal goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je weet nu in ieder geval dat je mooi bent en geen problemen zult hebben met meisjes.
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijkquote:
Awwwwwwuuuuuuh (wulf)quote:
What about girls?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijk
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehehe, hihihi. mijn dag is weer helemaal goed
Picsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.
Je kunt je toch wel voorstellen dat bepaalde (fysieke) eigenschappen bij een man doorgaans als mannelijk en derhalve aantrekkelijk worden gezien? Hier hoef je niet homo voor te zijn uiteraard. Hetzelfde geldt natuurlijk voor vrouwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen knappe mannen herkennen. Ik vind dat altijd zo moeilijk
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit roept bijna de vraag voor een verkiezing op idd
Ja, maar ook weer niet. Het verklaart niet waarom dan baardloze mannen knapper gevonden worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel voorstellen dat bepaalde (fysieke) eigenschappen bij een man doorgaans als mannelijk en derhalve aantrekkelijk worden gezien?
Ssssht!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.
Mijn toekomst over twee jaar?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ken een knappe (en slimme) Nederlandse jongen, maar sociaal incompetent als de fuck. Hij is nu 22 en heeft nog steeds geen relatie gehad.
Waar iedereen een winnaar is..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit roept bijna de vraag voor een verkiezing op idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |