Ik denk niet dat hij het zou waarderen.quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het zou waarderen.
Ik moest even kijken wie TS isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent de knapste hoor TS. no doubt.
Tastyshot.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wie TS is![]()
Gr grquote:
Maak je geen zorgen. We huwelijken je dan wel uit via Fok.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn toekomst over twee jaar?
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. We huwelijken je dan wel uit via Fok.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij een wens had, wat zou het dan zijn?
"wereldvrede en einde aan honger"
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet. Het verklaart niet waarom dan baardloze mannen knapper gevonden worden.
Gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe beoordelen jullie als man, of een andere man knap is?
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.
Zag laatst een artikel over symmetrische gezichten. Waren totaal niet mooi en erg onnatuurlijk. Niemand heeft een symmetrisch gezicht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Dat zou je de vrouwen moeten vragen. Maar symmetrisch gezicht, scherpe blik, goed verzorgd figuur? Etc.
Naam?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijk
Sommige mannen gaan aan hun mannelijkheid twijfelen wanneer ze het hierover hebben, heb ik het idee. Zelfs de sahaba prezen de knapheid van de Profeet (s.a.w.) of andere sahaba. Zo scheen Uthman ibn Affan (r.a.) ook een knappe man geweest te zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:13 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zelfs een bekende Arabische homodichter uit de middeleeuwen vond baarden onaantrekkelijk
Ja, weet ik; ik herhaalde de over het algemeen genoemde dingen. Het is vaak ook moeilijk uitleggen, denk ik. Wanneer je het ziet, weet je het vaak wel. Meer op gevoel en het totaalplaatje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zag laatst een artikel over symmetrische gezichten. Waren totaal niet mooi en erg onnatuurlijk. Niemand heeft een symmetrisch gezicht.
Ik heb het nu gelezen! Veel plezier met je pull-up bar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:44 schreef PlayingWithFire het volgende:
Be right back,
Even mijn zus informeren dat ik mooi ben.
Bedankt, mag jij ook uit proberen idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb het nu gelezen! Veel plezier met je pull-up bar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |