SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best gegroeid sinds de laatste keer dat je het zag. En nog groeiende.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodig
Het spijt me voor je.quote:
Jaar, drie maanden, vijftien dagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik wacht. Neem je nu je wraak?jaar lang?
omigado echt?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet sturen, KB, Stimorol- is kloon van amenth.
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.quote:
mag ik je wel toevoegen op facebook ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
En ik jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
Wie ben jij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Np.
Maar doelde op donkere mannen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.
Heb je die van jouw gesloten dan?quote:
Ik vind dat rode niet mooi. Zou andere kleur moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250
Wat vind je er van? Als je antwoord mij bevalt stuur ik je foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |