SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best gegroeid sinds de laatste keer dat je het zag. En nog groeiende.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodig
Het spijt me voor je.quote:
Jaar, drie maanden, vijftien dagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik wacht. Neem je nu je wraak?jaar lang?
omigado echt?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Niet sturen, KB, Stimorol- is kloon van amenth.
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.quote:
mag ik je wel toevoegen op facebook ?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet je eerst in real-life ontmoet hebben.
En ik jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
Wie ben jij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik je wel toevoegen op facebook ?
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Np.
Maar doelde op donkere mannen.
Nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geef je adres en ik kom morgen. Ik neem baklava mee.
Heb je die van jouw gesloten dan?quote:
Ik vind dat rode niet mooi. Zou andere kleur moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stimo ik wil dit shirt kopen http://www.bershka.com/we(...)2Bmet%2Bborstzak/250
Wat vind je er van? Als je antwoord mij bevalt stuur ik je foto.
Gewoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Hmmhmhmmm. Okok goed antwoord! Nu kan ik rustig slapen. Kusjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dat rode niet mooi. Zou andere kleur moeten zijn.
MAAR alles wat uit liefde is gekocht is mooi.
Wie is iedereen. Alleen ik zeur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zit iedereen zo aan te dringen op foto's? Kom gewoon naar de meet die ooit (hopelijk) gaat komen en gij zult zien.
No. My first is zeurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I know, your middle name is zeur.Maar ook in voorgaande topiques, bedoelde ik.
pics van jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom zit iedereen zo aan te dringen op foto's? Kom gewoon naar de meet die ooit (hopelijk) gaat komen en gij zult zien.
Look what chu did to mequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
red whine and ambiann you're talking shit againn it's heartbreakk hotell
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
De knapste van de mannen hier is TM. En daarna zarGon. PWF komt op een goede derde plaats.
Als het maar in een gouden bed isquote:
woah!quote:
Woaaaah!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.
Wuh?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
De knapste van de mannen hier is TM. En daarna zarGon. PWF komt op een goede derde plaats.
Niet mij noemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, nee! Bedankt voor het aanprijzen van een broeder, akhi, maar PWF is met vlag en wimpel meer geschikt voor die titel.
Ik werd vandaag mooi genoemd door:quote:
gouden bed battlequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Als het maar in een gouden bed is
Moet vandaag de hele dag programmeren, challenge?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gouden bed battle
2011-2075
who will live and who will sleep ?!
Maar je bent ook pwetty. Niet zoals mij ofcourse maar aardig in de buurtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik werd vandaag mooi genoemd door:
- een kameraad die homo is.
- één van mijn beste vrienden
- en jullie
It's scary.
quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"ja, maar...jij bent echt mooi!"
Maar iedereen weet dat uiteindelijk de billen van weiss 't beste is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"ja, maar...jij bent echt mooi!"
Ik had het over de titel van knapste. Dat is onwederlegbaar PWF (no homo). Jij en de rest van de mannen staan uiteraard op een mooie tweede plaats.quote:
Bescheiden blijven. Chicks love humility, wilde ik zeggen, maar ik weet niet of dat wel waar is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- en jullie
It's scary.
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Als jullie PWF nou eens 24/7 aandacht geven, dan kan ik eens genieten van mijn leventje zonder lastig gevallen te worden door hem.
Chocoladequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had het over de titel van knapste. Dat is onwederlegbaar PWF (no homo). Jij en de rest van de mannen staan uiteraard op een mooie tweede plaats.
[..]
Bescheiden blijven. Chicks love humility, wilde ik zeggen, maar ik weet niet of dat wel waar is.
Jij blijft altijd "The special one" voor mijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Als jullie PWF nou eens 24/7 aandacht geven, dan kan ik eens genieten van mijn leventje zonder lastig gevallen te worden door hem.
We doen gewoon aan "role playing", hij is big bad wulfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.
niksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je niks aardigs kan zeggen, zeg dan niks. Nu heb je de PWF love cirkel gebroken.
Mijn stem gaat naar Jfm, omdat ze tegen een duwtje of twee kanquote:
je noemt haar fors?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Jfm, omdat ze tegen een duwtje of twee kan
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij blijft altijd "The special one" voor mij
Zeg al niks meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wats dat met grote mond van jou man
Mooi en speelsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Wuahahaha, ik kom jou spankenquote:
gewoon wat gehoorzamer voldoet.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mooi en speels
en hoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je speelt met vuur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wuahahaha, ik kom jou spanken
Maakt niet uit, even woolo (AOE) en alles is van jouquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon wat gehoorzamer voldoet.
[..]
en hoe!
Als je maar geen haar op je billen hebt. Dat gaat stinkenquote:
Ga spelen TS.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon wat gehoorzamer voldoet.
[..]
en hoe!
Ik heb gisteren HD variant geinstalleerd, had het gemist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, even woolo (AOE) en alles is van jou
Hehehe, heldquote:
Je bent een grotere zina dan de meeste vrouwen hier. Eigenlijk moet jij je ook bedekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
- en jullie
It's scary.
Daarom laat ik mijn baard staanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent een grotere zina dan de meeste vrouwen hier. Eigenlijk moet jij je ook bedekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn baard staan
Baard is aantrekkelijker PWF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nuquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Baard is aantrekkelijker PWF.
Keep chasing the dream, boy!quote:
Wasda?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nu
Iemand uit een seriequote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn ouders noemen mij kurt seyt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet 'm tot die lengte laten groeien.
Oh ik deed even google; die gozer waarvan alle vrouwen gek zijn.quote:
Mijn vader vroeg mijn ma laatst of ik geen vriendin had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh ik deed even google; die gozer waarvan alle vrouwen gek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |