1 werkemailtje en de lapo gemist.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Toto69 het volgende:
OP updates nodig? Zeg het me en ik regel het
Kan je die hier even posten (kaartje en sighting) dan plaats ik ze er meteen inquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 werkemailtje en de lapo gemist.
Eh, die sighting bij het eilandje en de kaart uit het vorige topic wellicht?
Een link naar tonmod (of hoe heet die site), wat absoluut niet werkt hier?
Deze:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan je die hier even posten (kaartje en sighting) dan plaats ik ze er meteen insite staan erin
Als hij het van tevoren goed heeft onderzocht wie weet hoeveel je dan als piloot kan achterhalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In hoeverre zou je kunnen stellen dat een civiele piloot er weet van heeft hoe hij ongezien van koers kan veranderen? Dus alle relevante apparatuur uitschakelen? En kennis om gebieden met civiele/militaire radar dekking te ontwijken?
[..]
Het eerste wat je moet weten bij zelfmoord gevallen is dat mensen zover heen kunnen zijn dat iedere vorm van een logische gedachtegang weg kan zijn.
Hij kan nog zo gelukkig, geslaagd en weet ik veel wat lijken aan de buitenkant. Maar jij kan als buitenstaander niet zien wat er in zijn hoofd om gaat.
Reken maar dat er op het moment flink gespit wordt in de achtergronden van deze mannen, ieder vuiltje komt uiteindelijk wel boven drijven.
Op een gegeven moment vroeg de Vietnamese luchtverkeersleiding vliegtuigen om contact te maken. Volgens mij 30 minuten later lukte dat voor dat vliegtuig (of toen ze al 30 minuten vermist waren dat zou kunnen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vloog 30 minuten verder weg geloof ik en dat contact werd gemaakt rond de U-turn.
Heb jij of iemand anders een gedetailleerde timeline (op de seconde) van de gebeurtenissen:
00:41 - opstijgen KL
01:30 - kruishoogte (~11.000 m)
- moment van radarverlies
- moment van oppikken door de luchtvaartorganisaties dat het vliegtuig verdween
- moment van contact door andere vliegtuig
- moment van U-turn
02:40 -
- observatie bij eilandje Pulau Perak in Straat van Malakka (zie boven voor kaart) - 1000 meter lager? Lager dan wat? - zie artikel hierboven
Heb hem er in gezetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze:
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #6
Ja? Volgens mij was het een vliegtuig dat ongeveer op dezelfde route vloog maar dan 30 minuten verder? Het contact was "meteen". Maar interessant zou zijn om te zien hoeveel seconden er tussen het contact maken, het gemurmel en de U-turn zat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als hij het van tevoren goed heeft onderzocht wie weet hoeveel je dan als piloot kan achterhalen.
[..]
Op een gegeven moment vroeg de Vietnamese luchtverkeersleiding vliegtuigen om contact te maken. Volgens mij 30 minuten later lukte dat voor dat vliegtuig (of toen ze al 30 minuten vermist waren dat zou kunnen).
Mijn dank is groot!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef Razor21 het volgende:
https://twitter.com/IAmPhilChapman/status/443441249492934656
Reports suggest there was a disabled man travelling with a case of hunting knives aboard the missing #MalaysiaAirlines flight
Of gewoon ergens anders heen te vliegen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Laatst gezien bij Aircrash Investigation over een man die werd ontslagen, hetzelfde vliegtuig nam als zijn baas, tijdens de vlucht zijn baas en de cabincrew doodschot en toen het vliegtuig liet neerstorten, zo iets kan hier ook zijn gebeurd denk ik.. dat iemand in de cockpit kwam, met een vuurwapen eiste dat alles uitgezet zou worden, de koers veranderen om vervolgens beide piloten dood te schieten en het ding zelf te laten crashen.
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Zouden er nog meer militaire radarposten in dat gebied zijn?
Als het toestel niet meer gedetecteerd kan worden vanaf Palau Perak zou het theoretisch zelfs naar Afrika gevlogen kunnen zijn.
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef TLC het volgende:
Laatst gezien bij Aircrash Investigation over een man die werd ontslagen, hetzelfde vliegtuig nam als zijn baas, tijdens de vlucht zijn baas en de cabincrew doodschot en toen het vliegtuig liet neerstorten, zo iets kan hier ook zijn gebeurd denk ik.. dat iemand in de cockpit kwam, met een vuurwapen eiste dat alles uitgezet zou worden, de koers veranderen om vervolgens beide piloten dood te schieten en het ding zelf te laten crashen.
De zwakste schakeling in de beveiliging is de mens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?
Jij hebt gisteravond proefkonijnen gekeken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
De zwakste schakeling in de beveiliging is de mens.
Jupquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Jij hebt gisteravond proefkonijnen gekeken?
Idd. Prima voor in de OP.quote:
Hoe kan je anno 2014 een cockpit nog binnenkomen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe krijg je anno 2014 een vuurwapen mee het vliegtuig in?
En met alleen een Franse familie, een Amerikaanse man en een zooi chinezen/maleiers was die volgens de passagierslijst niet aan boord...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoe kan je anno 2014 een cockpit nog binnenkomen.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)in-cockpit-uit.dhtml
Tenzij je natuurlijk een blonde jonge vrouw bent![]()
.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]![]()
Hij zag zeker zo uit:
[ afbeelding ]
Wat een wrede manier zou dat zijn om neer te stortenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En met alleen een Franse familie, een Amerikaanse man en een zooi chinezen/maleiers was die volgens de passagierslijst niet aan boord...
"oh vandaag geen Australische/Europese/Amerikaanse blonde backpacksters aan boord"quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat een wrede manier zou dat zijn om neer te storten![]()
.
Ja, die discussie voerden we in de laatste pagina's van het vorige topic, zie daar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef TLC het volgende:
Het kan natuurlijk ook altijd een zelfmoordactie zijn waarbij je 238 man meesleurt de dood in
Klinkt logisch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"oh vandaag geen Australische/Europese/Amerikaanse blonde backpacksters aan boord"
"nou ja, dan maken we er maar een einde aan"
Hmmm...
Als dat zo is zou het een grote stunt zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:
Palau Perak - Somaliė is dichterbij dan Palau Perak - Peking.
Somaliers die een Aziatisch vliegtuig stelen en honderden zakenlieden ontvoeren?
of in de toekomst of in een parallel universumquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Misschien zijn ze wel door een tijdsrift gevlogen en zitten ze nu vast in het verleden.
Dan duiken de filmstudio's er meteen bovenop.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als dat zo is zou het een grote stunt zijn![]()
Waar ik ook nog aan zat te denken; stel nou dat er geen terroristen aan boord zijn maar dat de piloot onder druk van een dreiging een opdracht moet uitvoeren. Bijvoorbeeld terroristen die z'n familie hebben ontvoerd en dat hij vervolgens het vliegtuig ergens naartoe moet brengen als hij z'n familie nog wil terugzien.
/filmscript
Nouja ik denk dat dit wel heel erg onrealistisch is; dit wordt speculeren van het "9-11 is veroorzaakt door treinen" niveauquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan duiken de filmstudio's er meteen bovenop.
Uiteraard wel met een Amerikaans/Europees uitziend hoofdpersonage uiteindelijk.
Ja, dat zou je denken. Maar dat zou je ook denken van de 500 km tussen de Golf en het eilandje Palau Perak?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef DeParo het volgende:
Voor de Somalische kust liggen tal van schepen dan zouden die op hun militaire radar echt wel dat vliegtuig hebben voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef eight het volgende:
Alles samengevat hebben we dus met 2 mysteries te maken:
1. Waar is het vliegtuig gebleven?
2. Hoe kan een topic waar telkens dezelfde posts voorbij komen uitgroeien tot 7 delen?
Als het een Marokkaanse piloot was geweest, zaten we allang op topicdeel 1348.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef eight het volgende:
Alles samengevat hebben we dus met 2 mysteries te maken:
1. Waar is het vliegtuig gebleven?
2. Hoe kan een topic waar telkens dezelfde posts voorbij komen uitgroeien tot 7 delen?
In het geval van Somaliė toch wel iets meer denk ik gezien de gevoeligheid?!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken. Maar dat zou je ook denken van de 500 km tussen de Golf en het eilandje Palau Perak?
Door mensen die niet lezen wat er al gepost is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef eight het volgende:
Alles samengevat hebben we dus met 2 mysteries te maken:
2. Hoe kan een topic waar telkens dezelfde posts voorbij komen uitgroeien tot 7 delen?
Wees in ieder geval blij dat het een buitenlander is/was anders hadden we helemaal geen topic.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het een Marokkaanse piloot was geweest, zaten we allang op topicdeel 1348.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Wees in ieder geval blij dat het een buitenlander is/was anders hadden we helemaal geen topic.
Het schiereiland deel van Maleisiė is aardig dichtbevolkt. Zoiets moet al snel zijn opgevallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zoeken ze op zee? Is dat vliegtuig niet tegen een berg gevlogen op weg terug naar Kuala Lumpur toen ze lager gingen vliegen om ervoor te zorgen dat het vliegtuig niet verder uit elkaar zou breken?
Ik zou de bergruggen rond Thailand/Maleisiė goed bekijken.
Hij vloog op 10.000 meter. "Lager vliegen" om "niet uit elkaar te breken", lolwhut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zoeken ze op zee? Is dat vliegtuig niet tegen een berg gevlogen op weg terug naar Kuala Lumpur toen ze lager gingen vliegen om ervoor te zorgen dat het vliegtuig niet verder uit elkaar zou breken?
Ik zou de bergruggen rond Thailand/Maleisiė goed bekijken.
Als er decompressie optreedt is het logisch dat het vliegtuig lager gaat vliegen en een u-bocht maakt, het enige rare is dus nog steeds waarom ze geen contact hebben opgenomen, tenzij ze dachten dat dat contact met dat ene vliegtuig voldoende was maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij vloog op 10.000 meter. "Lager vliegen" om "niet uit elkaar te breken", lolwhut?
Lijkt me dat die satellieten die explosies in de lucht (en dus inslagen tegen bergen) kunnen traceren dat scenario al wel uitgesloten hebben.
Ok zo, ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als er decompressie optreedt is het logisch dat het vliegtuig lager gaat vliegen en een u-bocht maakt, .
Ik ken geen satellieten die aan het monitoren zijn of er vliegtuigen tegen bergen slaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me dat die satellieten die explosies in de lucht (en dus inslagen tegen bergen) kunnen traceren dat scenario al wel uitgesloten hebben.
Nee, er zijn er die explosies in de lucht monitoren. Zouden die toevallig de klap tegen de bergen gemist hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik ken geen satellieten die aan het monitoren zijn of er vliegtuigen tegen bergen slaan.
Ze zijn ook sinds gister begonnen met het zoeken op land.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zoeken ze op zee? Is dat vliegtuig niet tegen een berg gevlogen op weg terug naar Kuala Lumpur toen ze lager gingen vliegen om ervoor te zorgen dat het vliegtuig niet verder uit elkaar zou breken?
Ik zou de bergruggen rond Thailand/Maleisiė goed bekijken.
quote:One of the most eerie rumors came after a few relatives said they were able to call the cellphones of their loved ones or find them on a Chinese instant messenger service called QQ that indicated that their phones were still somehow online.
A migrant worker in the room said that several other workers from his company were on the plane, including his brother-in-law. Among them, the QQ accounts of three still showed that they were online, he said Sunday afternoon.
Komop man dit is al meermaals aan bod gekomen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn
[..]
Al 100x voorbij gekomen (en mogelijke logische verklaringen voor gekomen)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn
[..]
Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact van FR24-Somalie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:
Palau Perak - Somaliė is dichterbij dan Palau Perak - Peking.
Welke oceaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vliegtuig ligt gewoon op de bodem van de oceaan.
Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef OEM het volgende:
[..]
Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact-Somalie.
Geen idee. Iemand beweert dat ie Somalie kan bereiken. Kuala Lumpur-Beijing is 4500 km, maar Kuala Lumpur-Somalie via het laatste punt volgens flightradar24 is zo'n 6500+ km.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???
Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef Take2 het volgende:
Niet alle topics hwlemaal doorgelezen maar kan t niet zo simpel zijn dat alle/belangrijke electronica is uitgevallen?
Dat verklaart waarom er geen contact is gezocht, waarom ze terug wilden, en waarom hij.neer is gestort(als je gewend bent met alle technische snufjes te vliegen is zónder al je instrumenten ineens heel lastig).
Dat zou wellicht ook verklaren waarom dat andere vliegtuig contact op pikte(met de toren lukte niet, dus ze gaan van alles proberen?)
oké thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef eight het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).
Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik lees steeds dat het hoogstwaarschijnlijk geen terrorisme is omdat de
twee mensen, met illegale paspoorten, geen terroristen waren. Maar
dat zegt toch helemaal niets over de andere inzittenden?
Dus tenzij ik iets mis, is terrorisme toch gewoon nog een mogelijkheid?
Normaal gesproken zou zoiets toch worden opgeėist?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingen
Ja, maar de nieuwste rumoeren (die ik heb gehoord) zijn dat het:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou zoiets toch worden opgeėist?
waarom zoveel risico nemen als ze ook direct een aanslag kunnen plegen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Of dat het vliegtuig nooit neer was gestort en dat het binnenkort ergens een aanslag gaat plegen (moeten ze wel eerst tanken natuurlijk...)
1 aprilgrap xDquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:29 schreef QBay het volgende:
Ik denk dat het vliegtuig uberhaupt nooit is opgestegen en dat het allemaal 1 grote hoax is.
Zoals ik zei geloof ik er zelf weinig van, maar het ZOU eventueel kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Take2 het volgende:
[..]
waarom zoveel risico nemen als ze ook direct een aanslag kunnen plegen?
Er zat ruis op de lijn waarschijnlijk dat zei die piloot ook, het was niet zo zeer dat die ene piloot niet duidelijk sprak, maar de verbinding was niet goed en dat komt vaker voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.
De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.
Denk ik.
Ik heb die docu gezien van Air france vlucht. Daar deden ze ook niet aan oproepen. Ze wisten het blijkbaar zelf beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.
De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.
Denk ik.
Een technisch mankement lijkt me inderdaad ook vrij sterk, maar of het vliegtuig is opzettelijk neergestort, of neergestort omdat de kerosine op is geraakt, of ergens alsnog geland op wat voor manier dat dan ook gebeurd zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Marrije het volgende:
Mja, als je een uur lang van je koers afwijkt dan lijkt het mij dat je toch wel wat van je moet laten horen. Ik geloof niet dat een technisch mankement reden was voor geen contact.
Oh ik dacht dat ik gelezen had dat die copiloot mompelde, naast veel ruis, maar verkeerd begrepen dan.
Ik zou het eens bekijken. Piloten stijgen en landen. Verder doen ze geen zak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Marrije het volgende:
Mja, als je een uur lang van je koers afwijkt dan lijkt het mij dat je toch wel wat van je moet laten horen. Ik geloof niet dat een technisch mankement reden was voor geen contact.
Oh ik dacht dat ik gelezen had dat die copiloot mompelde, naast veel ruis, maar verkeerd begrepen dan.
Landen doen ze ook niet eens, gaat automatisch. Krantje lezen, stewardesje neuken, en wachten tot je aan de gate bent. Dat was het wel een beetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
Piloten stijgen en landen. Verder doen ze geen zak.
Nou zo ver gaat het nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:13 schreef OEM het volgende:
[..]
Landen doen ze ook niet eens, gaat automatisch. Krantje lezen, stewardesje neuken, en wachten tot je aan de gate bent. Dat was het wel een beetje.
Daarbij...als er technische problemen waren is het toch veel logischer om te landen op Khota Baru in plaats van met een gigantische ubocht om Maleisiė heen te vliegen. Alsof je van Schiphol wegvliegt richting Madrid, ter hoogte van Breda erachter komt dat je problemen hebt en vervolgens via Wenen - Kiev en Berlijn weer terugvliegt naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.
De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.
Denk ik.
nee was wat bnw stuff aan het lezen, die hebben wat theorieenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef truthortruth het volgende:
Is dat van die telefoons die overgingen al weerlegd?
Een heel klein stukje teruglezen:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:42 schreef truthortruth het volgende:
Is dat van die telefoons die overgingen al weerlegd?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Al 100x voorbij gekomen (en mogelijke logische verklaringen voor gekomen)
Ja misschien zitten ze op een onbewoond eiland.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Een technisch mankement lijkt me inderdaad ook vrij sterk, maar of het vliegtuig is opzettelijk neergestort, of neergestort omdat de kerosine op is geraakt, of ergens alsnog geland op wat voor manier dat dan ook gebeurd zou kunnen zijn.
Misschien dat iemand een stukje hierover heeft wat we in de OP kunnen plaatsen want het blijft steeds voorbijkomen.quote:
watvoor zin heeft het om daar naar te vragen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:09 schreef Kowloon het volgende:
Welke zin heeft het om oeverloos te speculeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |