Het schiereiland deel van Maleisië is aardig dichtbevolkt. Zoiets moet al snel zijn opgevallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zoeken ze op zee? Is dat vliegtuig niet tegen een berg gevlogen op weg terug naar Kuala Lumpur toen ze lager gingen vliegen om ervoor te zorgen dat het vliegtuig niet verder uit elkaar zou breken?
Ik zou de bergruggen rond Thailand/Maleisië goed bekijken.
Hij vloog op 10.000 meter. "Lager vliegen" om "niet uit elkaar te breken", lolwhut?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
Waarom zoeken ze op zee? Is dat vliegtuig niet tegen een berg gevlogen op weg terug naar Kuala Lumpur toen ze lager gingen vliegen om ervoor te zorgen dat het vliegtuig niet verder uit elkaar zou breken?
Als er decompressie optreedt is het logisch dat het vliegtuig lager gaat vliegen en een u-bocht maakt, het enige rare is dus nog steeds waarom ze geen contact hebben opgenomen, tenzij ze dachten dat dat contact met dat ene vliegtuig voldoende was maar dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij vloog op 10.000 meter. "Lager vliegen" om "niet uit elkaar te breken", lolwhut?
Lijkt me dat die satellieten die explosies in de lucht (en dus inslagen tegen bergen) kunnen traceren dat scenario al wel uitgesloten hebben.
Ok zo, ja, dat is logisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als er decompressie optreedt is het logisch dat het vliegtuig lager gaat vliegen en een u-bocht maakt, .
Ik ken geen satellieten die aan het monitoren zijn of er vliegtuigen tegen bergen slaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me dat die satellieten die explosies in de lucht (en dus inslagen tegen bergen) kunnen traceren dat scenario al wel uitgesloten hebben.
Nee, er zijn er die explosies in de lucht monitoren. Zouden die toevallig de klap tegen de bergen gemist hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik ken geen satellieten die aan het monitoren zijn of er vliegtuigen tegen bergen slaan.
Ze zijn ook sinds gister begonnen met het zoeken op land.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef SillyWalks het volgende:
quote:One of the most eerie rumors came after a few relatives said they were able to call the cellphones of their loved ones or find them on a Chinese instant messenger service called QQ that indicated that their phones were still somehow online.
A migrant worker in the room said that several other workers from his company were on the plane, including his brother-in-law. Among them, the QQ accounts of three still showed that they were online, he said Sunday afternoon.
Komop man dit is al meermaals aan bod gekomen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn
[..]
Al 100x voorbij gekomen (en mogelijke logische verklaringen voor gekomen)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn
[..]
Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact van FR24-Somalie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:
Palau Perak - Somalië is dichterbij dan Palau Perak - Peking.
Welke oceaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vliegtuig ligt gewoon op de bodem van de oceaan.
Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef OEM het volgende:
[..]
Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact-Somalie.
Geen idee. Iemand beweert dat ie Somalie kan bereiken. Kuala Lumpur-Beijing is 4500 km, maar Kuala Lumpur-Somalie via het laatste punt volgens flightradar24 is zo'n 6500+ km.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???
Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef Take2 het volgende:
Niet alle topics hwlemaal doorgelezen maar kan t niet zo simpel zijn dat alle/belangrijke electronica is uitgevallen?
Dat verklaart waarom er geen contact is gezocht, waarom ze terug wilden, en waarom hij.neer is gestort(als je gewend bent met alle technische snufjes te vliegen is zónder al je instrumenten ineens heel lastig).
Dat zou wellicht ook verklaren waarom dat andere vliegtuig contact op pikte(met de toren lukte niet, dus ze gaan van alles proberen?)
oké thanksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef eight het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).
Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik lees steeds dat het hoogstwaarschijnlijk geen terrorisme is omdat de
twee mensen, met illegale paspoorten, geen terroristen waren. Maar
dat zegt toch helemaal niets over de andere inzittenden?
Dus tenzij ik iets mis, is terrorisme toch gewoon nog een mogelijkheid?
Normaal gesproken zou zoiets toch worden opgeëist?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |