abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137629030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn

[..]

Komop man dit is al meermaals aan bod gekomen...
pi_137629082
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef RVer het volgende:
Dit is wel weird, dat ze gewoon nog online zijn

[..]

Al 100x voorbij gekomen (en mogelijke logische verklaringen voor gekomen)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137629139
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef SillyWalks het volgende:
Dank. Weet je ook in welk gebied?
Staat een plaatje in de OP.
pi_137629187
Vliegtuig ligt gewoon op de bodem van de oceaan.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:03:37 #65
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137629299
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht eerst dat het niet kon, maar het lijkt wel te kunnen qua afstand:

Palau Perak - Somalië is dichterbij dan Palau Perak - Peking.
Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact van FR24-Somalie.
pi_137629426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vliegtuig ligt gewoon op de bodem van de oceaan.
Welke oceaan?
pi_137629470
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:03 schreef OEM het volgende:

[..]

Kuala Lumpur-Peking is behoorlijk korter dan Kuala Lumpur-punt van laatste radar contact-Somalie.
Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???
pi_137629504
Niet alle topics hwlemaal doorgelezen maar kan t niet zo simpel zijn dat alle/belangrijke electronica is uitgevallen?

Dat verklaart waarom er geen contact is gezocht, waarom ze terug wilden, en waarom hij.neer is gestort(als je gewend bent met alle technische snufjes te vliegen is zónder al je instrumenten ineens heel lastig).

Dat zou wellicht ook verklaren waarom dat andere vliegtuig contact op pikte(met de toren lukte niet, dus ze gaan van alles proberen?)
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:09:52 #69
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137629640
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:06 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Was even afwezig, wat is nu de theorie, en wat heeft Palau Perak ermee te doen???
Geen idee. Iemand beweert dat ie Somalie kan bereiken. Kuala Lumpur-Beijing is 4500 km, maar Kuala Lumpur-Somalie via het laatste punt volgens flightradar24 is zo'n 6500+ km.
pi_137629905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef Take2 het volgende:
Niet alle topics hwlemaal doorgelezen maar kan t niet zo simpel zijn dat alle/belangrijke electronica is uitgevallen?

Dat verklaart waarom er geen contact is gezocht, waarom ze terug wilden, en waarom hij.neer is gestort(als je gewend bent met alle technische snufjes te vliegen is zónder al je instrumenten ineens heel lastig).

Dat zou wellicht ook verklaren waarom dat andere vliegtuig contact op pikte(met de toren lukte niet, dus ze gaan van alles proberen?)
Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137629909
Dat Tomnod werkt ook voor geen meter, erg onduidelijk :(
pi_137630111
Ik lees steeds dat het hoogstwaarschijnlijk geen terrorisme is omdat de
twee mensen, met illegale paspoorten, geen terroristen waren. Maar
dat zegt toch helemaal niets over de andere inzittenden?

Dus tenzij ik iets mis, is terrorisme toch gewoon nog een mogelijkheid?
pi_137630181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef eight het volgende:

[..]

Die mogelijkheid is eigenlijk nauwelijks voor te stellen. Er zijn diverse verschillende mogelijkheden om contact te leggen en het vliegtuig heeft daarnaast nog 3 of 4 verschillende elektronica-circuits die onafhankelijk van elkaar werken (dus eigenlijk als backup).
oké thanks ^O^ dan dacht ik dus inderdaad te simpel :P
pi_137630275
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik lees steeds dat het hoogstwaarschijnlijk geen terrorisme is omdat de
twee mensen, met illegale paspoorten, geen terroristen waren. Maar
dat zegt toch helemaal niets over de andere inzittenden?

Dus tenzij ik iets mis, is terrorisme toch gewoon nog een mogelijkheid?
Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137630421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:22 schreef TLC het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat ze kunnen zeggen dat het geen terroristen waren, je kent ze toch niet persoonlijk of er kon toch niemand kijken wat er in hun hoofden omging ? Een van die kapers van 9/11 schijnt ook aardig geweest te zijn in de dagelijkse omgaan maar toch doen ze zulke idioten dingen
Normaal gesproken zou zoiets toch worden opgeëist?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_137630454
Ik mis nog een piratenvliegdekschip in de Straat van Malakka als optie in deze topicreeks. ;)
pi_137630595
Ik denk dat het vliegtuig uberhaupt nooit is opgestegen en dat het allemaal 1 grote hoax is ;) .

:')
pi_137630827
Dat wordt een saai filmscript. :)
pi_137631641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:26 schreef Muto het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou zoiets toch worden opgeëist?
Ja, maar de nieuwste rumoeren (die ik heb gehoord) zijn dat het:
Of een oefening was voor een veel grotere aanslag die eraan zit te komen (en dan wordt het dus daarna pas opgeëist)

Of dat het vliegtuig nooit neer was gestort en dat het binnenkort ergens een aanslag gaat plegen (moeten ze wel eerst tanken natuurlijk...)

Sidenote: Ik geloof er zelf niet veel van, maar MOCHT dit waar zijn (wat zeer onwaarschijnlijk is) dan is het wel logisch dat er nog niks is opgeëist.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_137631749
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef BramPowert het volgende:

[..]


Of dat het vliegtuig nooit neer was gestort en dat het binnenkort ergens een aanslag gaat plegen (moeten ze wel eerst tanken natuurlijk...)


waarom zoveel risico nemen als ze ook direct een aanslag kunnen plegen?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 11 maart 2014 @ 20:51:50 #81
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137631782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:29 schreef QBay het volgende:
Ik denk dat het vliegtuig uberhaupt nooit is opgestegen en dat het allemaal 1 grote hoax is ;) .

:')
1 aprilgrap xD
pi_137631812
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Take2 het volgende:

[..]

waarom zoveel risico nemen als ze ook direct een aanslag kunnen plegen?
Zoals ik zei geloof ik er zelf weinig van, maar het ZOU eventueel kunnen.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 20:56:37 #83
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137632023
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.

De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.

Denk ik.
pi_137632173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.

De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.

Denk ik.
Er zat ruis op de lijn waarschijnlijk dat zei die piloot ook, het was niet zo zeer dat die ene piloot niet duidelijk sprak, maar de verbinding was niet goed en dat komt vaker voor.
pi_137632244
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:
Ik geloof niet zo in technische mankementen waardoor eea uitgevallen zou zijn.
Dat andere vliegtuig wat contact heeft gemaakt hoorde gemompel, waarom heeft die copiloot geen duidelijk en helder antwoord gegeven.
Het vliegtuig was in staat om om te keren en nog naar e Straa van malakka te vliegen, dan had het toch ook een noodsignaal kunnen geven.

De kans is groter dat of een van de piloten de kolder in zn kop heeft gekregen / snowdensyndroom oid, of dat de piloten gedwongen zijn.

Denk ik.
Ik heb die docu gezien van Air france vlucht. Daar deden ze ook niet aan oproepen. Ze wisten het blijkbaar zelf beter.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:07:07 #86
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137632590
Mja, als je een uur lang van je koers afwijkt dan lijkt het mij dat je toch wel wat van je moet laten horen. Ik geloof niet dat een technisch mankement reden was voor geen contact.

Oh ik dacht dat ik gelezen had dat die copiloot mompelde, naast veel ruis, maar verkeerd begrepen dan.
pi_137632694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Marrije het volgende:
Mja, als je een uur lang van je koers afwijkt dan lijkt het mij dat je toch wel wat van je moet laten horen. Ik geloof niet dat een technisch mankement reden was voor geen contact.

Oh ik dacht dat ik gelezen had dat die copiloot mompelde, naast veel ruis, maar verkeerd begrepen dan.
Een technisch mankement lijkt me inderdaad ook vrij sterk, maar of het vliegtuig is opzettelijk neergestort, of neergestort omdat de kerosine op is geraakt, of ergens alsnog geland op wat voor manier dat dan ook gebeurd zou kunnen zijn.
pi_137632725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Marrije het volgende:
Mja, als je een uur lang van je koers afwijkt dan lijkt het mij dat je toch wel wat van je moet laten horen. Ik geloof niet dat een technisch mankement reden was voor geen contact.

Oh ik dacht dat ik gelezen had dat die copiloot mompelde, naast veel ruis, maar verkeerd begrepen dan.
Ik zou het eens bekijken. Piloten stijgen en landen. Verder doen ze geen zak.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_137632832
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:56 schreef Marrije het volgende:

...snowdensyndroom ...

Whut? Wat heeft een klokkenluider hiermee te maken?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:13:54 #90
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_137632915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
Piloten stijgen en landen. Verder doen ze geen zak.
Landen doen ze ook niet eens, gaat automatisch. Krantje lezen, stewardesje neuken, en wachten tot je aan de gate bent. Dat was het wel een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')