Balen man!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:08 schreef DonnyDarko het volgende:
Na 2 en een half jaar ga ik denk ik toch maar opgeven.
Eindelijk na maanden zoeken kwam ik eindelijk een heeeeeeele leuke meid tegen.
En kreeg ik weer de welbekende speech
Dat het niet aan mij ligt maar aan haar.
wat is 2.5 jaar op een mensen levenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:08 schreef DonnyDarko het volgende:
Na 2 en een half jaar ga ik denk ik toch maar opgeven.
Eindelijk na maanden zoeken kwam ik eindelijk een heeeeeeele leuke meid tegen.
En kreeg ik weer de welbekende speech
Dat het niet aan mij ligt maar aan haar.
En daarbij, als je opgeeft ga je haar zeker niet vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is 2.5 jaar op een mensen leven
Kom fuck it en laat het je niet tegen houden. Effe rust nu en over een maand gewoon weer een kans geven
Een goede punt, maar de tegenovergestelde geldt ook, de leuke dingen in je leven komen vaak onverwachts op je pad, zolang je er voor open staatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
En daarbij, als je opgeeft ga je haar zeker niet vinden
Ja dat zijn de dromertjes uitsprakenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef Vilya het volgende:
[..]
Een goede punt, maar de tegenovergestelde geldt ook, de leuke dingen in je leven komen vaak onverwachts op je pad, zolang je er voor open staat
Mwahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat zijn de dromertjes uitspraken
Ow en ik dacht ik wel wakker wasquote:
Dit is de key tot succesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon veel doen/ondernemen en er voor openstaan werkt wel(in mijn geval)
Waarheid als dat loeiende beest wat in de wei staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ow en ik dacht ik wel wakker was![]()
Maar zonder gekheid, persoonlijk denk ik gewoon dat je moet er wel actief in zijn, maar te hard zoeken levert vaak teleurstellingen, en dingen gewoon lekker op zijn gang laten lopen, nou ja, je weet nooit wat je tegen komt
Koe, Thijs.. Dat beest heet koequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarheid als dat loeiende beest wat in de wei staat.
Bedankt, ik was het even vergeten. Net als die Duitser die zorgt dat ik dingen vergeet.quote:
Die van het reinheitsgebot?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt, ik was het even vergeten. Net als die Duitser die zorgt dat ik dingen vergeet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt wel weer merken dat het lente wordt. Je wordt vaker aangesproken op Paiq/Tinder dan een matroos op weekendverlof in de hoerenbuurt van Bangkok.
Dat is juist de leukste fase... Ongeacht of het voor een date is of gewoon een nieuw persoon leren kennen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
Mwa soms. Dat is voor mij een aanwijzing dat ik even bij die sites moet weg blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Dat kap ik tegenwoordig ook gelijk af. Geen zin in geouwehoer over werk en hobby's en ik wil het niet horen. Dat komt wel als ik je leuk begin te vinden, dan begint die interesse wel te komen, eerder niet. Reageert niet iedereen even tof op trouwens. Ach.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Silenus het volgende:
Heb ik ook, maar dat komt denk ik omdat ik veel teveel gedate heb in m'n leven. Na een tijdje wordt het echt Groundhog Day to the max. Nummertje zoveel die met moeilijk opvoedbare kinderen werkt, wat kan mij dat toch schelen....Denk ik dan, en dat is natuurlijk niet de gezonde insteek.
Het liefst lig ik gewoon met een chick in het park, zuipen we twee flessen wijn leeg en beginnen we direct aan de slechte grappen en slap ouwehoeren. Al die shit over werk, studie en hobby's interesseren me helaas geen reet.
Nee dan reageren ze nogal gepikeerd inderdaad. En als je er overheen lult komen ze binnen twee minuten met 'Haha nee serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kap ik tegenwoordig ook gelijk af. Geen zin in geouwehoer over werk en hobby's en ik wil het niet horen. Dat komt wel als ik je leuk begin te vinden, dan begint die interesse wel te komen, eerder niet. Reageert niet iedereen even tof op trouwens. Ach.
*Heeft Teringhekel Aan Debiele Vragen*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee dan reageren ze nogal gepikeerd inderdaad. En als je er overheen lult komen ze binnen twee minuten met 'Haha nee serieus?Omschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'
...
Hele goede, zal hem eens gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
*Heeft Teringhekel Aan Debiele Vragen*
quote:Vlg wk xtje tijd vrij maken om te daten?
Sorry, ik kan dit niet lezen, wat zei je? Je toetsenbord doet raar.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier, weer zo eentje die het een goed idee lijkt om te whatsappen en autorijden tegelijk:
[..]
+1quote:
Ik merk er nog weinig van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt wel weer merken dat het lente wordt. Je wordt vaker aangesproken op Paiq/Tinder dan een matroos op weekendverlof in de hoerenbuurt van Bangkok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Of gewoon hier op Fok!quote:
Ik heb badoo al. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen ook niet echt actief aan het zoeken ben. Sterker nog, ik heb al een paar dagen niet ingelogd.quote:
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd zat er net aan te denken ja. Ook echt geen zin in, die sollicitatiegesprekken. Ik skip die fase ook t liefst in zijn totaal. Ik ga haar er alvast op voorbereiden met ctrlc ctrlv denk ik.
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Zo waar inderdaad. Het wordt al snel duidelijk maar dan denk je ja ik kijk het wel even aan nog misschien wordt het nog interessant... En dan probeer je eens een wat luchtiger onderwerp aan te snijden en dan snapt men dat gewoon niet, of er komt 1 aardig antwoord terug direct gevold door ´en wat zijn je andere hobby´s eigenlijk?´quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.
Als ie op gang is, ik ook niet meer.... En niet iedereen wilt nadenken over wat de beste uitvinding van deze eeuw dient te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Ik ben ook niet regulier... daarvoor "date" ik te weinig ...die spontane ontmoetingen van Hee, ga je mee bierdrinken vind ik niet echt datenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".
Zo waar. De meest leuke gesprekken die ik tot nu toe had waren vaak ook de gesprekken die het meest spontaan ontstonden. En ja, dan vergeet je de tijd soms weleens waardoor je om 6 uur s'ochtends pas naar huis gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Nogalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Ik kom sowieso nooit verder dan die fase als ik er al komquote:
Ooit kom je er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom sowieso nooit verder dan die fase als ik er al kom
Als het plichtsmatig overkomt zal het sowieso je type niet zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Misschien. Via Tinder gisteravond een op het eerste oog leuke match, waarmee we meteen wat te bespreken hadden (mijn Engelse studie en zij had vroeger in Engeland gewoond), waarbij het gesprek vlot liep en van beide kanten kwam. En opeens helemaal niets meer, out of the blue. Dan merk ik bij mezelf al weer dat ik weinig zin heb om vandaag dat gesprek weer op te starten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken van
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik blijf het zo enorm lastig vinden zo'n eerste bericht. De ene wil dat je jezelf 'verkoopt' en weer een ander wil eigenlijk meer vooral positieve dingen over haar profiel horen lijkt het. Is daar een soort standaard voor die jullie aanhouden? Ga je altijd uit van het perspectief van het profiel om dan jezelf te omschrijven?
I know want je moet zijn zoals je zelf bent. Probleem is alleen dat ik vanwege mijn beperking wat achterstand heb gehad mentaal en daardoor wat levenservaring mis met dit soort dingen. Niet dat ik dat natuurlijk in zo'n verhaal vermeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
Dit, maar dan iets minder sterk gezegdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
Daarom. Als je je moet veranderen voor iemand dan ben je blijkbaar niet goed genoeg voor diegene.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Ajaxfan het volgende:
Danke allen. Heb zelf altijd onterecht het gevoel aan een 'standaard' te moeten voldoen.
Dat is gewoon een kwestie van jezelf zo veel mogelijk in zulke situaties werpen. Word je daar ook vanzelf vertrouwd mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Zodra ik iemand iets beter ken en het vertrouwd voel kom ik altijd wel goed los qua babbel. Probleem is alleen het punt daar nog voor waar juist de eerste indruk komt kijken. Dan komt de autist in mij naar boven.
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Zodra ik iemand iets beter ken en het vertrouwd voel kom ik altijd wel goed los qua babbel. Probleem is alleen het punt daar nog voor waar juist de eerste indruk komt kijken. Dan komt de autist in mij naar boven.
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).
On topic : Ik weet niet hoe het me gelukt is, maar zowel zaterdag als dinsdag ga ik weer aan het daten. Dinsdag is overigens bij dat meisje thuis waar ik al een paar dates mee gehad heb.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.
You go yats.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).
On topic : Ik weet niet hoe het me gelukt is, maar zowel zaterdag als dinsdag ga ik weer aan het daten. Dinsdag is overigens bij dat meisje thuis waar ik al een paar dates mee gehad heb.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
Heeft ze nog gebeld ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, heb 10 euro (terug)gehad van die meid van zaterdag, voor de taxi![]()
Ze was aan het werk dus had een berichtje gestuurd, lees maar in het vorige topicquote:
De F van Fuck? Of wat is FWB?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze was aan het werk dus had een berichtje gestuurd, lees maar in het vorige topic
Komt er op neer dat ik het iig heb afgekapt. Afgezien van FWB ben ik niet opzoek naar alleen maar de Falthans, da's niet m'n insteek met iemand die ik 2 weken ken.
FWB = Friends With Bennefitsquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De F van Fuck? Of wat is FWB?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Statistisch gezien is het er weer tijd voor. Al ben ik op de eerste date ook al bij haar thuis geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.
Dat hoop ik dinsdag (of zaterdag) niet te horen eigenlijk. Of juist wel natuurlijk.quote:You go yats.
quote:Ik yats, dus ik bats
quote:Lol, heb 10 euro (terug)gehad van die meid van zaterdag, voor de taxi
Ik ben Silenus en heb een penis xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Statistisch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Statistisch gezien is het er weer tijd voor. Al ben ik op de eerste date ook al bij haar thuis geweest.
Descartes verdient beter!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Ik zie nu meteen allemaal wiskundige berekeningen en grafieken voor mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Statistisch?
Jij houdt bij hoeveel keer per maand of periode je hem ergens in hangt?
De afgelopen weken:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zie nu meteen allemaal wiskundige berekeningen en grafieken voor mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
De afgelopen weken:
[ afbeelding ]
Niet echt een vaste schrijver en geen idee wie V is maar ik zou proberen om gewoon snel afspreken. Dan weet je iig of hij nu nog echt de moeite waard is om over te piekeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef eefje801 het volgende:
Okee, vaste schrijvers nu heb ik even advies nodig. Paar jaar geleden schreef ik hier over V. Daar ben ik af en aan mee blijven scharrelen, knipperlichtscharrel zou je kunnen zeggenOndertussen heb ik wel gedate, we hadden verder ook geen afspraken het was heel losjes. Met goede redenen, allemaal verstandig en wijs en eigenlijk maakte dat V. alleen maar een betere vent maar nu is er dus eea veranderd en dat geldt ook voor mij.
De timing is beter etc. We houden zeg maar steeds contact maar draaien nu al maanden om weer afspreken heen. Aan de ene kant wil ik hem dolgraag weer eens zien en zien hoe het nu gaat maar aan de andere kant: wat is wijsheid? De conversatie is ook veranderd, het is geen indirecte booty call meer. Ik weet dat ik het zelf moet beslissen en dat ik doen moet wat mijn hart of ratio me ingeeft maar ik moet het even kwijt en wie weet heeft er iemand het ei van Columbus. Help!
Jij bent hier ook al een tijdje en kan je posts altijd wel waarderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet echt een vaste schrijver en geen idee wie V is maar ik zou proberen om gewoon snel afspreken. Dan weet je iig of hij nu nog echt de moeite waard is om over te piekeren.
En als je hem face-to-face ziet, voel je waarschijnlijk ook snel genoeg aan hoe hij er nu in staat.
Toi toi toi!
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
druk op het werk ook ja?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Ha ha ha dankje BoL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
niet zo heel moeilijk toch.
Hey V, laten we er niet meer omheenbreien. Mijn sms-kosten lopen de spuigaten uit en zolang ik geen WhatsAPP heb, kan ik dus niet anders. Ik wil afpsreken.
Wordt hij niet concreet kun je hem vergeten en anders lezen we het hier wel.
toitoitoi
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik durf er al mn geld op in te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nee, dat niet. Maar ik weet wel ongeveer hoe lang mijn vorige 'droogteperiodes' duurden. Daarnaast maakt dit heerlijke lente-weer me blijkbaar een stuk losser wat de kans vergroot.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Statistisch?
Jij houdt bij hoeveel keer per maand of periode je hem ergens in hangt?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.Ik sluit de friendzone niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De friendzone is iets wat je jezelf aandoet tochquote:
Dus je houdt het wel een beetje bijquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik weet wel ongeveer hoe lang mijn vorige 'droogteperiodes' duurden. Daarnaast maakt dit heerlijke lente-weer me blijkbaar een stuk losser wat de kans vergroot.
Ik zelf niet, maar zoals ik al eerder aangegeven heb mijn vrienden blijkbaar wel. Die weten dat ik helaas sinds ik weer vrijgezel ben geen andere vrouw in mijn bed gehad heb.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus je houdt het wel een beetje bij
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.Ik probeerde je te motiveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Much appreciatedquote:
soonquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Dit topic lijkt wel te veranderen in het " Dagboek van Yats" topic
Niemand verder extravagante Paiq of OKCupid ervaringen? Ik mis mijn portie (leed)vermaak hierDat van yats is niet voldoende
quote:
Volgende week weer twee kersverse dates via zowel Paiq als Tinder. Mag dat ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Niemand verder extravagante Paiq of OKCupid ervaringen? Ik mis mijn portie (leed)vermaak hierDat van yats is niet voldoende
Terechte angstquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje van de sluier dan: zondag. Veeeel foto's gezien. Werkelijk een heerlijke vrouw, maar nog geen lijf gezien, alleen hoofd. Ben voorbereid op .... ah je weet wel
Moet't per sé een internetervaring zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje van de sluier dan: zondag. Veeeel foto's gezien. Werkelijk een heerlijke vrouw, maar nog geen lijf gezien, alleen hoofd. Ben voorbereid op .... ah je weet wel
2 nog wel! Als zij ook willen, waarom niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgende week weer twee kersverse dates via zowel Paiq als Tinder. Mag dat ook?
Zoals ik al eerder zei, het is weer lente. En dan moet ik ook nog een nieuwe date met krullenbol en de masseuse plannen een dezer dagen. Zo druk als een klein baasje!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
2 nog wel! Als zij ook willen, waarom niet?
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.
Kan je haar niet eerst even facebooken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.
Stevige bovenarmen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...
Zeeuwse armpjes, zoals mijn grootmoeder zou zeggen.quote:
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende steltenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...
hou je bekquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende stelten
Dik zijn is wel een van de grootste afknappers. En dan bedoel ik echt te dik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Nu het lijkt het bovendien of ik nogal uiterlijk gericht ben. Wat ook zo is.
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Nu het lijkt het bovendien of ik nogal uiterlijk gericht ben. Wat ook zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...
Maar da's mijn mening en smaakGroundhog Day, SC, Groundhog DaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, nieuw filmpjequote:
Er zijn er een aantal vertrokken uit het topic omdat ze liefde hebben gevondenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef macondo het volgende:
jezus, nog steeds weer dezelfden hiero. HJ en BOL en Sil, nog niemand tegen gekomen waarbij je denkt "deze hou ik"?
[..]
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...
Maar da's mijn mening en smaakKwalijker is natuurlijk wel waarom je deze filmpjes zit te bekijken laat staan te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwam voorbij op www.trending.nlquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Kwalijker is natuurlijk wel waarom je deze filmpjes zit te bekijken laat staan te zoeken.
ah, dat is inderdaad wel goed nieuwsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal vertrokken uit het topic omdat ze liefde hebben gevondendat geeft de burger moed!
echt al vaak. Een paar weken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef macondo het volgende:
jezus, nog steeds weer dezelfden hiero. HJ en BOL en Sil, nog niemand tegen gekomen waarbij je denkt "deze hou ik"?
Waarom kom ik die niet zo vaak tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende stelten
Blijkbaar ben ik de enige die zijn non-existent liefdesleven daadwerkelijk durft te delen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Met af en toe wat nieuwe aanwas. Ben jij dan die dame uit de film?quote:
Oh als ik toch eens het haar van Andy Mcdowell had dan kapte ik gelijk met datingsitesquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Met af en toe wat nieuwe aanwas. Ben jij dan die dame uit de film?
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh als ik toch eens het haar van Andy Mcdowell had dan kapte ik gelijk met datingsites
quote:
[..]
Maar da's mijn mening en smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te dun is minstens zo erg!![]()
Kloptquote:
Hoeveel mensen niet datekansen mislopen omdat ze denken dat het in het plaatje wat ze van zichzelf hebben moet passen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Maar goed, ik denk dat "gezond eruit zien" nogal een referentie is met hoe jezelf er uit ziet
quote:
Nou eef, je hebt een fan erbij!quote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen niet datekansen mislopen omdat ze denken dat het in het plaatje wat ze van zichzelf hebben moet passen.
Behalve jou? Awwwquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Nou eef, je hebt een fan erbij!
quote:
You go girl.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:52 schreef eefje801 het volgende:
Nou, BoL achtig voorstel goed ingeleid en verstuurd. Let the waiting begin.. Oh nee: gewoon lekker filmpje kijken en morgen mijn telefoon ergens vandaan vissen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
You go girl.
De EFC (Eef Fan Club) moedigt je wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |