Nee, dat niet. Maar ik weet wel ongeveer hoe lang mijn vorige 'droogteperiodes' duurden. Daarnaast maakt dit heerlijke lente-weer me blijkbaar een stuk losser wat de kans vergroot.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Statistisch?
Jij houdt bij hoeveel keer per maand of periode je hem ergens in hangt?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.Ik sluit de friendzone niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De friendzone is iets wat je jezelf aandoet tochquote:
Dus je houdt het wel een beetje bijquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik weet wel ongeveer hoe lang mijn vorige 'droogteperiodes' duurden. Daarnaast maakt dit heerlijke lente-weer me blijkbaar een stuk losser wat de kans vergroot.
Ik zelf niet, maar zoals ik al eerder aangegeven heb mijn vrienden blijkbaar wel. Die weten dat ik helaas sinds ik weer vrijgezel ben geen andere vrouw in mijn bed gehad heb.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus je houdt het wel een beetje bij
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.Ik probeerde je te motiveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Much appreciatedquote:
soonquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Dit topic lijkt wel te veranderen in het " Dagboek van Yats" topic
Niemand verder extravagante Paiq of OKCupid ervaringen? Ik mis mijn portie (leed)vermaak hierDat van yats is niet voldoende
quote:
Volgende week weer twee kersverse dates via zowel Paiq als Tinder. Mag dat ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Niemand verder extravagante Paiq of OKCupid ervaringen? Ik mis mijn portie (leed)vermaak hierDat van yats is niet voldoende
Terechte angstquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje van de sluier dan: zondag. Veeeel foto's gezien. Werkelijk een heerlijke vrouw, maar nog geen lijf gezien, alleen hoofd. Ben voorbereid op .... ah je weet wel
Moet't per sé een internetervaring zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef BeamofLight het volgende:
Tipje van de sluier dan: zondag. Veeeel foto's gezien. Werkelijk een heerlijke vrouw, maar nog geen lijf gezien, alleen hoofd. Ben voorbereid op .... ah je weet wel
2 nog wel! Als zij ook willen, waarom niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgende week weer twee kersverse dates via zowel Paiq als Tinder. Mag dat ook?
Zoals ik al eerder zei, het is weer lente. En dan moet ik ook nog een nieuwe date met krullenbol en de masseuse plannen een dezer dagen. Zo druk als een klein baasje!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
2 nog wel! Als zij ook willen, waarom niet?
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.
Kan je haar niet eerst even facebooken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, BoL, maar heb ik ook al eens gehad op die manier. Toen ik op een bankje zat te wachten viel er ineens een ENORME schaduw over me heen. Een teken dat ze gearriveerd was.
Stevige bovenarmen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...
Zeeuwse armpjes, zoals mijn grootmoeder zou zeggen.quote:
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende steltenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb nog ff teruggekeken en heb foto's van bovenarm tot en met gezicht. Het kan haast niet fout...
hou je bekquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende stelten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |