Ze was aan het werk dus had een berichtje gestuurd, lees maar in het vorige topicquote:
De F van Fuck? Of wat is FWB?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze was aan het werk dus had een berichtje gestuurd, lees maar in het vorige topic
Komt er op neer dat ik het iig heb afgekapt. Afgezien van FWB ben ik niet opzoek naar alleen maar de Falthans, da's niet m'n insteek met iemand die ik 2 weken ken.
FWB = Friends With Bennefitsquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De F van Fuck? Of wat is FWB?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Statistisch gezien is het er weer tijd voor. Al ben ik op de eerste date ook al bij haar thuis geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.
Dat hoop ik dinsdag (of zaterdag) niet te horen eigenlijk. Of juist wel natuurlijk.quote:You go yats.
quote:Ik yats, dus ik bats
quote:Lol, heb 10 euro (terug)gehad van die meid van zaterdag, voor de taxi
Ik ben Silenus en heb een penis xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Statistisch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Statistisch gezien is het er weer tijd voor. Al ben ik op de eerste date ook al bij haar thuis geweest.
Descartes verdient beter!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik yats, dus ik bats
Ik zie nu meteen allemaal wiskundige berekeningen en grafieken voor mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Statistisch?
Jij houdt bij hoeveel keer per maand of periode je hem ergens in hangt?
De afgelopen weken:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zie nu meteen allemaal wiskundige berekeningen en grafieken voor mij.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zoiets jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
De afgelopen weken:
[ afbeelding ]
Niet echt een vaste schrijver en geen idee wie V is maar ik zou proberen om gewoon snel afspreken. Dan weet je iig of hij nu nog echt de moeite waard is om over te piekeren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef eefje801 het volgende:
Okee, vaste schrijvers nu heb ik even advies nodig. Paar jaar geleden schreef ik hier over V. Daar ben ik af en aan mee blijven scharrelen, knipperlichtscharrel zou je kunnen zeggenOndertussen heb ik wel gedate, we hadden verder ook geen afspraken het was heel losjes. Met goede redenen, allemaal verstandig en wijs en eigenlijk maakte dat V. alleen maar een betere vent maar nu is er dus eea veranderd en dat geldt ook voor mij.
De timing is beter etc. We houden zeg maar steeds contact maar draaien nu al maanden om weer afspreken heen. Aan de ene kant wil ik hem dolgraag weer eens zien en zien hoe het nu gaat maar aan de andere kant: wat is wijsheid? De conversatie is ook veranderd, het is geen indirecte booty call meer. Ik weet dat ik het zelf moet beslissen en dat ik doen moet wat mijn hart of ratio me ingeeft maar ik moet het even kwijt en wie weet heeft er iemand het ei van Columbus. Help!
Jij bent hier ook al een tijdje en kan je posts altijd wel waarderenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:18 schreef MissGump het volgende:
[..]
Niet echt een vaste schrijver en geen idee wie V is maar ik zou proberen om gewoon snel afspreken. Dan weet je iig of hij nu nog echt de moeite waard is om over te piekeren.
En als je hem face-to-face ziet, voel je waarschijnlijk ook snel genoeg aan hoe hij er nu in staat.
Toi toi toi!
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
druk op het werk ook ja?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Ha ha ha dankje BoL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef BeamofLight het volgende:
niet zo heel moeilijk toch.
Hey V, laten we er niet meer omheenbreien. Mijn sms-kosten lopen de spuigaten uit en zolang ik geen WhatsAPP heb, kan ik dus niet anders. Ik wil afpsreken.
Wordt hij niet concreet kun je hem vergeten en anders lezen we het hier wel.
toitoitoi
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens deze grafiek is de kans statistisch erg groot dat het dit jaar weer eens gaat gebeuren:
[ afbeelding ]
Godverquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat heeft iedereen ineens een vertrouwen in mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:31 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik durf er al mn geld op in te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |