Ooit kom je er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom sowieso nooit verder dan die fase als ik er al kom
Als het plichtsmatig overkomt zal het sowieso je type niet zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Misschien. Via Tinder gisteravond een op het eerste oog leuke match, waarmee we meteen wat te bespreken hadden (mijn Engelse studie en zij had vroeger in Engeland gewoond), waarbij het gesprek vlot liep en van beide kanten kwam. En opeens helemaal niets meer, out of the blue. Dan merk ik bij mezelf al weer dat ik weinig zin heb om vandaag dat gesprek weer op te starten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken van
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik blijf het zo enorm lastig vinden zo'n eerste bericht. De ene wil dat je jezelf 'verkoopt' en weer een ander wil eigenlijk meer vooral positieve dingen over haar profiel horen lijkt het. Is daar een soort standaard voor die jullie aanhouden? Ga je altijd uit van het perspectief van het profiel om dan jezelf te omschrijven?
I know want je moet zijn zoals je zelf bent. Probleem is alleen dat ik vanwege mijn beperking wat achterstand heb gehad mentaal en daardoor wat levenservaring mis met dit soort dingen. Niet dat ik dat natuurlijk in zo'n verhaal vermeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
Dit, maar dan iets minder sterk gezegdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
Daarom. Als je je moet veranderen voor iemand dan ben je blijkbaar niet goed genoeg voor diegene.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nergens voor nodigquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:06 schreef Ajaxfan het volgende:
Danke allen. Heb zelf altijd onterecht het gevoel aan een 'standaard' te moeten voldoen.
Dat is gewoon een kwestie van jezelf zo veel mogelijk in zulke situaties werpen. Word je daar ook vanzelf vertrouwd mee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Zodra ik iemand iets beter ken en het vertrouwd voel kom ik altijd wel goed los qua babbel. Probleem is alleen het punt daar nog voor waar juist de eerste indruk komt kijken. Dan komt de autist in mij naar boven.
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:22 schreef Ajaxfan het volgende:
Zodra ik iemand iets beter ken en het vertrouwd voel kom ik altijd wel goed los qua babbel. Probleem is alleen het punt daar nog voor waar juist de eerste indruk komt kijken. Dan komt de autist in mij naar boven.
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).
On topic : Ik weet niet hoe het me gelukt is, maar zowel zaterdag als dinsdag ga ik weer aan het daten. Dinsdag is overigens bij dat meisje thuis waar ik al een paar dates mee gehad heb.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je gaat dinsdag weer van bil.
You go yats.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een bekend probleem is. Een eerste indruk kun je immers maar 1 keer maken en weinig mensen passen hun beeld over iemand in een later stadium nog aan (zeker als je ze probeert te versieren).
On topic : Ik weet niet hoe het me gelukt is, maar zowel zaterdag als dinsdag ga ik weer aan het daten. Dinsdag is overigens bij dat meisje thuis waar ik al een paar dates mee gehad heb.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:22 schreef yats het volgende:
Heeft ze nog gebeld ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
Lol, heb 10 euro (terug)gehad van die meid van zaterdag, voor de taxi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |