*Heeft Teringhekel Aan Debiele Vragen*quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee dan reageren ze nogal gepikeerd inderdaad. En als je er overheen lult komen ze binnen twee minuten met 'Haha nee serieus?Omschrijf jezelf eens in vijf woorden?
'
...
Hele goede, zal hem eens gebruiken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
*Heeft Teringhekel Aan Debiele Vragen*
quote:Vlg wk xtje tijd vrij maken om te daten?
Sorry, ik kan dit niet lezen, wat zei je? Je toetsenbord doet raar.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Hier, weer zo eentje die het een goed idee lijkt om te whatsappen en autorijden tegelijk:
[..]
+1quote:
Ik merk er nog weinig van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt wel weer merken dat het lente wordt. Je wordt vaker aangesproken op Paiq/Tinder dan een matroos op weekendverlof in de hoerenbuurt van Bangkok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Of gewoon hier op Fok!quote:
Ik heb badoo al. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen ook niet echt actief aan het zoeken ben. Sterker nog, ik heb al een paar dagen niet ingelogd.quote:
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd zat er net aan te denken ja. Ook echt geen zin in, die sollicitatiegesprekken. Ik skip die fase ook t liefst in zijn totaal. Ik ga haar er alvast op voorbereiden met ctrlc ctrlv denk ik.
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Zo waar inderdaad. Het wordt al snel duidelijk maar dan denk je ja ik kijk het wel even aan nog misschien wordt het nog interessant... En dan probeer je eens een wat luchtiger onderwerp aan te snijden en dan snapt men dat gewoon niet, of er komt 1 aardig antwoord terug direct gevold door ´en wat zijn je andere hobby´s eigenlijk?´quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.
Als ie op gang is, ik ook niet meer.... En niet iedereen wilt nadenken over wat de beste uitvinding van deze eeuw dient te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Ik ben ook niet regulier... daarvoor "date" ik te weinig ...die spontane ontmoetingen van Hee, ga je mee bierdrinken vind ik niet echt datenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".
Zo waar. De meest leuke gesprekken die ik tot nu toe had waren vaak ook de gesprekken die het meest spontaan ontstonden. En ja, dan vergeet je de tijd soms weleens waardoor je om 6 uur s'ochtends pas naar huis gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Nogalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |