+1quote:
Ik merk er nog weinig van.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt wel weer merken dat het lente wordt. Je wordt vaker aangesproken op Paiq/Tinder dan een matroos op weekendverlof in de hoerenbuurt van Bangkok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Of gewoon hier op Fok!quote:
Ik heb badoo al. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen ook niet echt actief aan het zoeken ben. Sterker nog, ik heb al een paar dagen niet ingelogd.quote:
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:40 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd zat er net aan te denken ja. Ook echt geen zin in, die sollicitatiegesprekken. Ik skip die fase ook t liefst in zijn totaal. Ik ga haar er alvast op voorbereiden met ctrlc ctrlv denk ik.
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Die sollicitatiegesprekken houden me ook een beetje tegen om wat actiever te gaan internetdaten. Vind het zo´n geklooi met van die saaie afstreep gesprekken waar 9 van de 10 keer ook niks uit komt.
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben dat de meeste daters.... weinig spontaans meer aan.
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
Btw originele vragen bedenken, is ook best lastig
Zo waar inderdaad. Het wordt al snel duidelijk maar dan denk je ja ik kijk het wel even aan nog misschien wordt het nog interessant... En dan probeer je eens een wat luchtiger onderwerp aan te snijden en dan snapt men dat gewoon niet, of er komt 1 aardig antwoord terug direct gevold door ´en wat zijn je andere hobby´s eigenlijk?´quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je in de eerste 15 seconden al of het een leuk gesprek gaat worden. Maar omdat je 99/100 keer weet van niet en dat neeet iets te vaak is, ga je toch maar tot in den treure die gesprekken aan, om vervolgens, na een verspild kwartier, ook weer op NEE te drukken, omdat de tranen in je hol springen van onleukheid.
Als ie op gang is, ik ook niet meer.... En niet iedereen wilt nadenken over wat de beste uitvinding van deze eeuw dient te wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Ik ben ook niet regulier... daarvoor "date" ik te weinig ...die spontane ontmoetingen van Hee, ga je mee bierdrinken vind ik niet echt datenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
Geen last van hier. Maar ik ben ook geen reguliere "dater".
Zo waar. De meest leuke gesprekken die ik tot nu toe had waren vaak ook de gesprekken die het meest spontaan ontstonden. En ja, dan vergeet je de tijd soms weleens waardoor je om 6 uur s'ochtends pas naar huis gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je een leuk gesprek hebt hoef je niets te bedenken.
Nogalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
Ik kom sowieso nooit verder dan die fase als ik er al komquote:
Ooit kom je er.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom sowieso nooit verder dan die fase als ik er al kom
Als het plichtsmatig overkomt zal het sowieso je type niet zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken vanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef Buffell het volgende:
Nou ben ik dus in ieder geval niet de enige. Ik zie echt op tegen zulke dingen. Allemaal leuk en aardig, maar al dat ellenlange gezever steeds. Ik weet het, het hoort er bij en het moet wel, wil je een keer wat bereiken. Maar ik moet er niks van hebben. Ben het ook niet gewend, dat zal 't wel zijn.
Misschien. Via Tinder gisteravond een op het eerste oog leuke match, waarmee we meteen wat te bespreken hadden (mijn Engelse studie en zij had vroeger in Engeland gewoond), waarbij het gesprek vlot liep en van beide kanten kwam. En opeens helemaal niets meer, out of the blue. Dan merk ik bij mezelf al weer dat ik weinig zin heb om vandaag dat gesprek weer op te starten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 00:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Van een wijze fokker leerde ik eens dat je dat gewoon hardop moet verzuchten (met een kwinkslag). Krijg je de leukste gesprekken van
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:51 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik blijf het zo enorm lastig vinden zo'n eerste bericht. De ene wil dat je jezelf 'verkoopt' en weer een ander wil eigenlijk meer vooral positieve dingen over haar profiel horen lijkt het. Is daar een soort standaard voor die jullie aanhouden? Ga je altijd uit van het perspectief van het profiel om dan jezelf te omschrijven?
I know want je moet zijn zoals je zelf bent. Probleem is alleen dat ik vanwege mijn beperking wat achterstand heb gehad mentaal en daardoor wat levenservaring mis met dit soort dingen. Niet dat ik dat natuurlijk in zo'n verhaal vermeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
Dit, maar dan iets minder sterk gezegdquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je zelf leuk vindtniet nadenken over wat anderen wel eens zouden kunnen denken... fuck hun, je bent wie je bent, niet wil zij willen dat je moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |