Balen man!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:08 schreef DonnyDarko het volgende:
Na 2 en een half jaar ga ik denk ik toch maar opgeven.
Eindelijk na maanden zoeken kwam ik eindelijk een heeeeeeele leuke meid tegen.
En kreeg ik weer de welbekende speech
Dat het niet aan mij ligt maar aan haar.
wat is 2.5 jaar op een mensen levenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:08 schreef DonnyDarko het volgende:
Na 2 en een half jaar ga ik denk ik toch maar opgeven.
Eindelijk na maanden zoeken kwam ik eindelijk een heeeeeeele leuke meid tegen.
En kreeg ik weer de welbekende speech
Dat het niet aan mij ligt maar aan haar.
En daarbij, als je opgeeft ga je haar zeker niet vindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is 2.5 jaar op een mensen leven
Kom fuck it en laat het je niet tegen houden. Effe rust nu en over een maand gewoon weer een kans geven
Een goede punt, maar de tegenovergestelde geldt ook, de leuke dingen in je leven komen vaak onverwachts op je pad, zolang je er voor open staatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
En daarbij, als je opgeeft ga je haar zeker niet vinden
Ja dat zijn de dromertjes uitsprakenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:20 schreef Vilya het volgende:
[..]
Een goede punt, maar de tegenovergestelde geldt ook, de leuke dingen in je leven komen vaak onverwachts op je pad, zolang je er voor open staat
Mwahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat zijn de dromertjes uitspraken
Ow en ik dacht ik wel wakker wasquote:
Dit is de key tot succesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon veel doen/ondernemen en er voor openstaan werkt wel(in mijn geval)
Waarheid als dat loeiende beest wat in de wei staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef Vilya het volgende:
[..]
Ow en ik dacht ik wel wakker was![]()
Maar zonder gekheid, persoonlijk denk ik gewoon dat je moet er wel actief in zijn, maar te hard zoeken levert vaak teleurstellingen, en dingen gewoon lekker op zijn gang laten lopen, nou ja, je weet nooit wat je tegen komt
Koe, Thijs.. Dat beest heet koequote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarheid als dat loeiende beest wat in de wei staat.
Bedankt, ik was het even vergeten. Net als die Duitser die zorgt dat ik dingen vergeet.quote:
Die van het reinheitsgebot?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt, ik was het even vergeten. Net als die Duitser die zorgt dat ik dingen vergeet.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je kunt wel weer merken dat het lente wordt. Je wordt vaker aangesproken op Paiq/Tinder dan een matroos op weekendverlof in de hoerenbuurt van Bangkok.
Dat is juist de leukste fase... Ongeacht of het voor een date is of gewoon een nieuw persoon leren kennen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie totaal geen zin en motivatie hebben voor die hele 'leren kennen'-fase?
Mwa soms. Dat is voor mij een aanwijzing dat ik even bij die sites moet weg blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:46 schreef Buffell het volgende:
Dat kap ik tegenwoordig ook gelijk af. Geen zin in geouwehoer over werk en hobby's en ik wil het niet horen. Dat komt wel als ik je leuk begin te vinden, dan begint die interesse wel te komen, eerder niet. Reageert niet iedereen even tof op trouwens. Ach.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Silenus het volgende:
Heb ik ook, maar dat komt denk ik omdat ik veel teveel gedate heb in m'n leven. Na een tijdje wordt het echt Groundhog Day to the max. Nummertje zoveel die met moeilijk opvoedbare kinderen werkt, wat kan mij dat toch schelen....Denk ik dan, en dat is natuurlijk niet de gezonde insteek.
Het liefst lig ik gewoon met een chick in het park, zuipen we twee flessen wijn leeg en beginnen we direct aan de slechte grappen en slap ouwehoeren. Al die shit over werk, studie en hobby's interesseren me helaas geen reet.
Nee dan reageren ze nogal gepikeerd inderdaad. En als je er overheen lult komen ze binnen twee minuten met 'Haha nee serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat kap ik tegenwoordig ook gelijk af. Geen zin in geouwehoer over werk en hobby's en ik wil het niet horen. Dat komt wel als ik je leuk begin te vinden, dan begint die interesse wel te komen, eerder niet. Reageert niet iedereen even tof op trouwens. Ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |