Dik zijn is wel een van de grootste afknappers. En dan bedoel ik echt te dik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Nu het lijkt het bovendien of ik nogal uiterlijk gericht ben. Wat ook zo is.
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:24 schreef BeamofLight het volgende:
Nu het lijkt het bovendien of ik nogal uiterlijk gericht ben. Wat ook zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...
Maar da's mijn mening en smaakGroundhog Day, SC, Groundhog DaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, nieuw filmpjequote:
Er zijn er een aantal vertrokken uit het topic omdat ze liefde hebben gevondenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef macondo het volgende:
jezus, nog steeds weer dezelfden hiero. HJ en BOL en Sil, nog niemand tegen gekomen waarbij je denkt "deze hou ik"?
[..]
Niks mis mee, het gaat erom dat de ander er gezond eruit ziet... te dik zijn heeft geen gezonde uitstraling...
Maar da's mijn mening en smaakKwalijker is natuurlijk wel waarom je deze filmpjes zit te bekijken laat staan te zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kwam voorbij op www.trending.nlquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Kwalijker is natuurlijk wel waarom je deze filmpjes zit te bekijken laat staan te zoeken.
ah, dat is inderdaad wel goed nieuwsquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal vertrokken uit het topic omdat ze liefde hebben gevondendat geeft de burger moed!
echt al vaak. Een paar weken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef macondo het volgende:
jezus, nog steeds weer dezelfden hiero. HJ en BOL en Sil, nog niemand tegen gekomen waarbij je denkt "deze hou ik"?
Waarom kom ik die niet zo vaak tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
Sommige vrouwen hebben normale armen maar ENORME heupen! Met bijbehorende stelten
Blijkbaar ben ik de enige die zijn non-existent liefdesleven daadwerkelijk durft te delen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Godshand het volgende:
Dit topic lijkt wel te veranderen in het " Dagboek van Yats" topic
Niemand verder extravagante Paiq of OKCupid ervaringen? Ik mis mijn portie (leed)vermaak hierDat van yats is niet voldoende
Met af en toe wat nieuwe aanwas. Ben jij dan die dame uit de film?quote:
Oh als ik toch eens het haar van Andy Mcdowell had dan kapte ik gelijk met datingsitesquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Met af en toe wat nieuwe aanwas. Ben jij dan die dame uit de film?
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh als ik toch eens het haar van Andy Mcdowell had dan kapte ik gelijk met datingsites
quote:
[..]
Maar da's mijn mening en smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En te dun is minstens zo erg!![]()
Kloptquote:
Hoeveel mensen niet datekansen mislopen omdat ze denken dat het in het plaatje wat ze van zichzelf hebben moet passen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Maar goed, ik denk dat "gezond eruit zien" nogal een referentie is met hoe jezelf er uit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |