SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Zelfs ik heb niet zo'n zwaar accent.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Crip
Allochtonen be like: Wollah rachid ik ga je wahed hoek geve als je nog een keer oogcontact maakt met de cassiere.
Kwam je toevallig tegen.
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.quote:
Oh. Ik was haar ook al 2 keer tegengekomenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
In de trein nog ook... Al die vieze blikken op je gericht...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Allah rahmet eylesin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkin Elvan'ı kaybettik...
Allah rahmet eylesin, nur içinde yat küçük çocuk..
En in mijn dorp nog wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
Jij woont ook in Limburg hè. Kun je meeten met Crip. Kunnen jullie samen lekker praten over mijn heldendaden en hoe geweldig ik wel niet ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die gozer deze mensen interesseert.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga straks naar Rotterdam, Berkin için yürüyüş var..
Yinede söyleyim dedim, belki bir vicdanlı çıkar. Het gaat immers om een kind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die gozer deze mensen interesseert.
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je werkt wordt het inderdaad moeilijk. Ik ga niet naar m'n college. Het nut? Onze stem laten horen. Mensen over de hele wereld mogen zien wat er aan de hand is. En ook onze steun betuigen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gozer tegenover me heeft air max aan onder een pak.
Hmm, kan ook. Maar het zag er niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?
So what.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Stadhuisquote:
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.
Mij wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat stinkt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So what.Zou ik ook kunnen, hoor.
Ja, het is misschien niet sociaal naar anderen toe, maar ik dacht dat je het kotsend vond dat iemand op dat tijdstip doner op kon.quote:
Die mogelijkheid is er niet voor de meeste.quote:Wat betreft de protestactie: ik vind het onzin om in Nederland (of een willekeurig land) te gaan protesteren voor iets wat in een ander land (Turkije) gebeurt/is gebeurd.
Als het echt wat je doet en je je stem wil laten horen, dan kan je dat het beste in dat land doen. Vind ik.
In de trein eten vind ik meestal wel asociaal. In een gesloten ruim ruik je die walm van eten overal. Maar ik ben daar dan ook gevoelig voor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
So what.Zou ik ook kunnen, hoor.
Ook. Het stinkt en ik zou op dat tijdstip echt geen döner kunnen eten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het is misschien niet sociaal naar anderen toe, maar ik dacht dat je het kotsend vond dat iemand op dat tijdstip doner op kon.
Wat denkt men te bereiken met protestacties in NL?quote:[..]
Die mogelijkheid is er niet voor de meeste.
Steun betuigen, stem laten horen. Erdogan heeft vaak genoeg laten weten dat hij zich bekommert om de Turken buiten Turkije, hij (en de rest van de wereld) mag gerust weten hoe (een deel van) de Turken hier over zijn heerschappij denkt, met zijn 'milyonlari evde zor tutuyoruz'.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook. Het stinkt en ik zou op dat tijdstip echt geen döner kunnen eten.
[..]
Wat denkt men te bereiken met protestacties in NL?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je werkt wordt het inderdaad moeilijk. Ik ga niet naar m'n college. Het nut? Onze stem laten horen. Mensen over de hele wereld mogen zien wat er aan de hand is. En ook onze steun betuigen natuurlijk.
Ik bewonder je bezieldheid, hoor, maar uiteindelijk zal het concreet niets teweegbrengen. Ik noem maar wat; de Nederlandse politiek zal niet foei roepen richting de Turkse overheid en niemand zal er ook naar luisteren. Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kan nu niet opeens naar Turkije toe en ik wil ook niet stil zijn.
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik durf mijn eten ook echt niet publiekelijk te eten op zulke plaatsen
Ik ook niet. Ik kan er zelf ook niet tegen als iemand achter me in de bus (luidruchtig) gaat zitten eten, dus bespaar ik anderen mijn eetgeluiden, -beelden en -geuren liever ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik durf mijn eten ook echt niet publiekelijk te eten op zulke plaatsen
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care./yolo
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.
+1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik bewonder je bezieldheid, hoor, maar uiteindelijk zal het concreet niets teweegbrengen. Ik noem maar wat; de Nederlandse politiek zal niet foei roepen richting de Turkse overheid en niemand zal er ook naar luisteren. Maar protesten als Gezi hebben natuurlijk een direct impact in het land zelf en die zal ik dan ook steunen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom bakt altijd een dag in de week sucuk in de magnetron op werk. De hele kantine en verder ruikt naar sucuk, iedereen klaagt, he don't care./yolo
Dat is 5 minuten van mijn werk vandaan. Ze zullen inderdaad vast richting het consulaat lopen.quote:Polis tarafından kafasına gaz fişeği sıkılarak komaya giren 15 yasındaki Berkin Elvan 270 günlük direnişinin sonucunda aramızdan ayrılmıştır. Bu akşam saat 17:00'da Rotterdam Stadhuis önünde toplanıp, saat 17:30'da Schouwburgplein'e doğru yürüyeceğiz. Duyarlı bütün insanlar eylemimize davetlidir.
Geniusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart geval jij. Je Turkse nationaliteit opgeven omdat je weinig hebt met het land maar tegelijkertijd je zo druk maken om de gebeurtenissen in datzelfde land dat je bereid bent om vanuit NL naar Turkije te vliegen om daar mee te doen aan protesten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik stond vorig jaar serieus op het punt om naar Turkije te gaan om deel te nemen aan de protestacties.Er kwam helaas wat anders tussen.
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Als ik thuis sucuk eet merkt niemand dat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Genius, was een keer vergeten dat het vrijdag was, had ik sucuk gegeten. Moet ik telkens boeren, het geluid kon ik dempen, maar de geur niet.
In een kleine kamer met opeengepakte mannen midden in de zomer moest dat echt vreselijk zijn voor de mensen naast mij
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik stond vorig jaar serieus op het punt om naar Turkije te gaan om deel te nemen aan de protestacties.Er kwam helaas wat anders tussen.
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:19 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ype=regular&source=1.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Maagproblemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar geen last van heb. Als ik thuis sucuk eet merkt niemand dat.
Beste plek om een partner te zoeken!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb even gekeken wie er allemaal gaan. Geen potentiële "prins op het witte paard"materiaal, dus ga niet![]()
@PWF
Ik weet niet of het werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinten in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
tindenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet of her werkt bij baarden, maar ik was mijn haar wel eens met (zelfgemaakte) appelazijn. Daar wordt je haar erg zacht van. Moet er nog wel bijzeggen dat her wel de rode tinden in je haar naar boven haalt en als je krullen hebt, gaan ze iets meer krullen (wat bij mij helaas niet gebeurde).
Arganolie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Maar dat moet wel een niet zo aangename geur geven.Ik was meer op zoek naar iets dat je na het douchen als extra verzorging kunt gebruiken.
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :pquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, gebruik ik ook. Ruikt inderdaad heel lekker, maar echt zacht wordt het bij mij niet..
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Baardoliequote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, heb jij ervaring met baardolie of iets vergelijkbaars (om het zachter en gezonder te maken)?
quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De geur blijft niet hangen. Als je het goed uitspoelt is de geur weg wanneer je haar droog is!
Het mag wel wat lekker ruiken, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Baardolie
Jojoba olie kan ook, maar dat stinkt.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Apart geval jij. Je Turkse nationaliteit opgeven omdat je weinig hebt met het land maar tegelijkertijd je zo druk maken om de gebeurtenissen in datzelfde land dat je bereid bent om vanuit NL naar Turkije te vliegen om daar mee te doen aan protesten.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Krijgen jullie ook oranjegekleurde haren bij jullie baard? (Niet meteen bij de stoppelbaard al, maar na een week bijvoorbeeld.)
Hoe durf je aan mijn verkaasdheid te twijfelen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar heb jij het gehaald? Ik heb twee verschillende. 1 van de Tuinen en 1 uit Turkije. Die uit Turkije is het fijnst en echt puur volgens mij. Die ruikt ook het lekkerst.
Ook door mij?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ze moeten gewoon afblijven van mijn Constantinopel!
![]()
Ik kan wel blijven roepen dat ik niks met dat land heb, maar dat is gewoon niet waar.
Ik neem overigens wel vaker deel aan protestacties.Als jullie eens weten aan welke protestactie ik meer dan een decennium geleden heb deelgenomen word ik hier levend verbrand denk ik.
Barbaros afstammelingen hier zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hielp bij mij wel. Maar ik hield t niet vol. Was gewoon te lui het constant in te smeren. :p
Hmm.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De Tuinen idd... maar loop steeds te kloten met mn haar. Heb besloten het niet zacht te willen. Dan is haar onhandelbaar
Heel fok weet wie ik benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm.Ik vergeet de olie steeds. Als het effect zou hebben zou ik het wel gebruiken.
Heb jij krullen?
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, (donker)blond. Bij veel mannen heeft de baard vaak ook een iets lichtere tint dan het hoofdhaar omdat het vaak wat hardere haren zijn. Een ginger collega liet een tijd geleden zijn baard staan; dat was echt knalrood vergeleken met zijn hoofdhaar. Wel een vreemd effect.
[..]
Je moet je baard sowieso af en toe hier en daar bijknippen en verzorgen; anders lijk ik net een terrorist. Dus die 2 minuten extra om er olie in te doen, zal niet echt een moeite zijn, denk ik.![]()
lang, hihihi.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Langquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi?Ik heb je foto wel eens gezien dan, maar weet echt niet meer hoe je eruit zag.
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoelang is jouw baard? je hebt een maskerspul van Henna. Maakt het super zacht.
Kan jammer genoeg niet deelnemenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Just for the record, jij was toch 'verkaasd'?
[..]
@PWF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Is het leg day of 2 days after?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dag erop.. Omg.
![]()
Nee je smeert erop en klaar. Bir bakayimmi sonra?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Momenteel deze lengte ongeveer. Nee, ik ga niet aan maskerspullen ofzo beginnen; dat is weer iets te veel werk (en metroseksueel).
Dm deze shit dannnnnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Had je een paar maanden terug nog geappt, samen met IPA34 (?), en gewoon niet reageren, hè.
Leg dayquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is het leg day of 2 days after?De dag erop.. Omg.
Ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan jammer genoeg niet deelnemen.
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
Ik weetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zargon en jij mij verkeerd begrepen.![]()
Met "@PWF" doelde ik op TT hehe
Niet zo doen, kan ik ook niks aan doen.quote:
That's nastyquote:
Neye? Je hoeft het voor mij niet te onderzoeken, hoor, sagol.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee je smeert erop en klaar. Bir bakayimmi sonra?
quote:
Wat, marathon?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo doen, kan ik ook niks aan doen.
Ga je mee hardlopen?
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.quote:
Nee, maar het klinkt al lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand weleens oreo cheesecake gemaakt?
Nein, succesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee, gewoon nu.Overigens heb ik wel een talibanbaard als ikniet op tijd hars.Magnificent, gebruik kokosolie.
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Moet dat nou! Precies wanneer ik aan het cutten benquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).
[..]
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.
[ afbeelding ]
Er staat er nu een in de oven. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt al lekker
Ja. fucking lekker. Google op Marsha nog wat cheesecakesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Zal ik doennnnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. fucking lekker. Google op Marsha nog wat cheesecakes
wel 100% geen toevoegingen. Insmeren en even laten. Als je Googlet, kun je veel goede resultaten vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt. Net een wokschotel nu, met al die verschillende tips (appel, jojoba, argan, kokos).
[..]
Heb je wel eens pumpkin pie gegeten? Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Zier er lekker uit.
[ afbeelding ]
Pumpkin pie cheesecake...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Moet dat nou! Precies wanneer ik aan het cutten ben
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wel 100% geen toevoegingen. Insmeren en even laten. Als je Googlet, kun je veel goede resultaten vinden.
ik ga nu zweten
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Crip
Allochtonen be like: Wollah rachid ik ga je wahed hoek geve als je nog een keer oogcontact maakt met de cassiere.
Kwam je toevallig tegen.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh gaaa!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oh. Ik was haar ook al 2 keer tegengekomen![]()
Zij is echt overal. Wat een criip.
Ja ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
Afiyet olsun! Doe je foto maken?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staat er nu een in de oven. Ben benieuwd.
TM, neeee maar ben er ook echt benieuwd naar.
quote:
Yeahquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebakken! Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar gebakken cheesecakes <3
9/10 zou raken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor, is mijn character niet schattig?![]()
[ afbeelding ]
Nee, anime is ook voor impotente Jappen die creamen op octopussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
Even tussendoor, is mijn character niet schattig?![]()
[ afbeelding ]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.quote:
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark characterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, anime is ook voor impotente Jappen die creamen op octopussen.
ongeschoold schoftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark character![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duhquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is niet eens 's een anime maar een southpark character![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
That's my lovely pirate <3quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
@Crip nee niet gespeeld, ik ga eens torrenten
Please call me: Quibi D muffyquote:
Waarvoor is de Muffyquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Please call me: Quibi D muffy
Een wandeling dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.
Achter elkaar? Netjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Niet zo lang. Ben al maanden gestopt geweest. Maar 3 km.
fart king since 1993quote:
Dat doet men slapendquote:
Leuk voor jequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doet men slapend
vandaag nog 17,5 precies gerend.
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Leuk voor jeIk ben trots op mezelf.
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Meestal ren ik met een lege maagquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Ben je al begonnen met fietsen, luie.quote:
Ik ga ook weer beginnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn zus dacht dat 5 km veel was, toen liet ik haar 16km zien.
Hield ze goed vol tho.
laatste km jogde ze als een zombie
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meestal ren ik met een lege maag![]()
Maar als ik moe ben neem ik soms een cafeïne pilletje.
Doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt geen brandstof als je op lege maag gaat?
Nee. In de lente ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met fietsen, luie.
[..]
Ik ga ook weer beginnen.
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahumquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen en fiets dan 40 minuten ipv 60 minuten. Moet dat compenseren. Ja, ga nog een beetje afvallen en daarna begin ik. Ahum ahum
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Doen!kunnen we samen rennen voor Jfm
[..]
's Ochtends wanneer je net wakker bent zit je vol energie.
Geilheid = energie
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik koop deze week skates. Wil dat ook weer doen. Strakke benen baby.
Heb je niemand die meekan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook, maar wil niet alleen skaten.
Lijkt me wel lekker n de zomer.
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik durf wel alleenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga gewoon alleen Stim. Ga je nou echt jezelf beperken in je willen omdat niemand meewil? Come on.
Ziet er niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik probeer me in te beelden hoe 1,85 m op rolschaatsen eruit ziet. Maar gewoon schijt hebben en gaan natuurlijk.
Eerder opstaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S' morgens moet ik klaar maken voor werk. Geen tijd dan hoor.
Fuck no, ik sta al heel vroeg op. Doe jij dat wel ?quote:
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. In de lente ofzo
Oh nu wil je beginnen! Vorige keer zei je iets met vet en schudden. Ik luister trouwens naar hiphop als ik ren
Zij woont niet thuisquote:
verschilt 5-8 uur maar als ik niet kan doe ik het gewoon na schoolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt gedisciplineerd ben je, hoe laat sta je op?
Alleen is 't best. Eigen tempo aanhouden en bevorderen.quote:
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
's morgens opstaan en sporten is wel lekker hoor. Maar niet zo lekker als 's avonds in het donker rennen.
Banaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het duurt wel even tot ik aan de 16 kom..moet opbouwen. Wat eet jij voor je weggaat?
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik luister van alles, meestal 1 hour+ electro house music.
Her en der Hip hop,
en soms Placebo.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik meestal uithoudingsvermogen, (cardio)
Terwijl ik s' avonds vooral explosief ben. (kracht)
Ohoh, en als je heel snel bent raad ik nightcore aanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Placebo is baas boven baas. Die ga ik onthouden voor de volgende keer.
Die oortjes van samsung.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Met koptelefoon? Oortjes blijven bij mij nooit zitten.
Ik heb normaal ook banaan. Maar vandaag waren ze té groen. Dus moest broodje pindakaas smeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat doet men slapend
vandaag nog precies 17,5KM gerend.
Ik gebruik deze:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
164 meestalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zonder ook maar even te stoppen? Wat is je hartslag?
Na 7KM/45 minuten gaat het mij vervelen en stop ik terwijl het fysiek nog wel langer zou moeten kunnen
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-tijdje-kent.dhtml
Wat een mongolen.
Sapik ya bunlar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik al een tijd geen TV meer kijk..
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan!
[..]
Placebo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal voor de volgende keer zoeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Placebo.![]()
Maar je moet Boaz van de Beatz luisteren tijdens het sporten.
Bij mij ook totaal niet. Ik hoef maar mijn hoofd te draaien...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet van die oortjes nemen die je kunt vastzetten aan de achterkant van je oor. Normale oortjes blijven noooooooit zitten bij mij, zelfs niet als ik niet beweeg.
http://www.shuttle-run-test.nl/Shuttle-Run-Test-MP3-met-muziekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je niet ergens dat bandje van de shuttle run op de middelbare school downloaden?
Tot voor kort wel. Ik heb mezelf vaak genoeg om 5 uur in de ochtend naar buiten geschopt om te hardlopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Fuck no, ik sta al heel vroeg op. Doe jij dat wel ?
Je bent wel trots op me.quote:
Ik red dat niet. Dan ga ik hardlopen, en dan moet ik douchen, haar drogen(wat 80 jaar duurt), aankleden en dan vertrekken, terwijl ik half 9 op mijn werk moet zijn en best wat reistijd heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot voor kort wel. Ik heb mezelf vaak genoeg om 5 uur in de ochtend naar buiten geschopt om te hardlopen.
Wtf?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-tijdje-kent.dhtml
Wat een mongolen.
Alles kan. Je moet t willen. Je wil het niet, daarom kan het niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je bent wel trots op me.
[..]
Ik red dat niet. Dan ga ik hardlopen, en dan moet ik douchen, haar drogen(wat 80 jaar duurt), aankleden en dan vertrekken, terwijl ik half 9 op mijn werk moet zijn en best wat reistijd heb.
It ain't gonna work.
In mijn tijd zaten Şımarık van Tarkan en zo'n bekend Indiaas liedjes er ook tussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.shuttle-run-test.nl/Shuttle-Run-Test-MP3-met-muziek
Ik wil ook niet. dan moet ik om 9u naar bed. Na-ah.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alles kan. Je moet t willen. Je wil het niet, daarom kan het niet.
Wat is jouw tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In mijn tijd zaten Şımarık van Tarkan en zo'n bekend Indiaas liedjes er ook tussen.
Wat is jouw website.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanochtend in een reactie op nujij.nl gelinkt naar een artikel op mijn website. Dat heeft voor aardig wat traffic gezorgd.![]()
Sabah namazini kilaydin da çikaydin...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot voor kort wel. Ik heb mezelf vaak genoeg om 5 uur in de ochtend naar buiten geschopt om te hardlopen.
Toen ik op de middelbare school zat.quote:
Bij ons is het vooral poldergebied. Helaas geen bos op loopafstand.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Het Máximapark in Utrecht is trouwens mijn achtertuin. Heerlijk gebied om te hardlopen.
Punjabi mcquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In mijn tijd zaten Şımarık van Tarkan en zo'n bekend Indiaas liedjes er ook tussen.
Niet weer ditquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ters_gaan_haten.html
Deze man,.......
Pic or didnt happenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn scrabble-letter-ketting is er.![]()
Want?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Deze man doet mij denken aan types als jij........
Ik zie aan je neus dat je Irakeesje bent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia: http://imgur.com/qewdCV0
Soms ben ik blij met mn neus, soms niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zie aan je neus dat je Irakeesje bent.
Was grapje. Serieus.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms ben ik blij met mn neus, soms niet.
Haha je wil gewoon aandacht dusquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat alleen jij zou reageren.
Jachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je nog nooit foto van mij gezien?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Serieus.Wanneer krijg ik pica van jou?
Joh joh.quote:
Ik wou dat ik ook zulke dingen kreegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je nog nooit foto van mij gezien?
Gekregen van Jan die ketting, maar ik weet dat hij hem besteld heeft via een site. Sieradenkistje.nl ofzo?
[..]
Joh joh.
Echt he?
Jammer dat J geen element is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
naaktfoto's maak k liever ook niet duidelijk liefjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook zulke dingen kreeg![]()
1 x maar geen duidelijke. Stuur
klein temperamentje, alstublieftquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat J geen element is.
/scheikunde
Mijn tattoo is een zin uit een nummer van Placebo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Welkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn tattoo is een zin uit een nummer van Placebo.
Dus als ze geen vriend had, maakte het niet uit als je iets ongepasts had gezegd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Jan, als je meeleest, mijn excuses als ik iets ongepasts tegen je vriendin hebt gezegd. Dat was niet mijn bedoeling.
Dan was je reactie ook nietszeggend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ojee, ik had beter weer niets kunnen zeggen. Nee, JFM, ik zeg sowieso geen ongepaste dingen tegen dames.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus als ze geen vriend had, maakte het niet uit als je iets ongepasts had gezegd?
Misschien was hij wel aan het flirten met haar. Met flirten is niks mis tenzij iemand een partner heeft. Dan veranderd het in ongepast gedrag.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dus als ze geen vriend had, maakte het niet uit als je iets ongepasts had gezegd?
Gun me mijn lolletje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan was je reactie ook nietszeggend.
Wel als zij er bijvoorbeeld geen behoefte aan heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien was hij wel aan het flirten met haar. Met flirten is niks mis tenzij iemand een partner heeft. Dan veranderd het in ongepast gedrag.
Ken je Milka Oreo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
Cizcake was lekker. Vooral de oreo korst. Volgende keer maak ik de cakelaag dunner. Had dit keer geen zin om mijn camera erbij te pakken.
Dat weet je niet. Flirten is juist aftasten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wel als zij er bijvoorbeeld geen behoefte aan heeft.
Anyyyyyway, hij was niet serieus, so let's leave it at that.
nooooquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Flirten is juist aftasten.
Allah rahatlik versinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik ga maar slapen
/haataanochtenddienst
Nee...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Verkopen ze hier in de supermarkt die Milka met aardbei? Ik kan me herinneren dat ik die lekker vond.
Wel vroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik ga maar slapen
/haataanochtenddienst
Ik moet om 4 uur weer op.quote:
Heb je al een baardquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
wolleh pijnnn in mn knokkels wanneer ik jullie kaken breek als twijgjesxxx de Jan
Sterkte dan en kolay gelsin. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur weer op.
En ik heb collega's die hun bek niet kunnen houden en perse sociaal moeten doen zo vroeg in de ochtend. Ik heb tenminste een paar uur slaap nodig om dat te kunnen handelen.
Ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zie zonder baard zolang ben ik al trotse drager :c durf niet meer te scherenquote:
Ik durf me ook niet meer te scheren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe ik eruit zie zonder baard zolang ben ik al trotse drager :c durf niet meer te scheren
Als je baard kort is, dan hoeft het niet. Gewoon conditioner gebruikenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee. Ik weet wel dat het genetisch is.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Je moet het ook niet willen, want je huid gaat er alleen van ontsteken, als de olie op je huid terecht komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nope, maar jouw baard is ook niet zo lang atm, dat heb je nog niet nodig
Dat is wat ze op pastirma doen. En ja, je gaat er van stinken!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef expans het volgende:
Kennen jullie çemen?
Ekşi zegt;
çemen yerseniz 5 gün çemen kokarsınız. şakası yoktur bu yiyeceğin. kimseyi affetmez. çemen yiyen herkes hayvan gibi çemen kokar.. heryeriniz hem de.. bütün vücut salgılarınız çemen kokar..ben severim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |