SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Zelfs ik heb niet zo'n zwaar accent.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Crip
Allochtonen be like: Wollah rachid ik ga je wahed hoek geve als je nog een keer oogcontact maakt met de cassiere.
Kwam je toevallig tegen.
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.quote:
Oh. Ik was haar ook al 2 keer tegengekomenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
In de trein nog ook... Al die vieze blikken op je gericht...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Allah rahmet eylesin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 07:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Berkin Elvan'ı kaybettik...
Allah rahmet eylesin, nur içinde yat küçük çocuk..
En in mijn dorp nog wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:21 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben in Limburg geboren, woon er nu niet. Kwam die comment van Crip tegen op Facebook, dat bedoelde ik.
Jij woont ook in Limburg hè. Kun je meeten met Crip. Kunnen jullie samen lekker praten over mijn heldendaden en hoe geweldig ik wel niet ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof die gozer deze mensen interesseert.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik ga straks naar Rotterdam, Berkin için yürüyüş var..
Yinede söyleyim dedim, belki bir vicdanlı çıkar. Het gaat immers om een kind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die gozer deze mensen interesseert.
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die gozer deze mensen interesseert.
Als je werkt wordt het inderdaad moeilijk. Ik ga niet naar m'n college. Het nut? Onze stem laten horen. Mensen over de hele wereld mogen zien wat er aan de hand is. En ook onze steun betuigen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die 'gozer' was 15 jaar. Het lot en welzijn van al onze kinderen en jongeren interesseert mij, evenals zij die oprecht en geweldloos opkomen voor hun rechten en tegen onderdrukking; spreek voor jezelf. Alleen zie ik zelf het nut niet in van een dergelijk protest (in Nederland). Daarnaast kan ik nu moeilijk mijn verplichtingen opzij zetten en richting Rotterdam vertrekken.
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gozer tegenover me heeft air max aan onder een pak.
Hmm, kan ook. Maar het zag er niet uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:32 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien zijn z'n herenschoenen nog niet ingelopen? Of wil hij ze niet verpesten?
So what.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Iemand in de trein is op dit tijdstip een broodje döner aan het eten.
Stadhuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |